Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18364)

Vierailija
3561/18364 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aulikkinen ov. kirjoitti:

Joskus 1990-luvulla luin jonkun lehden kannesta otsikon, jonka mukaan äiti ja tytär olisivat synnyttäneet lapsen samana päivänä enkä ole vielä tähänkään päivään mennessä ymmärtänyt, että miten on mahdollista, että tyttövauva on syntyessään raskaana, miten äiti voi synnyttää raskaana olevan tyttövauvan ja miten se tyttövauva pystyi oman vauvansa synnyttämään, koska vastasyntyneen tytön pimppi on vielä niin pieni. Ehkä se äiti oli harrastanut seksiä miehen kanssa raskaana ollessaan, miehen penis olisi mennyt kohtuun ja siellä olevan tyttövauvan pimppiin asti niin että se tyttö olisi tullut raskaaksi kun se olisi saanut vauvan siemeniä äitinsä kohdussa ja ehkä se synnytti oman lapsen siellä äitinsä kohdussa, mutta miten se sen synnyttämä vauva säilyi hengissä mummonsa kohdussa syntymänsä jälkeen kun vauvahan alkaa itkemään heti synnyttyään ja se isoäiti olisi joutunut synnyttämään oman vauvansa lisäksi tämän lapsenlapsensakin joka olisi sitten saanut synnytyksen kaksi kertaa. Mitä mieltä te olette, että kuinka se on mahdollista?

xD? Äiti synnytti tuolloin tietenkin eri lasta eikä tuota mainittua tytärtä.

Miten niin eri lasta synnytti? Siinä otsikossahan sanottiin, että se äiti synnytti lapsen ja se lapsi synnytti lapsen samana päivänä, koska siinä luki että äiti ja tytär synnyttivät samana päivänä! Se äidin synnyttämä tytär synnytti oman syntymänsä jälkeen oman vauvansa!

Miten tuo otsikko nyt tarkalleen meni? "Äiti ja tytär synnyttivät samana päivänä", vai? Äitihän saattoi synnyttää vaikka pojan pikkuveljeksi tyttärelleen samana päivänä kun tytär synnytteli lapsenlasta.

Mulle on enemmän haastetta siinä, etten ala tähän veetuilemaan, mutta vedetään rautalangasta:

Äiti on synnyttänyt tyttärensä, sanotaan vaikka, että tämä tytär syntyi vuonna 2000. Nyt on vuosi 2018, äiti on saamassa uutta lasta, mutta hänen tyttärensä (nyt 18-vuotias) on myös raskaana ja saamassa esikoistaan. Sattuman kaupalla äiti ja tytär synnyttävät samana päivänä. Äidin 18-vuotias lapsi on ja pysyy aina hänen tyttärenään, aivan sama minkä ikäinen äiti ja lapsi on. Oma äitini on nyt 54, minä olen 25, ja silti olen edelleen äitini tytär, vaikka voissa paistettaisiin. :D

Mutta kun siinä otsikossa luki, että äiti ja tytär synnyttivät vauvan samana päivänä, niin tietenkin se äiti synnytti ensin sen vauvan, joka sitten synnytti oman vauvan tai sitten se tyttö jo äitinsä kohdussa synnytti sen oman vauvan ja äiti sitten synnytti sekä oman vauvan että tämän vauvan eli oman lapsenlapsensa sen jälkeen!

Vierailija
3562/18364 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joa mä alotan jonku ilmasen kokeilun jossain palvelussa, esim. vaikka HBO nordic, ja siinä on ilmaista kokeiluaikaa kuukausi, jonka jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi. Niin tuleekl sen kuunauden jälkeen joku ilmoitus,tyyliin "haluatko jatkaa käyttöä" vai miten?

Juuri tuosta HBO nordicista en tiedä, mutta ainakaan Ruutu plus, Netflix, Elisa Viihde palveluista ei ole tullut ilmoitusta. Ja näistä kahteen ensin mainittuun piti jo kokeilukuukautta ottaessa laittaa luottokortin tiedot, josta sitten automaattisesti veloittavat jatkossa. Mutta kannattaa vaiika jo samana päivänä kun tuon kokeilukuukauden ottaa jo katkaista se, katkeaa tällöin sen laskutuskauden eli ts ilmaiskuukauden loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/18364 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulikkinen *huutaa ja polkee jalkaa maahan* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 1990-luvulla luin jonkun lehden kannesta otsikon, jonka mukaan äiti ja tytär olisivat synnyttäneet lapsen samana päivänä enkä ole vielä tähänkään päivään mennessä ymmärtänyt, että miten on mahdollista, että tyttövauva on syntyessään raskaana, miten äiti voi synnyttää raskaana olevan tyttövauvan ja miten se tyttövauva pystyi oman vauvansa synnyttämään, koska vastasyntyneen tytön pimppi on vielä niin pieni. Ehkä se äiti oli harrastanut seksiä miehen kanssa raskaana ollessaan, miehen penis olisi mennyt kohtuun ja siellä olevan tyttövauvan pimppiin asti niin että se tyttö olisi tullut raskaaksi kun se olisi saanut vauvan siemeniä äitinsä kohdussa ja ehkä se synnytti oman lapsen siellä äitinsä kohdussa, mutta miten se sen synnyttämä vauva säilyi hengissä mummonsa kohdussa syntymänsä jälkeen kun vauvahan alkaa itkemään heti synnyttyään ja se isoäiti olisi joutunut synnyttämään oman vauvansa lisäksi tämän lapsenlapsensakin joka olisi sitten saanut synnytyksen kaksi kertaa. Mitä mieltä te olette, että kuinka se on mahdollista?

Miten niin eri lasta synnytti? Siinä otsikossahan sanottiin, että se äiti synnytti lapsen ja se lapsi synnytti lapsen samana päivänä, koska siinä luki että äiti ja tytär synnyttivät samana päivänä! Se äidin synnyttämä tytär synnytti oman syntymänsä jälkeen oman vauvansa!

Miten tuo otsikko nyt tarkalleen meni? "Äiti ja tytär synnyttivät samana päivänä", vai? Äitihän saattoi synnyttää vaikka pojan pikkuveljeksi tyttärelleen samana päivänä kun tytär synnytteli lapsenlasta.

Mulle on enemmän haastetta siinä, etten ala tähän veetuilemaan, mutta vedetään rautalangasta:

Äiti on synnyttänyt tyttärensä, sanotaan vaikka, että tämä tytär syntyi vuonna 2000. Nyt on vuosi 2018, äiti on saamassa uutta lasta, mutta hänen tyttärensä (nyt 18-vuotias) on myös raskaana ja saamassa esikoistaan. Sattuman kaupalla äiti ja tytär synnyttävät samana päivänä. Äidin 18-vuotias lapsi on ja pysyy aina hänen tyttärenään, aivan sama minkä ikäinen äiti ja lapsi on. Oma äitini on nyt 54, minä olen 25, ja silti olen edelleen äitini tytär, vaikka voissa paistettaisiin. :D

Mutta kun siinä otsikossa luki, että äiti ja tytär synnyttivät vauvan samana päivänä, niin tietenkin se äiti synnytti ensin sen vauvan, joka sitten synnytti oman vauvan tai sitten se tyttö jo äitinsä kohdussa synnytti sen oman vauvan ja äiti sitten synnytti sekä oman vauvan että tämän vauvan eli oman lapsenlapsensa sen jälkeen!

Ei. Väitteesi ei ole biologisesti mahdollinen. Tyttövauva ei voi tulla raskaaksi kohdussa ollessaan. Tarkemmin sanottuna nainen ei ole edes sukukypsä, ennen kuin hänellä alkaa kuukautiset.

Ajatteleppa tämä tilanne nyt omalla kohdallasi. Äitisi olisi tällä kyseisellä hetkellä raskaana, samoin sinä. Teillä molemmilla olisi vauvoillenne laskettu aika huomenna, eli olisitte molemmat huomenna synnyttämässä. Tällöin lehden otsikko pitää edelleen paikkansa: "Äiti ja tytär saivat lapsen samana päivänä", koska sekä sinä, että äitisi synnytitte omat lapsenne samana päivänä. Sinä sait uuden pikkusiskon/-veljen (äitisi synnyttämä vauva), ja samana päivänä sinä synnytit oman lapsesi, äitisi lapsenlapsen.

Vierailija
3564/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joa mä alotan jonku ilmasen kokeilun jossain palvelussa, esim. vaikka HBO nordic, ja siinä on ilmaista kokeiluaikaa kuukausi, jonka jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi. Niin tuleekl sen kuunauden jälkeen joku ilmoitus,tyyliin "haluatko jatkaa käyttöä" vai miten?

Olen käyttänyt HBO:ta, Ruutu+ ja Netfliiä ja yhdestäkään niistä ei tule muistutusta.

Mutta kuten edellä sanottiin voit sulkea maksun milloin haluat ja maksettu jakso näkyy loppuun. Ensimmäisen kuukauden maksuhan on 0 euroa monella palvelulla.

Vierailija
3565/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö ihan normaalit työssäkäyvät ihmiset bilettämässä kello 5 asti nyt kun baarit ja yökerhot saa olla auki niin kauan? Kuulostaa hurjalta herätä perjantaina kello 6, bilettää kello 5 asti samana päivänä, herätä lauantaina joskus kello 15 ja maanantaina kello 6.

Vierailija
3566/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Ja sama on myös esimerkiksi ulkomaisissa aikakauslehdissä, tilaus jatkuu normaaliin hintaan eri ilmoitusta. Eiköhän tämä ole ovela tapa rahastaa hajamielisiä ihmisiä jotka muuten eivät olisi asiakkaina ollenkaan.

Itse teen niin että luon oman pankin apissa virtuaalikortin jolle siirrän täsmälleen tarjouksen / varmistussumman verran rahaa. Jatkossa kortilta veloittaminen ei onnistu vaan palvelut ja tilaukset vaan katkeaa.

Vierailija
3567/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö kaikki esim isoissa sairaaloissa työskentelevät hoitajat ja lääkärit halutessaan kenen tahansa alueella asuvan terveystiedot? Esim aikasemmat yksityisellä käydyt sp-puolitestit yms? En ole itse koskaan ollut oman kaupunkini yliopistosairaalassa hoidettavana, mutta onko tietojani kuitenkin siellä nähtävissä heidän järjestelmässään?

Mietin tätä usein kun yksi yliutelias kaveri tuolla sairaalassa hoitajana työskentelee, enkä tämän ihmisen kohdalla luottais vaitiolovelvollisuuteenkaan. 

Olen vakavasti harkinnut lokitietojeni pyytämistä, eli tietoa ketkä tietojani on katsoneet, mutta en oikein tiedä siis millainen tämä terveydenhuollon kenttä ja järjestelmä on, onko kaikki käynnit ja tutkimukset yms samassa paketissa, eli menen mihin tahansa hoidettavaksi/tutkittavaksi, niin lääkäri näkee aiemmat käynnit? Näinkö se menee?

Yksityisillä klinikoilla käyntejäsi ei julkisella puolella nähdä, jollet itse niistä kerro ja sitten jostain syystä nähdä tarpeelliseksi pyytää potilastietojasi sieltä luvallasi. Edes saman sairaanhoitopiirin sisällä eri toimipisteissä ei välttämättä nähdä kaikkia tietojasi. Riippuu potilastietojärjestelmistä.

Onko näin? Omassa Kannassa voi nimittäin raksittaa yksittäisiä käyntejä, joiden tietoja ei halua jaettavan muiden palveluntarjoajien kanssa, ja listalla on mukana sekä yksityisten että julkisen puolen käynnit. Luulisi tällä perusteella, että noiden yksityisten käyntien tietoja saatetaan jakaa jonnekin, kun kerran ne on siellä listattuna niin että tietojen luovutuksen saa kieltää.

Vierailija
3568/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tallinnan ja Tukholman risteilyjen tunnelmassa/yleisfiiliksessä jotain eroa?

Tallinnaan mentäessä kyydissä on omien vähäisten kokemuksien mukaan enemmän virolaisia työmiehiä menossa takaisin Viroon, useat matkustajat eivät ota edes hyttiä jos ovat vain menossa yhteen suuntaan tai päiväristeilyllä. Tukholmaan mentäessä enemmän lapsiperheitä ja koko matkassa on enemmän risteilyfiilistä. 

Vierailija
3569/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaanko Euroviisuissa oikeasti voittaa?

Varmasti halutaan. Miksi ei haluttaisi?

Vierailija
3570/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Väitteesi ei ole biologisesti mahdollinen. Tyttövauva ei voi tulla raskaaksi kohdussa ollessaan. Tarkemmin sanottuna nainen ei ole edes sukukypsä, ennen kuin hänellä alkaa kuukautiset.

Ajatteleppa tämä tilanne nyt omalla kohdallasi. Äitisi olisi tällä kyseisellä hetkellä raskaana, samoin sinä. Teillä molemmilla olisi vauvoillenne laskettu aika huomenna, eli olisitte molemmat huomenna synnyttämässä. Tällöin lehden otsikko pitää edelleen paikkansa: "Äiti ja tytär saivat lapsen samana päivänä", koska sekä sinä, että äitisi synnytitte omat lapsenne samana päivänä. Sinä sait uuden pikkusiskon/-veljen (äitisi synnyttämä vauva), ja samana päivänä sinä synnytit oman lapsesi, äitisi lapsenlapsen.

Mutta jos äiti ja tytär synnyttävät samana päivänä, niin tietenkin se äiti ensin synnyttää sen oman tyttärensä, joka sitten synnyttää oman vauvansa!!!!!!!

Vierailija
3571/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaanko Euroviisuissa oikeasti voittaa?

Varmasti halutaan. Miksi ei haluttaisi?

Kun eikös voittajamaan rasitteeksi jää uusien viisujen järjestäminen? Voiko olla, että sitä koitetaan vältellä yrittämällä näennäisesti voittaa, eli kehitellään kiva esitys mutta biisit usein tylsiä.

Vierailija
3572/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy kylvyssä, jossa on kylpyvaahtona, ihana hellivä vaahto. Voiko sellaisenaan nousta kylpyammeesta pois ja kuivata itsensä vai täytyykö huuhdella se vaahto pois?

Vierailija
3573/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Huutaa, kirkuu ja polkee jalkaa maahan* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos äiti ja tytär synnyttävät samana päivänä, niin tietenkin se äiti ensin synnyttää sen oman tyttärensä, joka sitten synnyttää oman vauvansa!!!!!!!

Ajatellaan tätä esimerkin avulla:

Saara synnyttää 1.1.1983 Annan

Anna synnyttää 1.1.2000 Maijan

Maija synnyttää 1.1.2018 Johanneksen

Anna synnyttää 1.1.2018 Markuksen

Tässä esimerkissä äiti ja tytär synnyttää samana päivänä, 1.1.2018. Tytär saa tasan 20 vuotta nuoremman pikkusiskon ja synnyttää itse lapsen tasan 20-vuotiaana.

Äiti on ensimmäisen lapsen synnyttäessään tasan 17-vuotias, toisen lapsen synnyttäessään 37-vuotias. Tällainen vaatii siis hyvän tuurin lisäksi sen että äiti synnyttää melko nuorena ensimmäisen lapsen ja melko vanhana toisena, ja tytär melko nuorena lapsen, mutta on täysin mahdollinen.

Se äiti synnytti ensin sen raskaana olevan tyttärensä ja tämä sen jälkeen sen oman vauvan vielä samana päivänä eikä asia muuksi muutu vaikka te väittäisitte mitä tahansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
3574/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä määräävät ja sanelevat nyt nuo jotka ovat tulleet tänne elämään rahoillamme maapallon toiselta puolelta?

Vierailija
3575/18364 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaa. Pehmeät lihakset mutta ne syvemmät on varmasti ihan jumissa! JOS on ammattitaitoinen hieroja niin löytää kyllä jumit ja

näiden syvien jumien hieromiset on silkkaa kidutusta. Nauti siina sitten.

Tietenkin jos osut sellaiselle rasvan siveklijälle niin ehkä nautit "sivelystä". Hyi, en minä ainakaan.

Vierailija
3576/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti luuseriko? kirjoitti:

Mikä minussa oikein on vikana, kun en ole koskaan onnistunut saamaan ystäviä? Olen pienestä pitäen kohdellut toisia hyvin, koska haluaisin että minuakin kohdellaan hyvin. Silti saan usein itse muiden taholta kakkaa niskaan, vaikka olen itse ystävällinen ja kohtelias. Minut on kasvatettu juuri siihen, että toisia pitää kohdella niin kuin itseään haluaisi kohdeltavan ja siksi minua ihmetyttää, että muut kohtelevat minua huonosti tai korkeintaan asiallisesti mutta selvästi siten, että eivät halua olla kanssani ystäviä, vaikka minä kohtelen heitä hyvin. Lapsenakaan muut lapset joko kiusasivat minua tai sitten olisivat välinpitämättömiä minusta vaikka yritin ystävystyä heidän kanssaan samalla tavalla kuin näin muiden lasten onnistuneesti ystävystyvän keskenään. Minä jäin käytännössä aina leikkien ulkopuolelle. Nyt aikuisena kun yritän mennä vaikka työpaikallani muiden työntekijöiden tai vaikka naapurieni luokse juttusille, niin minua mulkaistaan lähes aina vihaisesti ja luotani lähdetään pois, usein minun jopa käsketään painuvan naisen sukuelimeen tms. Jos vaikka sanon jollekin lomalla olleelle työtoverilleni, että "Hei, oliko sinulla hauska loma", kun hän palaa lomalta töihin, niin saan vain vihaisen mulkaisun osakseni kun taas jollekin muulle kyseinen henkilö vastaa asiallisesti ja selvästi ilahtuneena huomiosta parin minuutin päästä, kun hän kysyy samaa asiaa. Mikä minussa oikein on vikana, kun käyttäydyn itse hyvin ja yritän ystävystyä muiden kanssa, niin silti lentää kakkaa niskaan ja jään lähes aina yksin? Oikeasti minä olen jo alkanut erakoitumaan, koska tuntuu, että olen aina ja kaikkialla se hylkiö, jota kohdellaan huonosti ja jota ei hyväksytä joukkoon kuin korkeintaan pitkin hampain kun on pakko.

Voi olla, että liikut väärissä piireissä. Joissakin ryhmissä pitää olla aika kovanahkainen ja sopivalla tavalla mulkku, jotta pärjää. Jos antaa kiltin vaikutelman, muiden kiusaamisinto nostaa päätään ja he käyttävät tilannetta hyväkseen. Eli sanoisin näin: joko annat oman mulkvistimaisuutesi näkyä enemmän tai sitten koetat etsiä seuraa toisenlaisista piireistä. 

Vierailija
3577/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tuo tyyppi noissa Incredible Mulk ja Jögenmeister tarroissa, joita on lähes jokaisen Kallion naisten wc:hen liimattu ja keskustastakin löytyy ainakin Rotterdamin naisten wc:stä??

Vierailija
3578/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee baariin toiveena päätyä harrastamaan irtoseksiä, niin miten siihen pitäisi valmistautua? En tarkoita henkisesti vaan mitä kaikkea konkreettisia toimia pitäisi tehdä ennen sitä, esim. kotona ennen lähtöä.

- neitsyt nainen

Vierailija
3579/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tuo tyyppi noissa Incredible Mulk ja Jögenmeister tarroissa, joita on lähes jokaisen Kallion naisten wc:hen liimattu ja keskustastakin löytyy ainakin Rotterdamin naisten wc:stä??

Löytyisikö kuvaa/linkkiä?

Vierailija
3580/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata kortsuja ja alkoholia kotiin koska miehellä voi olla kortsut hukassa/loppuneet vahingossa taikka tahalleen ja laskuhumalassa ei ole mukavaa harrastaa seksiä.

Vierailija kirjoitti:

Jos menee baariin toiveena päätyä harrastamaan irtoseksiä, niin miten siihen pitäisi valmistautua? En tarkoita henkisesti vaan mitä kaikkea konkreettisia toimia pitäisi tehdä ennen sitä, esim. kotona ennen lähtöä.

- neitsyt nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä