Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet varma, ettei miehesi petä. Perustele!

Vierailija
22.06.2017 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen niiltä ihmisiltä, jotka uskovat varmasti, ettei mies petä. Miksi luulet näin? Mitkä asiat puhuvat sen puolesta?

Itse olen salasuhteessa toisen miehen kanssa ja kummankaan puolisot eivät epäile mitään. Näin on ollut jo 4 vuotta. Ollaan molemmat erittäin perhekeskeisiä, ei poissa öitä, ei oikeastaan iltojakaan. Ei viestitellä toisillemme kuin salaisilla sähköpostiosoitteilla. Kukaan meidän ystävistä tai sukulaisista ei varmastikaan uskoisi meistä tällaista. Silti ollaan tähän päädytty. Saadaan toisiltamme paljon mutta ei missään nimessä haluta mihinkään viralliseen suhteeseen. Kumpikin rakastetaan kumppaneitamme. Vaikka mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset eivät näin uskokaan. En uskonut itsekään ennen, että kahdesta ihmisestä välittäminen olisi mahdollista.

Kommentit (218)

Vierailija
41/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies voi ikinä varmaks sanoa musta että mä en pettäis. Meidän on vaan luotettava toisiimme ja jos jotain ilmenee niin sitten asia selvitetään. Jos kokoajan eletän molemmat sillä ajatuksella et toinen pettää joskus niin  ei varmaan kannata seurustella. Jatkuva epäluottamus tekee kans parisuhteeseen aika ison ongelman.

Vierailija
42/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on juuri sellainen kilttimies josta täälläkin paljon puhutaan:

-Kyyneleet valuu kilttimiehen poskille

-taas palaa kilttimies yksin kotiinsa

-kilttimies suutelee oluttölkin kylmää metallia jne..

Tästä voisi vaikka kirjoittaa kirjan, mutta pitäisi ensin selvittää kaikki nuo tekijänoikeudet sillä tästä on täällä niin paljon kirjoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni mies ei petä. Olen itse se mies. Siitä tiedän. Kuka katkera mamma näit aloituksia tekee päivästä toiseen

Vierailija
44/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme muun ajan yhdessä paitsi työajan. Joten miehen pitäisi pettää töissä. Siellä on vain miehiä, myös asiakkaat on miehiä (olen käynyt monta kertaa miehen työpaikalla). Ja työssä tulee hiki, joten mies on hikisissä vaatteissa. Jos sinne tulisi joku naispuoleinen postinjakaja jakamaan postia, niin en usko että hikinen mieheni hänen kanssa menisi panemaan, kun työpaikalla ei edes olisi paikkaa tehdä sitä vaan pitäisi ajaa auto jonnekin parkkiin ja siinä sitten touhuta. Saan miehen aina kiinni töistä, hän myös itse usein soittelee sieltä minulle ja viestittelee. Tiedän miehen kaikki salasanat, myös kännykkään eli ei ole syytä epäillä, että hän puuhaisi jotain salaista kännykällään tai tietokoneella. Minä olen huomattavasti taitavampi tietokoneiden kanssa, joten hän tietää, että halutessani löytäisi kyllä mikäli salaisi jotain, koska hän ei osaa piilottaa asioita kun ei oikein ymmärrä tekniikasta. Ei myöskään ole mitään syytä epäillä, että pettäisi.  

Itse asiassa jos jompikumpi meistä voisi pettää salaa, niin se olen minä. Tosin en kyllä sitä tee.

Rakastajanikin on hikisissä duunarihommissa. Hänellä on käytössään isompi auto, jossa voidaan tosiaan paneskella ihan rauhassa pois muiden katseilta. Itse pääsen keskellä päivää milloin vaan miehellä sattuu olemaan tauko. Rakastajani avovaimokin on taitava tietokonehommissa mutta ei hän tiedä miehen salasanaa gmailiin, siis siihen toiseen hänen tekemäänsä sähköpostiin.

Siis odotteletko passissa hälytysvalmiudessa, että se varattu mies soittaa sulle jossain välissä, että nyt olisi vartti aikaa, tule tänne käymään, niin panen sua pikaisesti pakettiauton takana? Miksi ihmeessä? Mitä saat siitä muuta kuin tunteen olevasi ilmainen prostituoitu? En oikein ymmärrä.

En nyt sentään :) Neljä vuotta on pitkä aika ja alussa tietenkin meidän tapaamiset olivat erilaisia luonteeltaan. Vietettiin joskus iltoja yhdessä mutta ajoissa kotiin. Ollaan kiinnytty toisiimme jossain määrin ja saan häneltä parempaa seksiä kuin mieheltä. Jos pitää rautalangasta vääntää, niin ollaan vaan niin yhteensopivia, että laukean hänen kanssaan helposti ja useasti. Aviomiehen kanssa erittäin harvoin ja näin on ollut aina. Mutta seksi on vain yksi osa parisuhdetta ja siksi en rupea seksin vuoksi eroamaan. En saisi tästä rakastajasta missään nimessä parempaa aviomiestä enkä häntä arkeeni edes haluakaan.

Vierailija
45/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko toisen rehellisyyteen on vähän kuin usko Jumalaan, lapsenomaista. Kun oikein haluaa uskoa johonkin, niin silloin ei näe edes kaikkein selvimpiä pettämisen merkkejä, vaikka ne olisi levitetty silmien eteen.

Vierailija
46/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mistäs sinä, ap, tiedät ettei sinun puolisosi petä? Nyt nauratte salarakkaasi kanssa vain puolisoidenne sinisilmäisyydelle mutta ihan yhtä hyvin hekin voivat pettää teitä.

Vierailija
47/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelen parhaillaan 39-vuotiaan Tamperelaisen ukkomiehen kans seksichatissa...

Sellanen työpäivä kiltillä kolmen lapsen isillä....Vaimo ei kuulema osaa epäillä yhtään mitään...juuu.

Vierailija
48/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksikö sinulle pitää perustella? Jotta pääsisit ampumaan niitä perusteluja alas vai? Ja levittämään pahaa mieltä ja epävarmuutta?

Ihan vaan keskustelun vuoksi :) Ja ehkä myös voisin valottaa, etteivät asiat ole niin mustavalkoisia. Olen liki viiskymppinen nainen, joka on ollut erittäin yksiavioinen ensimmäiset 20 vuotta. Paheksuin ja moralisoin pettäjiä ja olin varma, että jos pettää, niin parisuhteessa menee huonosti. Ei se näin välttämättä ole.

Kyllä se niin on. Jos ei kunnioita kumppaniaan sen vertaa ja on valmis ottamaan riskin, joka ilmi tullessaan tuhoaa oman kumppanin perusluottamuksen, luottamuksen kaikkiin ihmisiin ja sotkee koko elämän, ei kyllä ihan oikeasti ole parisuhteessa kaikki ok, tai toinen puolisko on todella itsekeskeinen tyyppi, joka ajattelee vain itseään.

Parisuhde perustuu luottamukselle.

En ole mustavalkoinen, kuka tahansa voi ajautua pettämään, elämässä tulee yllättäviä tilanteita, mutta on silti typerää väittää, että parisuhteessa olisi kaikki ok, jos toista kusetetaan pahimmalla mahdollisella tavalla.

Myös tuo on nähty moneen kertaan, että pettäjät oikeuttavat pettämisensä mitä erikoisemmilla syillä, usein myös olen törmännyt tuohon "voi rakastaa useampaa" tai "haluan olla molempien kanssa". Se on ihan ok kun kaikki osapuolet tietävät tilanteen, muutoin se on luottamuksen pettämistä pahimmalla mahdollisella tavalla omaa kumppania kohtaan.

Ap, olet itsekeskeinen oman edun tavoittelija. Toivottavasti parannat tapasi ja käytät sivusuhteeseesi panostetut panokset omaan parisuhteeseesi. Jotainhan sinä sivusuhteelta haet, mitä parisuhteessasi et saa.

Vierailija
49/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no mistäs sinä, ap, tiedät ettei sinun puolisosi petä? Nyt nauratte salarakkaasi kanssa vain puolisoidenne sinisilmäisyydelle mutta ihan yhtä hyvin hekin voivat pettää teitä.

Missään nimessä ei naureta. Ja voi hyvin pettääkin ja on pettänytkin. Mutta siitä pääsin yli aikoinani eikä tämä ole kosto. Näiden tapahtumien välissä on 12 vuotta aikaa.

Vierailija
50/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo pettää ruokatunnilla tai ottaa aamupäivän vapaaksi. Kaksi puhelinta, pitää toista puhelinta vain työpaikalla. Aina lähtee ajoissa kotiin töistä.

Vierailija
51/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kerran petetylle, että ukkonsa käy vieraissa. Sain vihat päälleni, "koska tää on meidän yksityisasia". Huvittavaa seurata vierestä, kun sama peli jatkuu. Mutta omapahan on "yksityisasiansa". En enää siihen puutu.

Vierailija
52/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksikö sinulle pitää perustella? Jotta pääsisit ampumaan niitä perusteluja alas vai? Ja levittämään pahaa mieltä ja epävarmuutta?

Ihan vaan keskustelun vuoksi :) Ja ehkä myös voisin valottaa, etteivät asiat ole niin mustavalkoisia. Olen liki viiskymppinen nainen, joka on ollut erittäin yksiavioinen ensimmäiset 20 vuotta. Paheksuin ja moralisoin pettäjiä ja olin varma, että jos pettää, niin parisuhteessa menee huonosti. Ei se näin välttämättä ole.

Kyllä se niin on. Jos ei kunnioita kumppaniaan sen vertaa ja on valmis ottamaan riskin, joka ilmi tullessaan tuhoaa oman kumppanin perusluottamuksen, luottamuksen kaikkiin ihmisiin ja sotkee koko elämän, ei kyllä ihan oikeasti ole parisuhteessa kaikki ok, tai toinen puolisko on todella itsekeskeinen tyyppi, joka ajattelee vain itseään.

Parisuhde perustuu luottamukselle.

En ole mustavalkoinen, kuka tahansa voi ajautua pettämään, elämässä tulee yllättäviä tilanteita, mutta on silti typerää väittää, että parisuhteessa olisi kaikki ok, jos toista kusetetaan pahimmalla mahdollisella tavalla.

Myös tuo on nähty moneen kertaan, että pettäjät oikeuttavat pettämisensä mitä erikoisemmilla syillä, usein myös olen törmännyt tuohon "voi rakastaa useampaa" tai "haluan olla molempien kanssa". Se on ihan ok kun kaikki osapuolet tietävät tilanteen, muutoin se on luottamuksen pettämistä pahimmalla mahdollisella tavalla omaa kumppania kohtaan.

Ap, olet itsekeskeinen oman edun tavoittelija. Toivottavasti parannat tapasi ja käytät sivusuhteeseesi panostetut panokset omaan parisuhteeseesi. Jotainhan sinä sivusuhteelta haet, mitä parisuhteessasi et saa.

Totta kai haen, sehän on selvä :) Ei avioliittomme täydellinen ole mutta ei missään nimessä huono.

Vierailija
53/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunnilla ehtii pettämään. Samoin kumppanille voi sanoa pääsevänsä klo.4 töistä, vaikka pääseekin jo kolmelta. Tiedän vanhuksia, jotka lähtevät muka terapeuttisiin töihinsä 7.ksi, mutta suuntaavatkin mummelityttöystävän luo. Kotona odotteleva "Ritva" ei epäilee mitään ja kehuu kaikille "Arvon" ahkeruutta. Monille työ on pakokeino ahdistavasta parisuhteesta, jonka varjolla pääsee jossain vaiheessa sujahtamaan siihen piristävään salasuhteeseen.

Vierailija
54/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme muun ajan yhdessä paitsi työajan. Joten miehen pitäisi pettää töissä. Siellä on vain miehiä, myös asiakkaat on miehiä (olen käynyt monta kertaa miehen työpaikalla). Ja työssä tulee hiki, joten mies on hikisissä vaatteissa. Jos sinne tulisi joku naispuoleinen postinjakaja jakamaan postia, niin en usko että hikinen mieheni hänen kanssa menisi panemaan, kun työpaikalla ei edes olisi paikkaa tehdä sitä vaan pitäisi ajaa auto jonnekin parkkiin ja siinä sitten touhuta. Saan miehen aina kiinni töistä, hän myös itse usein soittelee sieltä minulle ja viestittelee. Tiedän miehen kaikki salasanat, myös kännykkään eli ei ole syytä epäillä, että hän puuhaisi jotain salaista kännykällään tai tietokoneella. Minä olen huomattavasti taitavampi tietokoneiden kanssa, joten hän tietää, että halutessani löytäisi kyllä mikäli salaisi jotain, koska hän ei osaa piilottaa asioita kun ei oikein ymmärrä tekniikasta. Ei myöskään ole mitään syytä epäillä, että pettäisi.  

Itse asiassa jos jompikumpi meistä voisi pettää salaa, niin se olen minä. Tosin en kyllä sitä tee.

Rakastajanikin on hikisissä duunarihommissa. Hänellä on käytössään isompi auto, jossa voidaan tosiaan paneskella ihan rauhassa pois muiden katseilta. Itse pääsen keskellä päivää milloin vaan miehellä sattuu olemaan tauko. Rakastajani avovaimokin on taitava tietokonehommissa mutta ei hän tiedä miehen salasanaa gmailiin, siis siihen toiseen hänen tekemäänsä sähköpostiin.

Siis odotteletko passissa hälytysvalmiudessa, että se varattu mies soittaa sulle jossain välissä, että nyt olisi vartti aikaa, tule tänne käymään, niin panen sua pikaisesti pakettiauton takana? Miksi ihmeessä? Mitä saat siitä muuta kuin tunteen olevasi ilmainen prostituoitu? En oikein ymmärrä.

En nyt sentään :) Neljä vuotta on pitkä aika ja alussa tietenkin meidän tapaamiset olivat erilaisia luonteeltaan. Vietettiin joskus iltoja yhdessä mutta ajoissa kotiin. Ollaan kiinnytty toisiimme jossain määrin ja saan häneltä parempaa seksiä kuin mieheltä. Jos pitää rautalangasta vääntää, niin ollaan vaan niin yhteensopivia, että laukean hänen kanssaan helposti ja useasti. Aviomiehen kanssa erittäin harvoin ja näin on ollut aina. Mutta seksi on vain yksi osa parisuhdetta ja siksi en rupea seksin vuoksi eroamaan. En saisi tästä rakastajasta missään nimessä parempaa aviomiestä enkä häntä arkeeni edes haluakaan.

Et nyt vieläkään oikein kerro, mikä tuo teidän suhteenne on tällä hetkellä. Aluksi olette viettäneet iltoja yhdessä, mutta nykyään panette työaikana pakettiautossa ja siinä se. En nyt oikein saa kiinni siitä, missä vaiheessa se kiintyminen on tapahtunut, kun ette ole kotoa koskaan pois.

Vierailija
55/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuin paita ja peppu :D molemmat teemme freelancertöitä kotoa käsin, meillä on yhteiset ystävät, ja nautimme toistemme seurasta niin paljon että olemme oikeastaan yhdessä melkein 24/7. Jos nyt ajattelen kulunutta viikkoa niin ei olla oltu hetkeäkään erossa. Rakastelemme myös 2-3 kertaa päivässä joka päivä, itse haluaisin vielä enemmänkin mutta yleensä sen 3.kerran jälkeen mies ei enää fyysisesti pysty. Joten kaikki tämä huomioonottaen olisi aikamoinen saavutus jos onnistuisi pettämään :D

Mutta vaikka olisimme erossa tuntikausia kerrallaan, ei pettämisestä olisi huolta. Ikinä en ole yhtä rehtiä, lojaalia ja rakastavaa ihmistä tavannut :)

Vierailija
56/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi käydä vieraissa ihan luvankin kanssa, mutta ei missään nimessä halua, koska kokee sen olevan niin väärin (tähän ei liity pelkoa siitä että minäkin haluaisin, koska minä en halua. mutta jos mies tahtoisi kokeilla kun hän ei ole ollut muiden kanssa, toisin kuin minä, se olisi täysin ok.)

Vierailija
57/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt vieläkään oikein kerro, mikä tuo teidän suhteenne on tällä hetkellä. Aluksi olette viettäneet iltoja yhdessä, mutta nykyään panette työaikana pakettiautossa ja siinä se. En nyt oikein saa kiinni siitä, missä vaiheessa se kiintyminen on tapahtunut, kun ette ole kotoa koskaan pois.

Kyllä sitä neljässä vuodessa on ehditty keskustelemaan sähköpostin välityksellä vaikka mistä ja opittu tuntemaan toisemme sen ja tapaamisten aikana. Ekat kaksi vuotta meni niin, että ei todellakaan aina sekstailtu vaan vaan juteltiin ja oltiin lähekkäin. Nykyään tapaamiset sisältävät aina seksiä sillä tavataan harvemmin ja halutaan molemmat toisiamme ja sellaiselta tuntuvaa seksiä, mitä kotona ei saa. Tai ainakaan minä en saa.

Vierailija
58/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisilla nyt on sellaiset työt, ettei työpäivän aikana paneskelu ole mahdollista.

Vierailija
59/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toisilla nyt on sellaiset työt, ettei työpäivän aikana paneskelu ole mahdollista.

Mikä on sellainen työ? Tai sellainen, että pommin varmasti joka ikinen päivä kumppani tietää, milloin toinen on oikeasti lähtenyt työpaikalta?

Vierailija
60/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena eräässä tehtaassa töissä ja siellä oli tällainen "salapari". Kävivät ruokatunnilla panemassa. En tiedä missä kävivät vai panivatko vaan autossa. Mutta kaikki tiesi paitsi heidän aviopuolisot.