Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18331)

Vierailija
101/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa OP = Original Poster. En ole itse AP mieltänyt AlkuPeräinen vaan ennemmin ehkä Alkuperäinen Postaaja tms., vaikkei se kovin fiksulle kuulostakaan.

Vierailija
102/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ammatti selkävaivaiselle? Seisomatyö ei käy, sitä jo kokeillut. Mitä ammatteja olisi joissa pystyisi olemaan huonolla selällä? Oma ammatti oon metallialalla, mutta selkä hajosi ja niihin töihin ei pysty. Muuta seisomatyötä kokeilin mutta seisominen koskee selkään hirvittävästi. Ja jos jotain merkitystä olen nainen.

Noh, itselläni on selkärankareuma ja sen takia jouduin miettimään uudelleenkoulutusta... Käsityöammattista siis pois, koska selkä ja nivelet ei kestä.

Hakeuduin yliopistoon, minulle ainakin sopii! Luentopakkoa ei ole (yleensä mutta poikkeuksiakin on), joten voi opiskella myös kotona kunnon mukaan, eli työtä tehdään ns, päällä, joten huonoina päivinä voi lukea tai kirjoittaa kotona. Opiskelu on vapaata, eikä tarvitse olla hankalissa asennoissa, tosin luennoilla joutuu istumaan, mutta ei pitkiä aikoja kerrallaan. Mahtavaa on myös se, että saa hyvin paljon itse valita kursseja oman kiinnostuksen mukaan.

Jos kiinnostusta ja päätä on, niin suosittelen yliopisto-opintoja. Itsellä humanistinen ala. Ja alapeukkuja varmaan satelee, mutta itselläni on ainakin selvät sävelet sen jälkeen kun oon maisteriksi valmistunut... työttömäksi en jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku fiksu ihminen voi hurahtaa homeopatiaan?

Vierailija
104/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa OP = Original Poster. En ole itse AP mieltänyt AlkuPeräinen vaan ennemmin ehkä Alkuperäinen Postaaja tms., vaikkei se kovin fiksulle kuulostakaan.

Mä oon aatellu taas AloitusPostaaja tjsp :D Ei se niin tarkkaa ole kunhan tietää mihin lyhenne viittaa.

Vierailija
105/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin Japanissa sushikokilta oikeaoppisen tavan syödä sushia. Voinko syödä Suomessa/Euroopassa makeja käsin, vaikka täällä sitä pidetään junttina? Nigirejä syön toki puikoilla.

Itse ainakin syön käsin, ihan sama onko se jonkun mielestä junttia. Koko sushihan on joidenkin mielestä junttia...

Vierailija
106/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaanko nykyään enää ollenkaan viikkosiivousta matontappaamisineen?

Vierailija
107/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alullepanija

Vierailija
108/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aatellu taas AloitusPostaaja tjsp :D Ei se niin tarkkaa ole kunhan tietää mihin lyhenne viittaa.

Alullepanija

Vierailija
109/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt pyytämään kaikkee muutaki seksiin liittyvää niin eihä se oo ku kysyy, et kokeiltasko anaaliseksiä? Saat hyvin nopeesti tietää miehes kannan ko. Lajiin.

Vierailija
110/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä se on, että synnytyksessä lentää myös paskat? Onko tästä jotain tilastoja?

Vierailija
111/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D

Tämä! :D Oon yrittäny pohtia vaikka minkälaisia vaihtehtoja. Joku voisi kertoa. Silloin kyllä aukenisi palstailu taas uudessa valossa!

AlkuPeräinen / aloittava postaaja

eli ketjun luoja.

Vierailija
112/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnasta, voi hyvin sanoa että ei ole mitään jumeja että halusi tulla lähinnä nautiskelemaan ja katsomaan että jos sieltä kuitenkin joku löytyis. Niinku täällä joku sanoki ni yleensä sitä aina kuitenkin löytää jonkun kipeen paikan. (Itse ainakin löydän usein sieltä mistä sanotaan että ei se ainakaan ole kipeä 😄).

Vierailija
113/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä heinäsirkoille tapahtuu syksyllä?Kuoleeko ne vai menevätkö jonnekin (vaikka maan alle) talvehtimaan?Vai tekeekö ne kesällä/syksyllä munat tai jotain,jotka säilyy talven yli jossain ja sit seuraavana kesänä niistä kuoriutuu uudet heinäsirkat?

Vierailija
114/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi harrastaa pesäpalloa?

Pesäpallo on fiksujen ihmisten laji, tarvitaan päätä ja teknistä taitoa, mutta ei juosta kieli vyön alla ympäriinsä kuten futiksessa, koriksessa yms.

No jaa. Aluksi saattaa tuntua monimutkaiselta, mutta loppujen lopuksi siinä on vain muutama eri taktiikka ja sitten katsotaan, että ehtiikö jotain tehdä vai eikö ehdi. Etenijä katsoo merkistä, että milloin pitää juosta ja sitten vain juoksee täysiä.

Esimerkiksi jalkapallo on paljon vahvemmin joukkuepeli, koska siellä on menossa paljon enemmän yhtäaikaisia suorituksia, jotka pitää saada sointumaan yhteen. Tämä vaatii paljon vankempaa peliälyä pelaajilta itseltään, mutta valmennustiimillä on varmasti enemmän hommaa pesäpallossa kuin jalkapallossa itse pelin aikana. 

Vierailija
115/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi harrastaa pesäpalloa?

Tämä sai hymyilyttämään, kiitos 😊. Ja yläpeukun sait, sillä tuli nostalgisia muistoja mieleen. Minä tykkäsin pesiksestä lapsena ja harrastinkin sitä jonkin aikaa. Tykkäsin siitä "taktikoimisesta", ja kuten joku mainitsi, laji vaatii pelisilmää. Lisäksi sai juosta, lyödä palloa, ottaa koppia ja heittää. Vanhat koulukaverit keljuilee vieläkin, kun liikkatunneilla toivoin usein pesistä, mikä oli open lempilaji. Ja siis kaverit eivät tykänneet :) Sori siitä, olen vähän pahoillani edelleen!

Vierailija
116/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vie pahvinkeräykseen maito- ja mehutölkkejä, pitääkö ne ärsyttävät muoviset, pyöreät kaatonokat repiä purkeista irti?

Eikös siinä purkissa itsessään lue, että korkit menevät myös pahvinkeräykseen...?

Vierailija
117/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi lelujen, leikkipuistolaitteiden tai huvipuistolaitteiden suunnittelu. Missä voin opiskella alalle?

Vierailija
118/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko etanoilla hampaita?

On, tuhansia!

Vierailija
119/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kyynertaipeen verisuonet katkeilla painonnoston seuraksena?

120/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-45 kirjoitti:

Lähtisitkö panemaan jos kysyisin tätä vakavissani sinulta?

En, koska et osaa käyttää pilkkua ennen jos-sanaa. 

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän