Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18364)

Vierailija
3581/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tuo tyyppi noissa Incredible Mulk ja Jögenmeister tarroissa, joita on lähes jokaisen Kallion naisten wc:hen liimattu ja keskustastakin löytyy ainakin Rotterdamin naisten wc:stä??

En tiedä, mutta Itiksen naisten vessassa on kans ja Siilinpesän naisten vessassa, muualla en ole nähnyt. Onko noita missään muualla kui naisten vessoissa?

Vierailija
3582/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kysymys: Voiko PMS-oireet tulla ns. väärässä järjestyksessä?

Itselle tuli tässä kuussa kuukautiset etuajassa aika yllättäen ja ilman suurempia PMS-oireita, eli ärsytyksen tunnetta ja makeanhimoa. Nyt päivä kuukautisten loppumisen jälkeen oon kuitenkin ollut koko päivän murhanhimoisella tuulella ja himonnut suklaata. Mistäköhän tuulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata kortsuja ja alkoholia kotiin koska miehellä voi olla kortsut hukassa/loppuneet vahingossa taikka tahalleen ja laskuhumalassa ei ole mukavaa harrastaa seksiä.

Vierailija kirjoitti:

Jos menee baariin toiveena päätyä harrastamaan irtoseksiä, niin miten siihen pitäisi valmistautua? En tarkoita henkisesti vaan mitä kaikkea konkreettisia toimia pitäisi tehdä ennen sitä, esim. kotona ennen lähtöä.

- neitsyt nainen

Jatko- typerä kysymys: Jos ei ole kortsuja, niin voiko harrastaa "seksiä" ilman yhdyntää (siis jos ei ole kortsuja, niin muka sillä tekosyyllä) vai onko seksi miehelle yhtä tyhjän kanssa, jos siihen ei kuulu yhdyntää?

Vierailija
3584/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tuo tyyppi noissa Incredible Mulk ja Jögenmeister tarroissa, joita on lähes jokaisen Kallion naisten wc:hen liimattu ja keskustastakin löytyy ainakin Rotterdamin naisten wc:stä??

Löytyisikö kuvaa/linkkiä?

En ole nyt Hesassa, mutta jahka pääsen takaisin ensi viikolla kokeilen muistaa ottaa kuvan ja laittaa tänne. 

Vierailija
3585/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Itiksen naisten vessassa on kans ja Siilinpesän naisten vessassa, muualla en ole nähnyt. Onko noita missään muualla kui naisten vessoissa?

Lahessa löytyy ainakin Tirran muijien veskistä ja Hanhepojan veskistä (naisten) kans.

Vierailija
3586/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla lievästi kehitysvammainen, jos on kuitenkin onnistunut käymään tavallisen koulun noin 8:n keskiarvolla tarvitsematta tukiopetusta?

Vierailija
3587/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultaan Said kirjoitti:

Miksi täällä määräävät ja sanelevat nyt nuo jotka ovat tulleet tänne elämään rahoillamme maapallon toiselta puolelta?

Tuo ei ole kysymys vaan väite, joka on puettu kysymyksen muotoon. Vastaus väitteeseen on: eivät määräile, vaan täällä päättää asioista meidän itsemme valitsema eduskunta, edellisten vaalien perusteella muodostettu hallitus ym. hallintokoneisto. Aloita tuosta aiheesta uusi ketju, tämä on hauska ketju ja näitä ķeskusteluja kun valitettavasti katkaistaan turhan herkästi!

Vierailija
3588/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut tavalliset ihmiset uskaltavat laittaa nettiin julkisesti itsestään alastonkuvia, jossa näkyy omat kasvotkin?

Millaisissa ammateissa tai piireissä silloin yleensä ollaan, jos se ei haittaa, että joku tuttu näkee netissä alastonkuvan?

Vierailija
3589/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bombastic kirjoitti:

Sosiaalisesti luuseriko? kirjoitti:

Mikä minussa oikein on vikana, kun en ole koskaan onnistunut saamaan ystäviä? Olen pienestä pitäen kohdellut toisia hyvin, koska haluaisin että minuakin kohdellaan hyvin. Silti saan usein itse muiden taholta kakkaa niskaan, vaikka olen itse ystävällinen ja kohtelias. Minut on kasvatettu juuri siihen, että toisia pitää kohdella niin kuin itseään haluaisi kohdeltavan ja siksi minua ihmetyttää, että muut kohtelevat minua huonosti tai korkeintaan asiallisesti mutta selvästi siten, että eivät halua olla kanssani ystäviä, vaikka minä kohtelen heitä hyvin. Lapsenakaan muut lapset joko kiusasivat minua tai sitten olisivat välinpitämättömiä minusta vaikka yritin ystävystyä heidän kanssaan samalla tavalla kuin näin muiden lasten onnistuneesti ystävystyvän keskenään. Minä jäin käytännössä aina leikkien ulkopuolelle. Nyt aikuisena kun yritän mennä vaikka työpaikallani muiden työntekijöiden tai vaikka naapurieni luokse juttusille, niin minua mulkaistaan lähes aina vihaisesti ja luotani lähdetään pois, usein minun jopa käsketään painuvan naisen sukuelimeen tms. Jos vaikka sanon jollekin lomalla olleelle työtoverilleni, että "Hei, oliko sinulla hauska loma", kun hän palaa lomalta töihin, niin saan vain vihaisen mulkaisun osakseni kun taas jollekin muulle kyseinen henkilö vastaa asiallisesti ja selvästi ilahtuneena huomiosta parin minuutin päästä, kun hän kysyy samaa asiaa. Mikä minussa oikein on vikana, kun käyttäydyn itse hyvin ja yritän ystävystyä muiden kanssa, niin silti lentää kakkaa niskaan ja jään lähes aina yksin? Oikeasti minä olen jo alkanut erakoitumaan, koska tuntuu, että olen aina ja kaikkialla se hylkiö, jota kohdellaan huonosti ja jota ei hyväksytä joukkoon kuin korkeintaan pitkin hampain kun on pakko.

Voi olla, että liikut väärissä piireissä. Joissakin ryhmissä pitää olla aika kovanahkainen ja sopivalla tavalla mulkku, jotta pärjää. Jos antaa kiltin vaikutelman, muiden kiusaamisinto nostaa päätään ja he käyttävät tilannetta hyväkseen. Eli sanoisin näin: joko annat oman mulkvistimaisuutesi näkyä enemmän tai sitten koetat etsiä seuraa toisenlaisista piireistä. 

Kyllä varmaan toisenlaiset piirit olis paikallaan. Eihän tavalliset ihmiset mulkoile toisia vihasesti tai käske painua mihinkään. Kokeile ihan uusia paikkoja, vaikka seurakuntia (jos uskonto ei ole sinulle ihan kauhistus): luterilaisten kirkkokahveja tai helluntailaisten kokouksia. Kirjastot ja asukastalot järjestää kaikenlaisia ohjelmia. Asutko isolla vai pienellä paikkakunnalla? Pääkaupunkiseudulla ainakin on vaikka mitä tilaisuuksia. Ole sitkeä! Älä pety, vaikkei ystäviä heti löydy, ei kaikki ole juuri nyt uuden ystävän tarpeessa. Ystävällinen, tai ainakin asiallinen, kanssakäyminenkin on aina positiivista.

Vierailija
3590/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauva-foorumi on helpompi ja luotettavampi tiedonlähde isolle osalle täälle esitetyistä kysymyksistä kuin google ja miksi osa ihmisistä täällä kertovat ihmetelleensä asioita vuosia, jotka olisivat voineet googlettaa? Tämä ketju olisi huomattavasti kätevämpi, jos oikeasti tyhmät/nolot kysymykset joihin ei välttämättä googlestakaan helposti vastausta löydä esitettäisiin täällä.

Valitettavasti joudun kertomaan, että ette ole niin uniikkeja kuin luulette. Nolot kysymyksenne on kysytty googlessa todennäköisesti valmiiksi tuhansia kertoja ja niihin on myös tuhansia kertoja vastattu.

Uskoisin, että ketjun tarkoitus on kysyä täältä eikä sieltä Googlesta, koska Googlesta kysyminen ei ole noloa.

Siksi kysytään täältä, kun on löydetty tää sivusto ja täällä on mukavaa. Miksi sinä asut siellä missä asut, etkä jossain muualla?

Vierailija
3591/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani meikkasin paljonkin ja käytin ihonhoitoon aikamoisia summia. Nykyään, ja jo vuosia, vähemmän. Olen pudonnut kartalta, ja haluankin kysyä, mikä on BB-voide? Mainoksissa ja artikkeleissa puhutaan siitä, enkä enää kehtaa vaikka kosmetiikkaosastolla kysyä, että mikä se on.

Vierailija
3592/18364 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat tulossa, pukuna semmonen kokopuku, jumpsuit vai mikä se on.. haalari. En haluais laittaa alushousuja, kun haalarin materiaali on ohutta ja kalsarin rajat näkyis. Mutta. Miten voi olla ilman alushousuja??! Eikö sinne alapäähän tule mitään läikkiä? :D

Vierailija
3593/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muumitalossa vessa? Miksi olisi? Missä vieraat käyvät hädällä?

Taikurin hatun alussa, ainakin vuiden 1956 painoksessa, on Muumilaakson kartta, jossa on myös Muumitalon 1. ja 2. kerroksen pohjapiirrokset. 1. kerroksessa kylpyhuone, jossa voi erottaa kylpyammeen sekä kolme pienempää kalustetta, joista jokin voi hyvin olla vessanpönttö. Muumikirjoissa ei minun muistini mukaan ole yhtään kohtaa, jossa kukaan kävisi vessassa tai muualla toimittelisi tarpeitaan Saduissa ei yleensä käydä. Uudemmissa saduissa varmaan käydään, tietääkö joku?

Vierailija
3594/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla lievästi kehitysvammainen, jos on kuitenkin onnistunut käymään tavallisen koulun noin 8:n keskiarvolla tarvitsematta tukiopetusta?

Kehitysvammoja on erilaisia, voihan olla että sellaisella on enemmänkin fyysisellä ja motorisella puolella ollut kehityksessä häiriötä kuin niinkään henkisissä kyvyissä. Esim raajojen tai kasvun kehityshäiriöt tms.

Vierailija
3595/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlat tulossa, pukuna semmonen kokopuku, jumpsuit vai mikä se on.. haalari. En haluais laittaa alushousuja, kun haalarin materiaali on ohutta ja kalsarin rajat näkyis. Mutta. Miten voi olla ilman alushousuja??! Eikö sinne alapäähän tule mitään läikkiä? :D

Haalarin haaroväliin voi olla vaikea laittaa pikkuhousunsuojaa että se pysyisi paikallaan. Itse en lähtisi ilman, erityisesti jos haalarin kangas ohutta tai on taipumusta vuotoon tai karkailuun, tai odottaa menkkoja.

On myös saumattomia alushousuja joissa ei ole lainkaan lahkeen tai vyötärön saumoja tai sivusaumoja. Itse etsisin sellaiset, samantyyppisiä käyttävät monet tähdet pukujensa alla.

Vierailija
3596/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä juhlissa sinua tai ketään muutakaan haittaa se, mitä ohuen kankaan läpi näkyy silloin, kun ei ole alushousuja? Toivottavasti niissä bileissä ei ole kovin ahdasmieliä vieraita.

Vierailija
3597/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nähneeni joskus 90-luvun alkupuolella jossakin piirretyssä kohdan, jossa joku teki jollekin karhulle niin, että karhulta irtosi jokin poskiluu tai jokin luu kuitenkin. Näytettiin myös samassa piirretyssä uudestaan, kun tämä hahmo kertoi siitä jollekulle. Olisiko mahdollisesti jossakin Olipa kerran ihminen -sarjan jaksossa?

Vierailija
3598/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että asusi on jotain tämän tyyppistä? https://www.bubbleroom.fi/fi/vaatteet/naiset/bubbleroom/pitk%C3%A4-jump…

Totta, että tuollaisessa asussa tavallisten pikkuhousujen rajat näkyisivät. Vaihtoehtona on siis stringit tai sitten sellaiset saumattomat alushousut, jotka eivät todellakaan näy kankaan alta mihinkään. Ilman alushousuja en lähtisi, ellet ole tottunut tekemään niin. Itse ainakin miettisin housuttomuutta koko illan ja jännittäisin, näkyykö camel toe tai joku mahdollinen vuoto kankaan läpi.

Vierailija
3599/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehdi WC-hygieniasta, ja jos on hiivaa, hoida se kuntoon. Jos on runsasta valkovuotoa ilman hiivaa, voit käyttää tamponia juhlien ajan.

On myös alushousuja, joissa on tarkoituksella hyvin huomaamattomat rajat. Sellaiset voisivat sopia sinulle.

Vierailija
3600/18364 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammoja on erilaisia, voihan olla että sellaisella on enemmänkin fyysisellä ja motorisella puolella ollut kehityksessä häiriötä kuin niinkään henkisissä kyvyissä. Esim raajojen tai kasvun kehityshäiriöt tms.

Kehitysvammalla tarkoitetaan nimenomaan oppimiseen ja ymmärrykseen liittyvää vammaa. Liikuntavammaisuus yms. ei ole kehitysvammaisuutta.

Ala-asteella on suhteellisen helppo saada hyviä numeroita, joten siellä saattaisi onnistua kasin keskiarvo jos saa kotoa tukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi