Lumene on hinnoitellut perusmeikkiensä hinnat liian kalliiksi, sävytkään ei nappaa enää.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Lumenen alamäki taisi alkaa Anytimen kuoppaamisesta. Anytimen meikit olivat todella ihania, tykkäsin varsinkin huulikiillosta sekä siitä pinkistä huulivoiteesta (nämä 2000-l puolivälissä). Sitten tilalle tuli umpisurkea Natural Code, josta sitten pikku hiljaa siirrytiin ns. pääbrändin uudistamiseen, huonontamiseen ja kallistamiseen.
Tykkäsin Lumenen vähäeleisistä pakkauksistakin. Tuntui että oli ostamassa laatutuotetta, eikä mitään turhilla markkinointikikoilla kuorrutettua *askaa. Ja tätä juuri Lumene on nykyisin.
Se natural code on kyllä jotain järkyttävää. Nimikin on niin typerä että.
Ei ole enää ollut sama yli vuosikymmeneen, muistan kun lapsuudessani äiti käytti Lumenea ja ne oli niin ihanantuoksuisia ja laatutuotteita.
Sain sitten 2000 luvun alussa muutamia Lumene ja Anytime meikkejä. Oi niitä aikoja. Nykysin ei vuosiin ole iho kestänyt ja laatu huonoa hintaan nähden. Pullot on kyllä nättejä mutta sisältö surkeaa.
Mitä te aiemmin Lumenea suosineet nykyään käytätte? Olen kokeillut eri merkkejä, mutta "sitä oikeaa" ei ole löytynyt.
Lopetin Lumpan tuotteiden oston kun hilasivat hinnat taivaisiin. Joku hohdeputeli 30 euroa, ei kiitos. Laitan mieluummin sen 30 euroa vaikkapa Anastasia Beverly Hillsin tai Lancomen tuotteisiin, kun tiedän saavani loistotuotteen sillä rahalla.
Nojoo, ärsyttää varsinkin se kun mun vakkaripuuteri ja se sinisessä tuubissa oleva nestemäinen eyeliner on nyt poistunut valikoimista.
Tykkään tosi paljon Lumenen ihonhoitotuotteista, esim kasvorasvoista ja niistä seerumeista ja puhdistusgeeleistä jne mutta niihinkin on tullut kymppi lisää hintaa vaikka ainut muutos on purkki, tuoksu ja osassa koostumus! Ihan naurettavaa. Sitä kosteuttavaa geelinaamiota olen ostanut yhden purkin ja testissä on kans se matte hydration kasvorasva, kummatkin hyviä mutta en tiedä viitsinkö ostaa uusiksi hinnan takia.
Se Glow-seerumi. Maksoi 29€ eikä ainakaan mun mun iholle oo hyvä. Laihaa litkua- yhtä tyhjän kanssa.
Mitähän kautta olisi paras pistää reklamaatiota ainakin noista törkeistä tuoksuista? Varmaan omalla nettisivulla on joku palautelomake, mutta kuvittelisi että facebookiin kirjoittamalla saisi vähän nopeammin vastausta...
Vierailija kirjoitti:
Mitä te aiemmin Lumenea suosineet nykyään käytätte? Olen kokeillut eri merkkejä, mutta "sitä oikeaa" ei ole löytynyt.
Olen tykästynyt essence meikkeihin, tooodella halpaan hintaan saan esim. tokmannilta. Vissiin teineille suunnattu sarja, pigmenttiä on aika vähän meikeissä. Mutta itselleni vähä pigmenttiset tuotteet sopii, ei tule vahingossa kylppärin surkeassa valossa läiskittyä hirmuisia sotamaalauksia :-D
Mä taidan olla ainoa joka tykkään näistä uusista tuotteista tosi paljon. Ripsarit on minusta huonoja, ei pysy yhtään tällaisella rasvoittuvaihoisella, jolla silmät vielä allergioiden takia vuotaa. Jotkut peitevärit esim. punaisuuden peittoon tarkoitettu tuote myös leviäviä - kosket naamaan ja sen jälkeen on tahmaisia peitevärijälkiä joka paikassa.
Mutta se uusi kevyt tippapullossa oleva sävyseerumi, glow seerumi, poskipunat - ihania.
Ripsari 20€ ja paakkuista litkua, kuin joskus 80-luvulla halvin ja huonoin ripsari. Lisäksi kun sitä menee silmään, koko silmä on verisen punainen? Onko siinä jotain myrkyllistä /haitallista ainetta? Koskaan aiemmin mikään ripsari ei ole ärsyttänyt silmiäni. Ja tämä siisnäitä Lumenen uusia tuotteita!!!
Vierailija kirjoitti:
Kasvovoiteet ostan nykyään Nivealta.
Justiinsa tultiin kaupoilta juhannuksen ruokaostoksilta, käytiin myös Tokmannilla. Ostin itselleni ripsarin, jota sieltä lähdin hakemaankin. Näin jonkun ns tarjouskorin, josta nappasin persikkaisen huulikiiltokynän merkkiä Lumene. Ajattelin sen kustantavan vitosen luokkaa, kun oli kuitenkin tyrkyllä. Nyt kotona katselin kuittia ja se huulilla hyvinkin pliisun väriseksi osoittautunut kynä, jota en edes olisi tarvinnut, maksoi alennuksessakin 12,08€!
Mikä lienee alkuperäinen hinta ollut.
Tykkään kulmakarvaväristä,sopii vaaleillekulmille, ja naturalcoden poskiväristä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvovoide vaihtui Cliniqueen, ripsari ja eyeliner nykyään pääasiassa Isadoraa, meikkivoide on ollut mitä milloinkin. Luomivärit vaihdettu Viva La Divan palettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tykästynyt essence meikkeihin, tooodella halpaan hintaan saan esim. tokmannilta. Vissiin teineille suunnattu sarja, pigmenttiä on aika vähän meikeissä. Mutta itselleni vähä pigmenttiset tuotteet sopii, ei tule vahingossa kylppärin surkeassa valossa läiskittyä hirmuisia sotamaalauksia :-D
Catricen meikit on kans kivoja ja tosi halpoja myös! :) Ilmeisesti Essencen sisarmerkki, muka suunnattu vaan vähän vanhemmille. Näitä myydään joissakin Citymarketeissa ja tietysti netistä voi tilata.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla ainoa joka tykkään näistä uusista tuotteista tosi paljon. Ripsarit on minusta huonoja, ei pysy yhtään tällaisella rasvoittuvaihoisella, jolla silmät vielä allergioiden takia vuotaa. Jotkut peitevärit esim. punaisuuden peittoon tarkoitettu tuote myös leviäviä - kosket naamaan ja sen jälkeen on tahmaisia peitevärijälkiä joka paikassa.
Mutta se uusi kevyt tippapullossa oleva sävyseerumi, glow seerumi, poskipunat - ihania.
Mulla on myös se vaaleanpunainen valoseerumi, ihan loistava tuote. Ok, 29 euroa eli aika kallis mutta testeripussi kesti mulla kuukauden miltei päivittäistä käyttöä, joten oletan että tuo lasipullo riittää loppuelämäksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvovoide vaihtui Cliniqueen, ripsari ja eyeliner nykyään pääasiassa Isadoraa, meikkivoide on ollut mitä milloinkin. Luomivärit vaihdettu Viva La Divan palettiin.
Et Lumenen hinnasta valitetaan ja sit siirrytään kalliimpiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa tultiin kaupoilta juhannuksen ruokaostoksilta, käytiin myös Tokmannilla. Ostin itselleni ripsarin, jota sieltä lähdin hakemaankin. Näin jonkun ns tarjouskorin, josta nappasin persikkaisen huulikiiltokynän merkkiä Lumene. Ajattelin sen kustantavan vitosen luokkaa, kun oli kuitenkin tyrkyllä. Nyt kotona katselin kuittia ja se huulilla hyvinkin pliisun väriseksi osoittautunut kynä, jota en edes olisi tarvinnut, maksoi alennuksessakin 12,08€!
Mikä lienee alkuperäinen hinta ollut.
Ei se kyl brändin vika ole jos sä et viitsi kaupassa katsoa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ripsari 20€ ja paakkuista litkua, kuin joskus 80-luvulla halvin ja huonoin ripsari. Lisäksi kun sitä menee silmään, koko silmä on verisen punainen? Onko siinä jotain myrkyllistä /haitallista ainetta? Koskaan aiemmin mikään ripsari ei ole ärsyttänyt silmiäni. Ja tämä siisnäitä Lumenen uusia tuotteita!!!
Haisiko yhtään? Hyvin todennäköisesti voi olla hajusteen syytä, itse nimittäin sain allergisen reaktion Lancômen Doll Eyes-ripsarista ja siinä haju ärsytti jo nenää kun laittoi. Mistään muusta ei ole reaktiota tullut, eikä ole kyllä tuoksunutkaan oikein millekään.
Lumene on valitettavasti myyty Jenkkilään. Joten se siitä. Ei ole enää suomalainen.