Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18353)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuukautiset on loppuneet, onko naisella mahdollisuus silti saada lapsi esim hoidoilla? Pl. Adoptio.
Ei ole mahdollista. Kuukautiskierron pitää olla normaali.
Ei tarvitse olla normaali. Esimerkiksi äidilläni oli epäsäännölliset kuukautiset, ja hän tuli silti raskaaksi.
Eri asia olla epäsäännölliset kuukautiset = ovulaatio tapahtuu todennäköisesti lähes joka kierto ainakin
kuin että kuukautiset ovat loppuneet = ovulaatitoa ei tapahdu.
Mikä se Mitrohinin lista on, josta tällä palstalla usein kirjoitellaan?
Miksi mausteinen on synonyymi tuliselle ruoalle?
Kaikki ketkä tuntee minut tietävät, että en voi sietää tulista ruokaa ja vielä vähemmän siedä sitä, että mausteinen on synonyymi tuliselle.
Joka kerta kun joku mainitsee tykkäävänsä mausteisesta ruoasta, tulee miettineeksi, että mitä helvettiä mausteisen ruoan ystävät luulevat meidän tulisten ruokien inhoahien syövän? Heinääkö...
Miksi naiset eivät yleensä tykkää niellä mälliä? Se vaikuttaa mulle täysin seksinvastaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät yleensä tykkää niellä mälliä? Se vaikuttaa mulle täysin seksinvastaiselta.
Suurimman osan miehestä mälli maistuu aivan kaamealle ja joillakin mällin koostumus on kuin 2 viikoksi pöydälle jäänyt maidon jämä maitopurkissa. Itse lopetin suikkarit aikoinaan pitkäksi aikaa, kun luulin että sellaista kuraako se on. Nyt jopa nautin nielemisestä, koska nykyisellä pitkäaikaisella kumppanilla maku on neutraali eikä ensimmäisenä lennä laatta.
Mies pystyy muuten itse vaikuttamaan siihen minkä makuista mälli on. Sama koskee tietysti naisiakin. Ravintorikas ruokavalio, tarpeeksi nesteitä ja pois alko ja rööki, niin koostumus on juoksevampaa eikä haju tai makukaan ole luotaantyöntävä.
Onko joku joutunut haastamaan yrityksen oikeuteen? Itse tiedän olevani oikeassa. Yritys polkee lakeja, johdossa narsisti. Sähköpostitodisteita on.
Miten homma kulkee? Voiko yritys vetäytyä yhtäkkiä, jos asianajaja tai minä itse haastamme oikeuteen? Tarkoitan, että nykyinen kiusaava käytös antaa vinkkiä siitä, että ei haluakaan tuomiota. Eikö prosessin voi keskeyttää kumpi vain? Kuka maksaa viulut?
Pliis - tää on tärkeää. Ei arvauksia, vaan tietoa. Kiitos!
Koitan ensimmäistä kertaa merkata veroehdotukseen tulonhankkimismenoja. Löysin kyllä sen kohdan mihin niiden määrä laitetaan, mutta ohjeessa lukee että hankinnat pitää eritellä ja perustella, mutta sille ei ole missään kohtaa. Mihin nämä perustelut tulevat? Oon tyhmänä googletellut vaikka kuinka.
Sääksiliveä seuraava kysyy: kuinka pitkäksi aikaa lintu voi jättää munat hautomatta ilman että pesintä (poikasen kuoriutuminen) epäonnistuu?
Tietysti ilman lämpötila vaikuttaa jonkin verran, mutta mistä lintu tietää kuinka kauan munat voivat olla "kylmentymässä"?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Mitrohinin lista on, josta tällä palstalla usein kirjoitellaan?
Enpä minäkään tiennyt tätä. Wikipedia kertoo:
Mitrohinin lista on 38 nimeä sisältävä lista suomalaisista KGB-kontakteista vuosina 1972-1984.
On siinä nimetkin lueteltu, mutta en jaksa ruveta tähän niitä kaikkia kirjoittamaan.
Miten navigaattori mittaa auton nopeuden?
Mulla on ihan hirveä kysymys: mitä tarkoittaa, kun joku "on ravistellut lasta" eli pahoinpidellyt tätä. Siis nostaako joku vauvan käsiinsä ja ihan vain ravistelee, epätoivoisena ajatuksena hiljentää lasta? Vai miten se tapahtuu? Ja eikö se ole yleensä epätoivoinen rauhottelukeino, ei niinkään tarkoitus vahingoittaa lasta?
Tää vastenmielinen kysymys nousi taas mieleeni, kun Hesarissa hoitaja kertoi hoitaneensa lasta, jota vanhempi on ravistellut.
Voi, kamalaa, joku varmaan osaa vastata tuohon ravisteluasiaan.
Itse ihmettelen kun välillä on ollut juttua siitä kuinka jonkun on onnistunut ilmoittaa olevansa kirjoilla jossain missä varsinaisten asukkaiden mukaan ei kuuluisi olla kirjoilla ketään muuta.
Miten voin varmuudella estää sen, ettei joku ei-toivottu siirrä kirjojaan minun osoitteeseeni? Esim. henkilö jonka majoitan tilapäisesti.
Kaikki eivät yleensäkään pidä kiinni siitä mitä on sovittu, tällaisessa yhteydessä ajatus on vähintään huolestuttava.
Minulla näkyy nyt maksullisia kanavia ilmaiseksi. En ole tilannut mitään kanavapakettia ja en siis katso netin kautta vaan ihan suoraan tv:stä näkyy. Mikä juttu tämä nyt on? Ihmettelen sitä. Huomasin vasta tänään, kun vahingossa painoin 45 numeroita ja yllätyin kun eurosport näkyi. Sitten kävin nuo maksulliset läpi ja muitakin näkyy nyt paljon. Ennen ei ole näkynyt. Nyt siis näkyy 41 eurosport, 41 cmore, 45 eurosport, 47 joku rikos kanava, 50 Disney sekä vielä 52 Disney, 60 action film, 62 V sport, 63 v sport, 65 V sport sekä 67 V sport. Nämä siis näkyvät kaikki nyt ilmaiseksi. En tiedä mikä juttu tämä nyt on. En ole mitään tilausta tehnyt eli ihan tyhjästä nyt ilmestyivät näkyviin. Joku muu voisi kokeilla näkyykö hänellä nuo kanavat. Tai tietääkö miksi näkyvät nyt ja kuinka kauan näkyvät. Kiitos jos joku tietää enemmän. Sinänsä mukava yllätys, mutta ehkä joku lyhytaikainen juttu vaan. Olen niin ihmeissäni täällä.
Edelliseen siis cmore paikalla 42 korjaus tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Miten navigaattori mittaa auton nopeuden?
Se "kuuntelee" taivaalla viilettävien gps-satelliittien (muitakin systeemejä on, eurooppalainen galileo ja itänaapurin glonass) lähetyksiä, ja laskee niissä ilmenevien pienten aikaerojen perusteella, missä päin maapalloa ollaan. Paikka päivitetään noin sekunnin välein, ja kun saadaan peräkkäisiä mittaustuloksia, laite pysyy perillä myös vauhdista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan miehestä mälli maistuu aivan kaamealle ja joillakin mällin koostumus on kuin 2 viikoksi pöydälle jäänyt maidon jämä maitopurkissa. Itse lopetin suikkarit aikoinaan pitkäksi aikaa, kun luulin että sellaista kuraako se on. Nyt jopa nautin nielemisestä, koska nykyisellä pitkäaikaisella kumppanilla maku on neutraali eikä ensimmäisenä lennä laatta.
Mies pystyy muuten itse vaikuttamaan siihen minkä makuista mälli on. Sama koskee tietysti naisiakin. Ravintorikas ruokavalio, tarpeeksi nesteitä ja pois alko ja rööki, niin koostumus on juoksevampaa eikä haju tai makukaan ole luotaantyöntävä.
Miksi mälli pitää niellä? Ei siten tulla raskaaksi. Nieleekö miehet kuukautisveren?
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyy nyt maksullisia kanavia ilmaiseksi. En ole tilannut mitään kanavapakettia ja en siis katso netin kautta vaan ihan suoraan tv:stä näkyy. Mikä juttu tämä nyt on? Ihmettelen sitä. Huomasin vasta tänään, kun vahingossa painoin 45 numeroita ja yllätyin kun eurosport näkyi. Sitten kävin nuo maksulliset läpi ja muitakin näkyy nyt paljon. Ennen ei ole näkynyt. Nyt siis näkyy 41 eurosport, 41 cmore, 45 eurosport, 47 joku rikos kanava, 50 Disney sekä vielä 52 Disney, 60 action film, 62 V sport, 63 v sport, 65 V sport sekä 67 V sport. Nämä siis näkyvät kaikki nyt ilmaiseksi. En tiedä mikä juttu tämä nyt on. En ole mitään tilausta tehnyt eli ihan tyhjästä nyt ilmestyivät näkyviin. Joku muu voisi kokeilla näkyykö hänellä nuo kanavat. Tai tietääkö miksi näkyvät nyt ja kuinka kauan näkyvät. Kiitos jos joku tietää enemmän. Sinänsä mukava yllätys, mutta ehkä joku lyhytaikainen juttu vaan. Olen niin ihmeissäni täällä.
Ovat ilmaiskokeiluja, houkutellaan ostamaan. Kattele rauhassa, kyllä ne aikanaan pimenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mälli pitää niellä? Ei siten tulla raskaaksi. Nieleekö miehet kuukautisveren?
Tämä ketju on tarkoitettu kysymyksille, jotka esitetään vilppittömässä informaationhankkimistarkoituksessa, ei keskustelulle eli sille samalla vänkäämiselle, jota voit tehdä tuhansissa jo olemassa olevissa ketjuissa.
Lyhyt vastaus: eri ihmiset pitävät eri asioista myös seksissä. Mitään ei "pidä" tehdä. Kaikkea saa tehdä, kunhan osallistujat ovat vapaaehtoisia aikuisia. Ja kyllä sitä kuukautisvuotoakin (suurin osa siitähän ei ole verta) syövät niin miehet kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuukautiset on loppuneet, onko naisella mahdollisuus silti saada lapsi esim hoidoilla? Pl. Adoptio.
Ei ole mahdollista. Kuukautiskierron pitää olla normaali.
Ei tarvitse olla normaali. Esimerkiksi äidilläni oli epäsäännölliset kuukautiset, ja hän tuli silti raskaaksi.
Eri asia olla epäsäännölliset kuukautiset = ovulaatio tapahtuu todennäköisesti lähes joka kierto ainakin
kuin että kuukautiset ovat loppuneet = ovulaatitoa ei tapahdu.
Hormonihoidoilla voidaan saada kohtu raskauskuntoon vaikka nainen olisi menopaussin jo kokenut, sitten nainen raskautetaan luovutetulla ja koeputkessa hedelmöitetyllä munasolulla.
Hitler jäi toiseksi. -Venäjä oli liian takapajuinen, niin ei saatu kyyrisiä kirjaimia.