Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (12678)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asiatonta sanoa, että prinssi William on hirveän ruma?
Vanhan sanonnan mukaan kauneus on katsojan silmissä. Hyviin tapoihin ei kuulu arvostella ääneen kaikkien kuullen (tai palstaillen nähden) toisen ulkonäköä tms seikkaa. Asian voi muotoilla kauniimminkin.

Minä en häntä hirveän rumaksi sanoisi muutenkaan, mutta makuja on monenlaisia :)

Kaikki reptiili perimää omaavat, siis ei humans, ovat rumia. Ratchild sisäsiittoisia kaikki fake royals.

Vierailija

Olen menettänyt varmaan satasia, koska en ole uskaltanut myydä turhia tavaroita, vaan olen joko heittänyt vaatekeräykseen, roskiin tai antanut sisarukselle. Miten saisin rohkeutta myydä asioita vaikkapa Tori.fin kautta? Jotenkin ahdistaa se yhteydenpito. Kammoan asioiden hoitamista, jos se vaatii viestienvaihtoa ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varpaasta kysysymys eli mistä tietää onko isovarvas murtunut? Itse löin sen pari päivää sitten ja kynsi otti osumaa ( tosin ei ole musta, eikä vielä irti) ja varpaassa puolestaan mustelmaa jonkin verran. Pystyn kyllä varaamaan painoa joten ehkä ei ole murtunut sen puolesta ajatellen. Sattuu kun taivuttaa.

Vierailija

Hiiri oli jäänyt yön aikana varaston nurkalla loukkuun (ulkona). Sitä oli syöty niin, että oli jäljellä nahat. Siisti "viilto" vatsassa ja sisällä oli täysin onttoa. Aivot oli nakerrettu myös. Mikä eläin syö näin? Silloin jos loukussa ollut hiiri on syöty, niin se on kaluttu aina teurastustyyliin. En ole ikinä nähnyt näin siististi syötyä hiirtä, että nahka jää vailla elimiä ihan kuin täytetyksi tuleva eläin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kivekset ovat? Jalkojen välissä, siis miehillä itsellään, en tarkoita naisen jalkojen, vai jotenkin omissa lahkeissaan, vai miten ne sijoittuu? Miehet kävelevät ja istuvat usein jalat levällään, johtuuko tämä kiveksistä? Entä kun on tiukat housut, miten kivekset, tuntuvatko, hänkräävätkö, sattuuko, etenkin Istuessa?

Jos kuvittelet pari pientä luumua yhdessä pussissa, ollaan melko lähellä totuutta. Pussissa on sen verran tilaa että ne pääsevät vähän "elämään", ja lisäksi pussi roikkuu vapaasti jalkojen välissä. Se kiinnittyy hiukan alapään keskikohdan etupuolelle, ei siis ihan keskelle. Alastomana tai hyvin löysillä alushousuilla istuessa ne asettuvat joko jalkojen väliseen uraan tai jalkojen väliin riippuen siitä ovatko reidet yhdessä vai leveällä.

Paljon riippuu alushousuista: monet mallit keräävät kivekset ja peniksen yhdeksi paketiksi keskelle eteen ja vähän ylös.

Kivekset ovat varsin herkät paineelle ja iskuille. Lisäksi liian tiukoissa housuissa on mukana häveliäisyystekijä: useimmat eivät halua että vehkeet erottuvat lahkeen tyvessä kankaan pullistumana.

Vierailija

Miksi ruskeat saavat avoimesti olla vihamielisiä minua valkoista kohtaan, vaikken ole a. missään päättävässä asemassa b. suhtaudun ystävällisin ihmisiin ystävällisesti, enkä arvota ketään ihonvärin perusteella ( fakta ), mutta ruskeat väittävät minun tekevän niin. Vaikka en tee. Tälläinen syyttely saa aikaan turvattoman olon, koska puolustautuminen on kielletty - tai jos yritän puolustautua, olen sen jälkeen avoimesti vihattu.

Vierailija

Miten lämpötilojen keskiarvo lasketaan, kun ollaan sekä plussalla että miinuksella? Eli siis yhden päivän lämpötilat:

Aamu: -2
Ilta: +7

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hiiri oli jäänyt yön aikana varaston nurkalla loukkuun (ulkona). Sitä oli syöty niin, että oli jäljellä nahat. Siisti "viilto" vatsassa ja sisällä oli täysin onttoa. Aivot oli nakerrettu myös. Mikä eläin syö näin? Silloin jos loukussa ollut hiiri on syöty, niin se on kaluttu aina teurastustyyliin. En ole ikinä nähnyt näin siististi syötyä hiirtä, että nahka jää vailla elimiä ihan kuin täytetyksi tuleva eläin.

Varis, korppi tai muu lintu. Talitintitkin syö lihaa talvisin.

Vierailija

Sama täällä! Mua ainakin auttoi se, että latasin kännykkään sovelluksen ja tuotteista voi viestitellä ainoastaan sen kautta (ei omaa numeroa näkyviin). Laitan myös postitusmahdollisuuden kaikelle, minkä voi vaan järkevästi lähettää ja suurin osa tavaroista lähteekin sitä kautta. Korona-aikana on auttanut myös ns. kontaktiton nouto - vie itse tavarat esim. rapun oven eteen vähän ennen noutoaikaa niin ei tarvitse hakijan kanssa kommunikoida. Silloin tällöin joku tulee hakemaan tavaraa sisältä asti (tässä on siis pari vuotta nyt tyhjennetty omaa ja vanhempien irtaimistoa, niin myytävää on ollut paljon), enkä siitä tykkää vieläkään. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Mua ainakin auttoi se, että latasin kännykkään sovelluksen ja tuotteista voi viestitellä ainoastaan sen kautta (ei omaa numeroa näkyviin). Laitan myös postitusmahdollisuuden kaikelle, minkä voi vaan järkevästi lähettää ja suurin osa tavaroista lähteekin sitä kautta. Korona-aikana on auttanut myös ns. kontaktiton nouto - vie itse tavarat esim. rapun oven eteen vähän ennen noutoaikaa niin ei tarvitse hakijan kanssa kommunikoida. Silloin tällöin joku tulee hakemaan tavaraa sisältä asti (tässä on siis pari vuotta nyt tyhjennetty omaa ja vanhempien irtaimistoa, niin myytävää on ollut paljon), enkä siitä tykkää vieläkään. :)

Ja tämän piti olla siis vastaus kysymykseen 12642...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten lämpötilojen keskiarvo lasketaan, kun ollaan sekä plussalla että miinuksella? Eli siis yhden päivän lämpötilat:

Aamu: -2
Ilta: +7

(-2 + +7) / 2 = 2,5 astetta (plussalla).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoiduin korona piikki ketju on poisettu. Ei näy edes luki5tuna. Siellä,on paljastavia linkkejä totuuteen. Eivät halua omien valehtelijoiden ja maksettujen rokite medihorojen txt näyttää. Suurin osa maailmasta tietää totuuden..meillä,nämä pöljät piikinottajat on tynnyrissä kasvaneita tolloja.

Koska Sanoma ei halua täällä jaettavan huuhaa-"tietoa" ja hörhöjen salaliittoteorioita. Itse vaikutat aika tollolta kirjallisen ulosantisi perusteella, silti tiedät paremmin (muka) kuin muut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varis, korppi tai muu lintu. Talitintitkin syö lihaa talvisin.

Sisätiloissa toiset hiiret syö myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu, että koira kaivaa "pesän" esim. peittojen tai lakanoiden väliin?

Minulla on ollut useita koiria elämäni aikana, mutta tämä ei ole täysi selvinnyt. Näistä kaikista koirista tämä nykyinen sekarotuinen 1,5v. leikattu narttu on ihan mahdoton pesän kaivaja ollut pienestä saakka, ei ole vastaan tullut toista. Muutaqma on maltillisesti raapinut omaa paikkaa, mutta tämä yksilö raapii, repii, myllää, siirtää hampaillaan niin lakanoita, peittoja kuin sohvatyynyjäkin. Yhden patjankin se kerran kaivoi esille petivaatteiden alta ja nyhti vaahtomuovipatjan siltä osin, mihin lösähti makaamaan ja veti "peiton korville" hampaillaan! :D

Kyse ei ole aktivoinnin puutteesta, kivusta, stressistä, pakkomielteisestä tai maanisesta käytöksestä eikä leikattuna tosiaan valeraskauksistakaan, vaan selkeästi (alkukantainen?) tapa ennen yöunille menoa. Päivällä se ei tee sitä, koska nukkuu päivisin vain koiran unta. Ainoastaan silloin se kaapii nukkumapaikan kun tarkoitus on nukkua syvää unta.

Eräs koirani teki kesämökillä ihan oikean pesäkolon kannon alle. Oli pitkä käytävä. Vei sinne lempilelun ja patjansa.

Ihan vaisto. Märässä maassa ei kannata nukkua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi laulajilla on yleensä bändin kanssa laulaessaan korvanapit?

Niissä on useimmiten samassa kuulosuojaus, ja lisäksi laulaja kuulee niistä koko bändin ja osaa sen ansiosta laulaa oikealla ajoituksella. Lisäksi noihin nappeihin voidaan syöttää vaikkapa metronomin ääntä laulajan pitkälle soolo-osuudelle tai esim. rumpalille. Etenkin isoissa esiintymispaikoissa ajoitus menisi helposti pieleen jos laulaja laulaisi selvimmin kuuluvan musiikin perusteella, se kun tulee aavistuksenomaisella viiveellä.

Sivut