Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18369)

Vierailija
11621/18369 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu se on, kun täällä palstalla välillä mainitaan heppatallin tytöt ja heidän vuodetut sähköpostiosoitteet?

Vierailija
11622/18369 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko Suomen saavan koskaan avaruuslentäjää?

Peukku ylös: Kyllä

Peukku alas: En

Ei ehkä, mutta jos suomalaisesta tulisi avaruuslentäjä, niin miksi sitä sanottaisiin. Kun amerikkalaiset on astronautteja, venäläiset kosmonautteja ja kiinalaiset taikonautteja

On niitä ollut monia muitakin kuin amerikkalaisia, venäläisiä ja kiinalaisia. Käsittääkseni astronautti tarkoittaa Yhdysvaltain avaruusaluksilla lentänyttä, kosmonautti Venäjän/Neuvostoliiton ja taikonautti Kiinan kansalaisuudesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/18369 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan osaanut apua esim vitamiineista häiritseviin ihohiiriin/ lihasnytkyihin?

Minulla viikkotolkulla silmän alus nykinyt, samoin milloin missäkin päin kroppaa lihas nykii.

Ärsyttävää ja hermostuttavaa! Syön B12+ fooli, piimax ja d-vitamiinivalmisteita säännöllisesti.

Minulla on silmäkulma nykinyt, ja siihen auttoi silmälasien uusiminen. Olen muistaakseni joskus kuullut, että nykiminen voisi johtua raudan puutteesta, mutta en ole siitä varma. Minulla on kyllä ollut raudan puutetta.

Kyllä, raudanpuutteesta on kyse! Mulla oli aiemmin outoja lihasvärinöitä ja nykäyksiä etenkin jaloissa. Rupesin syömään rautaa muusta syystä, mutta nämä lihasongelmat katosivat samalla. Kokeilin aiemmin syödö magnesiumia, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta.

Vierailija
11624/18369 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain koronarokotteesta korkean kuumeen mutta samalla parani eräs vuosikausien jollei vuosikymmenten vaiva. Paraniko siis jokin tulehdus? Tosin tulehduksesta ei pitänyt olla kyse, koska tulehdusarvot eivät olleet missään vaiheessa koholla.

Niin, voiko sillä rokotteella olla tällaista vaikutusta, voiko siitä saatu immuniteetti tehota johonkin muuhunkin, kuten nyt näyttäisi käyneen? Ja voiko jokin pitkäaikainen oireileva tulehdus olla ilman että se näkyy tulehdusarvoissa?

Vierailija
11625/18369 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rautavinkistä lihasnytkyihin!

Täytyypä heti alkaa rautakuuri.

Vierailija
11626/18369 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kela pyytää sairauspäivärahahakemukseen lääkärin lausuntoa työkyvystä, riittääkö esim Verven kuntoutus lääkärin tekemä b-lausunto ?

Vierailija
11627/18369 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rautavinkistä lihasnytkyihin!

Täytyypä heti alkaa rautakuuri.

Mittautathan kuitenkin ensin hemoglobiini- ja ferritiiniarvot ennen rautakuuria. Rautaa kun ei saisi syödä omatoimisesti (vaikka itse kyllä söin, mutta mulla oli ferrit. matala eikä lääkäreistä ollut apua terveysongelmissani).

Vierailija
11628/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta kello vasemmassa kädessä oikeakätisillä -jutusta mieleen. Kun nostan vauvan tai taaperon syliin, ainakin itse otan hänet täysin automaattisesti vasemmalle kädelleni tuettuna vasempaan kylkeeni. Silloin mulla on oikea käsi vapaana tekemään muuta.

Ottaako vastaavasti siis vasenkätiset lapsen oikeanpuoleiselle kyljelle?

Vierailija
11629/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.

Useimmiten menee hormiin ja voi olla korvattu esim. liesituulettimella, jos pienempi kämppä.  Ei sais mutta näkyy kyllä, koska poistoilmaventtiili on usein keittiössä hellan yläpuolella.

Vierailija
11630/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan menee, että syylä häviää itsestään jalkapohjasta?

Vierailija
11631/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan nokkahuilunsoittotaitoa? Vuodesta toiseen sitä koulussa opetetaan, miksi???

Vierailija
11632/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta kello vasemmassa kädessä oikeakätisillä -jutusta mieleen. Kun nostan vauvan tai taaperon syliin, ainakin itse otan hänet täysin automaattisesti vasemmalle kädelleni tuettuna vasempaan kylkeeni. Silloin mulla on oikea käsi vapaana tekemään muuta.

Ainakin minä vasuri otan lapsen aina oikealle, jolloin vasen käsi on vapaana!

Vierailija
11633/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan menee, että syylä häviää itsestään jalkapohjasta?

Lapsella siinä kesti n. vuoden verran. Oli vielä useampi.

Vierailija
11634/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö riisi huuhdella ennen keittämistä vai ei ? Monessa ruokaohjeessa on ollut maininta riisin pesemisestä/huuhtelemisesta, mutta sitten taas riisipaketin keitto-ohjeessa ei tästä asiasta mainita yhtään mitään

Vierailija
11635/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä vasuri otan lapsen aina oikealle, jolloin vasen käsi on vapaana!

Minä otan lapsen oikealle ja olen oikeakätinen

Vierailija
11636/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö riisi huuhdella ennen keittämistä vai ei ? Monessa ruokaohjeessa on ollut maininta riisin pesemisestä/huuhtelemisesta, mutta sitten taas riisipaketin keitto-ohjeessa ei tästä asiasta mainita yhtään mitään

Kyllä se kannattaisi huuhtoa vaikka sitä ei paketissa luekaan.

Vierailija
11637/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan nokkahuilunsoittotaitoa? Vuodesta toiseen sitä koulussa opetetaan, miksi???

Olen ymmärtänyt, että sitä on aina opetettu jotta opittaisiin nuotit ja lukemaan nuotteja ja semmoista. Ei siis ollenkaan sen nokkahuilunsoittotaidon takia.

Vierailija
11638/18369 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kuntopyörällä ajamisesta. Miten saisin kehitysvammaisten asuntolassa muut asukkaat tulemaan katsomaan kun minä ajan sillä. He sanovat, että heitä ei kiinnosta eivätkä tule vaikka minä uhkailen heitä. Sitten hoitajat suuttuvat kun uhkailen muita esimerkiksi lyömisellä enkä saa ajaa kuntopyörällä.

Vierailija
11639/18369 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on poikkeuksellisen halpa instrumentti, jolla oppilas pääsee kuitenkin jo ihan oikeasti soittamaan jotain, ja kuten joku mainitsi niin samalla opetellaan nuotteja. Siinä on myös suht' vähän hallittavaa ja se on helpompi hahmottaa kuin vaikkapa piano tai kitara.

Vierailija
11640/18369 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa lukea ilta-sanomia. Me olemme maailman luotettavin media.

Kyllä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi