Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18329)

Vierailija
81/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tismalleen samanlainen tilanne! Sieni viljely oli negatiivinen ja lääkärit eivät osanneet sanoa joten asia jäi sikseen, kunnes hakeuduin jalkahoitajalle. Sain sellaisiin kysymyksiin vastauksia joista lääkäritkään eivät tienneet ja selvisi sekin että isovarpaissani on onokolyysi, joka oli aiheutunut varpaiden yhteenhankaamisesta. Jotta se paranee, on sitä hoidettava oikein. Suosittelen sinua ehdottomasti hakeutumaan jalkahoitajalle. Olin, aiemmin käynyt vain kosmetologilla jalkahoidossa, mutta he kun keskittyvät vain jalan ulkonäköön. Jalkahoitajat keskittyvät jalkoihisi terveyden näkökulmasta ja tietävät usein enemmän kuin lääkärit.

Vierailija
82/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just meinasin tehdä kokonaan uuden aloituksen "pulmastani", mutta laitankin tämän nyt sitten tähän loistavaan ketjuun;

Eli, "kuuluuko" minun, hyvien tapojen mukaisesti, antaa kaverilleni (ei mikään huippuläheinen, mutta oikein mukava kuitenkin) häälahja jälkikäteen kun seuraavan kerran näemme, häihin emme päässeet osallistumaan (oli ihan oikea syy)????? Yleensä näemme varsin harvoin, ehkä pari-kolme kertaa vuodessa, ja mietin että miten menettelen kun ensi kerran näemme....

Tähän etiketti sanoo, että häälahja kuuluu antaa jos kutsu on tullut, ja vaikka et häihin pääsisikään. Itse olen tehnyt aina noin.

Ei todellakaan tarvitse antaa häälahjaa, jos ei osallistu juhliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varvas näyttää siltä kuin siinä olisi sieni, mutta tutkimuksen mukaan ei ole. Lääkäri jätti asian sikseen, sanoi vain, että toisille noita tulee syystä tai toisesta. Mitäs mun nyt pitäisi tehdä vai elänkö vain tämän kanssa? Hävettää mennä mihinkään jumppaankaan, missä pitäisi olla paljasjaloin. 

Jos siinä ei ole mitään "lääketieteellisesti hoidettavaa", niin olisiko kosmeettista? Voisiko apu löytyä jalkahoidosta? :)

Vierailija
84/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko etanoilla hampaita?

Joillakin lajeilla on.

Vierailija
85/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen herkkäuninen varsinkin nukahtamisvaiheessa ja mulle on suositeltu korvatulppia. Mutta herääkö niiden läpi sitten herätyskelloon? Yleensä siinä vaiheessa kun herätyskello soi, nukun muutenkin kaikkein sikeimmin.

Herään aina tikkana herätyskellon soidessa, olin kuinka syvässä unessa hyvänsä. Ja vuosia olen nukkunut tulppien kanssa.

On muuten olemassa sellaisia rannekellon mallisia herätyskelloja, jotka herättävät värisemällä. Siihen nyt ainakin luulisi heräävän :)

Vierailija
86/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi hyvä tavata fiksuja, kouluttautuneita ja mukavia ihmisiä joilla on myös maalaisjärkeä päässä? Eli tasapainoisia normaaleja ihmisiä.

Vierailija
87/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olisi hyvä tavata fiksuja, kouluttautuneita ja mukavia ihmisiä joilla on myös maalaisjärkeä päässä? Eli tasapainoisia normaaleja ihmisiä.

Ei sellaista paikkaa olekaan. On vain elämässään pettyneitä ja katkeroituneita ihmisenjämiä, jotka kostavat syyttömille omia epäonnistumisiaan.

Vierailija
88/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ostaa uudet parveketuolit, mutta minne vien entiset (käyttökelvottomat) tuolit? En usko, että niitä saa jättää taloyhtiön roskakatokseen, koska ovat liian isot. Pitääkö mun paloitella ne sahalla ja pistää pussissa roskiin vai voiko ne heittää jonnekin kokonaisena? Lähiaikoina ei ole tulossa taloyhtiön pihalle roskakatosta, eikä mulla ole autoa, jolla viedä tuolit kaatopaikalle. Ne on sellaista korituolimateriaalia.

Vierailija
89/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ostaa uudet parveketuolit, mutta minne vien entiset (käyttökelvottomat) tuolit? En usko, että niitä saa jättää taloyhtiön roskakatokseen, koska ovat liian isot. Pitääkö mun paloitella ne sahalla ja pistää pussissa roskiin vai voiko ne heittää jonnekin kokonaisena? Lähiaikoina ei ole tulossa taloyhtiön pihalle roskakatosta, eikä mulla ole autoa, jolla viedä tuolit kaatopaikalle. Ne on sellaista korituolimateriaalia.

Korjaan itseäni: Lähiaikoina ei ole tulossa taloyhtiön pihalle roskaLAVAA. T.98

Vierailija
90/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne muurahaiset oli päällekäin siinä radion Luontoillan nauhoitetussa puhelussa (löytyy YT:sta)? Parittelukausi? Joku muu syy? Ikänä en oo ymmärtäny.

Vierailija
91/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on maidolla ja maitojuomalla? Muuta kuin hinta ja säilyvyys. Jälkimmäiseen lisätty vettä?

Vierailija
92/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kesä 2017 alkaa?

Vierailija
93/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako mennä kampaajalle, jos päänahassa, korvien taustoilla ja niskassa on psoriasis?

Nim. vuosia olen leikannut ja värjännyt hiukseni itse tuosta syystä

Vierailija
94/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan itseäni: Lähiaikoina ei ole tulossa taloyhtiön pihalle roskaLAVAA. T.98

Joko palasiksi niin, että mahtuvat roskikseen (ei suositeltavaa, koska täyttävät roskiksen niin äkkiä) tai lainaat/vuokraat auton, jolla kuljetat kaatikselle.

Roskakatokseen ei saa jättää mitään. Kaiken sinne laitettavan pitää mahtua jäteastioihin, koska muuten tulee lisämaksuja.

Vierailija
95/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako mennä kampaajalle, jos päänahassa, korvien taustoilla ja niskassa on psoriasis?

Nim. vuosia olen leikannut ja värjännyt hiukseni itse tuosta syystä

Tottakai kehtaa. Kampaajat ovat nähneet kaiken näköistä. Kyllä kampaaja ymmärtää, että psorille ei voi mitään. Voithan toki sanoa siitä jo varausvaiheessa, niin kampaaja osaa varautua. Hiljaa mielessään kampaaja saa ajatella mitä tahansa, mutta asiakkaalle päin se ei saa näkyä.

T. myös psoriaatikko

Vierailija
96/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vie pahvinkeräykseen maito- ja mehutölkkejä, pitääkö ne ärsyttävät muoviset, pyöreät kaatonokat repiä purkeista irti?

Vierailija
97/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin Japanissa sushikokilta oikeaoppisen tavan syödä sushia. Voinko syödä Suomessa/Euroopassa makeja käsin, vaikka täällä sitä pidetään junttina? Nigirejä syön toki puikoilla.

Vierailija
98/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D

Tämä! :D Oon yrittäny pohtia vaikka minkälaisia vaihtehtoja. Joku voisi kertoa. Silloin kyllä aukenisi palstailu taas uudessa valossa!

Vierailija
99/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vie pahvinkeräykseen maito- ja mehutölkkejä, pitääkö ne ärsyttävät muoviset, pyöreät kaatonokat repiä purkeista irti?

Ei tarvitse.

Vierailija
100/18329 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D

Tämä! :D Oon yrittäny pohtia vaikka minkälaisia vaihtehtoja. Joku voisi kertoa. Silloin kyllä aukenisi palstailu taas uudessa valossa!

Aloituspostaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi