Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18580)

Vierailija
14601/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä S. M. aikoo säilyttää maailman laajuista julkisuutta keränneestä e*r o o ttisesta tanssitaan saamaansa palkintoa kultaista p*n i s t ä?

Makkarissa?

Eikö tämä ole kunniamerkki, jota kannetaan mukana juhlissa?

Esimerkiksi Linnan juhlissa. Odotan innolla!

Vierailija
14602/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä S. M. aikoo säilyttää maailman laajuista julkisuutta keränneestä e*r o o ttisesta tanssitaan saamaansa palkintoa kultaista p*n i s t ä?

Makkarissa?

Tunnetko ylpeyttä siitä, että sai kyseisen palkinnon toimiessaan valtion johtotehtävissä?

Ehdottomasti!

Onhan tämä huomattavasti hienompi tunnustus kuin vaikkapa Nobelin palkinto!

Ehdottomasti.

Ahtisaari sai Nobelin palkinnon. Kullekin jaetaan kykyjensä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14603/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa kaupasta veitsiä(semmoisia kunnollisia), kysytäänkö paperit?

Tuli vaan mieleen kun itseltäni ei ole koskaan kysytty kun olen ostanut keittiöveitsiä tai kokkiveistiä, mutta äsken tuli juttua kun briteissä asuva ystäväni oli kapassa ostamassa kurpitsaa + kaiverrusvälineitä hän palasi kotiin hakemaan hpaperinsa koska oli unohtanut ne kotiin.

Sitä ihmetellessäni selvisi että siellä ei myydä veitsiä tai mitään terävää alle 18v, ja jos näytät alle 25v vanhalta niin tarvitset paperit koska kassat kysyvät.

Joten niin, kysytäänkö suomessa? Olenko itse vaan niin vanhan näköinen ettei multa ikinä kysytä.

Vierailija
14604/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makkarissa?

Tunnetko ylpeyttä siitä, että sai kyseisen palkinnon toimiessaan valtion johtotehtävissä?

Ehdottomasti!

Ehdottomasti.

Kumpi palkinto on mielestäsi arvokkaampi?

Vierailija
14605/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin elokuvan Platoon. Siinä nuori sotamies Chris Taylor päätyy Vietnamiin sotimaan. Elokuvan on kerrottu olevan ohjaaja Oliver Stonen sotakokemuksiin perustuva. Aloin vaan miettiä sitä kuinka paljon juonesta on totta ja mikä ei taas ole. Elokuvassa kaikki pohjautuu pitkältä siihen, että ylikersantti Bob Barnes ja kersantti Elias Grodin käyvät omaa taisteluaan. Tämä päätyy siihen, että Barnes ampuu Grodin kohdatessaan tämän yksin metsässä. Sotamies Chris kohtaa Barnesin metsässä ja tämä väittää, että Grodin on löytynyt kuolleena. Chris epäilee tätä. Hän kuitenkin uskoo ja palaa leiriin. Kun ovat lähdössä niin hän näkee helikopterista kuinka Elias Grodin pakenee vihollisia ja on elossa. Kuolee sitten kuitenkin. Sitten myöhemmin Barnes yrittää surmata Chris Taylorin, mutta pommitus keskeyttää ja myöhemmin Taylor kostaa kaiken ja ampuu haavoittuneen Barnesin. Mietin vaan onko tämä kaikki oikeasti toteen perustuvaa. Eli onko ohjaaja Oliver Stone todistanut tälläisiä tapahtumia, että ensin saman joukkueen jäsen ampuu toista ja tämä jää henkiin aluksi ja sitten taas ampuja saa vähän kuin kostonsa myöhemmin ollessaan itse haavoittunut. Yritin etsiä vastausta, mutta en löytänyt selitystä tähän kaikkeen. Sitten taas löysin esim Eliaksesta tietoa, että olisi kuollut vahinkolaukaukseen yms. Kuitenkin ymmärsin, että näillä henkilöillä on todellinen perusta ja ovat sen nimisinä sotineet ohjaaja Oliver Stonen kanssa. Jos joku osaa kertoa tarkemmin aiheeseen liittyvää niin kiitos.

Vierailija
14606/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makkarissa?

Ehdottomasti!

Ehdottomasti.

Kumpi palkinto on mielestäsi arvokkaampi?

Riikka jäi taaskin ilman! Mikä luuseri!

Vierailija
14607/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hipin vastakohta?

Vierailija
14608/18580 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen kun itseltäni ei ole koskaan kysytty kun olen ostanut keittiöveitsiä tai kokkiveistiä, mutta äsken tuli juttua kun briteissä asuva ystäväni oli kapassa ostamassa kurpitsaa + kaiverrusvälineitä hän palasi kotiin hakemaan hpaperinsa koska oli unohtanut ne kotiin.

Sitä ihmetellessäni selvisi että siellä ei myydä veitsiä tai mitään terävää alle 18v, ja jos näytät alle 25v vanhalta niin tarvitset paperit koska kassat kysyvät.

Joten niin, kysytäänkö suomessa? Olenko itse vaan niin vanhan näköinen ettei multa ikinä kysytä.

Kiinnostava kysymys. Olin kaupan kassajonossa, edelläni oli noin 180 cm pitkä nuorimies. Olisi ostanut tulitikkuja, mutta kun ei ollut henkilöllisyystodistusta, tikut jäi ostamatta.

Vierailija
14609/18580 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava kysymys. Olin kaupan kassajonossa, edelläni oli noin 180 cm pitkä nuorimies. Olisi ostanut tulitikkuja, mutta kun ei ollut henkilöllisyystodistusta, tikut jäi ostamatta.

Tulentekovälineissä on suomessa 18 vuoden ikäraja, kuten tupakkatuotteissakin.

Itse olen ollut ajat sitten kaupassa töissä ja meillä oli ohjeena, ettei myydä lapsille mitään epäilyttävää, kuten veitsiä, foliota ja kodinputkimiestä, muskottipähkinää. Kaupan sisäisen ohjeistuksen mukaan mentiin ainakin silloin. Omaa harkintaa piti käyttää, mutta sai olla myymättä kaikkea, jos epäilytti. Itselle wi noiden vuosien aikana tullut vastaan muuta kuin muutama lapsi jotka yritti ostaa tulitikkuja.

Vierailija
14610/18580 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävätkö lesbot naiset itsetyydytykseen tai yhdessä seksiä harrastaessaan apuna tekopenistä? Ajattelin vain, että tekevätkö he niin kun eihän heitä kiinnosta oikea penis niin kelpaako tekopenis heille silti.

Vierailija
14611/18580 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä av tarkoittaa? Tällä vauvelipalstalla olen siihen törmäillyt :-) samasta aihepiiristä: mitä tarkoittaa up? Joo tiiän, se on enkuksi ylös mut silti...

Vierailija
14612/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävätkö lesbot naiset itsetyydytykseen tai yhdessä seksiä harrastaessaan apuna tekopenistä? Ajattelin vain, että tekevätkö he niin kun eihän heitä kiinnosta oikea penis niin kelpaako tekopenis heille silti.

Lesboja ei kiinnosta miehet seksuaalisesti tai romanttisesti. Heistä voi siitä huolimatta tuntua hyvällä, kun työnnetään jotain sisälle. Pointtina on vaan ettei se joka työntää ole mies. Sama kuin miehet voivat tykätä vaikka suuseksin saamisesta, mutta eivät halua sitä mieheltä.

Osa käyttää ja osa ei. On myös seksileluja jotka eivät ulkonäöltä muistuta penistä, nämä ovat myös lesbojen keskuudessa suosittuja.

Kyse ei yleensä penisten inhoamisesta, vaan siitä missä se penis on kiinni.

Vierailija
14613/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssasi samaa sukupuolta oleva henkilö olisi nähnyt sinut joskus alasti ja yksin ollessaan ajattelisi sinua alasti, kiihottuisi ja masturboisi itsensä orgasmiin asti kuvitellen, että harrastatte keskenänne seksiä. Mitä mieltä olisit asiasta? Peukku ylös tarkoittaa, että hyväksyt sen ja peukku alas tarkoittaa, että et hyväksy sitä.

Vierailija
14614/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa mahdollisimman paksut ja lämpimät villasukat?

Vierailija
14615/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboja ei kiinnosta miehet seksuaalisesti tai romanttisesti. Heistä voi siitä huolimatta tuntua hyvällä, kun työnnetään jotain sisälle. Pointtina on vaan ettei se joka työntää ole mies. Sama kuin miehet voivat tykätä vaikka suuseksin saamisesta, mutta eivät halua sitä mieheltä.

Osa käyttää ja osa ei. On myös seksileluja jotka eivät ulkonäöltä muistuta penistä, nämä ovat myös lesbojen keskuudessa suosittuja.

Kyse ei yleensä penisten inhoamisesta, vaan siitä missä se penis on kiinni.

Taisi olla tahaton, mutta eivät lesbot inhoa myöskään missä on ne kiinni, vaan eivät kiihotu.

Vierailija
14616/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Mitä av tarkoittaa? Tällä vauvelipalstalla olen siihen törmäillyt :-) samasta aihepiiristä: mitä tarkoittaa up? Joo tiiän, se on enkuksi ylös mut silti...

Av = Aihe Vapaa

Up = ihan just sitä, mitä sanoitkin. Nostetaan ketju ylemmäs, etusivulle.

Vierailija
14617/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta villasukat jalassa voi tulla 😇

Vierailija
14618/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomessa kovenneta rangaistuksia?

Raippaa vaan kaikille. Kannatan tätä!

Vierailija
14619/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hipin vastakohta?

Timo Soini

Vierailija
14620/18580 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson joskus jääkiekon Sm-liigaa (tai mikä se nyt onkaan), kun näytetään ilmaiskanavilta pelejä. Ihmettelen sitä, miksi siellä studiossa on niillä tyypeillä (juontaja ja asiantuntijat) aina oranssia päällä. Viime keväänä oranssi kravatti ja nyt koko puvuntakki sekä kravatti oranssi. Mitä kertoo ja miksi pukeutuvat niin?

Mieti sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan