Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet varma, ettei miehesi petä. Perustele!

Vierailija
22.06.2017 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen niiltä ihmisiltä, jotka uskovat varmasti, ettei mies petä. Miksi luulet näin? Mitkä asiat puhuvat sen puolesta?

Itse olen salasuhteessa toisen miehen kanssa ja kummankaan puolisot eivät epäile mitään. Näin on ollut jo 4 vuotta. Ollaan molemmat erittäin perhekeskeisiä, ei poissa öitä, ei oikeastaan iltojakaan. Ei viestitellä toisillemme kuin salaisilla sähköpostiosoitteilla. Kukaan meidän ystävistä tai sukulaisista ei varmastikaan uskoisi meistä tällaista. Silti ollaan tähän päädytty. Saadaan toisiltamme paljon mutta ei missään nimessä haluta mihinkään viralliseen suhteeseen. Kumpikin rakastetaan kumppaneitamme. Vaikka mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset eivät näin uskokaan. En uskonut itsekään ennen, että kahdesta ihmisestä välittäminen olisi mahdollista.

Kommentit (218)

Vierailija
21/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen niiltä ihmisiltä, jotka uskovat varmasti, ettei mies petä. Miksi luulet näin? Mitkä asiat puhuvat sen puolesta?

Itse olen salasuhteessa toisen miehen kanssa ja kummankaan puolisot eivät epäile mitään. Näin on ollut jo 4 vuotta. Ollaan molemmat erittäin perhekeskeisiä, ei poissa öitä, ei oikeastaan iltojakaan. Ei viestitellä toisillemme kuin salaisilla sähköpostiosoitteilla. Kukaan meidän ystävistä tai sukulaisista ei varmastikaan uskoisi meistä tällaista. Silti ollaan tähän päädytty. Saadaan toisiltamme paljon mutta ei missään nimessä haluta mihinkään viralliseen suhteeseen. Kumpikin rakastetaan kumppaneitamme. Vaikka mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset eivät näin uskokaan. En uskonut itsekään ennen, että kahdesta ihmisestä välittäminen olisi mahdollista.

Ja pöh. Sinä olet tässä ainut, joka tuntuu mustsvalkoisesti ajattelevan. Ja nyt niin kovin haluaisit meitä muita opettaa omien ajatustesi suuntaisesti. Ei kiitos.

Vierailija
22/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pettää, koska saa luvan kanssa käydä vieraissa :)

Sama täällä. Saa käydä myös jopa maksullisissa jos niin tahtoo :) Joten pettämistä ei tarvitse pelätä, koska ei ole rajoittuneisuuden tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehti mies, joka ei osaa valehdella, ei huijata edes korttipelissä, hänestä paistaa heti kaikki kauksi, jos kädessä on Musta Pekka-kortti vai mikä se nykyään onkaan nimeltään.

Vierailija
24/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde teillä sitten on, jos ette koskaan näe, soittele tai viestittele? Telepaattinen?

Vierailija
25/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme muun ajan yhdessä paitsi työajan. Joten miehen pitäisi pettää töissä. Siellä on vain miehiä, myös asiakkaat on miehiä (olen käynyt monta kertaa miehen työpaikalla). Ja työssä tulee hiki, joten mies on hikisissä vaatteissa. Jos sinne tulisi joku naispuoleinen postinjakaja jakamaan postia, niin en usko että hikinen mieheni hänen kanssa menisi panemaan, kun työpaikalla ei edes olisi paikkaa tehdä sitä vaan pitäisi ajaa auto jonnekin parkkiin ja siinä sitten touhuta. Saan miehen aina kiinni töistä, hän myös itse usein soittelee sieltä minulle ja viestittelee. Tiedän miehen kaikki salasanat, myös kännykkään eli ei ole syytä epäillä, että hän puuhaisi jotain salaista kännykällään tai tietokoneella. Minä olen huomattavasti taitavampi tietokoneiden kanssa, joten hän tietää, että halutessani löytäisi kyllä mikäli salaisi jotain, koska hän ei osaa piilottaa asioita kun ei oikein ymmärrä tekniikasta. Ei myöskään ole mitään syytä epäillä, että pettäisi.  

Itse asiassa jos jompikumpi meistä voisi pettää salaa, niin se olen minä. Tosin en kyllä sitä tee.

Rakastajanikin on hikisissä duunarihommissa. Hänellä on käytössään isompi auto, jossa voidaan tosiaan paneskella ihan rauhassa pois muiden katseilta. Itse pääsen keskellä päivää milloin vaan miehellä sattuu olemaan tauko. Rakastajani avovaimokin on taitava tietokonehommissa mutta ei hän tiedä miehen salasanaa gmailiin, siis siihen toiseen hänen tekemäänsä sähköpostiin.

Vierailija
26/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen suhde teillä sitten on, jos ette koskaan näe, soittele tai viestittele? Telepaattinen?

Nähdään me :) Joskus pari kertaa viikossa, joskus tulee kuukaudenkin tauko. Sähköpostilla viestitellään. Joka päivä laitetaan edes yksi viesti, paitsi jos ollaan jompikumpi reissussa tms.

Vierailija
27/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain tietää. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä.

Minulla takana pari muutakin pidempää suhdetta ennen nykyistä liittoa, joissa aavistelin ja lopulta tiesin, että silloiset miehet pettivät minua. Olen hyvin herkkä aistimaan asioita ja varsinkin sellaisia joissa kaikki ei ole ok. Huomaan mm. vieraammassakin porukassa helposti ihmisten väliset skismat, kiinnostumiset ja suhteet. 

Vierailija
28/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksikö sinulle pitää perustella? Jotta pääsisit ampumaan niitä perusteluja alas vai? Ja levittämään pahaa mieltä ja epävarmuutta?

Ihan vaan keskustelun vuoksi :) Ja ehkä myös voisin valottaa, etteivät asiat ole niin mustavalkoisia. Olen liki viiskymppinen nainen, joka on ollut erittäin yksiavioinen ensimmäiset 20 vuotta. Paheksuin ja moralisoin pettäjiä ja olin varma, että jos pettää, niin parisuhteessa menee huonosti. Ei se näin välttämättä ole.

Oot ällöttävä

Vierailija
29/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme muun ajan yhdessä paitsi työajan. Joten miehen pitäisi pettää töissä. Siellä on vain miehiä, myös asiakkaat on miehiä (olen käynyt monta kertaa miehen työpaikalla). Ja työssä tulee hiki, joten mies on hikisissä vaatteissa. Jos sinne tulisi joku naispuoleinen postinjakaja jakamaan postia, niin en usko että hikinen mieheni hänen kanssa menisi panemaan, kun työpaikalla ei edes olisi paikkaa tehdä sitä vaan pitäisi ajaa auto jonnekin parkkiin ja siinä sitten touhuta. Saan miehen aina kiinni töistä, hän myös itse usein soittelee sieltä minulle ja viestittelee. Tiedän miehen kaikki salasanat, myös kännykkään eli ei ole syytä epäillä, että hän puuhaisi jotain salaista kännykällään tai tietokoneella. Minä olen huomattavasti taitavampi tietokoneiden kanssa, joten hän tietää, että halutessani löytäisi kyllä mikäli salaisi jotain, koska hän ei osaa piilottaa asioita kun ei oikein ymmärrä tekniikasta. Ei myöskään ole mitään syytä epäillä, että pettäisi.  

Itse asiassa jos jompikumpi meistä voisi pettää salaa, niin se olen minä. Tosin en kyllä sitä tee.

Rakastajanikin on hikisissä duunarihommissa. Hänellä on käytössään isompi auto, jossa voidaan tosiaan paneskella ihan rauhassa pois muiden katseilta. Itse pääsen keskellä päivää milloin vaan miehellä sattuu olemaan tauko. Rakastajani avovaimokin on taitava tietokonehommissa mutta ei hän tiedä miehen salasanaa gmailiin, siis siihen toiseen hänen tekemäänsä sähköpostiin.

Onko niin, että mitä tahansa joku vastaa, se sopii juuri teihin?

Vierailija
30/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdään me :) Joskus pari kertaa viikossa, joskus tulee kuukaudenkin tauko. Sähköpostilla viestitellään. Joka päivä laitetaan edes yksi viesti, paitsi jos ollaan jompikumpi reissussa tms.

Miten ja missä te sitten näette, jos ette ole koskaan iltoja kotoa pois?

Vierailija
31/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahah, miten sattuikin, että on just samanlainen tapaus. Aika kätsyä!

Vierailija
32/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksikö sinulle pitää perustella? Jotta pääsisit ampumaan niitä perusteluja alas vai? Ja levittämään pahaa mieltä ja epävarmuutta?

Ihan vaan keskustelun vuoksi :) Ja ehkä myös voisin valottaa, etteivät asiat ole niin mustavalkoisia. Olen liki viiskymppinen nainen, joka on ollut erittäin yksiavioinen ensimmäiset 20 vuotta. Paheksuin ja moralisoin pettäjiä ja olin varma, että jos pettää, niin parisuhteessa menee huonosti. Ei se näin välttämättä ole.

Oot ällöttävä

Näin aattelin itsekin ennen ihmisistä, jotka tekivät kuten minä nyt. Ymmärrän siis hyvin, että suurin osa ihmisistä tuomitsee tämän. Haluan vain sanoa teille, että en rakasta aviomiestäni yhtään vähempää kuin ennenkään. Uskokaa tai älkää.

Vierailija
33/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahah, miten sattuikin, että on just samanlainen tapaus. Aika kätsyä!

No, vähän mietin itsekin, että ei vaan rakastajani avovaimo olis linjoilla :( Toivottavasti ei.

Vierailija
34/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis odotteletko passissa hälytysvalmiudessa, että se varattu mies soittaa sulle jossain välissä, että nyt olisi vartti aikaa, tule tänne käymään, niin panen sua pikaisesti pakettiauton takana? Miksi ihmeessä? Mitä saat siitä muuta kuin tunteen olevasi ilmainen prostituoitu? En oikein ymmärrä.

Vierailija
35/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, te vain "päädyitte" tuohon. Voisko kliseisempää enää olla... Kyse on teidän tietoisesta päätöksestä pettää toisten luottamus ja olla epärehellisiä ja epäkunnioittavia. Ei tuossa ole kyse välittämisestä, vaan kuvottavasta, iljettävästä petoksesta, vaan itserakkaudesta. Todellista rakkautta ei ole ajaa omia etujaan ja kusettaa toista vuosikausia. Toivottavasti sinä ja petturikumppani saatte ansionne mukaan.

Vierailija
36/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme yhdessä 24/7. Mieheni on edelleen umpirakastunut minuun ja rehtiyden ja kunnollisuuden perikuva. Näkisin heti, jos niin kävisi. Meistä minä olisin paremminkin se, joka voisi niin tehdä, mutta eipä ole tarvetta.

Vierailija
37/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yli 12-vuotta tienyt mieheni toisesta naisesta vaikka he eivät sitä tiedä(tietääkseni :D) Et sinäkään voi tietää etteikö tiedän puolisot tiedä.

Miten sait tietää ja miksi et kerro tietäväsi? Mitä ajattelet miehestäsi?

Pitkä tarina kuinka sain tietää. Jokaisella on oikeus johonkin omaankin vaikka ollaan suhteessa. Esim. seksi ei ole niin minun juttu mies hoitakoon sen muualla.

Vierailija
38/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti paneskelette likaisina ja hikisinä jossain pakettiautossa ja sitten siitä takaisin töihin? :O Okei.

No joo, itse asiassa tuolla tavalla minunkin ex-miehelläni olisi ihan hyvin voinut olla suhde jonkun kanssa. Ehkä hänellä oli joku nainen p*skaisessa autotallissa aina pantavana kun hän siellä iltamyöhään usein viihtyi. No, onnea vain sille naiselle. Itse en tuollaiseen ryhtyisi.

Vierailija
39/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi valvoa toista oikeasti 24/7. Tiukimminkin valvotussa suhteessa tilaisuuksia pettämiseen tulee aina, vapaista puhumattakaan.

Vierailija
40/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ällöttävä

Näin aattelin itsekin ennen ihmisistä, jotka tekivät kuten minä nyt. Ymmärrän siis hyvin, että suurin osa ihmisistä tuomitsee tämän. Haluan vain sanoa teille, että en rakasta aviomiestäni yhtään vähempää kuin ennenkään. Uskokaa tai älkää.

Mä uskon! Vähempää ei ole nimittäin enää mahdollistakaan rakastaa, jos tuon tien valitsee.