Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nähdä exän tukehtuvan kahviinsa, kun ilmestyn hakemaan lapset! :D

Vierailija
24.06.2017 |

Ylläni on kietaisumallinen tiukka musta mekko ja päässä nettikaupasta tilaamamani, pitsinen turbaani. Olin haaveillut nätistä ja naisellista turbaanista kauan, mutta ex teki selväksi ettei sellaista naurettavaa päähinettä hänen huusholliinsa tule! Ei myöskään tykännyt mekoista, kireät farkut ne piti olla. Lisäksi mekon alta pilkottaa parantunut, elämäni ensimmäinen tatuointi (ei varmaan tarvitse sanoa, ettei ex pitänyt myöskään tatuoinneista.. naisilla. itsellään kyllä kolme kuvaa!)

Hitto, en malta odottaa nähdäkseni exän ilmeen ! :D Nyt punaa huuliin ja menoksi, tulen sitten kertomaan miten kävi ;)

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee eroon kusipäästä, joka  kontrolloi  sitä miltä näytät.... sitä tunnetta ei ymmärrä, ellei itse koe! Itse laihdutin 15kg ja värjäsin hiukset   vaaleiksi erottuani miehestä. joka piti pullukoista bruneteista.

Vierailija
22/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa! Älä välitä noista ilkeilijöistä, tulehan kertomaan miten ex reagoi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen turbaani? mua kyllä nyt kiinnostaisi nähdä moinen.

Googleta esim. "rusettiturbaani"

ei ap

Kiitos, opin uutta. Aika kamala.

Kamala. Saa kyllä exä päivän parhaat naurut.

Vierailija
24/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän kahden lapset on tosi onnekkaita.

Kyllä ovat, nyt eivät enää joudu aistimaan kodin kireää ilmapiiriä! Onneksi ovat vielä pieniä  ( 4v ja 6v) ,  nyt saavat mahdollisuuden onnellisempaan lapsuuteen :)

Ap

Vierailija
25/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that! Itse otin 40-vuotiaana medusalävistyksen ja  vein kaikki tylsät neulepaidat sekä farkut kirpputorille, aloin ostaa vaatteita josta MINÄ pidin. Muistan aina ex-mieheni ilmeen, kun hän näki  minut värikkäissä pussihousuissa ja keltaisissa sandaaleissa XD puhui ympäri kyliä, että olen tullut hulluksi. Ei, vaan herännyt kuudentoistavuoden unesta.

ps. Rusettiturbaanit rocks

Vierailija
26/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusi kuulostaa ihanalle! Hyvä sinä:).

Eikä kannata välittää näistä haukkuvista kommenteista. Täällä mammat ovat huipputyylikkäitä minimalisteja valkoisissa paitapuseroissaan ja järkevissä tummansinisissä farkuissa. Kuitenkin juuri rohkeaa ja erilaista pukeutumista tämä maa kaipaa! Olkaa te muutkin omia itsejänne:). Se tekee onnelliseksi, ei naistenlehtien täydellinen, hillitty vaatekaappi.

Vierailija
27/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan tukehtuukin, nimittäin nauruun sun turbaanilles.

Vierailija
28/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen turbaani? mua kyllä nyt kiinnostaisi nähdä moinen.

Googleta esim. "rusettiturbaani"

ei ap

No huhhuh. Kauneus on todellakin katsojan silmissä.

Vierailija
29/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pelkkä turbaani ja tatska? Siinä voisi jopa leuka loksahtaa ;) Muuten ehkä kannattaisi miettiä vähemmän sitä exää ja mikä exälle on ok ja mikä ei. Vähemmän "teiniangstia". Päästä irti!

Vierailija
30/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääsee eroon kusipäästä, joka  kontrolloi  sitä miltä näytät.... sitä tunnetta ei ymmärrä, ellei itse koe! Itse laihdutin 15kg ja värjäsin hiukset   vaaleiksi erottuani miehestä. joka piti pullukoista bruneteista.

Nyt en ymmärrä? Siis pakottiko miehes sua lihomaan ja värjäämään tukan :D Vai esti sua laihtumasta kun et halunnut olla enää pullukka?

Vierailija
31/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo rusettiturbaani ihan söpö, kolmevuotiaan päässä.

Vierailija
32/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusettiturbaani on ok jos haluaa näyttää pikkuvauvalta tai pyykkimuijalta. 😂

Vierailija
33/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi joku haluaa käyttää vauvojen myssyä?

Vierailija
34/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ainoastaan yksi nainen, jolle turbaani sopii ja hän on Meeri Koutaniemi. Meeri onkin sitten kyllä ihan ainutlaatuisen upea.

35/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuus kertoo mitä kävi!! 💗 Tiedän ton tunteen, kokemusta on!

Vierailija
36/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miksi joku haluaa käyttää vauvojen myssyä?

Siksi kun mies kielsi, uhmaikä ei ikää katso 😂

Vierailija
37/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako on vaihto?

Vierailija
38/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kahden lapset on tosi onnekkaita.

Kyllä ovat, nyt eivät enää joudu aistimaan kodin kireää ilmapiiriä! Onneksi ovat vielä pieniä  ( 4v ja 6v) ,  nyt saavat mahdollisuuden onnellisempaan lapsuuteen :)

Ap

Kiva etteivät joudu aistimaan "kodin kireää ilmapiiriä".

Mitä nyt äiskä toivoo että iskä tukehtuu kahviinsa kun muksut haetaan joku turbaani päässä.

Todella aikuismaista. 

Todella kypsän ihmisen käytöstä.

Onnittelut.

Vierailija
39/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle, ap, on niin tärkeää se, mitä ex-miehesi sinusta enää nykyisin ajattelee?

Päästä irti ja pukeudu juuri niin kuin haluat, mutta tee se itsesi takia, ei siksi, että saisit olemuksellasi jonkinlaisen reaktion irti siitä entisestä puolisostasi. Kuulostaa vahvasti, että olet edelleen kiinni hänessä, koska tietoisesti pyrit herättämään hänessä edes jonkinlaisen tunteen sinua kohtaan.

Vierailija
40/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin työstää eroprosessia tavallaan. Varmasti ihan terve reaktion tuollainen halu vähän näyttää, mikset näpäyttääkin, kun on ollut tavallaan "miehen vallan alla" (mies vaikuttanut ap:n henk.koht valintoihin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi