Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä Subwayssa, täällä voit kysyä mitä vaan työstäni :)

Vierailija
26.06.2017 |

Ihan aluksi, olen 18-vuotias, vietän välivuotta lukion jälkeen, työni on ihan mukavaa. En kerro tarkasti missä Subissa olen, mutta pääkaupunkiseudulla yhdessä onneksi ei liian vilkkaassa paikassa. Vastaan parhaani mukaan kysymyksiin :)

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros miten täydellinen asiakas käyttäytyy linjalla. Missä välissä sanoo mitäkin.

Vierailija
2/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sandwich artist?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuntipalkka?

Vierailija
4/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko se tarjotin hintaan?

Vierailija
5/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kana teriyaki tehdään? Siis marinadi, kanan kypsennys jne?

Vierailija
6/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko ne kanat lilluu siinä tiskillä pisimmillään ennen kuin me myydään/heitetään pois?

Vierailija
7/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestät olla siinä hajussa? Mulla meinaa laatta lentää kun kävelen subin ohi.

Vierailija
8/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työntekijän näkökulmasta leipien hinta-laatusuhde hyvä?

Vierailija
9/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen asiakas voi vaan vastata mun kysymyksiin tai sitten ilmoittaa ensimmäiseksi leivän laadun, koon ja täytteen. Ei siis ryntää suunapäänä luettelemaan kasviksia kun leipä ei ole vielä edes leikattu :D Ei kuitenkaan haittaa jos joku näin tekee, sittenpähän kyselen uudestaan kun on kasvisten aika jne. Täydellinen asiakas on toki mulle myös perusystävällinen, liian usein tulee tyyppejä jotka rupattelee puhelimeen ja sitten huokailee kyllästyneenä kun yritän vaan kysellä täytteitä.

Ja kyllä, työnimike on virallisesti sandwich artist :D Tälle aina naureskellaan työkavereiden kanssa.

Palkka on ravintola-alan tessin mukainen.

Ap

Vierailija
10/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ei kukaan kohdalleni sattunut Subwayn myyjä osaa/halua/suostu/saa/voi suositella hyviä täytteitä esim. päivän subiin? Eikö myyjille ole tehty jotain lunttilappua tämmöisiä pyyntöjä varten, vai onko joku muu ohjeistus?

Mielestäni ulkona syömiseen (jopa ihan vain pikaruokalassa) kuuluu, että joku muu ajattelee puolestani jonkun osuvan makuyhdistelmän. Siksi tosi harvoin käytyä Subwayssa.

Vierailija
11/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotin ei valitettavasti kuulu hintaan edelleenkään :D

Kana tulee valmiina paloina ja sitten sekoitetaan meillä teriyakikastikkeessa ja annostellaan annosrasioihin.

Kanat eivät tosiaan ehdi kauaa olla tiskissä, ja sitä paitsi tiski on kylmennetty ja luukku kiinni aina, kun leipää ei tehdä. Subway on maailmanlaajuinen jättiketju, joten meillä ei tosiaan olisi varaa mihinkään ruokamyrkytysskandaaliin.

Helposti kestän olla hajussa, ei meillä mun mielestä haise mitenkään pahalta.

Hinta-laatusuhteesta en osaa sanoa, ihan tavallista Suomen hintatasoa laatuunsa nähden. Ap

Vierailija
12/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei kukaan kohdalleni sattunut Subwayn myyjä osaa/halua/suostu/saa/voi suositella hyviä täytteitä esim. päivän subiin? Eikö myyjille ole tehty jotain lunttilappua tämmöisiä pyyntöjä varten, vai onko joku muu ohjeistus?

Mielestäni ulkona syömiseen (jopa ihan vain pikaruokalassa) kuuluu, että joku muu ajattelee puolestani jonkun osuvan makuyhdistelmän. Siksi tosi harvoin käytyä Subwayssa.

Hih, miten toimii mäkkärissä tämä, mitä SÄ suosittelisit.

Vierailija
13/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette vaadi parempia hanskoja? Ainakin täällä Oulussa käytössä "mikkihiirihanskat" joilla näyttää olevan hankala työskennellä. Sääliksi käy. Vaatikaa parempaa.

Vierailija
14/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytteillä meinaat kasviksia ja kastiketta? Subin pointti on juuri se, että jokainen saa itse valita sen mistä tykkää. En mä voi valita kasviksia sun puolesta, kun osa vihaa oliiveja ja jalopenoja koko sydämestään ja osa taas toivoo että laittaisin niitä ekstramäärän. Kastiketta voin suositella ja niitä kuvailla, jos asiakas ei tiedä mitä ottaa :)

Ap

Vierailija
15/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko patonkeja pienennetty? Nykyään tuntuu että ne on paljon pienempiä, mutta hinta silti sama. Myöskin maku on hyvin kuiva ja pahvimainen.

Vierailija
16/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä miehiä töissä ja minkä ikäinen on teidän vanhin työntekijä?

Vierailija
17/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette vaadi parempia hanskoja? Ainakin täällä Oulussa käytössä "mikkihiirihanskat" joilla näyttää olevan hankala työskennellä. Sääliksi käy. Vaatikaa parempaa.

Kaikissa subeissa on varmaan samanlaiset vähän turhan suuret hanskat, toimitetaan rasioissa joissa lukee Subway. Mun mielestä ne on ihan ookoot työskentelyyn, toki pienemmät ois helpommat mutta myös kalliimmat.

Ap

Vierailija
18/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä voi tilata BigMacin, McFeastin, tai minkälie, ja sitä ei seuraa lisäkysymyksiä, kun ammattikokit ja koemaistajat on valmiiksi miettineet mitä mihinkin tuotteeseen tulee. Useimmat yhdistelmät ovat jopa onnistuneita. Mutta peräänkuulutan siis mahdollisuutta halutessaan tilata esim. teriyaki-kana-subi hyväksi havaituillla täytteillä ilman mitään lisäkysymyksiä.

Vierailija
19/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein itse syöt subeja? Mikä on lempi makusi?

Vierailija
20/235 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Subwayn myyjät pyörittelevät silmiä ja huokailevat tuskastuneesti, jos ensimmäistä kertaa sinne tuleva asiakas ei heti osaa tehdä tilausta "oikein"?

Toista kertaa ei sitten tarvitse tullakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi