Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18344)

Vierailija
1281/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä naisten pissa tulee? 

Pissa kertyy virtsarakkoon ja tulee ulos virtsaputkea pitkin. Näin tapahtuu sekä miehillä että naisilla. 

Vierailija
1282/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain kirjoitti:

Tietääkö/ymmärtääkö autistinen ihminen, että hän on autistinen? Entä kuinka suuri osa autisteista on kehitysvammaisia? Autismihan ei ole kehitysvamma, mutta kun jossain väitetään, että melkein kaikki autistit ovat autismin lisäksi kehitysvammaisia, jossain taas, että vain harvat heistä ovat sitä.

Autismin kirjo on hyvin laaja ja pitää sisällään todella erilaisia tapauksia. Osa ymmärtää oman tilansa, osa ei. Osalla lisäksi kehitysvamma, osalla ei. On myös olemassa niin monen asteisia autismin ilmenemisiä, ettei voi vetää yleistyksiä, jotka koskisivat kaikkia tai edes suurta osaa autisteista. 

Kyllä ymmärtää, monet tutut eivät ole koskaan hoksanneet tätä.  Normaalisti voi kehittyä, en vain selviä kaikesta.  Yleensä on vaikea oppia luottamaan jos yhdenkin kerran on joutunut pelkäämään jotakuta, aina mielessä, tuo huusi enkä tiennyt miksi.  Keskityn yleensä vain yhteen asiaan kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissa kertyy virtsarakkoon ja tulee ulos virtsaputkea pitkin. Näin tapahtuu sekä miehillä että naisilla. 

Tottakai, mutta mistä kohdasta? Voiko joku nainen tulla näyttämään? 

Vierailija
1284/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yli parikymppinen nainen. Olen tapaillut yhteensä viittä miestä (kaikkia eri aikaan). Kenenkään kanssa en edennyt suutelua pidemmälle. Miehissä ei ollut mitään vikaa ja tykkäsin olla heidän lähellään. Pidemmälle meneminen kuitenkin tuntui lähinnä ahdistavalta ja pistin siksi sille aina stopin. Ymmärrettävästi miehet tulkitsivat tämän ajan kanssa niin, että en halunnut jatkaa suhdetta. Näin ei kuitenkaan ollut. Onko minussa jotain vikaa kun minulla on tuollaisia tuntemuksia? Olisiko minun pitänyt suostua pidemmälle, vaikka se tuntuikin ahdistavalta (joskus jopa inhottavalta)? Tiedän, ettei tämä välttämättä ole sopiva ketju seksiasioille, mutta en oikein tiedä mistä voisin saada asiallisen vastauksen. Jos ette koe sopivaksi vastata edeltäviin kysymyksiin, osaisitteko edes kertoa, mistä voisin kysyä tällaisesta asiasta?

Ja tarkennetaan vielä, että pystyn puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Ajattelin vain, ettei se ole täällä sopivaa ja siksi käytin "kaunisteltuja" ilmaisuja. 

Oletko ollut seksuaalisesti kiihottunut näistä miehistä? Oletko ylipäänsä kiihottunut miehistä tai naisista? Eihän tuo mitään normaalia käytöstä ole jos sinulla ei ole jotain traumoja taustalla. 

En oikein tiedä. Oletettavasti en, koska ajatus etenemisestä ei tuntunut ollenkaan houkuttelevalta. Naisista minulla ei ole kokemusta kuin ystävinä. Tiedostan itsekin, ettei tämä ole normaalia ja lähinnä siksi kysyinkin, osaisiko joku antaa jotain neuvoa asian suhteen. Eli mistä voisi olla kyse ja/tai mistä tähän voisi saada apua tai lisätietoa? Traumoja minulla ei tietääkseni ole. Ihan tavallisessa ehjässä perheessä olen kasvanut eikä kukaan ole kohdellut minua huonosti. 

Vierailija
1285/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättimen aukon vieressä (yläpuolella) on virtsaputken pää. Sieltä. Jos haluat kuvallista havainnointia googlehaku tai anatomian kirja auttaa.

Vierailija
1286/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalaisissa liikennevaloissa opastin on vaakatasossa, punainen valo on vasemmalla ja vihreä oikealla. Miksi Japanissa taas punainen on oikealla ja vihreä vasemmalla?

Liittyy siihen, että japanin kieltä luetaan oikealta vasemmalle.

Ei muuten lueta. Ainakin katakanaa (muita kirjoitusjärjestelmiä en ole opetellut, mutta olettaisin saman pätevän niissäkin) luetaan useimmiten ylhäältä alas ja toisinaan vasemmalta oikealle, muttei koskaan oikealta vasemmalle.

Vierailija
1287/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalaisissa liikennevaloissa opastin on vaakatasossa, punainen valo on vasemmalla ja vihreä oikealla. Miksi Japanissa taas punainen on oikealla ja vihreä vasemmalla?

Ei muuten lueta. Ainakin katakanaa (muita kirjoitusjärjestelmiä en ole opetellut, mutta olettaisin saman pätevän niissäkin) luetaan useimmiten ylhäältä alas ja toisinaan vasemmalta oikealle, muttei koskaan oikealta vasemmalle.

Muuten luetaan. Perinteisesti japania kirjoitetaan pystysuorasti ylhäältä alas, nämä rivit (oikeastaan siis sarakkeet) etenevät oikealta vasemmalle. Ei milloinkaan vasemmalta oikealle, nämä pystysuorat rivit siis. Vaakarivejä luetaan vasemmalta oikealle, länsimaisen vaikutteen mukaan.

Vierailija
1288/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättimen aukon vieressä (yläpuolella) on virtsaputken pää. Sieltä. Jos haluat kuvallista havainnointia googlehaku tai anatomian kirja auttaa.

Liian monimutkaista. Kysyn Tinderistä jos joku nainen tulisi näyttämään. 

Vierailija
1289/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Henry Harjusola (tubettaja) oikeasti nainen vai mies?

Vierailija
1290/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japania luetaan oikealta päin vasemmalle ja ylhäältä alas, ja ainakin kaunokirjallisuudessa/novelleissa tämä sääntö pätee. Toki japania yleensä luetaan länsimaiseen tapaan vasemmalta oikealle, jos teksti on ns. vaakatasossa. Pätee niin kanoihin että kanjeihin. Riippuu ihan siitä mitä luetaan. Lehdet ja kirjat alkaa aina oikealta, eli käytännössä luetaan oikealta vasemmalle ;)

Vierailija
1291/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Henry Harjusola (tubettaja) oikeasti nainen vai mies?

Perinteisen määritelmän mukaisesti hän on mies ja lehtijutuissakin hänestä käytetään määritelmää mies. Oman näkemyksensä mukaan hän ei halua määritellä itseään kummaksikaan. Hänen oman näkemyksensä kuulin kerran haastattelussa. Valitettavasti en muista missä tuo haastattelu oli.

Vierailija
1292/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi tässä keskustelussa luulleensa, että Eppu Salminen on mies. Mitä ihmettä?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2621612/hassuin_uskomus_joka_sinulla_on_…

Vierailija
1293/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi tässä keskustelussa luulleensa, että Eppu Salminen on mies. Mitä ihmettä?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2621612/hassuin_uskomus_joka_sinulla_on_…

Eppu Salminen on mies, joten ihan oikea luulo oli. Oikea nimensä on Jarmo Juhani Salminen.

Sen sijaan Eppu Nuotio on nainen. Oikealta nimeltään Eija-Riitta.

Kirjoittaja on saattanut vaikka sekoittaa nuo kaksi.

Vierailija
1294/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jääsalaatti sama kuin jääVUORIsalaatti? Ja jos on, miksi ja missä vaiheessa tuo vuori on tiputettu nimestä pois?

Vierailija
1295/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö mainosti Youtubessa myyvänsä Salattujen elämien tuotantokausia ihmisille. Hän sanoi omistavansa kaikki jaksot eli vuodesta 1999 aina tähän vuoteen saakka. Se tuntui ihan uskottavalta siksi, koska hänen kanavallaan oli runsaasti videoita Salattujen elämien vanhoista jaksoista. Kävin myös hänen kanssaan neuvottelua siitä, millä hinnalla hän myisi minulle, ja halusin häneltä kausien 1999-2009 jaksot. Olin häneen yhteydessä sekä sähköpostilla että tekstiviesteillä. Hän sanoi lähettävänsä minulle ulkoisen kovalevyn postissa. Tässä oli kuitenkin se ongelma, että hän sanoi, että maksu suoritetaan Paypalin kautta, ja en ole sitä käyttänyt koskaan. Hän sanoi sitten, että voisin maksaa myös Paysafecardilla, jota en ollut myöskään käyttänyt ennen, ja piti myös kysyä häneltä ohjeet siihen, kun en ollut silloin tietokoneen ääressä. Niinpä menin R-kioskille ja naputtelin hänelle tekstiviestillä PIN-koodit ja hän sanoi sitten, että laittaa minulle postissa tulemaan sen, mutta mitään ei ole kuulunut ja siitä on jo kaksi viikkoa. Siis mikäli tämä on huijausta niin epäilin sitä kyllä jo alusta lähtien, kun puhuin tästä ihmisten kanssa. Toisaalta minua kyllä ihmetyttää, että vähän aikaa sitten Youtubessa oli satoja Salattujen elämien 2000-luvun alkupuolen jaksoja, ja sain käsityksen, että näiden jakaja olisi ostanut niitä tältä samalta henkilöltä ja jakanut niitä sitten Youtubessa, ja siellä vielä sanottiin, että Fremantlemedia oli antanut luvan niiden julkaisemiseen. Jaksoja kuitenkin alkoi pikkuhiljaa poistua sieltä, ja nyt tämä kanava, jossa ne olivat, on suljettu. Mutta eilen jonkin toisen kanavan käyttäjä kertoi ostaneensa kaikki Salattujen elämien jaksot tältä, jonka kanssa olin yhteydessä. Oli kuulemma käynyt itse hakemassa ne häneltä.

https://www.youtube.com/channel/UCHL_ZkmHRr6QN5I4fyJ3ZBQ

Tämä, joka sanoi myyvänsä minulle, ei ole enää vastannut minulle mitään, kun olen ollut häneen yhteydessä sähköpostilla. Haluaisin asiallisia vastauksia tähän enkä mitään naljailua. Epäilin kyllä tätä huijaukseksi, mutta olisi vaivannut enemmän, jos en olisi saanut siitä varmuutta. Eikä tämä nyt maailmaa kaada. Rahaa minulla kyllä riittää.

Vierailija
1296/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut sitä poro-joululaulun nimeä, tietääkö joku?

Vierailija
1297/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jääsalaatti sama kuin jääVUORIsalaatti? Ja jos on, miksi ja missä vaiheessa tuo vuori on tiputettu nimestä pois?

Eivät ole sama asia. Jääsalaatti on yksi lehtisalaattilaji ja sitä myydään joko ruukussa tai pussissa, jäävuori- eli amerikansalaatti on puolestaan kerämuotoinen salaatti ja muistuttaa muodoltaan kerakaalia.

Vierailija
1298/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yli parikymppinen nainen. Olen tapaillut yhteensä viittä miestä (kaikkia eri aikaan). Kenenkään kanssa en edennyt suutelua pidemmälle. Miehissä ei ollut mitään vikaa ja tykkäsin olla heidän lähellään. Pidemmälle meneminen kuitenkin tuntui lähinnä ahdistavalta ja pistin siksi sille aina stopin. Ymmärrettävästi miehet tulkitsivat tämän ajan kanssa niin, että en halunnut jatkaa suhdetta. Näin ei kuitenkaan ollut. Onko minussa jotain vikaa kun minulla on tuollaisia tuntemuksia? Olisiko minun pitänyt suostua pidemmälle, vaikka se tuntuikin ahdistavalta (joskus jopa inhottavalta)? Tiedän, ettei tämä välttämättä ole sopiva ketju seksiasioille, mutta en oikein tiedä mistä voisin saada asiallisen vastauksen. Jos ette koe sopivaksi vastata edeltäviin kysymyksiin, osaisitteko edes kertoa, mistä voisin kysyä tällaisesta asiasta?

Ja tarkennetaan vielä, että pystyn puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Ajattelin vain, ettei se ole täällä sopivaa ja siksi käytin "kaunisteltuja" ilmaisuja. 

Oletko ollut seksuaalisesti kiihottunut näistä miehistä? Oletko ylipäänsä kiihottunut miehistä tai naisista? Eihän tuo mitään normaalia käytöstä ole jos sinulla ei ole jotain traumoja taustalla. 

En oikein tiedä. Oletettavasti en, koska ajatus etenemisestä ei tuntunut ollenkaan houkuttelevalta. Naisista minulla ei ole kokemusta kuin ystävinä. Tiedostan itsekin, ettei tämä ole normaalia ja lähinnä siksi kysyinkin, osaisiko joku antaa jotain neuvoa asian suhteen. Eli mistä voisi olla kyse ja/tai mistä tähän voisi saada apua tai lisätietoa? Traumoja minulla ei tietääkseni ole. Ihan tavallisessa ehjässä perheessä olen kasvanut eikä kukaan ole kohdellut minua huonosti. 

Olisitko a-seksuaali? Googleta ja tutustu

Vierailija
1299/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö mainosti Youtubessa myyvänsä Salattujen elämien tuotantokausia ihmisille. Hän sanoi omistavansa kaikki jaksot eli vuodesta 1999 aina tähän vuoteen saakka. Se tuntui ihan uskottavalta siksi, koska hänen kanavallaan oli runsaasti videoita Salattujen elämien vanhoista jaksoista. Kävin myös hänen kanssaan neuvottelua siitä, millä hinnalla hän myisi minulle, ja halusin häneltä kausien 1999-2009 jaksot. Olin häneen yhteydessä sekä sähköpostilla että tekstiviesteillä. Hän sanoi lähettävänsä minulle ulkoisen kovalevyn postissa. Tässä oli kuitenkin se ongelma, että hän sanoi, että maksu suoritetaan Paypalin kautta, ja en ole sitä käyttänyt koskaan. Hän sanoi sitten, että voisin maksaa myös Paysafecardilla, jota en ollut myöskään käyttänyt ennen, ja piti myös kysyä häneltä ohjeet siihen, kun en ollut silloin tietokoneen ääressä. Niinpä menin R-kioskille ja naputtelin hänelle tekstiviestillä PIN-koodit ja hän sanoi sitten, että laittaa minulle postissa tulemaan sen, mutta mitään ei ole kuulunut ja siitä on jo kaksi viikkoa. Siis mikäli tämä on huijausta niin epäilin sitä kyllä jo alusta lähtien, kun puhuin tästä ihmisten kanssa. Toisaalta minua kyllä ihmetyttää, että vähän aikaa sitten Youtubessa oli satoja Salattujen elämien 2000-luvun alkupuolen jaksoja, ja sain käsityksen, että näiden jakaja olisi ostanut niitä tältä samalta henkilöltä ja jakanut niitä sitten Youtubessa, ja siellä vielä sanottiin, että Fremantlemedia oli antanut luvan niiden julkaisemiseen. Jaksoja kuitenkin alkoi pikkuhiljaa poistua sieltä, ja nyt tämä kanava, jossa ne olivat, on suljettu. Mutta eilen jonkin toisen kanavan käyttäjä kertoi ostaneensa kaikki Salattujen elämien jaksot tältä, jonka kanssa olin yhteydessä. Oli kuulemma käynyt itse hakemassa ne häneltä.

https://www.youtube.com/channel/UCHL_ZkmHRr6QN5I4fyJ3ZBQ

Tämä, joka sanoi myyvänsä minulle, ei ole enää vastannut minulle mitään, kun olen ollut häneen yhteydessä sähköpostilla. Haluaisin asiallisia vastauksia tähän enkä mitään naljailua. Epäilin kyllä tätä huijaukseksi, mutta olisi vaivannut enemmän, jos en olisi saanut siitä varmuutta. Eikä tämä nyt maailmaa kaada. Rahaa minulla kyllä riittää.

Vastaamista auttaisi, jos esittäisit jonkin kysymyksen. Tuosta kaikin puolin kattavasta selostuksesta ei selviä, mitä haluat kysyä. 

Vierailija
1300/18344 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko a-seksuaali? Googleta ja tutustu

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän