Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus sanotaan että töitä ei tehdä rahan vuoksi tai että tämä on intohimoni...

Vierailija
27.04.2026 |

Pelkkää paskapuhetta. En minä yrittäjänä rakennuksia suunnittele intohimon vuoksi tai auttamisen halusta.

Teen tätä siksi, että tienaan mahdollisimman paljon fyrkkaa. En nyt kovin suurta intohimoa koe viivojen piirtelyä kohtaan.

Kommentit (15)

1/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kesätyö on mun intohimo ja rakas harrastus 😍 

Vierailija
2/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle saa lahjoittaa palkkansa kaikki ne, jotka eivät tee töitä rahan vuoksi. Kiitos jo etukäteen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään kovasti työstäni. Toki palkkakin siitä kuuluu saada.

- nuorisokodin ohjaaja

Vierailija
4/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töitä ei tehtäisi myös intohimon takia, meillä ei olisi vaikkapa yhtään pienituloista taiteilijaa.

Vierailija
5/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia olet yrittäjänä sieltä alhaisemmasta ja vastenmielisimmästä päästä ja aivan täysi idiootti Ap. Toivottavasti joudut konkurssiin tai yrityksesi ryöstetään ja poltetaan maan tasalle. Ja sinut Ap hakataan niin ettei äitisikään tunnista sinua omakseen.

Vierailija
6/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia olet yrittäjänä sieltä alhaisemmasta ja vastenmielisimmästä päästä ja aivan täysi idiootti Ap. Toivottavasti joudut konkurssiin tai yrityksesi ryöstetään ja poltetaan maan tasalle. Ja sinut Ap hakataan niin ettei äitisikään tunnista sinua omakseen.

Tältä näyttää kun paska valuu perseestä.

Vierailija
7/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se, että sinä valitsit alasi vain ansaitaksesi mahdollisimman hyvin, ei tarkoita sitä, etteikö joku toinen voisi olla unelma-ammatissaan intohimosta työtään kohtaan. 

Vierailija
8/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#rahantakii

Vierailija
9/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joku rassaa tuntemattomien tukkeutuneita viemäreitä ihan vaan rakkaudesta lajiin. Ähkii kainaloita myöten paskassa.

Vierailija
10/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä alanvaihdossa valitsin alan, jossa pidän työstäni. Nyt on ICT-alalla kolmisenkymmentä vuotta takana ja muutaman vuoden päästä eläke edessä. Intohimo työhönsä ei sulje pois sitä, että kiva on ihan kohtuullista palkkaa siitä saada.

M59

Vierailija
11/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai joku rassaa tuntemattomien tukkeutuneita viemäreitä ihan vaan rakkaudesta lajiin. Ähkii kainaloita myöten paskassa.

Voi se konkreettinen kädet paskassa työ olla jossain mielessä helpompaa, kuin ottaa sitä paskaa niskaan henkisesti työssään jatkuvasti. Työpäivän jälkeen suihku puhdistaa ensiksi mainitun, muttei välttämättä toista.

Vierailija
12/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän minäkin täällä koodaan ja ratkon ongelmia itseriittoisten vattumaisten ihmisten kanssa rakkaudesta lajiin. Ja not, ihan rahan takia täällä ollaan.

Vierailija
13/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut onnekkaat löytää oman intohimonsa jota vastaavaa työtä tekisivät vaikkei siitä maksettaisi, mutta suurin osa käy töissä rahan takia. Isäni oli historian opettaja ja sanoi rakastavansa työtään niin paljon että tekisi sitä vaikkei siitä maksettaisi mitään. Ilmeisesti hän oletti että tuollaisessa tilanteessa äitini olisi sitten elättänyt hänet. 

Vierailija
14/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle saa lahjoittaa palkkansa kaikki ne, jotka eivät tee töitä rahan vuoksi. Kiitos jo etukäteen. :)

Miksi? Tuskin sinäkään palstailet rahan takia, mutta jos saisitkin siitä euron per viesti, tuskin lahjoittaisit rahoja pois.

Vierailija
15/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos töitä ei tehtäisi myös intohimon takia, meillä ei olisi vaikkapa yhtään pienituloista taiteilijaa.

Osa taiteilijoista on myös kykenmättömiä ns. normaaleihin töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi