Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18329)

Vierailija
41/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä vastaan tällä kysymyksiin ja kommentteihin, kun osa on kuitenkin vaan provoilua? Ja luen tätä palstaa, enkä jotain muuta "järkevämpää"?

Etsinkö mä täältä jotain erilaisia näkökulmia ja mielipiteitä mulle ns itsestäänselviin asioihin,vai miksi?

Koska sä kuulut meihin. Oot yksi meistä.

Ja sitäpaitsi, meitä on mukaviakin täällä ;)

No kyllä tääällä saa ainakin ajan kulumaan kun lukee ja vastailee. On oikeesti huomannut joskus täällä että ai joku voi ajatella noin tai nähdä tän asian noinkin, mikä on joskus ihan hyödyllistä. Eli tulee vastauksia ja eri mielipiteitä niihin ns itsestäänselviin asioihin, että ei se ollutkaan niin itsestäänselvä asia kun luulin. Kun ei "oikeasti" aina toisilta voi kysyä rehellistä mielipidettä johonkin. Tai toinen ei viitsi vastata rehellisesti, jos on ihan täysin eri mieltä asiasta. Täällä ainakin saa palautetta mitä mieltä muut oikeasti on, kun voi nimettömänä vastata.

Vierailija
42/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasin tehdä kokonaan uuden aloituksen "pulmastani", mutta laitankin tämän nyt sitten tähän loistavaan ketjuun;

Eli, "kuuluuko" minun, hyvien tapojen mukaisesti, antaa kaverilleni (ei mikään huippuläheinen, mutta oikein mukava kuitenkin) häälahja jälkikäteen kun seuraavan kerran näemme, häihin emme päässeet osallistumaan (oli ihan oikea syy)????? Yleensä näemme varsin harvoin, ehkä pari-kolme kertaa vuodessa, ja mietin että miten menettelen kun ensi kerran näemme....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just meinasin tehdä kokonaan uuden aloituksen "pulmastani", mutta laitankin tämän nyt sitten tähän loistavaan ketjuun;

Eli, "kuuluuko" minun, hyvien tapojen mukaisesti, antaa kaverilleni (ei mikään huippuläheinen, mutta oikein mukava kuitenkin) häälahja jälkikäteen kun seuraavan kerran näemme, häihin emme päässeet osallistumaan (oli ihan oikea syy)????? Yleensä näemme varsin harvoin, ehkä pari-kolme kertaa vuodessa, ja mietin että miten menettelen kun ensi kerran näemme....

Tähän etiketti sanoo, että häälahja kuuluu antaa jos kutsu on tullut, ja vaikka et häihin pääsisikään. Itse olen tehnyt aina noin.

Vierailija
44/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun te akateemiset olette tunnetusti analyyttisiä, niin selittäiskö mulle joku konkreettisemmin miten se analyyttinen ajattelu sitten tapahtuu? Onko kyse vain siitä, että asiaa lähestytään mahdollisimman monesta/tarkoituksenmukaisesta näkökulmasta vai jotain vielä muuta?

Tätä kysyn tosissani. Olen ymmärtänyt, että vain akateemisesti koulutettu kykenee tämän kaltaiseen ajatteluun ja olisi kiinnostavaa tietää millaista tuo analyyttinen lähestyminen voi olla.

Öö, itse en ole akateeminen, mutta ajattelen analyyttisesti. Itse ajattelen asioita siis monelta kantilta ja omaa mielipidettäni uskaliaasti kyseenalaistaen. Olen jokusen kerran huomannut, että maailmassa on aika monta totuutta eikä niistä välttämättä mikään oikea. Ainakaan se minun.

Vierailija
45/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyönteisillä sydän, verisuonet, keuhkot ja aivot? Koppiksestakin tulee sisältä vaan jotain tummaa limanestettä eikä verta..

Vierailija
46/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunan katossa oleva venttiili on poistoilmalle. Saunoessa pidetään kiinni ja muulloin auki, että tuulettuu.

Lattiarajassa oleva olisi ilman tulolle ja aina auki.

Me ihan päin vastoin: pidetään venttiili kiinni saunan lämmittämisen ajan, muuten lämmitys kestää ikuisuuden. Saunoessa taas venttiili auki, että ilma vaihtuu ja liika kosteus haihtuu. Myös muun ajan venttiili on auki.

Vierailija
47/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun te akateemiset olette tunnetusti analyyttisiä, niin selittäiskö mulle joku konkreettisemmin miten se analyyttinen ajattelu sitten tapahtuu? Onko kyse vain siitä, että asiaa lähestytään mahdollisimman monesta/tarkoituksenmukaisesta näkökulmasta vai jotain vielä muuta?

Tätä kysyn tosissani. Olen ymmärtänyt, että vain akateemisesti koulutettu kykenee tämän kaltaiseen ajatteluun ja olisi kiinnostavaa tietää millaista tuo analyyttinen lähestyminen voi olla.

Öö, itse en ole akateeminen, mutta ajattelen analyyttisesti. Itse ajattelen asioita siis monelta kantilta ja omaa mielipidettäni uskaliaasti kyseenalaistaen. Olen jokusen kerran huomannut, että maailmassa on aika monta totuutta eikä niistä välttämättä mikään oikea. Ainakaan se minun.

Kiitos! Olen tuo tyhmien kyselijä. Juuri noin minäkin analyyttisyyden ymmärrän ja koen tätä työssänikin käyttäväni.

Kaipaisin vielä akateemisesti koulutetun ajatusta tästä. Liittyykö tähän analyyttiseen ajatteluun vielä jotain muuta?

Vierailija
48/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyönteisillä sydän, verisuonet, keuhkot ja aivot? Koppiksestakin tulee sisältä vaan jotain tummaa limanestettä eikä verta..

http://vanha.suomenluonto.fi/artikkeli-158.html

Ei tainnu onnistua lainaus, mutta googlaa vanha suomenluonto, niin kyllä se vastaus siitä löytyy.

Vierailija
49/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se oikeasti kaupan myyjän mielestä huvittavaa / ajatteleeko se jotenkin päänsä sisällä että "hahhah nythän toi osti kortsuja meneekö se panemaan" Kun ostaa jotain arkaluontoista? Itseäni nolottaa.mennä aina ostamaan rintsikoita yms.

Noin puolet ihmisistä käyttää rintaliivejä. Vain ääliöitä naurattaa tilanne.

Todella monet ihmiset ostavat kondomeja. Sama juttu. Ostin vuosia sitten irtosuhteita harrastaneelle naispuoliselle työkaverille kondomeja, koska hän ei kehdannut. Minä kehtasin, vaikka olin kokematon. Ketään ei oikeasti kiinnosta. 

Vierailija
50/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko akne koskaan (ilman lääkitystä)?

Vierailija
51/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö panemaan jos kysyisin tätä vakavissani sinulta?

Vierailija
52/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ymmärtäny väärin. Analyyttinen ajattelukyky ei riipu koulutuksesta. Ehkäpä ne, jotka on analyyttisiä useammin päätyy kouluttautumaan akateemisella tasolla.

Vierailija
53/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko minun tehdä jotain raitisilmaventtiilille, jotka ovat on makuu- ja olohuoneiden sisäseinässä? Toisella puolella huonetta, kuin ikkuna.  

Venttiilistä tuulee kylmää ilmaa eikä venttiili ole mielestäni irroitettava.

Kodissani ei ole käynyt huoltomiehiä puhdistamassa venttiileitä, mutta talo on yhdeksän vuotta vanha.

Luin jostain, että venttiilit huolletaan taloyhtiön toimesta kymmenen vuoden välein. 

Asukaskansiossa ei ole ohjetta asiasta. 

Vierailija
54/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna koppisten olla rauhassa.

ohis

Vierailija
55/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D

Vierailija
56/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttääkö hierojia läskit asiakkaat? En ilkeä mennä. Enkä ikinä menis muuhun kuin selkähierontaan mut selkäkin on läski

Olisko yhtään hierojaa vastaamaan? Anyone?

Paljon peukkuja mut ei yhtään vastausta. Todella haluisin et joku vastais  :)

Vierailija
57/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D

Alkuperäinen. Tarkoittaa keskustelun aloittajaa. 

Vierailija
58/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap=AlkuPeräinen kirjoittaja

Siis se joka aloituksen alunperin laittoi. 

Minä oon ap, koska aloitin tämän ketjun =)

-ap

Vierailija
59/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttääkö hierojia läskit asiakkaat? En ilkeä mennä. Enkä ikinä menis muuhun kuin selkähierontaan mut selkäkin on läski

Olisko yhtään hierojaa vastaamaan? Anyone?

Paljon peukkuja mut ei yhtään vastausta. Todella haluisin et joku vastais  :)

He tekevät työtään, joten ehkä joitain ällöttää. Ihmiset ovat erilaisia. 

Toisaalta he ovat varmasti nähneet paljon karmeammassa kunnossa olevia ihmisiä, kuin sinä. Raihnaisia vanhuksia, joilta mahdollisesti hygienia pettää tai talihiuksisia, peseytymättämiä ja viinalle haisevia miehiä jne. 

Vierailija
60/18329 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Keski-Euroopassa vuonna 1998 rakennetussa aika hienon ja laadukkaan tuntuisessa kerrostaloasunnossa. Mutta tässä ei ole minkäänlsista ilmanvaihtoa. Ikkunat on ilman mitään "räppänöitä", kaikki seinät on sileät. Ei todellakaan mitään. Ilma vaihtuu ikkunoista itse tuulettamalla, myös ikkunallisessa kylppärissä, ja se on oman aktiivisuuden varassa. Voiko olla näin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi