Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18455)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään nikotinistia, joka tilannut discount cigarettes-sivulta edullisia savukkeita? Sivustolla sanotaan, että Puolassa valmistettuja, toimitus EU-alueelle, kartongin hinta jotain 37 Euroa. Liekö liian hyvää ollakseen totta?
Hyvä, jos ei kukaan tiedä. Sauhuttelijat ovat kuolleet pois, nuuska tullut tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olis alottelialle helppoja Rock-a-Billy lauluja? Suomi, ennglanti?
Entä toinen kysymys, mitä rokkia pyytäville voi soittaa vanhojen kodissa? tietysti mitä vaan jos niin miettii mutta jos miettii että selaisia mitä he muistavat että ovat kuunnelleet?
Kiiitos.
Vanhainkotiin 50- luvun musaa kuten Elvis Presley tai Chuck Berry.
Ja 60-luvun musaa, esim. Jimi Hendrix, Rollarit, Beatles, Led Zeppelin, Black Sabbath, The Doors.
Varusmiespalvelusta kysyn.
Miten kutsunnat tapahtuu? Jos on muuttanut vuoden vaihteen jälkeen, meneekö kutsunnat sen asuinpaikan mukaan, jossa asui edellisenä vuonna vai sen, missä asui vuoden alussa?
Kuinka paljon aikaisemmin kutsu kutsuntoihin tulee ennen kuin ne on?
Mitä tarkoittaa sanonta "Kerta se ensimmäinenkin", en ole koskaan käyttänyt sitä itse enkä oikeastaan edes ymmärtänyt mihin tilanteeseen se sopii?
Kertokaa minkälaisissa tilanteissa olette käyttänyt tätä sanontaa.
Jos jossain järjestetään koko perheen tapahtumana mainostettu tapahtuma jossa on ohjelmassa selvemmin lapsille suunnatun tekemisen lisäksi ikärajattomampaa toimintaa kuten arvonta, myyjäiset, musiikkia jne. Onko silloin ok osallistua tapahtumaan lapsettomana yksin tai kaverin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain järjestetään koko perheen tapahtumana mainostettu tapahtuma jossa on ohjelmassa selvemmin lapsille suunnatun tekemisen lisäksi ikärajattomampaa toimintaa kuten arvonta, myyjäiset, musiikkia jne. Onko silloin ok osallistua tapahtumaan lapsettomana yksin tai kaverin kanssa?
On ok.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sanonta "Kerta se ensimmäinenkin", en ole koskaan käyttänyt sitä itse enkä oikeastaan edes ymmärtänyt mihin tilanteeseen se sopii?
Sehän on vain sanaleikki. Jotain voi tehdä monta kertaa ja ensimmäinen kertakin on kerta.
Voisiko joku selittää, miksi mopoa pitää kaasutella paikallaan. Naapurin lapsi tuo moponsa ulos päivittäin ja kääntää kaasuvipua vartista puoleen tuntiin väilillä edes takaisin ja sitten huudattaa täysillä. Wruummm. Wruuuum. Kymmeniä kertoja. Miksi mopoille pitää tehdä noin? Monena päivänä perätysten?
Ihmettelen jos se ei kohta syty tuleen koko mopedi.
Eihän autoakaan tai ruohonleikkuria tarvitse kaasutella paikallaan päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys testamentista: Jos laadit testamentin niin missä sitä voisi säilyttää kun pankeilla ei ole lokeroita? Jos säilytät kotonasi se voi joutua vääriin käsiin tai "hävitä" kun lähisukulaiset ryntäävät tyhjentämään asuntoa, pitäisi kuitenkin olla tiedossa että testamentti on olemassa. Voikohan esim. verkkopankin tietoihin laittaa merkinnän asiasta?
Pankissasi voi olla asiakirjasäilytys. tai anna se pääperijällesi, hän tuskin kadottaa sitä.
Mistä Dumle-karkkien nimi tulee?
Onko kenestäkään muusta kiusallista seurata nykyisten valtionjohtajien (wannabe diktaattoreiden) showta? Ei voi olla totta, että vielä demokratian kannattaja valitioiden johtajat eivät tajua tuota teatteria, vaan yrittävät analysoida noita päättömyyksiä!
Kysymys: miten poistaa Areenasta ohjelma, jota en halunnutkaan katsoa loppuun? Nyt monta "jatka katselua", mutta kun en halua! Areenan sivuilta tähän en löydä vastausta. Ja kun aloittaa jonkun sarjan, pitäisi mennä kaikki jaksot harpaten aina jakson loppuun ennenkuin poistuu. Ei hyvä toteutus.
Jos joku tietäis, pelastais päiväni <3
Vierailija kirjoitti:
Sitä käytetään esim. sellaisissa tilanteessa, jossa joku paljastaa jonkun täysin arkisen ja yksinkertaisen asian olevan hänelle ihan uutta. Tyyliin: "En oo ikinä maistanut hernekeittoa/ lähettänyt postikorttia/ ollut junassa" ja on nyt tilanteessa ensimmäistä kertaa. Tarkennettakoon, että ensimmäisen seksikerran kohdalla tätä sanontaa ei yleisesti ottaen käytetä.
Miten kaupoista on tarkoitus ostaa niitä ulkona myytäviä kasveja? Esim. Tokmanneilla on usein ulkona kanervia, narsisseja ym. Otetaanko ne ulkoa mukaan kauppaan mennessä ja pidetään mukana kassalle asti, vai sanotaanko kassalla, että otan ulkoa lähtiessä sit vielä pari narsissia?
Vierailija kirjoitti:
Miten kaupoista on tarkoitus ostaa niitä ulkona myytäviä kasveja? Esim. Tokmanneilla on usein ulkona kanervia, narsisseja ym. Otetaanko ne ulkoa mukaan kauppaan mennessä ja pidetään mukana kassalle asti, vai sanotaanko kassalla, että otan ulkoa lähtiessä sit vielä pari narsissia?
Itse olen ottanut ne sisälle kauppaan, kun kassa kuitenkin tarvitsee sen tuotekoodin. Pidän tätä nopeampana konstina, muut periaatteessa kumpikin tapa käy.
Hitsi, olen jo vuosia harmitellut Valtiatar tv-sarjaa jossa näyttelijä esitti Mary Stuartin tarinaa.
Oli se kohta jossa Mary menee naimisiin(taustamusiikissa soi juuri sillä hetkellä jokin kappale) olikohan jakso 9/16)
En löydä mistään, kuka nainen laulaa sen ?
Tietääkö kukaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain sanaleikki. Jotain voi tehdä monta kertaa ja ensimmäinen kertakin on kerta.
Samantyylinen sanonta - harmi se on pienikin harmi.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, olen jo vuosia harmitellut Valtiatar tv-sarjaa jossa näyttelijä esitti Mary Stuartin tarinaa.
Oli se kohta jossa Mary menee naimisiin(taustamusiikissa soi juuri sillä hetkellä jokin kappale) olikohan jakso 9/16)
En löydä mistään, kuka nainen laulaa sen ?
Tietääkö kukaan ?
Mahtaisiko olla Claire Wyndhamin Kingdom Fall? Tässä linkki Youtubeen: https://www.youtube.com/watch?v=Y4mMrfAPHhc&
Käytin selvittämiseen Youtube-hakua Reign Mary getting marreid, josta löytyi naimisiinmenokohtaus jossa laulaa naisääni. Wikipedian tuotantokausien juonikuvauksista löytyi oikea kausi ja siitä löytyneen neljännen kauden oikean jakson etsimiseen sivustoa nimeltä what-song.com, jossa on lueteltuna jokaisessa sarjan jaksossa soineet kappaleet lyhyen kohtaustiivistelmän kera. Tässä Valtiatar-sarjan sivu: https://what-song.com/Tvshow/22/Reign/s/100731#episode-9 Tuota voi käyttää monen muunkin sarjan biisien hakuun, jos mietityttää.
En ole nähnyt sarjaa, mutta olipa kuvausten perusteella kuumat paikat monessa jaksossa!
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: miten poistaa Areenasta ohjelma, jota en halunnutkaan katsoa loppuun? Nyt monta "jatka katselua", mutta kun en halua! Areenan sivuilta tähän en löydä vastausta. Ja kun aloittaa jonkun sarjan, pitäisi mennä kaikki jaksot harpaten aina jakson loppuun ennenkuin poistuu. Ei hyvä toteutus.
Jos joku tietäis, pelastais päiväni <3
Etusivulla painat oikeasta yläkulmasta auki omien nimikirjainten kohdalta auki valikon. Siitä painat Omat, siitä aukeavasta näkymästä kohdasta Jatka painatkin vieressä olevaan historia-painiketta. Siitä aukeaa katseluhistoria valikossa, jossa saat ruksia painamalla poistettua ohjelmia. Vähän työn ja tuskan takana oli itsellekin löytää ensimmäisellä kerralla.
On yleinen käytäntö. Toimittajia opastetaan ennen haastatteluja etiketistä.