Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18369)
Vierailija kirjoitti:
Voiko vauva av saada bannin ja jos voi niin miten? Olen tehnyt pari asiallista aloitusta ja niistä toisen ehdin nähdä listalla ennen kuin katosi ja tätä toista en edes nähnyt. Aiemminkin lukenut keskustelujen oudoista katoamisesta, mutta kyllä tämä oudoksi menee jos tosiaan joku kyttäilee sekä menijät että tulivat.
Ja samoin kaikki julkaisijat.
Samaa ihmetellyt,,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilaaksitulosta on 40+ vuotta! Ajattelin värjätä valkolakin, mutta käykö se? Lakista ei löydy mitään tuoteselostetta. Jos se on tekokuitua, niin tarttuuko siihen mikään väri? Heitänkö pois?
Värjäsin juuri kangasväreillä sen ohje kertoi että tarttuu vain luonnonkuituihin eli puuvilla, pellava, viskoosi. Tekokuiduilla tulos voi olla läikikäs. Ei taida muuten hattu tykätä muutenkaan kastelusta.
Luonnonkuituja ovat puuvilla, villa, pellava ja silkki.
Viskoosi on tekokuitu.
Viskoosi on selluloosaa, puusta, bambusta tms.
Onko Joalin Loukamaa Le*bo?
Olen aikanaan valmistunut ammattikorkeakoulusta jo heti opiskellessani peruskoulun jälkeen, minulla on myös toinen tutkinto. Toimin yrittäjänä ja töitä riittää. Lukiota en ole käynyt, aikanaan ei huvittanut vaikka peruskoulun päättökeskiarvo oli 8.6. Vanhempien suunnalta painostus lukioon oli suurta ja siinä syy miksi en mennyt. Kapinointi. Nyt ovat lapsetkin jo lukiossa ja olen huvikseni kahlannut läpi heidän opiskelukirjojaan. Helpolta tuntuu. Voisiko minusta tulla vielä ylioppilas ts. Voisinko osallistua kirjoituksiin kirjoituksiin tuosta noin vaan?
Kysy mitä vain, muut vastaavat , mitä huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Olen aikanaan valmistunut ammattikorkeakoulusta jo heti opiskellessani peruskoulun jälkeen, minulla on myös toinen tutkinto. Toimin yrittäjänä ja töitä riittää. Lukiota en ole käynyt, aikanaan ei huvittanut vaikka peruskoulun päättökeskiarvo oli 8.6. Vanhempien suunnalta painostus lukioon oli suurta ja siinä syy miksi en mennyt. Kapinointi. Nyt ovat lapsetkin jo lukiossa ja olen huvikseni kahlannut läpi heidän opiskelukirjojaan. Helpolta tuntuu. Voisiko minusta tulla vielä ylioppilas ts. Voisinko osallistua kirjoituksiin kirjoituksiin tuosta noin vaan?
Et, ylioppilaaksi pääsemiseen vaaditaan tietty määrä myös kursseja, eli lukion päästötodistuksen.
Minulla on ollut useita syöpäsairaita ystäviä, joilla tauti on todettu parantumattomaksi. Heistä moni on vielä hyvin vaikeiden vaiheiden jälkeenkin jaksanut minua enemmän fyysistä aktiviteettia, jos ei lasketa heidän pahimpia vaiheitaan tai sairaalassaoloaikojaan. Jos käymme yhdessä kunnon lenkillä, en jaksa loppupäivänä enää esimerkiksi siivota kotona, nämä ystäväni jaksavat sairaudestaan huolimatta. Ihmettelin ensimmäisen, sitten toisen ja sitten kolmannen kohdalla samaa asiaa. Antaako vahva lääkitys heille myös energiaa? Voisi luulla että asia on toisin päin.
Minulle voi tulla rasituksesta jopa huono olo. Miten monilla syöpäsairailla voi olla niinkin hyvä toimintakyky ainakin osan ajasta, sairauden edettyä jo pitkälle? Hieno asia tietysti että näin näyttää olevan olosuhteista huolimatta
Itse noudatan terveellisiä tapoja eikä ole raudanpuutetta tms., noloa minulle että silti uuvun helposti.
Ystävieni puolesta olen tietysti iloinen että puhtia ja elämänhalua löytyy.
Tekeekö näkövammaisen opaskoira tarpeensa kesken opasmatkan? Kuka kerää kakat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilaaksitulosta on 40+ vuotta! Ajattelin värjätä valkolakin, mutta käykö se? Lakista ei löydy mitään tuoteselostetta. Jos se on tekokuitua, niin tarttuuko siihen mikään väri? Heitänkö pois?
Värjäsin juuri kangasväreillä sen ohje kertoi että tarttuu vain luonnonkuituihin eli puuvilla, pellava, viskoosi. Tekokuiduilla tulos voi olla läikikäs. Ei taida muuten hattu tykätä muutenkaan kastelusta.
Minun yo-lakkini värjäytyi kerran monenkirjavaksi kun olin kaatosateella ulkona myymässä värikkäitä ilmapalloja. Tuli surku hattuni vuoksi, mutta väri ei ollutkaan tarttunut kunnolla ja muutaman vuoden päästä kirkas valkoinen väri oli palautunut.
Mies 50v kirjoitti:
Kuinka saisin kehitysvammaisten asuntolassa muut asukkaat tulemaan minun huoneeseeni katsomaan kun minä ajan kuntopyörällä? Se olisi minulle kovin tärkeää, että he katsovat sitä mutta ohjaajat sanovat, että muita ei kiinnosta ja että he eivät uskalla tulla huoneeseeni koska he pelkäävät, että minä lyön heitä. Minä lyön heitä kun minua suututtaa kun he eivät tule minun huoneeseen kuntopyörällä ajamista katsomaan.
Lopeta lyöminen.
Ehkä kuntopyörän pitäisi olla yhteisissä tiloissa, silloin muut näkisivät kun ajat, ilman että heidän tarvitsee tulla huoneeseesi.
Jääkö vaivaamaan joku julkisuudessa ollut murha eli sen selvittäminen jäänyt vähän kesken tai ei ole selvinnyt. Miksi jotkut miehet vihaa naisia ihan kauhean paljon johtuuko se heidän äideistä vai sisaruksista vaiko koulussa huonoja kokemuksia vai vihaako he itseään koska ovat seksiriippuvaisia ????
Jos avoparilla on yhteistä omaisuutta mutta ei lapsia, eikä testamenttia ole, ja jos lainaakaan ei ole, ja toinen kuolee, eikö hänen omaisuutensa siirry hänen mahdollisesti elossa oleville vanhemmilleen (tai sisaruksilleen)? Muistan kuulleeni näin, mutta täällä kai sanottiin että omaisuus menee valtiolle.
Todennäköisesti et saa ketään katsomaan kuntopyöräilyäsi koska ohjaajat ovat oikeassa ketään ei kiinnosta. Missään tapauksessa et saa lyödä muita! Voit kysyä saisitko siirtää pyöräsi yleiseen tilaan, mutta siltikään kukaan tuskin katsoo kun pyöräilet. Entä jos videoisit itseäsi ja katsoisit sitä itse? Ei saa lyödä!
Mihin hukkasin ylioppilaslakkini vuonna 97 vappuna? Kukaan nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan menee, että syylä häviää itsestään jalkapohjasta?
Lapsella siinä kesti n. vuoden verran. Oli vielä useampi.
Osa syylistä on sellaisia etteivät ne luultavasti koskaan katoa itsestään, mutta niitä saa poistatettua lääkärin vastaanotolla, ainakin joskus ennen vanhaan sai. Osa voi kadota melko nopeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin hukkasin ylioppilaslakkini vuonna 97 vappuna? Kukaan nähnyt?
Meidän talossamme taitaa olla musta aukko jonka kautta paljon tavaraa siirtyy ajasta ikuisuuteen kenenkään huomaamatta. Ehkä v. -97 vappuna vierailit meillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia että yskimisen jälkeen näkökentässä vilisee kirkkaita värikkäitä pisteitä? Mistä se kertoo?
Minulla ainakaan ei vilise. Kysypä lääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sokeat tietävät, että takapuoli on ulostamisen jälkeen puhdas? Ainakin jos on täysin sokea niin ei näe, että onko paperi pyyhkimisen jälkeen vielä likainen vai jo puhdas.
Jos ei näe, täytynee haistaa... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään ilmaista tekstinmuokkaus sivustoa, jossa voisi muokata esim työnhakulomaketta?
Libre office (tai jotn sinne päin). Muistaakseni löytyy ninite.com sivulta. Siellä on kaikkee muutaki ilmais softia.
Luonnonkuituja ovat puuvilla, villa, pellava ja silkki.
Viskoosi on tekokuitu.