Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippituoli; kerro salaisuutesi, jota kukaan muu ei tiedä kuin sinä itse

Vierailija
21.06.2017 |

,

Kommentit (435)

Vierailija
181/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienenä koko sydämestäni ihastunut Leijonakuninkaan Simbaan :D :D Minulla oli joukko jotain Aku Ankka lehtiä, joiden lopussa saattoi olla lyhyt Leijonakuningas sarjakuva. Kohtelin niitä kuin mitäkin prnlehtiä.

Piilottelin näitä tiettyjä Aku Ankkoja aina huolella esim. vaatekaappiini, ettei vai äiti saisi tietää salaisesta intohimostani... Voi minua likaista lasta

Vierailija
182/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut kaverini salarakkaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan usein asiakkailta kehuja hyvästä asiakaspalvelusta ja iloisuudesta sekä kuulen olevani omalla/oikealla alalla. Oikeesti vihaan sitä työtä ja vituttaa asiakkaat, mutta ilmeisesti osaan (onneksi) edes esittää pitäväni siitä.

Hei, tämähän on ihan kuin mun suusta :D Teen asiakaspalvelutyötä ja olen saanut paljon kehuja asiakkailta, työkavereilta ja pomolta aurinkoisesta asenteestani. Työvuoron päätyttyä ei edes hymyilytä, ellen naura itsekseni typerille asiakkaille :D

Vierailija
184/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin n 30-vuotiaana etten voi tulla raskaaksi. Oli nimittäin ollut tilaisuuksia. Lähdin Kreikkaan ja naiskentelin erään paikallisen kanssa ilman huolen häivää. Tulin raskaaksi. Tein abortin. Edellisenä vkl ennen aborttia tapasin komean palomiehen, jonka vein kotiini ja kerroin että olen raskaana. Hän suhtautui kunnioittavasti minuun. Se tuntui oudolta.

Vierailija
185/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien ajan ainut syy miksi en ole tappanut itseäni, on ollut se että haluan "voittaa" ja elää pidempään kuin minut pahoinpidelleet ihmiset, jotta voin käydä vähintäänkin potkimassa heidän hautakivensä nurin.

Vierailija
186/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama, ollut lapsesta saakka. Ja olen ihan samanlainen kuin itseäsi kuvailet!

Vierailija
187/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kostaa yhdelle huijarille tavalla tai toisella. Ilmoitin jo poliisille  ja Valviraan.On aiheuttanut paljon pahaa monelle naiselle ja ainakin hidastan tavallaab hänen etenemistään urallaan.

Vierailija
188/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut työkaveriini. Enkä pääse asiasta yli. 😬

TIedän, kerroit sen minulle. Ja minä tein sen virheen että käytin tilannetta hyväkseni suutelemalla sinua ja vähän kourimallakin kun tanssimme, vaikka en itse ole rakastunut sinuun. Kehuit myös olevasi erittäin hyvä suihinottaja ja vaikka sitä sitten ehdotin, niin en toivonut että olisit sen tehnyt. Onneksi et tehnytkään. Toivon kuitenkin edelleen salaisesti, että tulisit minun ja vaimoni vieraaksi ja saisit vihdoin täyttää oman fantasiasi minusta. 

Vierailija
189/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kyllästynyt kotirouva -syndrooma (tosin olen työelämässä). Vietän paljon aikaa yksin, kun mies painaa mielipuolisella työtahdilla pitkiä päiviä. Eräissä juhlissa ajauduin harrastamaan känniseksiä nuoremman työkaverini (ukkomies hänkin) kanssa. Nykyään tapailemme kahvin ja lasillisen merkeissä säännöllisesti, keskustelemme ja teemme mukavia asioita yhdessä. Suhde on platoninen, mutta selvää sähköä on ilmassa... kumpikin meistä rakastaa puolisoaan, muttemme koe henkisesti saavamme tällä hetkellä liitoiltamme mitä tarvitsemme. Vaikeaa! Ei haluaisi ajautua uudestaan pettämään, vaikka kaipa tämä treffailukin voidaan petokseksi jo laskea.

Vierailija
190/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt miestäni joka kesänä vähintään kahden miehen kanssa. Usein kesääni on kuulunut useampi vieras. Yhdessä olemme olleet 23 vuotta.

Miksi et kerro miehellesi, että haluat seksiä muidenkin kanssa? Minä sanoin niin vaimolleni ja nyt nautimme molemmat, yleensä yhdessä, ihanasta, villistä ja nautinnollisesta seksistä toisten parien kanssa, mutta myös keskenämme. Elämämme on mullistunut täysin, elämme parasta aikaamme yhdessä. Ja meillä yhteistä elämää takana jo melkein 30 vuotta.

Vierailija
191/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni suhteemme alussa hänen kaverinsa kanssa. Tai itseasiassa kahdenkin kaverin. Myöhemmin mieheni sai tietää jotenkin noista syrjähypyistäni, mutta antoi anteeksi koska emme silloin vielä seurustelleet.

Olen myös sairastanut klamydian, genitaaliherpeksen, kondylooman ja bakteerivaginoosin.

Olen antanut seksiä rahasta sekä varastellut kaupoista jäämättä kiinni. Tuossa nyt joitakin.

Vierailija
192/435 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että minulla on joku mielenterveysongelma. En tunne muita ihmisiä kohtaan juuri mitään. Kaverit ovat ihmisiä joiden kanssa on hauska viettää aikaa, mutten heitä kaipaa. Puolisokin löytyy ja hän on valikoitunut arjen helppouden perusteella. Nyt kyllä tosin pitäisi varmaan laittaa puoliso vaihtoon, sillä arjesta on tullut jotenkin kamalaa säätöä, mutta en ennen lomaa ehdi hoitamaan sitä rulianssia.

Vierailija
193/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää imuroida mutta pitää imuroida

Vierailija
194/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joun alkoholia raskausaikana 26 vuotta sitten.

Vierailija
195/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään olevani hullu. Muistan jo seitsemänvuotiaana kokeneeni tunteen, että joku tarkkailee ja että silloinen opettajani olisi ikkunan takana tai jossain lähellä tarkkailemassa. Tiesin, olen aina tiennyt, ettei oikeasti ole ja että olen yksin eikä kukaan tarkkaile, mutta samaan aikaan on aina tunne, että joku on ikkunan takana tai pystyy vaikka seuraamaan nytkin tätä kirjoittamaani. Henkilö tai henkilöt vaihtelee aina, on vanhoja opettajia, esimiehiä, luokka- tai työkavereita, joihin haluaisin tehdä jollain tapaa kai vaikutuksen. Pystyn irroittautumaan tästä tunteesta, jos oikein yritän (esim. seksin aikana ja kun en ole yksin, silloin se unohtuu), mutta jos en yritä, se tunne seuraa ainakin kotonani. En kaipaa hulluksi huutelua, en kaipaa hanki apua -huutelua, oikeastaan haluaisin tietää mistä on kyse mutta negatiivisen kommentoinnin voi jättää pois. Olen yrittänyt googlata ja tehnyt netissä ties mitä skitsofrenia- ja paranoia-testejä, mutta niiden tulokset, vaikkakin vain suuntaa-antavia eikä mitään diagnooseja, ovat aina puhtaat. Tämä on mulle todella vaikea ja etenkin nolo asia. Kukaan ei tiedä.

Oletko liian kiltti ja ns. auktoriteetteja ylikunnioittava ihminen? Uskallatko elää oman itsesi kaltaista elämää? Uskallatko tarvittaessa  vihata, kiroilla, tuntea itsesi vahvaksi? Vai tunnetko olevasi siihen liian huono, pieni ja mitätön?  Harjoittele tervettä itsekkyyttä  ja uskalla kertao myös näistä tuntemuksistasi. Käännä ne vaikka koomiksi, silloin niitä voi olla helpompi lähestyä.  Haasta  itsesi johonkin rankkaankin exreme-lajiin, vaikka sukeltamiseen, benji-hyppyihin.

Vierailija
196/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v mies ja salaisuuteni on että olen paneskellut jo vuoden tyttöystäväni äitiä salaa

Vierailija
197/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen paneskellut tyttöystäväni äitiä jo vuoden...... olen 20v mies

Vierailija
198/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut työkaveriini. Enkä pääse asiasta yli. 😬

Minulla taitaa olla sama juttu.

Vierailija
199/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on vähän samaa kun aiemmissa kirjotteluissa,tai vain haaveena. Olen n.40 v mies ja haaveilen usein seksistä erään n.60 v naisen kanssa koska hänen rintansa on ihanan isot ja täyteläiset,samoin lantio todella kiihottavan leveä:) Hän on tavallaan työkaverini ja usein jään katsomaan hänen vartalonsa muotoja. En tiedä onko hän huomannut sen kuinka hyvin:D Usein tosin mietin seksiä hänen kanssaan ja miltä rinnat näyttää ja tuntuisi käsissäni :DSamaten mua kiinnostaa myös isot tai pitkät naiset,itseäni pitemmät ja mietin seksiä joidenki tuntemieni pitkien naisten kanssa ja usein nämä ovat olleet minua vanhempia naisia. Vaikka salikarju olenkin ja lihaksia kasvatan,niin ei mua niinkään kiinnosta fitnesstytöt kuin nämä isot muodokkaat naiset jotka on vähän mua vanhempia tai paljonkin vanhempia:D

Vierailija
200/435 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksinäinen suuren osan elämästäni kiusaamisen ja ulkopuolisuuden tunteen takia  ja olen vielä nuori. Puoliani en ole koskaan osannut pitää koska olen niin kiltti ja hyväntahtoinen...tai olin...nykyään tunnen mielihyvää kun terrorismia ja muuta tapahtuu "viattomille" ihmisille. En tunne enään että pidän ihmisistä koska minua on aina hyljeksitty jopa tuntemattiomien toimesta. Olen ihan normaalin näköinen hiljainen nuori nainen. Mutta olen vaan katkera ja terapiaan pääsy on ollut vaikeaa yksin. Perhe ei ymmärrä tuskiani eikä heitä kiinnosta. kavereita minulla ei ole kuin 2 mutta en puhu heillekkään kuin muutaman kerran vuodessa. Olen väsynyt ja en ikinä ihmettele miksi moni nuori voi niin pahoin suomessa. Ketään ei paskaakaan kiinnosta miltä tuntuu ja miten menee. Niin että kaikki ne terrorismin uhrit ovat mielestäni jokatapauksessa voineet olla kiusaajia, pettäjiä, ilkeitä ihmisiä jotka tuntee hyvää oloa muiden pahasta olosta. Eo harmita että kuolivat. Sääli kyllä jos mukana oli heikko-osaisia niinkuin itse olen. Lapsille pahoja-asioita en toivo tapahtuvan tosin joten se on harmi jos heitäkin oli iskuissa. Lapset oppii pahansisuisuutensa aikuisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi