Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumene on hinnoitellut perusmeikkiensä hinnat liian kalliiksi, sävytkään ei nappaa enää.

Vierailija
22.06.2017 |

Ootteko muut huomanneet saman...

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen uudistettu konsepti ja (pliisut) pakkaukset eivät vetoa meikäläiseen sitten yhtään. Ihme kikkailua koko imagonkohotus-konsepti. Lähes selektiivisen kosmetiikan tasolle nousseet ovh-hinnat tähän vielä päälle, niin kiitos mutta ei kiitos. Olen siirtynyt käyttämään mm. NYXin, Catricen ja Essencen tuotteita joissa on ainakin toistaiseksi hinta-laatusuhde kohdillaan.

Vierailija
82/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkään en enää osta lumenea, täysin ylihinnoiteltua. Yhdessä vaiheessa mulla kun oli varmaan 80% tuotteista lumenea. Huomaa noista uusista pakkauksista (ja hinnoista), että yrittää kovasti olla high end -brändi, vaikka todellisuudessa ihan markettikamaa.

Itse olen korvannut lumenen tuotteet pääasiassa Nyxillä, Goshilla, Catricella, Essencellä, Viva la Divalla sekä theBalmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ostanut sitä jotain V-anti age serumia, niin oli hävinnyt. En löytänyt vastaavaa enää. 

Vierailija
84/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä uudistus osui aika hankalaan saumaan: firma on pahasti tappiollinen ja "kaikki" maailman kosmetiikkamerkit ovat nykyään meidän periferia-asukkaidenkin ulottuvilla verkkokaupan ansiosta. Eli kilpailu asiakkaiden pennosista on hyvin kovaa, koska emme tunnetusti ole kauneustuotteiden suurkuluttajia esim. latinonaisten tapaan. Valinnanvaraa on enemmän kuin oikeastaan koskaan aikaisemmin, joten enää ei ole pakko tyytyä peruslumeneen kuten 90-luvulla. Silloin niiden hintataso oli aivan eri luokkaa kuin nyt, pikkurahalla sai ihan hyvälaatuisia meikkejä etenkin Anttilasta (RIP). Brändiuudistuksen jälkeen on täysin eri tilanne ja ihmettelenkin kuka ostaa nykyään Lumenea. Teinit käyttävät Essenceä ja NYXiä, aikuiset ostavat samalla rahalla mielummin ns. oikeita laatumerkkejä kuin ylihinnoiteltua Lumenea.

Vierailija
85/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural coden Skin perfector todella hyvä puuteri ja eye intensifier silmänrajauskynä todella hyvä.

Vierailija
86/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on ollut laaduttomia ja siksi suhteettoman kalliita.

Vierailija
87/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence ja Nyx ovat nykyään luottomerkkejä ni tietyissä meikeissä, teinisarjojahan nuo ovat mutta ei se kulmakynä tai huulipuna välitä oletko 40 vai 14 :D

Hyvän meikkivoiteen löytäminen taas on hankalaa, ei saisi maksaa yli 10e ja pitäisi sopia tällaiselle keski -ikäiselle kalkkilaivan kapteenille !

Vierailija
88/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lumenen Valo-sarja on hyvä mutta törkeän kallis. Seerumimeikkivoide ja kasvovoiteet on ollut hyviä, muut meikit taas ei ja ne edelleenkin on sitä samaa markettikamaa.

Lumene on vähän markettimerkin maineessa vieläkin ja yrittää nostaa mainettaan nostamalla hintoja, sellainen fiilis itselle siitä tulee.

Vierailija
89/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Lumenen uutta ilmettä todella onnistuneena, klassisen hienostuneen näköisenä. Harmi vain, että hinnat ovat nousseet aivan järjettömästi! Myös nuo tuotteisiin tungetut hajusteet raivostuttavat. Otin Lumeneen yhteyttä sähköpostitse ja toivoin tuotteiden olevan hajusteettomia, sillä silloin niiden menekki olisi varmasti suurempi. Olin nimittäin juuri ostanut tuon kehutun cc-voiteen, joka olikin muuten aivan ihana, mutta jouduin pesemään sen kasvoilta alle tunnin kuluessa juurikin sen hirveän hajun takia :( 

Tuo hintaero muihin brändeihin on kyllä kasvanut  liikaa, olen siitä ihan samaa mieltä... Ihastelin juuri sellaista Lumenen "hohdepuikkoa", jonka hinta lähenteli kolmeakymppiä. Nyxillä vastaava maksaa noin 13 e. Pohjoismaista kauneutta mainostavana brändinä Lumenen kannattaisi myös panostaa noihin vaaleisiin meikkivoidesävyihin, sillä niitä on todella vaikea löytää, varsinkaan hajusteettomina! Käytin ennen heidän kosteuttavaa meikkivoidetta, joka oli onnekseni hajusteeton. Yllätys, yllätys tuotetta ei enää valmisteta. 

Tuosta parjatusta Natural Code -sivumerkistä olen osittain eri mieltä. On ihan totta, ettei merkkiä ole kehitetty aikoihin, tuotteet ovat aika vaatimattoman näköisiä ja  telineitäkin koristaa ikivanhat mainoskuvat, mutta olen löytänyt Natural Codelta myös pari hyvää tuotetta! Ykkössuosikkini on mattameikkivoide (hajusteeton, väri 10 on tarpeeksi vaalea) sekä sellainen mineraaliaurinkopuuteri + poskipuna vaalealle iholle sopivassa värissä :) Eilen näin kaupassa vain sellaista vaaleanpunaista versiota, mutta oma, aikaisemmin ostamani poskipuna on nätti persikkainen sävy. 

Vierailija
90/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Ruotsissa ja Lumene on täällä älyttömän arvostettu meikkibloggaajien parissa. En ole siis huomannut että Lumenella menisi huonosti, ainakaan täällä. Hinnat nousseet kaikilla merkeillä.

Vierailija
91/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas Essence ja Catrice on aivan ylihypetettyjä.. Joo ne on ihan ok hinta-laatu suhteeltaan, mutta siis ei ne mitään maailman parhaita ole. :D

Vierailija
92/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta olen ihmetellyt jo pitkään miksi Natural Code polkee paikoillaan sarjana, pakkausten designia kannattaisi uusia ja muutenkin raikastaa brändin yleisilmettä. Teinit taitavat suosia aivan eri merkkejä kuin NC:ta. Ehkä muutoksia on tulossa nyt kun pääbrändi Lumene on saanut uudistumisprojektinsa päätökseen?

Vierailija
93/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla ainoa joka tykkään näistä uusista tuotteista tosi paljon. Ripsarit on minusta huonoja, ei pysy yhtään tällaisella rasvoittuvaihoisella, jolla silmät vielä allergioiden takia vuotaa. Jotkut peitevärit esim. punaisuuden peittoon tarkoitettu tuote myös leviäviä - kosket naamaan ja sen jälkeen on tahmaisia peitevärijälkiä joka paikassa.

Mutta se uusi kevyt tippapullossa oleva sävyseerumi, glow seerumi, poskipunat - ihania. 

Mulla on myös se vaaleanpunainen valoseerumi, ihan loistava tuote. Ok, 29 euroa eli aika kallis mutta testeripussi kesti mulla kuukauden miltei päivittäistä käyttöä, joten oletan että tuo lasipullo riittää loppuelämäksi ;)

No ei se edes riitä, koska tuote on pakattu hygieenisen ja ilmatiiviin pumppupullon sijasta todella epähygieeniseen pipettipulloon, jolloin tuote pilaantuu ilman ja bakteerien vaikutuksesta jo kauan ennen kuin sen ehtii käyttää loppuun.

Itse sain myös näytteen kyseisestä valoseerumista ja tykkäsin tosi paljon. Menin ostamaan tuotetta ja huomasin että hinta on 30 euroa... ostin sitten tilalle korealaisen Holika Holikan strobing creamin, joka on pumppupullossa ja hinta puolet halvempi.

On kyllä Lumenella menty aivan totaalisesti metsään näiden uuditusten ja hintojen kanssa.

Vierailija
94/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas Essence ja Catrice on aivan ylihypetettyjä.. Joo ne on ihan ok hinta-laatu suhteeltaan, mutta siis ei ne mitään maailman parhaita ole. :D

Ei maailman parhaita, mutta Essencen ripsari ei kirvele, eikä rapise heti pois, se riittää mulle. Hintalaatu suhde enemmänkin kuin kohdallaan.

Vierailija
95/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun perseestä tämä "uudistus" tuotteiden pakkaukset muutettiin halpispakkauksen näköiseksi ja hinta nousi puolella.

Kaikki lakkautettu yms jo jätetty pois ja laatu huonontunut

Sen ovat lähes kaikki meikkibloggaritkin huomanneet ja tieto on kyllä lähtenyt niin hyvin kiirimään, että kukaan ei kohta osta Lumenea.... paljon laadukkaampaa ja puolta halvemmalla

Vierailija
96/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^lakkautettu =lakkauute. (Hiton ennakoiva tekstisyöttö)

Vierailija
97/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin monta vuotta Lumenen vedenkestävää Blueberry curl (tai jotain sinne päin) -ripsiväriä, välillä kokeilin kalliimpiakin merkkejä mutta aina palasin tuohon. Erotteleva ja taivuttava ja pysyi aina. Nyt tätä ei enää saa ja tilalle on tullut tämä Mystic mikälie. Tuo on armottoman paakkuuntuvaa ja levitys on aina tuuripeliä. Toinen putkilo nyt menossa kun pitävyyteen olen kuitenkin tyytyväinen, mutta muilta osin olisin valmis vaihtamaan.

Vinkkiä paremmasta vedenkestävästä ripsarista otetaan siis vastaan! Kuuman veden Kanebo/Sensaista en oikein tykkää, mutta onko muita suosituksia?

Vierailija
98/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin monta vuotta Lumenen vedenkestävää Blueberry curl (tai jotain sinne päin) -ripsiväriä, välillä kokeilin kalliimpiakin merkkejä mutta aina palasin tuohon. Erotteleva ja taivuttava ja pysyi aina. Nyt tätä ei enää saa ja tilalle on tullut tämä Mystic mikälie. Tuo on armottoman paakkuuntuvaa ja levitys on aina tuuripeliä. Toinen putkilo nyt menossa kun pitävyyteen olen kuitenkin tyytyväinen, mutta muilta osin olisin valmis vaihtamaan.

Vinkkiä paremmasta vedenkestävästä ripsarista otetaan siis vastaan! Kuuman veden Kanebo/Sensaista en oikein tykkää, mutta onko muita suosituksia?

Tämä ripsari on kuulemma tulossa kesän jälkeen takaisin myyntiin! Ite tykkäsin Rasberry(?) ripsarista. Tosin en tiedä onko ripsarit paluun jälkeen enää yhtä hyviä :(

Vierailija
99/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ripsari on kuulemma tulossa kesän jälkeen takaisin myyntiin! Ite tykkäsin Rasberry(?) ripsarista. Tosin en tiedä onko ripsarit paluun jälkeen enää yhtä hyviä :(

Sama täällä! Oon käyttäny vuosia tota Lumenen vedenkestävää ripsaria, joka toimi mulla kuin unelma. Ihanaa jos tulee takaisin!

Vierailija
100/108 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti, kun Lumene lanseerasi uudistukset (tuotteet, mainokset, ym), että metsään menee. Lumenen peruskäyttäjät unohdettiin: eli laadukkaita, kohtuuhintaisia , suomalaisia tuotteita käyttävät tavalliset naiset.

Nyt tilalla outoja tuotteita, heikommalla laadulla ja kalliimmalla hinnalla. Mainoksen naiset valkoisiin pukeutuneita huippumalleja astumassa taxiin New Yorkin sydämessä. Kauas on menty lakan tuoksuisilta soilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän