Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nähdä exän tukehtuvan kahviinsa, kun ilmestyn hakemaan lapset! :D

Vierailija
24.06.2017 |

Ylläni on kietaisumallinen tiukka musta mekko ja päässä nettikaupasta tilaamamani, pitsinen turbaani. Olin haaveillut nätistä ja naisellista turbaanista kauan, mutta ex teki selväksi ettei sellaista naurettavaa päähinettä hänen huusholliinsa tule! Ei myöskään tykännyt mekoista, kireät farkut ne piti olla. Lisäksi mekon alta pilkottaa parantunut, elämäni ensimmäinen tatuointi (ei varmaan tarvitse sanoa, ettei ex pitänyt myöskään tatuoinneista.. naisilla. itsellään kyllä kolme kuvaa!)

Hitto, en malta odottaa nähdäkseni exän ilmeen ! :D Nyt punaa huuliin ja menoksi, tulen sitten kertomaan miten kävi ;)

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika katkeralta akalta kuulostaa....

Vierailija
62/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on pälvikalju, käytän mielummin tätä nättiä turbaania kuin jenkkihuivia joka saa näyttämään ysärille jämähtäneeltä tai lippistä. Ja hei,  tosikot, tuota otsikkoa ei nyt hyvänen aika tarvinnut ottaa kirjaimellisesti! :O 

Mutta joo, mies sanoi että näytän lesbolta ja  että mekkoni vaatisi isommat tissit. Ei siinä paljon juteltu, katsoin että lapsille tuli kaikki mukaan ja pakkasin autoon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä kpään mielipiteistä!

Onnea uuteen elämään! !! <3

Vierailija
64/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä! Näytit varmasti upealta.

Vierailija
65/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen meni 😅

Vierailija
66/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Päinvastoin. Exää tais ketuttaa rankasti kommenteista päätellen.

Vierailija
67/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaawww, mikä "human interest"-tarina. Montakohan ihmistä tässä jutussa lopulta vielä kuolee?

Vierailija
68/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailijat tuppaavat olemaan ilkeitä jos eivät ole itse olleet samassa tilanteessa kuin ap.

Tsemppiä muutokseen! Toivottavasti saat nyt olla rauhassa oma itsesi ja pystyt jättämään eksän kommentit omaan arvoonsa :)

Älkääkä jaksako palstailijat puuttua epäolennaisuuksiin kuten onko teidän mielestänne turbaani kiva vai ei, pointti aplla todennäköisesti oli se että saa vihdoin olla oma itsensä. Turbaani on vain vaatekappale, tykkäsitte itse siitä henkilökohtaisesti tai ette.

Vierailija
69/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että tämä ei ole ap:n tai tämän ketjun pointti, mutta googletin tuon rusettiturbaanin, ja siis apua! :DD Nehän on ihan kauheita, ei sovi kellekään, ei edes niille vauvoille. Oikea turbaani voi olla ihan uljaan ja hienon näköinen joillakin, joilla on sellaiset kasvonpiirteet ja pään muoto, mihin turbaani sopii. Mutta tuollainen jättirusetti otsalla ei kyllä pue ketään. Se rusetti tavallaan vesittää koko turbaanin idean, joka on siis tuoda volyymia takaraivolle. Minni Hiiri tulee lähinnä mieleen. Toivon sydämestäni että ap:n turbaani ei ole tuollainen rusettiturbaani.

Vierailija
70/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että tämä ei ole ap:n tai tämän ketjun pointti, mutta googletin tuon rusettiturbaanin, ja siis apua! :DD Nehän on ihan kauheita, ei sovi kellekään, ei edes niille vauvoille. Oikea turbaani voi olla ihan uljaan ja hienon näköinen joillakin, joilla on sellaiset kasvonpiirteet ja pään muoto, mihin turbaani sopii. Mutta tuollainen jättirusetti otsalla ei kyllä pue ketään. Se rusetti tavallaan vesittää koko turbaanin idean, joka on siis tuoda volyymia takaraivolle. Minni Hiiri tulee lähinnä mieleen. Toivon sydämestäni että ap:n turbaani ei ole tuollainen rusettiturbaani.

Kaikkea kauhistellaan siihen asti, kunnes siitä tulee muotia. Ennemmin minä turbaaneja katselisin mitä lähes kokonaan revittyjä farkkuja, joista näkyy reidet ihan kokonaan ja puolet takamuksesta. Muutaman vuoden päästä tuolle muodille nauraa kaikki.

Vierailija
71/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on taas ilkeitä vastauksia... Todella yllättävää...

Mutta eroprosessiin kuuluu usein vaihe jossa ollaan katkeria ja vihaisia ja toivotaan myös pahaa toiselle. Eikä toi toive, että "exä tukehtuu kahviinsa" kuulosta ollenkaan pahalta. Enemmänkin kuvainnolliselta. Vai? 

Viha, ja katkeruus täytyy saada ulos, että voi jatkaa omaa elämäänsä. Usein käy niin (omassa pienessä sosiaalisessa piirissäni) että nainen pääsee yli, ajan kanssa. Miehet saattavat vielä kymmenien vuosien jälkeen olla katkeria exälleen.  Irti päästäminen ei ole aina niin helppoa. Mutta toivottavaa. Edes ajan kanssa.

Hyvä jos ap purkaa tunteitaan näin. Siinä tuskin kukaan vahingoittuu. ihoon jää ikuinen jälki, mutta sekään ei välttämättä ole apsta huono asia. Ja toivottavasti ei sellaiseksi muutukaan.

p.s. on muuten suhteita joissa toinen dominoi toista. Ja siis ihan kaikessa. Niin pukeutumisessa, ulkonäössä yleisesti kuin jopa opiskelussa tai ystävien valinnassa. Sellaisesta suhteesta poispääseminen voi olla vaikeaa. Sitä kun on niin toisen tossun alla. Ja eron jälkeen pintaan voi nousta paljon vihaa ja katkeruutta helpotuksen ja vapauden rinnalle.. On niin helppoa huudella puskasta kun ei tiedä minkälaisen polun toinen on kulkenut.

Hyvin ja viisaasti kirjoitettu. Kiitos.

Vierailija
72/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että itse tykkää vaatteistaan. Ja toihan kuulosti hyvälle. Jännä muuten että vielä 2017 lesboksi sanomalla yritetään loukata :D

Vierailija
73/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä saa rusettiturbaanin? :D vai oliko se tavallisesta huivista tehty? Mäkin haluun, paljon kivempi kuin pipo tai joku lippis!

Vierailija
74/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there done that! Itse otin 40-vuotiaana medusalävistyksen ja  vein kaikki tylsät neulepaidat sekä farkut kirpputorille, aloin ostaa vaatteita josta MINÄ pidin. Muistan aina ex-mieheni ilmeen, kun hän näki  minut värikkäissä pussihousuissa ja keltaisissa sandaaleissa XD puhui ympäri kyliä, että olen tullut hulluksi. Ei, vaan herännyt kuudentoistavuoden unesta.

ps. Rusettiturbaanit rocks

Sinä anonyymi autoit juuri minua ymmärtämään äitiäni, joka otti eron isästäni ja teki lähes nuo samat jutut. Minunkin isäni puhui ympäri kyliä äidin tulleen hulluksi. Huh. Luultavasti se oli paras asia jonka äiti teki. Oli sen jälkeen niin onnellinen.

Vierailija
75/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on pälvikalju, käytän mielummin tätä nättiä turbaania kuin jenkkihuivia joka saa näyttämään ysärille jämähtäneeltä tai lippistä. Ja hei,  tosikot, tuota otsikkoa ei nyt hyvänen aika tarvinnut ottaa kirjaimellisesti! :O 

Mutta joo, mies sanoi että näytän lesbolta ja  että mekkoni vaatisi isommat tissit. Ei siinä paljon juteltu, katsoin että lapsille tuli kaikki mukaan ja pakkasin autoon.

Ap

Entä jos exä on jo päässyt aapeesta yli ja tarkoitti mitä sanoi? Mä voisin kuvitella sanovani vastaavaa exälleni (jonka nimen hädin tuskin muistan) jos se ilmestyisi oveni taakse tippaakaan väärällä asenteella. Lapsellista, tiedän, mutta exä on syystä exä. Muita ihmisiä voin kohdella aikuismaisesti. Eli pointti oli se, ettei enää välttämättä hetkauttanut lainkaan tätä exää aapeen ulkonäkö.

Vierailija
76/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kahden lapset on tosi onnekkaita.

Kyllä ovat, nyt eivät enää joudu aistimaan kodin kireää ilmapiiriä! Onneksi ovat vielä pieniä  ( 4v ja 6v) ,  nyt saavat mahdollisuuden onnellisempaan lapsuuteen :)

Ap

Kiva etteivät joudu aistimaan "kodin kireää ilmapiiriä".

Mitä nyt äiskä toivoo että iskä tukehtuu kahviinsa kun muksut haetaan joku turbaani päässä.

Todella aikuismaista. 

Todella kypsän ihmisen käytöstä.

Onnittelut.

Ihmisillä on eri syitä eroonsa, itse teki mieleni tappaa oma ex-mieheni. Mutta kun murhasta joutuu linnaan, tyydyin vain toivomaan hänelle kaikkea mahdollista pahaa. Tosin nykyään koko ihminen on minulle yhdentekevä.

Vierailija
77/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli osui ja upposi :D. Lesboksi nimittely on varma merkki siitä, ettei mies "pitänyt" näkemästään. Olit hänen mielestään liian seksikäs, mutta kun ei ole enää määräämisoikeutta, voi yrittää vaikuttaa lyttäämällä.

Ja toivottavasti se pälvikaljukin alkaisi pikku hiljaa parantua, kun saat elää haluamallasi tavalla - johtuu usein stressistä.

Tsemppiä!

Vierailija
78/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläni on kietaisumallinen tiukka musta mekko ja päässä nettikaupasta tilaamamani, pitsinen turbaani. Olin haaveillut nätistä ja naisellista turbaanista kauan, mutta ex teki selväksi ettei sellaista naurettavaa päähinettä hänen huusholliinsa tule! Ei myöskään tykännyt mekoista, kireät farkut ne piti olla. Lisäksi mekon alta pilkottaa parantunut, elämäni ensimmäinen tatuointi (ei varmaan tarvitse sanoa, ettei ex pitänyt myöskään tatuoinneista.. naisilla. itsellään kyllä kolme kuvaa!)

Hitto, en malta odottaa nähdäkseni exän ilmeen ! :D Nyt punaa huuliin ja menoksi, tulen sitten kertomaan miten kävi ;)

Anteeks mutta kuulostaa aika halvalta joku tatska...ja turbaani friikiltä.

Vierailija
79/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että valtaosa miehistä jakaa hänen naisten kauneus/pukeutumiskäsityksensä. Voihan se olla millainen kusip** tahansa silti.

Vierailija
80/114 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on että itse tykkää vaatteistaan. Ja toihan kuulosti hyvälle. Jännä muuten että vielä 2017 lesboksi sanomalla yritetään loukata :D

Sinähän tässä luokittelet lesboksi kutsumisen loukkausyritykseksi. Kerro toki, miksi lesbolta näyttäminen on mielestäsi negatiivinen asia?!

Tässä tapauksessa se on ilmeinen yritys loukata. Ei kirjoittaja todellakaan sano, että lesbolta näyttämminen hänen mielestään olisi negatiivinen asia (siis: miltä lesbo näyttää?) vaan tuo ilmi tosiasian tästä tilanteesta. Avuttomuudessaan mies yrittää sanoa asioita, jotka hänen mielestään alentavat naisen arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi