Haluan nähdä exän tukehtuvan kahviinsa, kun ilmestyn hakemaan lapset! :D
Ylläni on kietaisumallinen tiukka musta mekko ja päässä nettikaupasta tilaamamani, pitsinen turbaani. Olin haaveillut nätistä ja naisellista turbaanista kauan, mutta ex teki selväksi ettei sellaista naurettavaa päähinettä hänen huusholliinsa tule! Ei myöskään tykännyt mekoista, kireät farkut ne piti olla. Lisäksi mekon alta pilkottaa parantunut, elämäni ensimmäinen tatuointi (ei varmaan tarvitse sanoa, ettei ex pitänyt myöskään tatuoinneista.. naisilla. itsellään kyllä kolme kuvaa!)
Hitto, en malta odottaa nähdäkseni exän ilmeen ! :D Nyt punaa huuliin ja menoksi, tulen sitten kertomaan miten kävi ;)
Kommentit (114)
deidre kirjoitti:
Näytät varmaan ihan timmiltä ladyltä. Muista kuitenkin tehdä vain asioita joista itse pidät ja jotka ovat sinulle tärkeitä. Kun olet onnellinen ja tyytyväinen itseesi on se paras konsti saada exä murheelliseksi siinä ohessa. Kokemuksesta tiedän että paskat jätkät kannattaa jättää omaan arvoonsa ja keskittyä oleelliseen. Olethan kuitenkin hänelle ystävällinen, että pystytte asiallisesti hoitamaan lasten asiat. Tsemppiä uuteen elämänvaiheeseen ja onnea elämäsi matkalle.
Miksi exä pitäisi saada "murheelliseksi"? Mistä moinen kostomentaliteetti? Miksi pitää vielä eron jälkeen onnellisemman uuden elämän arvokkaita hetkiä tuhlata siihen, että pääsee exälle näyttämään, että "toivottavasti nyt huomaat mitä menetit tai buhahahaha et enää mua määräille"?
Ettei ole lapset tässä joutuneet välineeksi vanhempien tappeluun? Hirvittää.
Mulla on tuolla jalassa iso pääkallotatuointi, joka odottaa peitekuvan laittamista. Erottuani esikoisen isästä halusin näyttää hänelle mitä hän menettää, siistin rokkimimmin :D myöhemmin todennut, että se ei ole yhtään mun tyyliä. En mä sitä muuten koskaan edes mieti, paitsi uimahalleissa ja kesällä rannalla. Että joskus eksälle näpäytys voi mennä näinkin pitkälle!
Mä en halua nähdä eksän tukehtuvan. Haluan nähdä hänet onnellisena ja virkeänä vierelläni.
Kyllä kontrolloineesta ja muutoinkin ikävästä miehestä eron ottaminen täytyy olla vain sormien napsautus, eikä mikään saa tuntua miltään sen jälkeen. Kyllä se näin on. Ainakin mikäli katsomme miten teinit käyttäytyvät. Niitä nämä kommentoijat taitavat ollakin, teini-ikäisiä.
Vaikka ero on lapsillekin hankala, on heidän silti hyvä nähdä että vanhemmilla liittyy tunteita prosessiin. Se että esittää kuin mikään ei tuntuisi miltään, on karhunpalvelus lapsille, ja heistä kasvaa juuri tuollaisia empatiakyvyttömiä teinin asteelle jääviä toisten mollaajia.
Hyvä ap, lykkyä pyttyyn!
tatskat_on_rumia_myös_miehillä kirjoitti:
Ennen tulosten lukua veikkaan että exälle varmaan tuli iloinen mieli siitä että eipähän enää ole tuon kanssa kun heti repsahti moiseksi hirvitykseksi kun perheen pään tuoma kuri lähti.
"Haluan nähdä exän ilmeen kun olenkin muuttunut mahdollisimman epähaluttavaksi hänen makuunsa, nyt kun emme ole enää yhdessä! Saapa nähdä koska insert syyt."
Itse asiassa aika ystävällinen temppu, jos exällä oli vielä jotain haluja sinua kohtaan niin tuskin on enää.
Enpä usko, että eksä ilahtuu naisen ulkonäön repsahtamisesta vaan hän jää ihmettelemmän, miksei nainen ottanut onkeensa hyviä neuvoja, joita tälle on vuosien ajan antanut. Eksä ei taida ymmärtää, että päällepäsmäröinti pienissä asioissa kuten mekkoon pukeutumisessa ei kannata.
Minulle kävi niin, että kun noin kuukaisi eron (ero avoliitosta, oltiin 23-vuotiaita, eli ei sen vakavampaa) jälkeen törmättiin eksän kanssa, niin hän alkoi hieromaan sovintoa ja pistelemään viestiä, että voitaisi taas sama koti jakaa. Viestit ja puheet olivat monipolvisia, mutta ydin oli se, että koska nykyään näytän hyvältä, niin voitaisiin olla taas yhdessä. En ollut eron jälkeen lihonut, laihtunut, vaihtanut tukan väriä tai mallia eikä mitään muutakaan muutosta ollut tapahtunut :D Tuo vain alleviivasi sitä, miten lapsellisen teinipojan kanssa olin ollut yhdessä
Alkuperäinen postaaja on todella kyseenalaisen oloinen ihminen. En toivo hänelle mitään hyvää elämässään enkä varsinkaan hänen läheisilleen. Mikäli kuulen, että hänen läheisilleen on tapahtunut jotain ikävää, tuuletan rajusti ja käyn hakemassa Alkosta kalliin shamppanja-pullon :)
Anteeksi, alkuperäinen postaaja! Alkoi kaduttaa oma viestini. En toivo läheisillesi enkä sinulle mitään pahaa. Ihmettelin vaan, kuinka haluat saada ex-miehesi suuttumaan ja pahalle mielelle. No, kai siihen on syynsä. Kaikkea hyvää sinulle!
Huoh näitä kommentteja....
Miksi kaikki jankuttavat että pääse jo yli exästä? Missään vaiheessa ei ole käynyt ilmi kuinka kauan erosta on. Mitä jos ap on eronnut vasta viikko sitten? Mutta kyllähän siinä ajassa itseään kunnioittava ihminen pääsee yli avioliitosta ja kaikesta paskasta mikä siihen on liittynyt! Voi jestas.....
Ap toivottavasti jatkat elämääsi onnellisena ja juuri sellaisena kuin itse haluat. Näpäytys on ihan jees, muttajätä se "härnääminen" sitten siihen. Kyllä se urpo tajuaa jossain vaiheessa mitä menetti.
Enkä nyt itse ole mikään katkera akka vaan ihan onnellisesti naimisissa.
No kuin kävi? Tukehtuiko kahviinsa?
Ap tässä ilkeilijä on. Aikuisen ihmisen ei uskoisi käyttäytyvän näin.
Näytät varmaan ihan timmiltä ladyltä. Muista kuitenkin tehdä vain asioita joista itse pidät ja jotka ovat sinulle tärkeitä. Kun olet onnellinen ja tyytyväinen itseesi on se paras konsti saada exä murheelliseksi siinä ohessa. Kokemuksesta tiedän että paskat jätkät kannattaa jättää omaan arvoonsa ja keskittyä oleelliseen. Olethan kuitenkin hänelle ystävällinen, että pystytte asiallisesti hoitamaan lasten asiat. Tsemppiä uuteen elämänvaiheeseen ja onnea elämäsi matkalle.