Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18363)

Vierailija
12621/18363 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihan tavallinen metallinen (?) hiiren- tai rotanloukku katkaista tai murtaa aikuisen ihmisen sormia jos räpsähtää sormille?

Vierailija
12622/18363 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läksyjen tekemättömyydestä annetaan jälki-istuntua, vaikka syy sille on se, että lapsi pysty tekemään niitä. Sama asia, jos aikuinen joutuisi vankilaan siitä, että ei pysty tekemään töitä. Aivan helvetin sairas ja tekopyhä ajatusmaailma opettajilla. Helppo heidän on arvostella opettajan oppaiden valmiiden vastausten kanssa.

Itselläni oli kelvottomat koti-olosuhteet ja siksi sain jälki-istuntoa, vaikka en ollut IKINÄ tehnyt mitään pahaa. Jälki-istuntoa siitä, että kelvottoman kodin takia läksyt tuotti ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12623/18363 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain jokin aika sitten uniapnean hoitoon cpap-laitteen. Kun olen käyttänyt laitetta, niin olen alkanut muistamaan lähes joka aamu, että näin yöllä unia ja usein myös unuen aiheet. Ennrn laittern käyttöönottoa en muistanut juuri koskaan nähneeni unia saati niiden aiheita.

Onko tämä sattumaa vai johtuuko tämä tuosta laitteesta että näen nykyään paljon enemmän unia ja myös muistan ne eli laite olisi muuttanut uneni laatua niin, että sen ansiosta nukkuisin paremmin ja myös sitä rem-univaihetta milloin unua nähdään? Ilman laitetta en uniapnean takia vaipunut kovin usein unennäkövaiheeseen enkä siis nähnyt unua vai onko niin, että minä kyllä näin niitä mutta en vain muistanut niitä enkä muistanut muutenkaan nähneeni unia?

Vierailija
12624/18363 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että saa opiskelupaikan mutta ei asuntoa (vaikka hakee)? Mikä sitten neuvoksi?

Vierailija
12625/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että saa opiskelupaikan mutta ei asuntoa (vaikka hakee)? Mikä sitten neuvoksi?

Nuorempana sain eri kaupungista opiskelupaikan, mutta en löytänyt budjettiin sopivaa asuntoa, en edes opiskelija- tai solukämppää. Kotikaupungistani ei kulkenut julkinen liikenne ja autoakaan ei ollut varaa pitää saati ajaa sillä 120km suuntaansa. Aloitusajankohtaakin siirrettiin asunnon puutteesta. Olisin voinut lopulta  majoittua koulun liikuntasaliin. Kun kieltäydyin tästä, niin koulutuspaikkani peruttiin.

Vierailija
12626/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muumit lisääntyvät ja ovatko muumit ja niiskut lisääntymiskykyisiä keskenään?

Kaikkea ei tiedekään luonnon ihmeistä vielä tiedä, ja aivan samoin kuin emme tiedä missä ja miten valkohait lisääntyvät, niin toisesta suuresta valkoisesta eläinlajista eli muumeista emme myöskään tiedä tässä suhteessa mitään tarkkaa.

Voimme kuitenkin päätellä, että muumit kyllä lisääntyvät, koska Muumipeikko on olemassa. Kyse on selvästi suvullisesta lisääntymisestä, koska Muumipeikolla on äiti ja isä. Muumipeikkojen ruumiinrakenteen huomioonottaen lisääntymisasento voi olla vähintäänkin mielenkiintoinen. Lisäksi kun muumipeikkoja on noin vähän ja meidänkin tuntemassamme muumiperheessä on vain yksi lapsi, voimme olettaa, että muumit lisääntyvät hyvin harvoin. Sellaisenkin juorun olen kuullut, että ne voisivat lisääntyä vain Muumilaaksossa.

Niiskut ovat läheistä sukua muumeille, joten hyvin todennäköistä on, että nämä kaksi pulleaa porukkaa voivat lisääntyä keskenään. Muutenhan Niiskuneiti ei varmasti haikailisi Muumipeikon perään. On vaikea sanoa, minkävärisiä jälkeläisiä siitä tulisi, koska niiskut on joskus esitetty sekä vaaleanvioletteina että vaaleanvihreinä valkoisen lisäksi.

Janssonin kirjoissa niiskut vaihtavat väriä mielialan mukaan, näin muistelen.

Koska muumit tuottavat niin vähän jälkeläisiä kerrallaan voidaan ainakin sulkea pois erilaiset munimistavat, varmaan urosmuumeilla on joku mahan sisään vetäytyvä siitin ja naarasmuumeilla piilossa oleva vulva. Edelleen janssonin kirjoissa muumeilla on samettimainen karvapeite joka kasvaa talvella, karvoitus peittää monenlaista. :D

Vierailija
12627/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi noin mutta onneksi isoäiti asui naapurikaupungissa joten siellä asuin ensimmäiset 3kk. Opiskelukaveri tuli reilun 100km päästä lähijunalla yliopistolle joka päivä kun ei myöskään saanut asuntoa ajoissa.

Jotkut opiskelijajärjestöt järjestävät myös yhteismajoituksia tuollaisessa tilanteessa, ihan riippuu koulusta ja sen opiskelijajärjestöistä.

Vierailija
12628/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihan tavallinen metallinen (?) hiiren- tai rotanloukku katkaista tai murtaa aikuisen ihmisen sormia jos räpsähtää sormille?

Ei pysty katkomaan aikuisen sormia mutta sattuu pirusti.

Vierailija
12629/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon katsojana häiritsee, jos jossain telkkarisarjassa on joku aivan älytön ja epäuskottava tapahtuma, mutta on kuitenkin syy, miksi niin on tehty?

Annan esimerkin: Surffailin kanavilla ja näin pätkän Kauniiden ja rohkeiden kohtauksesta, jossa joku nuori nainen (Steffy??) synnytti vedessä kokouikkari päällään. Lapsen olisi siis pitänyt syntyä uimapuvun sisälle, mutta syliinhän se jotenkin luiskahti. Tässä syy tälle älyttömyydelle oli tietenkin se, ettei näyttelijä voinut olla ko. kohtauksessa alasti.

Miten paljon teitä katsojana häiritsisi tämä ja voisiko sen vesisynnytyksen toteuttaa jotenkin toisin, mutta ilman alastomuuden näyttämistä?

Itse havahduin vasta kolmekymppisenä siihen että yhdessäkään leffa/tv-synnytyksessä ei ole otettu istukkaa lainkaan huomioon. Vauva ulos, napanuora katki ja synnytys on täysin hoidettu.

Vierailija
12630/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiatonta sanoa, että prinssi William on hirveän ruma?

Vierailija
12631/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen kuninkaallinen perhe tarvitsee kylpyhuoneita niin paljon? Esimerkiksi Madeleinen kotona niitä on kahdeksan, vaikka on viisihenkinen perhe.

Vierailija
12632/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys opettajille kirjoitti:

Miksi läksyjen tekemättömyydestä annetaan jälki-istuntua, vaikka syy sille on se, että lapsi pysty tekemään niitä. Sama asia, jos aikuinen joutuisi vankilaan siitä, että ei pysty tekemään töitä. Aivan helvetin sairas ja tekopyhä ajatusmaailma opettajilla. Helppo heidän on arvostella opettajan oppaiden valmiiden vastausten kanssa.

Itselläni oli kelvottomat koti-olosuhteet ja siksi sain jälki-istuntoa, vaikka en ollut IKINÄ tehnyt mitään pahaa. Jälki-istuntoa siitä, että kelvottoman kodin takia läksyt tuotti ongelmia.

Se oli varmaan silloin. Nyt tekemättömistä läksyistä joutuu jäämään tekemään niitä läksyjä koululle koulun jälkeen, jos niitä on kertynyt useamman kerran. Tuonne saa kai jäädä muutkin tekemään halutessaan eli tulee sitten ne läksyt tehtyä.

Vierailija
12633/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan sanonnan mukaan kauneus on katsojan silmissä. Hyviin tapoihin ei kuulu arvostella ääneen kaikkien kuullen (tai palstaillen nähden) toisen ulkonäköä tms seikkaa. Asian voi muotoilla kauniimminkin.

Minä en häntä hirveän rumaksi sanoisi muutenkaan, mutta makuja on monenlaisia :)

Vierailija
12634/18363 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentoiduin korona piikki ketju on poisettu. Ei näy edes luki5tuna. Siellä,on paljastavia linkkejä totuuteen. Eivät halua omien valehtelijoiden ja maksettujen rokite medihorojen txt näyttää. Suurin osa maailmasta tietää totuuden..meillä,nämä pöljät piikinottajat on tynnyrissä kasvaneita tolloja.

Vierailija
12635/18363 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu, että koira kaivaa "pesän" esim. peittojen tai lakanoiden väliin?

Minulla on ollut useita koiria elämäni aikana, mutta tämä ei ole täysi selvinnyt. Näistä kaikista koirista tämä nykyinen sekarotuinen 1,5v. leikattu narttu on ihan mahdoton pesän kaivaja ollut pienestä saakka, ei ole vastaan tullut toista. Muutaqma on maltillisesti raapinut omaa paikkaa, mutta tämä yksilö raapii, repii, myllää, siirtää hampaillaan niin lakanoita, peittoja kuin sohvatyynyjäkin. Yhden patjankin se kerran kaivoi esille petivaatteiden alta ja nyhti vaahtomuovipatjan siltä osin, mihin lösähti makaamaan ja veti "peiton korville" hampaillaan! :D

Kyse ei ole aktivoinnin puutteesta, kivusta, stressistä, pakkomielteisestä tai maanisesta käytöksestä eikä leikattuna tosiaan valeraskauksistakaan, vaan selkeästi (alkukantainen?) tapa ennen yöunille menoa. Päivällä se ei tee sitä, koska nukkuu päivisin vain koiran unta. Ainoastaan silloin se kaapii nukkumapaikan kun tarkoitus on nukkua syvää unta.

Vierailija
12636/18363 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kivekset ovat? Jalkojen välissä, siis miehillä itsellään, en tarkoita naisen jalkojen, vai jotenkin omissa lahkeissaan, vai miten ne sijoittuu? Miehet kävelevät ja istuvat usein jalat levällään, johtuuko tämä kiveksistä? Entä kun on tiukat housut, miten kivekset, tuntuvatko, hänkräävätkö, sattuuko, etenkin Istuessa?

Vierailija
12637/18363 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan sanonnan mukaan kauneus on katsojan silmissä. Hyviin tapoihin ei kuulu arvostella ääneen kaikkien kuullen (tai palstaillen nähden) toisen ulkonäköä tms seikkaa. Asian voi muotoilla kauniimminkin.

Minä en häntä hirveän rumaksi sanoisi muutenkaan, mutta makuja on monenlaisia :)

Kaikki reptiili perimää omaavat, siis ei humans, ovat rumia. Ratchild sisäsiittoisia kaikki fake royals.

Vierailija
12638/18363 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt varmaan satasia, koska en ole uskaltanut myydä turhia tavaroita, vaan olen joko heittänyt vaatekeräykseen, roskiin tai antanut sisarukselle. Miten saisin rohkeutta myydä asioita vaikkapa Tori.fin kautta? Jotenkin ahdistaa se yhteydenpito. Kammoan asioiden hoitamista, jos se vaatii viestienvaihtoa ihmisten kanssa.

Vierailija
12639/18363 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaasta kysysymys eli mistä tietää onko isovarvas murtunut? Itse löin sen pari päivää sitten ja kynsi otti osumaa ( tosin ei ole musta, eikä vielä irti) ja varpaassa puolestaan mustelmaa jonkin verran. Pystyn kyllä varaamaan painoa joten ehkä ei ole murtunut sen puolesta ajatellen. Sattuu kun taivuttaa.

Vierailija
12640/18363 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri oli jäänyt yön aikana varaston nurkalla loukkuun (ulkona). Sitä oli syöty niin, että oli jäljellä nahat. Siisti "viilto" vatsassa ja sisällä oli täysin onttoa. Aivot oli nakerrettu myös. Mikä eläin syö näin? Silloin jos loukussa ollut hiiri on syöty, niin se on kaluttu aina teurastustyyliin. En ole ikinä nähnyt näin siististi syötyä hiirtä, että nahka jää vailla elimiä ihan kuin täytetyksi tuleva eläin.