Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18343)

Vierailija
1261/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia mielestäsi ovat ihmiset, jotka eivät ole kovia shoppailemaan? Ovatko he mielestäsi jotenkin huonompia?

Ensimmäiseen kysymykseen: He voivat olla säästäväisiä, kulutusvastaisia, ekologisesti ajattelevia, shoppailusta vähemmän nauttivia jne.

Toiseen kysymykseen: Kukaan ihminen ei ole toista huonompi ihmisenä.

Vierailija
1262/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hämärästi ohjelman nimeltä Ioxio. Sitä juonsi Sami Aaltonen, mutta te jotka muistatte paremmin, kertokaa, mikä oli ohjelman idea. Muistan myös, että siinä oli joitakin sellaisia keltaisia palloja, joita sanottiin munkeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Häjyt-elokuvan lopussa Heikki antoi Jussin kuolla?

Koska Jussi olisi muuten tappanut Heikin, joka oli juuri tunnustanut vieneensä pankkiryöstörahat, vaikka elokuvan alussa Antti ja Jussi epäilivät maanviljelijä Romppaista.

Vierailija
1264/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hämärästi ohjelman nimeltä Ioxio. Sitä juonsi Sami Aaltonen, mutta te jotka muistatte paremmin, kertokaa, mikä oli ohjelman idea. Muistan myös, että siinä oli joitakin sellaisia keltaisia palloja, joita sanottiin munkeiksi.

En itse tiedä ohjelmaa, mutta sen verran selvisi netin keskustelupalstoilta, että se oli nähtävästi joku tietokilpailu- tai sanapeliohjelma, jossa oli kirjaimia jollain taululla. Keltaisilla "munkeilla" laskettiin pisteitä. Ohjelmaan ilmeisesti pystyi soittamaan.

"IOXIOssa annettiin sanallinen vihje, jota pähkäiltyään siitä piti tulkita kirjain- ja numerovihje. Saatu koordinaatti (esim. F5) tsekattiin 10x10 ruudun kokoisesta ruudukosta. Jos vastaus osui ympyrään (oikein), sai jatkaa tai jotain. Vai voittiko suoraan jonkin palkinnon? Ei voi muistaa."

Joku selittää noin, mutta itse en kyllä tajunnut tuosta mitään. :D

Lähteet:

https://pakkotoisto.com/threads/old-school.44609/page-7

https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=79743&o=20

http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/televisio/topic2280-30.html (lainaus täältä)

Vierailija
1265/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten hyvä mutta se kuolonkankeus ei todellakaan ole pysyvä tila vaan kuolonkankeuden jälkeen ruumista tulee veltto taas.

Vierailija
1266/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuukautiset eivät ole vielä 16v (pian 17v) alkaneet, onko syytä huolestua? En harrasta rankkaa urheilua, olen normaalipainoinen ja äidilläni alkoi kktiset 15v

Kasvatko pituutta vielä? Itselläni ja tyttärilläni alkoi kuukautiset noin puoli vuotta sen jälkeen, kun pituuskasvu oli lähes lakannut. Itsellä alkoi, kun olin 13, toisella tytöllä 14- ja toisella 15,5-vuotiaana.

Toki jos asia huolestuttaa, kannattaa kysyä lääkäriltä tai vaikka kouluterkkarilta taas sitten, kun koulu alkaa. Hyvää kesää :)

Olen 14-vuotta, kasvan pituutta ja menkat alkoi kaksi vuotta sitten

Vierailija
1267/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole se joka kysyi tuota ensimmäisenä :)

T: 1321

Vierailija
1268/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tarkasti ruumiista pystyy selvittämään, kauanko se on ollut kuolleena? Eräs sukulaiseni kuoli niin, että hän oli ehtinyt olla kotonaan muutaman päivän kuolleena, ennen kuin hänet löydettiin. Kyllähän siitä voi jo jotain päätellä, milloin hän on viimeksi hakenut postinsa, mutta jäähän siihenkin sitten kaksi mahdollisuutta kun hän on voinut kuolla sen päivän iltana tai sitten aamuyöllä.

Vierailija
1269/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ulkomailla. Sinut kolkataan kadulla, joka on syrjäinen mutta sijaitsee lähellä keskeisiä paikkoja. Kun heräät, KAIKKI tavarasi vaatteitasi lukuun ottamatta ovat hävinneet. Sinulla ei ole passia eikä kopiota siitä, ei senttiäkään rahaa, puhelinta eikä puhelinnumeroita edes omassa muistissasi. Matkalippujakaan ei ole. Ei mitään. Et myöskään muista hotellisi osoitetta etkä sen nimeä, omasi toki. Tajuat, että lentosi takaisin Suomeen lähti tunti sitten. Tililläsi olisi rahaa vain 200 euroa eikä sillä saa uutta lippua, mutta eipä sinulla ole enää pankkikorttiakaan, jolla saisit rahaa, eikä käteistäkään, koska rahasi, jotka olit huolella piilottanut vaatteidesi alle, on kaikki viety.

Mitä teet?

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Miten pääset kotiin?

Vierailija
1270/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja olet matkalla yksin.

Vierailija
1271/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ulkomailla. Sinut kolkataan kadulla, joka on syrjäinen mutta sijaitsee lähellä keskeisiä paikkoja. Kun heräät, KAIKKI tavarasi vaatteitasi lukuun ottamatta ovat hävinneet. Sinulla ei ole passia eikä kopiota siitä, ei senttiäkään rahaa, puhelinta eikä puhelinnumeroita edes omassa muistissasi. Matkalippujakaan ei ole. Ei mitään. Et myöskään muista hotellisi osoitetta etkä sen nimeä, omasi toki. Tajuat, että lentosi takaisin Suomeen lähti tunti sitten. Tililläsi olisi rahaa vain 200 euroa eikä sillä saa uutta lippua, mutta eipä sinulla ole enää pankkikorttiakaan, jolla saisit rahaa, eikä käteistäkään, koska rahasi, jotka olit huolella piilottanut vaatteidesi alle, on kaikki viety.

Mitä teet?

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Miten pääset kotiin?

Etsin poliisilaitoksen. Paikallinen poliisi auttaisi todennäköisesti eteenpäin. Ei ole kokemusta vastaavasta tilanteesta, joten kahteen jälkimmäiseen en osaa vastata. 

Vierailija
1272/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kekkosen hautajaisten selostuksessa sanotaan, että Matti Kekkonen on hautajaisissa vaimonsa Ailin kanssa? Tietääkseni hän oli naimisissa vain kerran, ja puoliso oli Marja Linnala (1932-2015), ja he olivat naimisissa vuosina 1954-1973.

Vierailija
1273/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kekkosen hautajaisten selostuksessa sanotaan, että Matti Kekkonen on hautajaisissa vaimonsa Ailin kanssa? Tietääkseni hän oli naimisissa vain kerran, ja puoliso oli Marja Linnala (1932-2015), ja he olivat naimisissa vuosina 1954-1973.

Todennäköisesti Matti oli paikalla seuralaisenaan Aili-niminen nainen ja selostaja erheellisesti kutsui naista Matin vaimoksi. 

Vierailija
1274/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Ruusun aika -sarjan Kurt Lange oli ammatiltaan? Joku bisnesmies, mutta mitä bisnestä hän teki?

Vierailija
1275/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain kirjoitti:

Tietääkö/ymmärtääkö autistinen ihminen, että hän on autistinen? Entä kuinka suuri osa autisteista on kehitysvammaisia? Autismihan ei ole kehitysvamma, mutta kun jossain väitetään, että melkein kaikki autistit ovat autismin lisäksi kehitysvammaisia, jossain taas, että vain harvat heistä ovat sitä.

Autismin kirjo on hyvin laaja ja pitää sisällään todella erilaisia tapauksia. Osa ymmärtää oman tilansa, osa ei. Osalla lisäksi kehitysvamma, osalla ei. On myös olemassa niin monen asteisia autismin ilmenemisiä, ettei voi vetää yleistyksiä, jotka koskisivat kaikkia tai edes suurta osaa autisteista. 

Vierailija
1276/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko autoissa, joissa on ratti oikealla puolella suuntavilkun kytkin kuljettajan oikealla puolella eli vastakkaisella puolella kuin autoissa, joissa ratti on vasemmalla? Nimittäin jos se olisi näissäkin vasemmalla, apumiehen paikalla istuvahan pääsisi helpommin koskemaan siihen. Entä kun enemmistö ihmisistä on oikeakätisiä, mutta näissä autoissahan vaihteisto jää vasemmalle puolelle ja vaihteita joutuu käsittelemään vasemmalla kädellä, onko niiden käsitteleminen hankalampaa, jos on oikeakätinen?

Olen ajanut kahdenlaisia autoja, joissa on ratti oikealla. Esim. Australiassa ajamassani Toyotan maasturissa oli vilkku eri puolella, kuin suomalaisissa autoissa.  Se aiheutti vaaratilanteita varsinkin aluksi, kun muutaman kerran risteyksiin tullessa laitoinkin vahingossa pyyhkijät päälle! Niiden vipu nimittäin oli siinä, missä vasemmalla ajettavissa autoissa on vilkku.

Toisaalta taas äskettäin Britanniassa ajamassani Audissa oli vilkut ja pyyhkijät ihan samalla lailla, kuin omassa Audissani Suomessa, vaikka sen ratti olikin oikealla. Riippuu varmaan valmistajasta ja kunkin maan säännöksistä.

Vaihdekepin käyttäminen "väärällä" kädellä on aina hankalaa, oli minkä kätinen vain. Siksi suosittelen vasemmanpuolisen liikenteen maissa autoa vuokraaville automaattivaihteistoa. Onpahan yksi huomioitava asia vähemmän.

Vierailija
1277/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli parikymppinen nainen. Olen tapaillut yhteensä viittä miestä (kaikkia eri aikaan). Kenenkään kanssa en edennyt suutelua pidemmälle. Miehissä ei ollut mitään vikaa ja tykkäsin olla heidän lähellään. Pidemmälle meneminen kuitenkin tuntui lähinnä ahdistavalta ja pistin siksi sille aina stopin. Ymmärrettävästi miehet tulkitsivat tämän ajan kanssa niin, että en halunnut jatkaa suhdetta. Näin ei kuitenkaan ollut. Onko minussa jotain vikaa kun minulla on tuollaisia tuntemuksia? Olisiko minun pitänyt suostua pidemmälle, vaikka se tuntuikin ahdistavalta (joskus jopa inhottavalta)? Tiedän, ettei tämä välttämättä ole sopiva ketju seksiasioille, mutta en oikein tiedä mistä voisin saada asiallisen vastauksen. Jos ette koe sopivaksi vastata edeltäviin kysymyksiin, osaisitteko edes kertoa, mistä voisin kysyä tällaisesta asiasta?

Ja tarkennetaan vielä, että pystyn puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Ajattelin vain, ettei se ole täällä sopivaa ja siksi käytin "kaunisteltuja" ilmaisuja. 

Vierailija
1278/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naisten pissa tulee? 

Vierailija
1279/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se hämähäkki saa tehtyä niitä pitkiä seittejä? Hyppääkö ensin kauas ja pieree seittiä vai sylkeekö seittiä ja sit kipittää sitä myöden?

Juu, en todellakaan kehtaa tätä keltään kysyä 😅

Kehruurauhasista pusertaa kahta erilaista seittiä ja pudottautuu painovoimalla. Toinen seitti on liimatonta ja sitä hämppi siirtelee ja kelaa, kunnes verkon runko on valmis. Siihen runkoon sitten kehrää kipittäen tahmeaa pyydystysseittiä.

Seitti on proteiinia ja hämppi kelaa sen päivittäin pois ja väsää uuden, koska liima kuivahtaa ja seitti haurastuu.

Vierailija
1280/18343 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yli parikymppinen nainen. Olen tapaillut yhteensä viittä miestä (kaikkia eri aikaan). Kenenkään kanssa en edennyt suutelua pidemmälle. Miehissä ei ollut mitään vikaa ja tykkäsin olla heidän lähellään. Pidemmälle meneminen kuitenkin tuntui lähinnä ahdistavalta ja pistin siksi sille aina stopin. Ymmärrettävästi miehet tulkitsivat tämän ajan kanssa niin, että en halunnut jatkaa suhdetta. Näin ei kuitenkaan ollut. Onko minussa jotain vikaa kun minulla on tuollaisia tuntemuksia? Olisiko minun pitänyt suostua pidemmälle, vaikka se tuntuikin ahdistavalta (joskus jopa inhottavalta)? Tiedän, ettei tämä välttämättä ole sopiva ketju seksiasioille, mutta en oikein tiedä mistä voisin saada asiallisen vastauksen. Jos ette koe sopivaksi vastata edeltäviin kysymyksiin, osaisitteko edes kertoa, mistä voisin kysyä tällaisesta asiasta?

Ja tarkennetaan vielä, että pystyn puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Ajattelin vain, ettei se ole täällä sopivaa ja siksi käytin "kaunisteltuja" ilmaisuja. 

Oletko ollut seksuaalisesti kiihottunut näistä miehistä? Oletko ylipäänsä kiihottunut miehistä tai naisista? Eihän tuo mitään normaalia käytöstä ole jos sinulla ei ole jotain traumoja taustalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi