Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen köyhä kaveri haluaisi lähteä kanssamme hotelli lomalle viikoksi

Vierailija
27.06.2017 |

Itse ollaan siis aika varakkaita (kuukausi tulot yhteensä 13 000). Meillä on yksi "hemmoteltu" lapsi ja sitä kautta hän on myös silmäterämme. Mutta sitten siis asiaan. Lapsemme on siis keksinyt kaverinsa kanssa että lähtisimme Turkuun viikoksi ja että meidän perhe maksaisi kaiken! Pojallamme muutenkin hyvä maku siispä sviittiin pitäisi mennä. Kaverin perhe ei ole mikään kovinkaan hieno. Perheessä seitsemän henkeä ja mies vain töissä. Voisimme viedä lapsemme kavereineen Turkuun mutta pelkäämme että pojan kaverin vanhemmat pahastuisi/loukkaantuisi. Perhe ei ole ollut koskaan matkoilla missään. Niin kokisimme myös sen takia velvollisuudeksemme viedä poikamme kavereineen matkalle.

Mitä teemme kinkkinen tilanne

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan mitään keskustella perheen vanhempien kanssa poikien suunnitelmasta?

Vierailija
2/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kinkkinen! Ei löydy kyllä tuohon ratkaisua. Ei millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri mukaan jos vanhemmilta saa luvan.  Olin samassa tilanteessa lapsena ja usein kavereita mukana.

Vierailija
5/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hieno poika ei. 😅

Vierailija
6/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Turku-mainos? :D Hienoa! Tänne vaan!:)

T. turkulainen

Vierailija
7/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikänäni, olen 63 -vuotias, nähnyt näin kinkkistä tilannetta. Mitäs nyt oikein tehdäänkään?

Voiko Sipilän hallitus tulla apuun, Martti Ahtisaaren rauhanryhmä, vai mistä saamme apua.

Voi että!

Vierailija
8/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maku pojalla, mutta haluaa lomalle Turkuun???

Vierailija
9/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ajateltu lähteä turkuun viikoksi heinäkuussa ja "petteri" toivoo nyt että teidän "martti " voisi myös tulla, saiskohan martti lähteä meidän mukaan niin petterikin viihtyisi paremmin?

Jos tolla tavalla kysyy niin eihän siitä voi loukkaantua. Sitten kun he kysyy paljonko se kustantaa, niin toteatte että te tietty maksatte kun se on teidän idea.

Vierailija
10/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäisi kyllä ostaa sitten sille köyhälle pojalle (jonka vanhemmatkaan eivät koskaan ole käyneet missään matkoilla) ainakin pikkutakki ja kanttihousut, sekä purjehduskengät. Ja pieni alumiininen matkalaukkusarja, jonka turkulaisen loistohotellin piccolo toisi huoneeseen. Muistakaa antaa tippiä varten hyvä nippu viitosen seteleitä, samanlaisella setelipidikkeellä (tosin hopeisella, kun omalla pojallanne on kultainen) varustettuna. Parturi maksaa, hampaatkin pitäis valkaista. Kyllä tästä aika kinkkisen kallista tulisi. 

Vierailija
11/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun?

Menkää etelään senkin rikkaat.

Vierailija
12/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta aiheesta kuitenkin: 

Olemme varakas perhe ja silloin tällöin tarjonneet matkan lapsille, jotka tulevat vähävaraisista perheistä. 

Ovat siis olleet omien lastemme kavereita eli en etsi mistään Facesta näitä :D

Olemme olleet ulkomaillakin monta kertaa näin. Rajana olen pitänyt noin kymmentä ikävuotta eli ei ole mitään varsinaista hoitamista. Perään katsomista toki. 

En ole kokenut kiusallisuutta ja jos vastapuolelta on sitä koettu, niin sehän on vain heidän ongelmansa. Tarjoamme tilaisuutta hyvässä hengessä ja ainahan voi kieltäytyä. 

Ei muuten kukaan ole ollut ottamatta tarjousta vastaan. 

Vierailija
13/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kirjoitustaidolla kymppitonnin tulot? Epäilenpä.

Onhan tuo jollain perintöprinsessalla mahdollisuus, vaikka tämä nyt on ilmiselvä provo. Eihän Trumppikaan osaa omaa äidinkieltään kunnolla, vaikka on melkoisen varakas mies. Rahansa sijoittaa aivan päin metsiä, mutta sitä perintöä on niin paljon, ettei hän siitä edes yrittämällä pääse eroon.

Vierailija
14/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole rikkaasta perheestä, silti sain teininä ottaa kaverin mukaan laivalle, kylpyläreissulle, tallinnaan yms minun vanhemmat maksoi kaverin matkan ja tuhluu rahat kaveri sai kotoa. Ruoatkin maksoi mun vanhemmat.

Ja ihan normi/hyvästä perheestä tämä mun kaverikin tuli.

Vierailija
15/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
16/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, mutta aiheesta kuitenkin: 

Olemme varakas perhe ja silloin tällöin tarjonneet matkan lapsille, jotka tulevat vähävaraisista perheistä. 

Ovat siis olleet omien lastemme kavereita eli en etsi mistään Facesta näitä :D

Olemme olleet ulkomaillakin monta kertaa näin. Rajana olen pitänyt noin kymmentä ikävuotta eli ei ole mitään varsinaista hoitamista. Perään katsomista toki. 

En ole kokenut kiusallisuutta ja jos vastapuolelta on sitä koettu, niin sehän on vain heidän ongelmansa. Tarjoamme tilaisuutta hyvässä hengessä ja ainahan voi kieltäytyä. 

Ei muuten kukaan ole ollut ottamatta tarjousta vastaan. 

Mites vastukysmykset, jos jotain sattuisi vieraan lapsen kanssa?

Vierailija
17/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Turun hoteillessa sviittejä? Pahaa pelkään, että kun poikanne on kaverilleen lupaillut sviittiviikonloppua, niin kaveri tulee pettymään ja pojan vanhemmat luulevat sinun sorsivan heidän poikaansa.

Vierailija
18/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonosti muotoiltu provo.  Ei edes hauska. Varmaan oli tarkoituskin että huomattaisiin provoksi? Ei kai kukaan voi noin huonoa keksiä. Kiinnostus lopahti täysin "sviitti" sanan kohdalla.

Vierailija
19/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ollaan siis aika varakkaita (kuukausi tulot yhteensä 13 000). Meillä on yksi "hemmoteltu" lapsi ja sitä kautta hän on myös silmäterämme. Mutta sitten siis asiaan. Lapsemme on siis keksinyt kaverinsa kanssa että lähtisimme Turkuun viikoksi ja että meidän perhe maksaisi kaiken! Pojallamme muutenkin hyvä maku siispä sviittiin pitäisi mennä. Kaverin perhe ei ole mikään kovinkaan hieno. Perheessä seitsemän henkeä ja mies vain töissä. Voisimme viedä lapsemme kavereineen Turkuun mutta pelkäämme että pojan kaverin vanhemmat pahastuisi/loukkaantuisi. Perhe ei ole ollut koskaan matkoilla missään. Niin kokisimme myös sen takia velvollisuudeksemme viedä poikamme kavereineen matkalle.

Mitä teemme kinkkinen tilanne

Miehes tienaa 12th ja sinä tonnin, ainakin  oikeinkirjoituksen perusteella.

Sen verran haisee trolli ja moukka tässä ettei  mene tämä läpi.

Vierailija
20/102 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Finnair lennä Porvoosta Turkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme