Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18334)

Vierailija
1061/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku vääntää rautalangasta, että miten tarkkaan ottaen toimitaan, kun matkustetaan lentokoneella johonkin ulkomailla olevaan kaupunkiin ja sieltä pitäisi vielä päästä hotelliin? Mitä tarkoittaa lähtöselvitys ja miksi sellainen pitää tehdä? Mistä ulkomaisella lentokentällä tietää, mistä asiat löytyvät? Entä matka lentokentältä sinne hotelliin, onko siihen olemassa jokin "standardi", kuten Suomessa on nuo lentokenttäbussit.  Ja mitä hotellissa sanotaan, jos sieltä on varattu huone? Siis varmaan, että on varaus, mutta pitäisikö siihen osata heti kertoa jotain enemmän... vai onko tällainen hotellin palvelutiski vain elokuvista oppimani juttu, jota ei oikeasti ole olemassa.

Olisi eka kertaa elämässä mahdollisuus tehdä matka jonnekin, mutta ei ole kavereita ja olen jotenkin huono hahmottamaan ympäristöäni, joten tuntuu, että matka katkeaisi viimeistään sinne kohdemaan lentokentälle.

Olen matkustanut usein, ja Valmistaudun nykyään näin.

Kotona googletan, kuvankaappaan ja tulostan aika lailla kaiken. Lentokentän kartan. Lentokenttäbussin aikataulun, ehkä reitinkin. Kuvakaappaus google mapsista kohdasta jossa on hotellini, katuosoite sekä lähin metroasema. Metrokartan. Metroaikataulun. Kaikkea tällaista. Sitten teen itselleni muovitaskukansion näistä matkalle, ja tulostan etukäteen siihen myös kaikki liput ja sähköpostit joissa varausnumero ja henkilön nimi jonka kanssa olen asioinut. Laitan nämä vielä siihen järjestykseen missä niitä matkalla tarvitsen. Olen siis oma matkanjohtajani, usein tarvittaessa muidenkin.

Google street viewlla "ajelen" etukäteen reitin metroasemalta hotellille, niin tiedän minkä näköistä siellä on, miltä hotelli näyttää, onko lähellä kioskia tai ruokakauppaa jne.

Monet bussiliput ja pääsyliput ja junaliput voi ostaa netistä etukäteen.

Vierailija
1062/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööm... Kun mulla on käytössä sellaiset tukikaarettomat (?) "rintaliivit", niin olen huomannu niiden nousevan välillä tosi ylös, rintakumpujen (ne ei nyt vielä ihan järjettömän isot ole, mutta sellaiset kumminkin, ettei esimerkiks liikuntatunnille voi mennä ilman) puoleenväliin asti. Silloin ne painaa inhottavasti, ja joutuu aina paidan läpi vähän kiskomaan alemmas, mikä on inhottavaa varsinkin jos on paikassa, jossa on paljon ihmisiä. Helpottaako tää sitten, kun rinnat kasvaa isommiksi ja alan käyttää "oikeita" rintaliivejä, vai voiko siihen vaikuttaa jo nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias kirjoitti:

Ööm... Kun mulla on käytössä sellaiset tukikaarettomat (?) "rintaliivit", niin olen huomannu niiden nousevan välillä tosi ylös, rintakumpujen (ne ei nyt vielä ihan järjettömän isot ole, mutta sellaiset kumminkin, ettei esimerkiks liikuntatunnille voi mennä ilman) puoleenväliin asti. Silloin ne painaa inhottavasti, ja joutuu aina paidan läpi vähän kiskomaan alemmas, mikä on inhottavaa varsinkin jos on paikassa, jossa on paljon ihmisiä. Helpottaako tää sitten, kun rinnat kasvaa isommiksi ja alan käyttää "oikeita" rintaliivejä, vai voiko siihen vaikuttaa jo nyt?

Kuulostaa siltä, että liiviesi ympärysmitta saattaa olla liian iso. Sinuna kokeilisin liivejä joissa on pienempi ympärysmitta :) Kun rintasi kasvavat, oikea ympärysmitta käy entistä tärkeämmäksi. Liivien tulisi kannatella rintoja juuri napakan ympärysmitan ansiosta, eikä niin että koko rintojen paino on olkaimien varassa.

Vierailija
1064/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Onnenpyörä-ohjelmissa tapahtuu se, että kun kilpailija arvaa kirjaimen, ja jos se esiintyy tehtävässä, se tulee näkyviin taululle siten, että kohdissa, joissa se esiintyy syttyy valo ja se käännetään esiin? Miten koskaan ei käy niin, että jokin kirjain jäisi vahingossa huomaamatta varsinkin, jos tehtävä on pitkä? Itse olen nimittäin Onnenpyörän inspiroimana harrastanut sellaista, että olen laskenut, montako kertaa mikin suomen kielen kirjain esiintyy jossain tekstissä, ja toisinaan käy niin, että kun tarkistan, oliko niitä niin monta kuin sain, jokin kirjain on jäänyt minulta laskematta.

Eiköhän nuo ole ollut tietokoneohjattuja eli että sinne on valmiiksi ohjelmoitu ne kirjaimien kohdat. 

Vierailija
1065/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä kiinnostaa tietää, kumpi miellttyvämpi käyttää pitkiä aikoja, pitkä maahan asti ulottuva mekko vai korkkarit noin 6-8 sentin koroilla?

Nosto.

Korkokengät, ehdomasti. Nilkkoihin ylettyvä mekko ei oikeastaan haittaa menoa ollenkaan. Jos metsässä pitää kulkea niin käsillä voi nostaa. Se on talvella tosi lämminkin.

Miten joku voi olla pitkässä hameessa jonka helma laahaa maata näin ettei kannattele helmaa? 

Vierailija
1066/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotias kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että liiviesi ympärysmitta saattaa olla liian iso. Sinuna kokeilisin liivejä joissa on pienempi ympärysmitta :) Kun rintasi kasvavat, oikea ympärysmitta käy entistä tärkeämmäksi. Liivien tulisi kannatella rintoja juuri napakan ympärysmitan ansiosta, eikä niin että koko rintojen paino on olkaimien varassa.

Okei, kiitos vastauksesta! :)

Vierailija
1067/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin Megavisa-videota Youtubessa oli joskus kommentoitu siten, että siinä oli sanottu Jukka-Pekka Paloa Tauno Palon elämäänsä kyllästyneeksi tunnustetuksi pojaksi. Mitähän tuo mahtoi tarkoittaa? Miten niin elämäänsä kyllästynyt?

Vierailija
1068/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homoseksuaalisuus syy saada vapautus armeijasta ja jos joku armeijassa töissä oleva paljastuisi homoksi, saisiko hän potkut?

Vierailija
1069/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella esim. Lontoossa on kaikille jotakin?

Vierailija
1070/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä voi päästä kesätöihin?

Vierailija
1071/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa, että kulttuuri kyykkii housut kintuissa pusikossa paskalla? (Ismo Alanko - Taiteilijaelämää)

Vierailija
1072/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Marja Packalén huutaa tässä videossa: Shut the fuck up!

Vierailija
1073/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helposti ihmiseltä lähtee taju, jos hän kaatuu ja lyö päänsä ja mistä riippuu, kauanko tajuttomuus kestää?

Vierailija
1074/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuukautiset eivät ole vielä 16v (pian 17v) alkaneet, onko syytä huolestua? En harrasta rankkaa urheilua, olen normaalipainoinen ja äidilläni alkoi kktiset 15v

Kasvatko pituutta vielä? Itselläni ja tyttärilläni alkoi kuukautiset noin puoli vuotta sen jälkeen, kun pituuskasvu oli lähes lakannut. Itsellä alkoi, kun olin 13, toisella tytöllä 14- ja toisella 15,5-vuotiaana.

Toki jos asia huolestuttaa, kannattaa kysyä lääkäriltä tai vaikka kouluterkkarilta taas sitten, kun koulu alkaa. Hyvää kesää :)

Vierailija
1075/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatteko koskaan tuntemattomaan numeroon? Itse en nykyään vastaa, koska minulla on ollut niistä ikäviä kokemuksia. Kaverini on kuitenkin sanonut, että pitäisi vastata, koska soittaja voi olla joku (tuttu) henkilö, jolla on prepaid-liittymä.

Vierailija
1076/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Asperger-henkilöt käyttävät outoja sanoja? Siis sanoja, jotka joko eivät tarkoita mitään tai voisivat tarkoittaa, mutta ne eivät ole vakiintuneet suomen kieleen.

Haen oikeaa sanaa usein, miten päättelen henkilöistä jotka tunnen, he eivät näytä mitä oikeasti ajattelevat, ennemmin outoja sanontoja.  

Vierailija
1077/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko homoseksuaalisuus syy saada vapautus armeijasta ja jos joku armeijassa töissä oleva paljastuisi homoksi, saisiko hän potkut?

Kyllä joskus olisi tullut kengänkuva persuksiin tuon perusteella.

Vierailija
1078/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähes aina niin, että jos etukäteen epäilee, että ei tule onnistumaan jossakin, ei myöskään onnistu?

Vierailija
1079/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut naimisissa ja eronnut etkä avioitunut uudestaan, kutsuisitko yhä entisen puolisosi vanhempia appivanhemmiksesi?

Vierailija
1080/18334 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä kiinnostaa tietää, kumpi miellttyvämpi käyttää pitkiä aikoja, pitkä maahan asti ulottuva mekko vai korkkarit noin 6-8 sentin koroilla?

Nosto.

Korkokengät, ehdomasti. Nilkkoihin ylettyvä mekko ei oikeastaan haittaa menoa ollenkaan. Jos metsässä pitää kulkea niin käsillä voi nostaa. Se on talvella tosi lämminkin.

Samaa mieltä, olen harrastanut historianelävöittämistä, ja kulkenut pitkässä mekossa viikonkin. Siihen jää koukkuun, se on todella mukava vaate, kuin saisi pitää yöpaitaa kaiket päivät. Tietenkään se ei laahaa maata, koska silloin astuu helman päälle. Tuollainen 10 cm lattiasta on jo hyvä.

Korkokenkiäkin on monenlaisia, hyvissä korkokengissä voi olla koko päivän tai jopa juosta jollain lailla. Silti se ei ole niin luontevaa kuin paljain jaloin tai ballerinoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan