Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18580)

Vierailija
14621/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vatsa on aina löysällä, etenkin aamuisin. Ihan terve olen ja syön normaalisti.

Syö enemmän kuituja, juo vettä ja lopeta anaaliseksin harrastaminen.

Vierailija
14622/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa mahdollisimman paksut ja lämpimät villasukat?

Isäs perseen karvoista 😇

Luepa ketjun otsikko ihan ajatuksella ja noudata sitä, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14623/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin mietityttää, mitä oli kaiken sen takana, että Stephen Elopin annettiin tärvellä Nokia? Jotain niin arkaluontoista, että siitä vaietaan?

Vierailija
14624/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvat ovat syntyessään niin avuttomia, että ne eivät osaa melkein mitään? Eivät puhua, kävellä, syödä oikeaa ruokaa, tehdä tarpeitaan vessanpönttöön eikä edes pitää päätään pystyssä? Minusta niiden pitäisi olla kohdussa 9 rauskauskuukauden sijaan ainakin jotain 30 kuukautta ja syntyä niin, että ne osaisivat kävellä, puhua, syödä itse ja paskoa pottaan.

Vierailija
14625/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin elokuvan Platoon. Siinä nuori sotamies Chris Taylor päätyy Vietnamiin sotimaan. Elokuvan on kerrottu olevan ohjaaja Oliver Stonen sotakokemuksiin perustuva. Aloin vaan miettiä sitä kuinka paljon juonesta on totta ja mikä ei taas ole. Elokuvassa kaikki pohjautuu pitkältä siihen, että ylikersantti Bob Barnes ja kersantti Elias Grodin käyvät omaa taisteluaan. Tämä päätyy siihen, että Barnes ampuu Grodin kohdatessaan tämän yksin metsässä. Sotamies Chris kohtaa Barnesin metsässä ja tämä väittää, että Grodin on löytynyt kuolleena. Chris epäilee tätä. Hän kuitenkin uskoo ja palaa leiriin. Kun ovat lähdössä niin hän näkee helikopterista kuinka Elias Grodin pakenee vihollisia ja on elossa. Kuolee sitten kuitenkin. Sitten myöhemmin Barnes yrittää surmata Chris Taylorin, mutta pommitus keskeyttää ja myöhemmin Taylor kostaa kaiken ja ampuu haavoittuneen Barnesin. Mietin vaan onko tämä kaikki oikeasti toteen perustuvaa. Eli onko ohjaaja Oliver Stone todistanut tälläisiä tapahtumia, että ensin saman joukkueen jäsen ampuu toista ja tämä jää henkiin aluksi ja sitten taas ampuja saa vähän kuin kostonsa myöhemmin ollessaan itse haavoittunut. Yritin etsiä vastausta, mutta en löytänyt selitystä tähän kaikkeen. Sitten taas löysin esim Eliaksesta tietoa, että olisi kuollut vahinkolaukaukseen yms. Kuitenkin ymmärsin, että näillä henkilöillä on todellinen perusta ja ovat sen nimisinä sotineet ohjaaja Oliver Stonen kanssa. Jos joku osaa kertoa tarkemmin aiheeseen liittyvää niin kiitos.

Tuosta kahden jehun keskinäisestä taistelusta en tiedä, mutta jossain dokumentissa näyttelijät kertoivat, että se siviilikylään tehdyn hyökkäyksen lavastaminen ja näytteleminen sai ohjaajan todella pahasti tolaltaan. Tästä on päätelty, että jokin tuossa asetelmassa tökki häntä arkoihin paikkoihin, johonkin ennalta koettuun.

14626/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso ongelma, jos oon muualla kuin kotosalla,en kehtaa mennä kakalle vieraassa paikassa :(

Etenkin jos on joku mies paikalla

Mikä neuvoksi?

Onko muilla samaa?

ps.olen keski-ikäinen nainen

Vierailija
14627/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti mies mutta en aina oikein tunne olevani mies mutta toisaalta en tunne olevani myöskään nainen. Siis en tunne olevani sukupuoleltani mies mutta en myöskään nainen. Kun ajattelen omaa sukupuoltani, niin tunnen että en ole mitään sukupuolta. Miten te muut koette oman sukupuolenne, mikä juuri sinussa on se tunne joka saa sinut tuntemaan olemaan juuri sitä sukupuolta jota olet?

Vierailija
14628/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvat ovat syntyessään niin avuttomia, että ne eivät osaa melkein mitään? Eivät puhua, kävellä, syödä oikeaa ruokaa, tehdä tarpeitaan vessanpönttöön eikä edes pitää päätään pystyssä? Minusta niiden pitäisi olla kohdussa 9 rauskauskuukauden sijaan ainakin jotain 30 kuukautta ja syntyä niin, että ne osaisivat kävellä, puhua, syödä itse ja paskoa pottaan.

Tästä oli tuolla aiemminkin puhetta. Ihmisvauva tarvitsisi muutaman kuukauden oikeasti vielä raskautta, siksi vauvan ekat kuukaudet on ihan turhia. Mutta ihmiskeho ei kestä pidempää raskautta. Se taas, että vauvan ei tarvitse osata mitään ja voi pidempään kehittyä kohdun ulkopuolella edesauttaa sitä että ihmiset ovat älykkäämpiä kuin muut eläimet.

Vierailija
14629/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin mietityttää, mitä oli kaiken sen takana, että Stephen Elopin annettiin tärvellä Nokia? Jotain niin arkaluontoista, että siitä vaietaan?

Todennäköisesti oli kyse vaan ihan siitä, että Elop itse uskoi olevansa pätevä johtamaan ja muut uskoivat hänen sanomisiaan, mutta ei sitten lopulta ollutkaan niin hyvä ja meni päin...

Vierailija
14630/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko identtiset kaksoset toisilleen läheisempää sukua kuin epäidenttiset kaksoset tai sisarukset yleensä?

Vierailija
14631/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fyysisesti mies mutta en aina oikein tunne olevani mies mutta toisaalta en tunne olevani myöskään nainen. Siis en tunne olevani sukupuoleltani mies mutta en myöskään nainen. Kun ajattelen omaa sukupuoltani, niin tunnen että en ole mitään sukupuolta. Miten te muut koette oman sukupuolenne, mikä juuri sinussa on se tunne joka saa sinut tuntemaan olemaan juuri sitä sukupuolta jota olet?

Jos mietin itseäni niin tuo sukupuolen kokemus korostuu esim vaatteita ostaessa. Siinä miettii tavallaan itseään naisena. Samoin esim ikävien menkkojen aikaan tai lukiessa jonkun raskausajasta yms, vaikka itsellä ei lapsia olekaan. Muuten mietin itseäni naisena lähinnä jos tapaan jonkun kiinnostavan miehen ja ajattelen miten hän näkee minut yms. Tai muuten jos tutustun uusiin ihmisiin. Näissä hetkissä mietin itseäni naisena. Samoin välillä jos olen esim nuorempana saanut ikävää kommenttia niin ne hetket mielessä ja mietin miltä näytän "naisena" muiden silmissä. Muuten vaikeaa vastata aiheeseen. En osaa muuta kertoa.

Vierailija
14632/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lemmikkieläin kuolee talvella kun maa on umpijäässä, niin kuinka se haudataan, kun maahan ei saa kaivettua kuoppaa?

Vierailija
14633/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti oli kyse vaan ihan siitä, että Elop itse uskoi olevansa pätevä johtamaan ja muut uskoivat hänen sanomisiaan, mutta ei sitten lopulta ollutkaan niin hyvä ja meni päin...

Oli helpompaa kun raunioila seisoi lopuksi ulkomaalainen.

Vierailija
14634/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin elokuvan Platoon. Siinä nuori sotamies Chris Taylor päätyy Vietnamiin sotimaan. Elokuvan on kerrottu olevan ohjaaja Oliver Stonen sotakokemuksiin perustuva. Aloin vaan miettiä sitä kuinka paljon juonesta on totta ja mikä ei taas ole. Elokuvassa kaikki pohjautuu pitkältä siihen, että ylikersantti Bob Barnes ja kersantti Elias Grodin käyvät omaa taisteluaan. Tämä päätyy siihen, että Barnes ampuu Grodin kohdatessaan tämän yksin metsässä. Sotamies Chris kohtaa Barnesin metsässä ja tämä väittää, että Grodin on löytynyt kuolleena. Chris epäilee tätä. Hän kuitenkin uskoo ja palaa leiriin. Kun ovat lähdössä niin hän näkee helikopterista kuinka Elias Grodin pakenee vihollisia ja on elossa. Kuolee sitten kuitenkin. Sitten myöhemmin Barnes yrittää surmata Chris Taylorin, mutta pommitus keskeyttää ja myöhemmin Taylor kostaa kaiken ja ampuu haavoittuneen Barnesin. Mietin vaan onko tämä kaikki oikeasti toteen perustuvaa. Eli onko ohjaaja Oliver Stone todistanut tälläisiä tapahtumia, että ensin saman joukkueen jäsen ampuu toista ja tämä jää henkiin aluksi ja sitten taas ampuja saa vähän kuin kostonsa myöhemmin ollessaan itse haavoittunut. Yritin etsiä vastausta, mutta en löytänyt selitystä tähän kaikkeen. Sitten taas löysin esim Eliaksesta tietoa, että olisi kuollut vahinkolaukaukseen yms. Kuitenkin ymmärsin, että näillä henkilöillä on todellinen perusta ja ovat sen nimisinä sotineet ohjaaja Oliver Stonen kanssa. Jos joku osaa kertoa tarkemmin aiheeseen liittyvää niin kiitos.

Tuosta kahden jehun keskinäisestä taistelusta en tiedä, mutta jossain dokumentissa näyttelijät kertoivat, että se siviilikylään tehdyn hyökkäyksen lavastaminen ja näytteleminen sai ohjaajan todella pahasti tolaltaan. Tästä on päätelty, että jokin tuossa asetelmassa tökki häntä arkoihin paikkoihin, johonkin ennalta koettuun.

Stone ymmärtää kyllä mikä se on sitä vapautta ja demokratiaa...

Vierailija
14635/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kai useimmat ihmiset sillä tapaa ihmeemmin sukupuoltaan mieti erikseen. Olen nainen, enkä ole ikinä tuntenut siitä mitään epäilystä, ettäkö olisin jotain muuta, kaipaisin jotain enemmän tms. Sitä tukee paitsi fysiologia, myös se, että minulla on hyvä olla omana itsenäni tällaisena.

Onneksesi nykyaikana on mahdollista olla joko sellainen mies (/nainen) kuin itse tuntee olevansa tai sitten määritellä itsensä joksikin muuksi haluamallaan tavalla. Ei kenenkään tarvitse olla tietynlainen ollakseen mies (tai nainen). Sukupuolesta riippumatta on myös mahdollista deittailla ketä tahtoo, sikäli kuin toista osapuolta kiinnostaa, mutta ainakaan siitä ei joudu enää vankilaan tai mielisairaalaan.

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että jos on ihan ok olla omissa nahoissaan, ei tarvitse siitä sen kummempaa numeroa tehdäkään. Missä loppujen lopuksi tarvitset todistaa erikseen olevansa jotakin sukupuolta? Mutta jos jokin tuntuu häiritsevän, niin sitten sitä kannattaa jotenkin käsitellä. Nykyään yhä useammassa kaavakkeessa ym. on vaihtoehto "muu" tai "en halua sanoa". Niitä voi käyttää, jos tuntee tarvitsevansa.

Vierailija
14636/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puhui identtisistä kaksosista.. Tuli vaan mieleen, että eikös identtisten kaksosten lapset ole toisilleen biologisesti puolisisaruksia...?

Vierailija
14637/18580 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lemmikkieläin kuolee talvella kun maa on umpijäässä, niin kuinka se haudataan, kun maahan ei saa kaivettua kuoppaa?

Yleensä lemmikkieläimet tuhkataan, minä en ainakaan ole saanut edes kissaa mukaani, vaikka maalla asuinkin ja oli sulan maan aika, eli mahdollisuus haudata omalle pihalle.

Tuhkat sitten toki myöhemmin sirottelin.

Vierailija
14638/18580 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole niin, että Suomi24-palstalta ei voi poistaa edes omia aloituksiaan itse vaan pitää pyytää ylläpitäjiä poistamaan ja ne sitten joko poistetaan tai ei? Minulle nimittäin on väitetty, että omat aloitukset pystyy poistamaan.

Vierailija
14639/18580 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mahtaa johtua, että vaikka tavallisten ihmisten sivistystaso nousee, luku- ja kirjoitustaito yleistyy maailmassa, tiedonhankinta helpottuu, silti totatilarismin ja diktaturin kannatus näyttää kääntyvän nousuun monissa maissa? Mitä ihmisille on tapahtunut/tapahtumassa, kun demokratia ei enää kelpaa?

Vierailija
14640/18580 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mahtaa johtua, että vaikka tavallisten ihmisten sivistystaso nousee, luku- ja kirjoitustaito yleistyy maailmassa, tiedonhankinta helpottuu, silti totatilarismin ja diktaturin kannatus näyttää kääntyvän nousuun monissa maissa? Mitä ihmisille on tapahtunut/tapahtumassa, kun demokratia ei enää kelpaa?

Siis totalitarismin... :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi