Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18369)
Jos yritys toimii verkossa, vaikkapa muotiin keskittyvä blogi, ruokasivusto ym., saako sivustoa ylläpitävä yrittäjä tulonsa sivuillaan mainostavilta yrityksiltä tyyliin enemmän klikkauksia > enemmän tuloja?
Uskotko Suomen saavan koskaan avaruuslentäjää?
Peukku ylös: Kyllä
Peukku alas: En
Tupakointi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Olen esikoista yrittävä 31-vuotias nainen, päivittäistä tupakointia (10-15kpl/pvä) takana 12 vuotta. Nyt viikon olen ollut polttamatta, kp10/30 menossa. Joko tupakoimattomuus vaikuttaa positiivisesti hedelmällisyyteen, vai meneekö pidempään? Olen perusterve, pari biokemiallista nyt takana, yritystä kolme kk. Biokemialliset ja niiden peräkkäisyys oli sopiva potku lopettamiselle, viimeinkin.
Löysin vain miehen hedelmällisyyteen liittyen tietoa, että hedelmällisyys paranee 2-3kk kuluttua tupakoinnin lopettamisesta. Koskeeko sama aikaikkuna naisen hedelmällisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret miehet haisevat navetalta?
Asuin ennen tällaiselta haisevan nuoren miehen naapurissa ja kuvittelin, että kyseessä on yksittäistapaus, mutta sitten muutin ja naapurikseni sattui taas nuori mies, joka haisee ihan samalta. Siis sellainen tosi voimakas navettamainen haju jää aina hänen jäljiltään hissiin ja rappukäytävään. Eilen huomasin, että tämän tyypin kaverikin (myös sellainen parikymppinen mies) haisee samanlaiselta! Mistä ihmeestä tuo voi johtua?
Stestosteroni hiki.
Ehkä nuuska, en tiedä, tai huono hammashygienia..
Vierailija kirjoitti:
Jos yritys toimii verkossa, vaikkapa muotiin keskittyvä blogi, ruokasivusto ym., saako sivustoa ylläpitävä yrittäjä tulonsa sivuillaan mainostavilta yrityksiltä tyyliin enemmän klikkauksia > enemmän tuloja?
Osittain. Lisäksi tuloja voi saada tuotesijoittelusta, eli siitä että maksua vastaan esittelee jonkin yrityksen tuotteita blogissaan. Oikein suosittuja nettipersoonia saatetaan myös pyytää maksua vastaan esimerkiksi puhumaan tilaisuuksiin tms.
Miksi rannekelloa pidetään tavallisesti vasemmassa ranteessa?
Vierailija kirjoitti:
Oikealla kädellä masturboidaan. Suurin osa oikeakätisiä.
Jos veneellä on poijupaikka, joka ei ole laiturissa vaan avovedessä niin kuinka veneilijät liikkuvat satamasta veneelle tai veneeltä satamaan?
Onko kukaan saanut apua esim vitamiineista häiritseviin ihohiiriin/ lihasnytkyihin?
Minulla viikkotolkulla silmän alus nykinyt, samoin milloin missäkin päin kroppaa lihas nykii.
Ärsyttävää ja hermostuttavaa! Syön B12+ fooli, piimax ja d-vitamiinivalmisteita säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Asuin ennen tällaiselta haisevan nuoren miehen naapurissa ja kuvittelin, että kyseessä on yksittäistapaus, mutta sitten muutin ja naapurikseni sattui taas nuori mies, joka haisee ihan samalta. Siis sellainen tosi voimakas navettamainen haju jää aina hänen jäljiltään hissiin ja rappukäytävään. Eilen huomasin, että tämän tyypin kaverikin (myös sellainen parikymppinen mies) haisee samanlaiselta! Mistä ihmeestä tuo voi johtua?
Marihuana...
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut, että sen takia ettei se ole oikeassa kädessä tiellä kun sillä tehdään kaikkea. Mutta oikeasti en siis tiedä. Siihen on varmaan joku hieno historiallinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Olen esikoista yrittävä 31-vuotias nainen, päivittäistä tupakointia (10-15kpl/pvä) takana 12 vuotta. Nyt viikon olen ollut polttamatta, kp10/30 menossa. Joko tupakoimattomuus vaikuttaa positiivisesti hedelmällisyyteen, vai meneekö pidempään? Olen perusterve, pari biokemiallista nyt takana, yritystä kolme kk. Biokemialliset ja niiden peräkkäisyys oli sopiva potku lopettamiselle, viimeinkin.
Löysin vain miehen hedelmällisyyteen liittyen tietoa, että hedelmällisyys paranee 2-3kk kuluttua tupakoinnin lopettamisesta. Koskeeko sama aikaikkuna naisen hedelmällisyyttä?
Sperma kypsyy/valmistuu/whatever sen 2-3 kk, eli kaikki muutokset myös esim ruokavaliossa kestää tuon ajan ennen kuin alkaa näkyä. Naisella siten eri juttu, mutta en tiedä kauanko.
Uskotko kohtaloon?
Uskotko karman lakiin?
Uskotko sielunkumppaneihin ja siihen, että kaikella on tarkoitus?
Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
Uskotko, että ne jotka on tarkoitettu toisilleen, tulevat yhteen kaikista esteistä huolimatta?
Uskotko, että rakkaus voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Uskotko kohtaloon?
Uskotko karman lakiin?
Uskotko sielunkumppaneihin ja siihen, että kaikella on tarkoitus?
Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
Uskotko, että ne jotka on tarkoitettu toisilleen, tulevat yhteen kaikista esteistä huolimatta?
Uskotko, että rakkaus voittaa?
En.
Niin siihen saunan venttiili asiaan se pidetään koko ajan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
. Polttavat pilveä.
Mikä tällaisten kommenttien tarkoitus on? Joku kirjoittelee Youtube-videoihin kommentteja, jotka ovat videon tietoja ja jotka ovat kaikkien nähtävissä. Kuten esimerkiksi tässä.
Vappu lähestyy ja simareseptejä etsiskelen. Kaupan litkut eivät kelpaa, itse tehdyssä sopii olla vähän prosenttejakin. Tietääkö kukaan mistä saa niitä kelluvia rusinoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut, että sen takia ettei se ole oikeassa kädessä tiellä kun sillä tehdään kaikkea. Mutta oikeasti en siis tiedä. Siihen on varmaan joku hieno historiallinen syy.
Tuo se juuri on. Ei siihen ole mitään historiallista syytä.
Miksi naisia kiinnostaa enemmän seurustelevat/kihlattu/naimisissa olevat kun sinnkumiehet?