Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä Subwayssa, täällä voit kysyä mitä vaan työstäni :)

Vierailija
26.06.2017 |

Ihan aluksi, olen 18-vuotias, vietän välivuotta lukion jälkeen, työni on ihan mukavaa. En kerro tarkasti missä Subissa olen, mutta pääkaupunkiseudulla yhdessä onneksi ei liian vilkkaassa paikassa. Vastaan parhaani mukaan kysymyksiin :)

Kommentit (235)

Vierailija
21/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä tonnikalatäytteessä on? Majoneesia?

Vierailija
22/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko patonkeja pienennetty? Nykyään tuntuu että ne on paljon pienempiä, mutta hinta silti sama. Myöskin maku on hyvin kuiva ja pahvimainen.

En ole ainakaan huomannut että olisi pienennetty, saman kokoisina tulevat ja samat silikonivuoat meillä on edelleen käytössä nostatukseen. Sen sijaan kokojyvä on vaihtunut 9 viljaa-leiväksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä miehiä töissä ja minkä ikäinen on teidän vanhin työntekijä?

On pari miestä, vanhin työntekijä on varmaan ~25, en ole kysynyt. Suurin osa on välivuotelaisia ja opintojen ohella työskenteleviä. Ap

Vierailija
24/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein itse syöt subeja? Mikä on lempi makusi?

Välillä syön töissä lounaaksi, mutta vapaa-ajalla ei enää maistu :D Oma suosikki on tonnikala. Ap

Vierailija
25/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, MIKSI tomaatteihin jätetään kannat. Ja suolakurkuissa myös? Hyi yök kun ne tulee suuhun :×

Meillä pitää nyppiä pois sellaiset :o Ehkä jossain toisessa subissa on eri käytäntö. Ap

Vierailija
26/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei kukaan kohdalleni sattunut Subwayn myyjä osaa/halua/suostu/saa/voi suositella hyviä täytteitä esim. päivän subiin? Eikö myyjille ole tehty jotain lunttilappua tämmöisiä pyyntöjä varten, vai onko joku muu ohjeistus?

Mielestäni ulkona syömiseen (jopa ihan vain pikaruokalassa) kuuluu, että joku muu ajattelee puolestani jonkun osuvan makuyhdistelmän. Siksi tosi harvoin käytyä Subwayssa.

Siis eikö sinulla itsellä ole mitään mielipidettä mistään kun toisten pitää ajatella sinun puolesta? Eikös tuo subway juuri perustu siihen, että jokainen valitsee ITSE juuri ne täytteet joista tykkää. Niitä valmiiksi täytettyjä jotka joku toinen on miettinyt saa sitten muualta.

Vierailija
27/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä tonnikalatäytteessä on? Majoneesia?

Juu, majoneesia ja tonnikalaa sekaisin. Ap

Vierailija
28/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kokojyvä on vaihettu?

Vierailija
29/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kokojyvä on vaihettu?

Minäkin ihmettelen samaa. Se 9-viljaa oli aivan luokatonta jaskaa.

Vierailija
30/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi subwayn työntekijät ovat aina nin innokkaita tekemään tällaisia keskusteluja eri keskustelupalstoille?

Vierailija
31/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Subwayn myyjät pyörittelevät silmiä ja huokailevat tuskastuneesti, jos ensimmäistä kertaa sinne tuleva asiakas ei heti osaa tehdä tilausta "oikein"?

Toista kertaa ei sitten tarvitse tullakaan?

Tähän et voinut vastata, vaikka peukutuksista päätellen monella on sama kokemus?

Vierailija
32/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hienoa, että voi itse valita mitä haluaa, mutta ei valinnanvapaus estä sitä, etteikö myyjillä voi olla lunttilapussa valmiita ideoita. Ei kai se ole keneltäkään pois, ja rahaa on minunkin kaltaisteni asiakkaiden raha.

Kyllä hyvin tarkkaan tiedän, mitä laitan leivän tai hampurilaisen väliin kotona, mutta olisin kyllä väsyneenä tien päällä valmis ottamaan sen riskin, että tilaan ammattikokin, tai vaikka sandwichin artistin itsensä, laatiman tekeleen sen sijaan, että ryhdyn tiskin takaa arvailemaan täydellistä koostumusta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei kukaan kohdalleni sattunut Subwayn myyjä osaa/halua/suostu/saa/voi suositella hyviä täytteitä esim. päivän subiin? Eikö myyjille ole tehty jotain lunttilappua tämmöisiä pyyntöjä varten, vai onko joku muu ohjeistus?

Mielestäni ulkona syömiseen (jopa ihan vain pikaruokalassa) kuuluu, että joku muu ajattelee puolestani jonkun osuvan makuyhdistelmän. Siksi tosi harvoin käytyä Subwayssa.

Siis eikö sinulla itsellä ole mitään mielipidettä mistään kun toisten pitää ajatella sinun puolesta? Eikös tuo subway juuri perustu siihen, että jokainen valitsee ITSE juuri ne täytteet joista tykkää. Niitä valmiiksi täytettyjä jotka joku toinen on miettinyt saa sitten muualta.

Vierailija
33/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks subiin eksyy asennevammaisia myyjiä? Miks joka toinen myyjä vit*uilee asiakkaille?

Vierailija
34/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oudoin leipä, mitä sulta on tilattu?

Vierailija
35/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks subiin eksyy asennevammaisia myyjiä? Miks joka toinen myyjä vit*uilee asiakkaille?

Kokeile seuraavan kerran olla itse mukava. Yleensä vittumaisista asiakaspalvelujoista valittavat ovat itse niitä pahimpia mulkkuja. T. Ex-aspa.

Vierailija
36/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratteko jos joku ei osaa tilata subissa? :( Viime kerralla meni ihan perseelleen kun en tiennyt miten siellä tilataan ja myyjä pidätteli naurua.

Vierailija
37/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kamat teille tulee pakasteina?

Vierailija
38/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi subista ei saa ostettua kanatäytteisiä patonkeja kylmänä? Myyjä vain jankkasi, että jos et ota paahdettuna, niin sitten hän lämmittää täytteen mikrossa. Hän kertoi tämän olevan ketjun ohjeistus ja kylmänä myytävä patonki on kuulemma terveysriski.

Vierailija
39/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Spicy Italian "resepti" muuttunut, kun ennen toista makkaraa tuli 4 viipaletta ja nykyään ainakin omassa vaan 3..vai tekevätkö väärin.

Vierailija
40/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kasvispihvin koostumus muuttunut? Tuntuu, että siinä on kauheesti paprikankuoria nykyään. Entä katsotko pahalla, jos joku ottaa montaa kastiketta? :D Kuinka montaa on soveliasta valita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan