Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18365)

Vierailija
11881/18365 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestissä ylänuolia 1.8k ja alanuoli 1.2k. Vain alanuolittajat ehkä osaa vastata, mutta onko 1.2k ihmisen mielestä ap:n kysymys tyhmä vai ketjun idea on tyhmä vai mikähän mahtaa alanuolituksen logiikka olla?

Joskus ei palstan alanuolitus tunnu mitenkään järkevältä. Itse ajattelen niin, että olen samaa mieltä, hyvä kysymys/pointti/kommentti, "kiitän" tiedosta = ylänuoli, alanuolta tulee jos olen eri mieltä, viesti on herjaava tai trolli ja joskus aiheesta riippuen, esim korona, että ompa huono uutinen.

Vierailija
11882/18365 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma hiusvärisi tumma (ylös) vai vaalea (alas) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11883/18365 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älyttömän pitkät häpyhuulet, jotka roikkua lerpattavat haarovälistäni. Joskus kun on löysää kakkaa, niin pyyhkiessä häpyhuuliin jää helposti kakkaa. Nyt tietenkin saan käsisuihkulla hyvin pesaistua pyllyni, mutta olen alkanut murehtia miten pysyn siistinä kun olen vanha höppänä tai vanha ja kankea tak vanha ja vapiseva tai vanha ja hoitokodissa. Pelkään, että joudun kärsimään tulehduksista ja kutinasta, kun kakkaa jää. Tai jos olen itse dementoitunut niin en edes osaa sanoa millainen pöpöpesä pyllyni on.

Pitäisikö mun käydä häpyhuulien pienennyksessä ihan vain vanhuuden varalle?

Onen tosissani.

Käsisuihku toimii kyllä hyvin vanhana ja kankeanakin, kun paperilla voi olla vaikea saada pyyhittyä jos kädet ei taivu. Hoitokodeissa tms. paikoissa, joissa pesuissa autetaan, on kyllä nähty monenlaista anatomiaa ja roikkuvat häpyhuulet ovat ihan normaali juttu. Samalla tavalla kaikkien poimujen puhtaudesta ja ehjänä pysymisestä pitää huolehtia vaikkapa ylipainoisilla tai niillä joilla iho syystä tai toisesta roikkuu enemmän, eli ovat tottuneet siihen kyllä. Tämä on nyt vähän huono esimerkki, mutta mietipä miehiä, heillä varmasti kivespussit roikkuvat ja sotkeentuvat haarovälissä tuollaisessa tilanteessa myös ja niidenkin kanssa pärjätään.

Ei siis hätää. Olet täydellinen juuri noin!

Vierailija
11884/18365 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viestissä ylänuolia 1.8k ja alanuoli 1.2k. Vain alanuolittajat ehkä osaa vastata, mutta onko 1.2k ihmisen mielestä ap:n kysymys tyhmä vai ketjun idea on tyhmä vai mikähän mahtaa alanuolituksen logiikka olla?

Joskus ei palstan alanuolitus tunnu mitenkään järkevältä. Itse ajattelen niin, että olen samaa mieltä, hyvä kysymys/pointti/kommentti, "kiitän" tiedosta = ylänuoli, alanuolta tulee jos olen eri mieltä, viesti on herjaava tai trolli ja joskus aiheesta riippuen, esim korona, että ompa huono uutinen.

Valitettavasti eri ihmiset käyttävät näitä eri tavoin. Monille homma toimii niin että kun he lukevat aloituksen tai vaikka pelkästään sen otsikon, he naksauttavat alanuolta koska jokin siinä herätti ikävän tunteen tai aihe ei kiinnosta. Minä naksuttelen ylänuolia aika ahkerasti aina kun kommentti tuo keskusteluun jotain uutta, tai ihan vaan antaakseni yhden ylänuolen kokoisen tsemppiannoksen jos se sattuu kirjoittajaa kiinnostavan. Jotkut harrastavat sarja-alapeukutusta ja osa netin käyttäjistä on varsin, sanoisiko, pimeässä kohdassa elämäänsä.

Vierailija
11885/18365 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli Raamatun Lootin vaimon nimi?

Vierailija
11886/18365 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö aurinkorasvan pois pesemiseen puhdistusemulsio, jota ei ole tarkoitettu meikinpoistoon (ainakaan siinä ei lue niin), vai pitäisikö olla meikinpoistoon tarkoitettu putsari?

Vierailija
11887/18365 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vahingossa valmiiksi maksetun kirjekuoren päälle väärän vastaanottajan nimen ja osoitteen. Voinko vetää ruksit yli/laittaa korjauslakkaa, kirjoittaa oikeat yhteystiedot ja vielä käyttää kuoren? Vai saattaako posti tulkita asian niin, että olen yrittänyt käyttää uudelleen jo kerran käytettyä kuorta? Kun nykyäänhän tulee usein kirjeitä, joissa ei ole postileimaa ollenkaan.

Vierailija
11888/18365 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tumman ruskeat, lähes mustat hiukst kun taas partakarvat ja viiksikarvat ovat paljon vaalemman ruskeat. Mistä tämä mahtaa johtua? Luulisi, että niinkin lähekkäin olevat karvat kuin hiukset, viikset ja parta olisivat saman väriset.

Vierailija
11889/18365 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko henkilö, joka taivuttaa lumi-sanan partitiivimuotoon "lumea" – eikä "lunta", niin kuin se oikeasti taivutetaan – suomalainen ollenkaan?

Vierailija
11890/18365 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko henkilö, joka taivuttaa lumi-sanan partitiivimuotoon "lumea" – eikä "lunta", niin kuin se oikeasti taivutetaan – suomalainen ollenkaan?

olet sitten vain tyhmä. enkä edes veetuilut.

Vierailija
11891/18365 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös nähnyt taivutuksen "mieheä" kun pitäisi sanoa "miestä"

Vierailija
11892/18365 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alumiinifoliota ei saisi laittaa uunin pohjalle? Tämä on tosi kätevä tapa pitää uunin pohja puhtaana, mutta foliopaketissa kielletään se.

Joskus metallia vasten laitettuna folio voi muodostaa sähköparin jolloin se lienee vaarallista jos on kosketuksessa sähkölaitteeseen? Ainakin se on vaarallista jos se on kosketuksessa ruokaan, koska silloin foliosta irtoaa myrkkyjä.

Ei se sähköparia muodosta ja jos uunin runkoon tulisi jännitteiseksi, niin suojamaadoitus pitää huolen turvallisuudesta. Ja nykyasunnoissa on vielä vikavirtasuojatkin.

Mikroaaltouuniin sitä foliota ei saa laittaa.

Foliosta ei kummoisia myrkkyjä irtoa ruokaan, sillä foliossahan kypsennetään usein ruokaa?

Vierailija
11893/18365 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet sitten vain tyhmä. enkä edes veetuilut.

Minkähän takia sinä luet tätä ketjua? Ja vielä vastaat...

Vierailija
11894/18365 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos jalkatuen varassa seisova maastopyörä kaatuu hiekkatiellä? Ohjaus sarvi, ja poljin ainakin otti maahan ensimmäisenä, kurakaarikin tais vähän saada naarmua.

Onko kaatumisesta haittaa pyörälle?

Vierailija
11895/18365 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään äänestämässä ensimmäistä kertaa elämässäni näissä kunnallisvaaleissa. Vaalikopissa kirjoitin ehdokkaani äänestysnumeron vaalilappuun kun huomasin kopin seinässä lapun, jossa oli ilmeisesti ohjeet, että millä tavalla ne numerot vaalilappuun pitää kirjoittaa eli minkä näköisten niiden numeroiden on lapussa oltava. Minulla ainakin numero 2 oli erilainen kuin ohjeessa. Numero 2 voidaan kirjoittaa ainakin kahdella eri tapaa ja minun paperissani oli "väärä" versio eli saman näköinen kakkonen kuin ohjeessa. Silti minun numero kakkonen oli minusta tunnistettavissa numero kakkoseksi. Mitä minun äänestyslapulleni nyt käy? Hylätäänkö ääneni, kun siihen ei oltu merkitty numeroita oikein?

Vierailija
11896/18365 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos jalkatuen varassa seisova maastopyörä kaatuu hiekkatiellä? Ohjaus sarvi, ja poljin ainakin otti maahan ensimmäisenä, kurakaarikin tais vähän saada naarmua.

Onko kaatumisesta haittaa pyörälle?

Yleensä tällaiset aiheuttavat nimenomaan vain pikku naarmuja. Jos pyörä tuntuu ajossa hyvältä, ei ole syytä huoleen. Elämää nähneissä maastopyörissä tuppaa olemaan jälkiä vähän siellä täällä.

Joskus jarru- tai vaihdekahvat voivat kiertyä suhteessa ohjaustankoon. Tällöin on hyvä kääntää ne takaisin ja tarkistaa onko niiden kiinnitysruuvi tarpeeksi kireällä.

Vierailija
11897/18365 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitää toimia, jos joku haluaa näyttää minulle muilta saamiaan viestejä? Sellaisia viestejä, jotka eivät ole mitenkään arkaluonteisia mutta kuitenkin kahdenkeskisiä (eli ei esim. ryhmäviestejä eikä meemien tai uutisten jakamista). Itse ehkä vaivautuisin, jos joku näyttäisi viestejäni muille, mutta miten ihmiset yleensä suhtautuisivat? Itse luulisin, ettei viestejä ole sopivaa näyttää muille, mutta jotkut näyttävät niitä eteenpäin ihan kuin siinä ei olisi mitään erikoista, joten en enää ole varma miten suhtautua.

Vierailija
11898/18365 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisitko oven tälle miehelle? YouTube: Luke Haberman footage

Vierailija
11899/18365 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alumiinifoliota ei saisi laittaa uunin pohjalle? Tämä on tosi kätevä tapa pitää uunin pohja puhtaana, mutta foliopaketissa kielletään se.

Joskus metallia vasten laitettuna folio voi muodostaa sähköparin jolloin se lienee vaarallista jos on kosketuksessa sähkölaitteeseen? Ainakin se on vaarallista jos se on kosketuksessa ruokaan, koska silloin foliosta irtoaa myrkkyjä.

Ei se sähköparia muodosta ja jos uunin runkoon tulisi jännitteiseksi, niin suojamaadoitus pitää huolen turvallisuudesta. Ja nykyasunnoissa on vielä vikavirtasuojatkin.

Mikroaaltouuniin sitä foliota ei saa laittaa.

Foliosta ei kummoisia myrkkyjä irtoa ruokaan, sillä foliossahan kypsennetään usein ruokaa?

Alumiinifoliota ei tule käyttää happamien ja kovin suolaisten elintarvikkeiden kääreenä. Älä myöskään suojaa alumiinifoliolla metalliastiassa olevia ruokia. Folion ja teräsastian välille syntyy tällöin niin sanottu sähköpari, joka aiheuttaa alumiinin syöpymisen ja liukenemisen ruokaan, Ruokavirastosta opastetaan.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/alumiinifoliossa-piilee-risk…

Vierailija
11900/18365 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako youtubesta mitenkään mainoksia pois?!

Suorastaan viduttaa, kun kesken lauseiden ja biisien alkanut tulla nyt jotain somevaikuttajien yhteistyömainoksia alusta ja lopusta puhumattakaan. 3 min biisin kuunteluun menee nykyään 6 minuuttia, kun mainoksia ei voi kaikkia edes skipata. En seuraa somevaikuttajia, en ole googlaillut anyfiniä ja olen vela, joten ei pampersitkaan kiinnosta, mtuta silti pelkästään niitä mainoksia tuntuu olevan alusta loppuun. Ennen adblock riitti poistamaan mainokset, mutta ovat ilmeisesti keskineet jonkun kiertotavan mainostaa, joten pystyykö tätä kiertämään vai lopetanko youtuben käytön? Mur. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä