Rippituoli; kerro salaisuutesi, jota kukaan muu ei tiedä kuin sinä itse
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan välitä ihmisistä. Kuuntelen kyllä ja olen kohtelias, mutta ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Jotkin harvat asiat saattavat liikuttaa kovastikin, mutta muuten olen ajatellut olevani lähes psykopaatti.
Tämä on tosiasiassa hyvin yleistä. Ihmisillä todella on taipumusta paasata omista asioistaan, mutta kun itse yrittää kertoa itselle tärkeistä asioista, niin ihmisten silmiin tulee sellainen hieman sumea katse. Ilmiön laajuus on alkanut ottamaan itseäni aika tavalla päähän. Pidän itseasiassa ihmisiä, joita ei kiinnosta muiden asiat, hieman tyhminä. Viisas ja älykäs ihminen kuuntelee kiinnostuneena ja valmiina poimimaan sieltä toisen ihmisen kertomasta jotain oleellista, omaa ajattelua sykähdyttävää tai haastavaa tai sitten vain ihan pelkästä kiinnostuksesta ja välittämisestä toista kohtaan.
Yritän aina olla aidosti kiinnostunut ja välittää ihmisistä. Paras tapa tähän on kuunnella ja olla läsnä.
Tunnen syyllisyyttä vaikka mistä. Tiedän etten ole kummoinen äiti, vaimo tai ystävä. Välillä mietin että perheessämme on jotain todella pielessä. En vain osaa pukea sanoiksi mikä. Onko se minun ja mieheni välit, mikä aiheuttaa se tunteen ettei kaikki ole miltä näyttää. Vai olenko se vain minä, joka olen kajahtanut ja kuvittelen vain.
Tajusin, että exäni on todennäköisesti jonkinlainen psykopaatti tai narsisti. Tajusin asian, kun kerroin alle kuukauden takaisesta erosta ystävälleni ja hänen kommenttinsa laittoivat miettimään asiaa. Niin monta asiaa selittyy! Olen nyt kaksi päivää miettinyt asiaa... ja todella hämmentynyt ja sekaisin. Itse asiassa exä sanoi itsekin jo suhteen aikana jotain tämän suuntaista. Ainoa selitys sille, miksi olin niin sokea, täytyy liittyä siihen, että itse on niin erilainen, ettei kykene ymmärtämään, että tuon kaltaista ajattelua ja laskelmoitua toimintaa voi olla olemassa. Kailen selitin itselleni (ja muillekin) parhain päin... ja olinhan mä rakastunut, osasin minut koukuttaa itseensä. Kenellekään en kehtaa kaikkien mutkien jälkeen tästä puhua, ainakaan toistaiseksi. Miten järkevä ja älykäskin ihminen voi hämääntyä näin täydellisesti. Nolottaa ja hävettää!
En ole koskaan kertonut kenellekään totuutta siitä, kuka minut raiskasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miestäni ja mietin miten pääsen tästä vankilasta, jota jotkut kodiksi kutsuvat. En jaksaisi tuota itsekästä ja ilkeää idioottia enää hetkeäkään, mutta kiusalla ei halua erota eikä edes keskustella asioista. En tajua miten aikoinani valitsin juuri tämän sankarin puolisokseni, ei voi ymmärtää...no, esittää muille niiiiiiiin mukavaa & ystävällistä vaikka on läpimätä valehtelija oikeasti. Vituttaa myös tuota teeskentelyä seurata vierestä.
Luuletko sä vielä oikeasti että avioeroon tarvitaan molempien suostumus?
Jos haluat eron, senkus otat sen. Laitat paperin oikeuteen, tuleva ex-miehesi saa sen sitä kautta kyllä viimeistään tietoonsa.
No en luule, mutta koska puolison käytös ihan järjetöntä niin haluaisin erota sovussa. On joskus uhkaillut tappavansa jne.jos haen eroa, joten siksi olisi parempi olla samaa mieltä asiasta. Meillä myös yhteinen talo ym.ja voin kuvitella että tekisi kaikesta niin vittumaista ja hankalaa tällaisessa tilanteessa enkä ihmettelisi vaikka tekis mullekin jotain. Jos mulla ois varallisuus parempi niin muuttaisin jonnekin Nevadaan ja jättäisin kaiken vaan taakseni.
Mua ei haittaa yhtään jos sun mies hakkaa tollasen tossun
Kiitos ymmärryksestä te ihanat ja empaattiset palstalaiset! Näköjään kellään muulla ei ole ollut psyykkisesti sairastunutta, epävakaata ja väkivaltaista puolisoa, jonka kanssa asioita ei voi sopia kuten jonkun ns. normaalin ihmisen kanssa. ( on ollu useita kertoja osastohoidossa aggressiivisuuden ja harhojen takia ) Ja jossa vaihtoehtona ei voi olla avioeron hakeminen ja talon myyntiin laittaminen, jos toinen on sitä vastaan. Varsinkin, kun mulla ei ole mahdollisuutta noin vain irtisanoutua töistäni ( =tuloista ) ja koko elämästäni täällä. Keneltä te ajattelette mun OIKEASTI saavan suojelua, kun 100% varmasti kostaisi mulle ankarasti tekoni? Olen yrittänyt pyytää apua ammattilaisilta, mutta neuvona on ollut se, että mun pitäis vaan "kadota" esim.hänen osastohoidon aikana ja sitten hakea eroa. ! t.se vitun tossu, kenet pitäisikin hakata
Mulla on ollut väkivaltainen suhde mutta lähdin siitä.
Ero tuntuu lähes mahdottomalta ajatukselta mutta usko, se onnistuu.
Jos jäät tuon kaltaiseen "parisuhteeseen" niin pahimmassa tapauksessa kuolet tai puolisosi ei anna sinun poistua kotoa.
Eroa vielä kun voit!
Mä runkkasin kerran ketsuppipulloon ja aattelin mun kämppikseni syövän sitä mutta sitä söikin loppujen lopuksi oma veljeni.
Minä leikin barbeilla vielä 17-vuotiaana!
K10 kirjoitti:
Tajusin, että exäni on todennäköisesti jonkinlainen psykopaatti tai narsisti. Tajusin asian, kun kerroin alle kuukauden takaisesta erosta ystävälleni ja hänen kommenttinsa laittoivat miettimään asiaa. Niin monta asiaa selittyy! Olen nyt kaksi päivää miettinyt asiaa... ja todella hämmentynyt ja sekaisin. Itse asiassa exä sanoi itsekin jo suhteen aikana jotain tämän suuntaista. Ainoa selitys sille, miksi olin niin sokea, täytyy liittyä siihen, että itse on niin erilainen, ettei kykene ymmärtämään, että tuon kaltaista ajattelua ja laskelmoitua toimintaa voi olla olemassa. Kailen selitin itselleni (ja muillekin) parhain päin... ja olinhan mä rakastunut, osasin minut koukuttaa itseensä. Kenellekään en kehtaa kaikkien mutkien jälkeen tästä puhua, ainakaan toistaiseksi. Miten järkevä ja älykäskin ihminen voi hämääntyä näin täydellisesti. Nolottaa ja hävettää!
Tämä on kuin omaa kirjoitustani. Ei itsellä myös aiempaa kokemusta psyk.sairaasta kumppanista ja ilmeisesti olin aivan sokea miehen suhteen. Varmaankin osasi alussa kohdata minut oikealla tavalla ja oli kuitenkin yleissivistystä ja näennäiskiinnostusta alaani kohtaan, tietoakin. Vähitellen kuvioon tuli paranoiaa, mustasukkaisuutta ja kontrollia, viinaakin meni. Menetin myös rahaa pienen summan.
Hyvin sairas mies monella tapaa ja olikin poliisin tuttu ennastaan. Suhde oli vajaan vuoden, mutta jätti jälkensä. En pysty tästä puhumaan, sillä tuttavat näkivät meidät onnellisena parina.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan lapsia. Minulla ei ole minkäänlaista äidinvaistoa ja omaan vaikeuksia hahmottaa lapsille ihmisarvoa. On hankala yrittää selittää tätä sanoin. Inhoni rajoittuu vain tunnetasolle eli en siis voisi, haluaisi tai kykenisi satuttamaan lasta. Lapset ovat ihmisiä alempiarvoisia ja kaikin tavoin vastemielisiä. Jossain kaupan kassajonossa saatan katsella pientä lasta rattaissa (vanhemman huomaamatta) ja tuntea vain vastenmielisyyttä ja inhoa. En keksi lapsista mitään muuta positiivista sanottavaa, kuin että onneksi ne kasvavat ja aikuistuvat. Negatiivisia seikkoja lapsista voisin luetella loputtomiin. Ikääntyessäni olen oppinut hyvin kätkemään lapsivihamielisyyteni ja ymmärrän täysin, ettei se ole hyväksyttävää. Mainittakoon, että ihmisistä (muista kuin lapsista) pidän paljon, eläimet ja luonto ovat tärkeitä. Toivottavasti en koskaan joudu tilanteeseen, jossa joutuisin tuomaan näkökantani konkreettisesti esille, sillä tälle tuskin löytyy ymmärrystä. Esimerkiksi jos naapuritaloni olisi tulessa, koettaisin parhaani mukaan pelastaa talosta lemmikit tai mahdolliset aikuiset, mutta lasten takia en olisi valmis vaarantamaan henkeäni tai ottamaan riskiä.
Täö on hauska. Olethan sä ollut itsekkin raivostuttava lapsi ja ne sun miellyttävät tuttavasi ovat olleet rääkyviä ipanoita. Sua vanhempien ihmisten on ollut pakko kestää teitä. Aattele mikä riippakivi. Yök!
Olen +40 v mies ja olen saanut muutaman kerran pyyntöjä seksin harrastukseen 17-20 vuotiailta tytöiltä. Eihän tämä tietysti ihan täysin mun salaisuus oo,mutta kuitenki jonkunlainen.Mua on pyydetty esim opettamaan seksijuttuja. Ilmeisesti kun tietävät jo tän ikäsen osaavan jotain:)Kuvia on jotkut mulle lähettäny myös itsestään.
Seksipelle kirjoitti:
Olen +40 v mies ja olen saanut muutaman kerran pyyntöjä seksin harrastukseen 17-20 vuotiailta tytöiltä. Eihän tämä tietysti ihan täysin mun salaisuus oo,mutta kuitenki jonkunlainen.Mua on pyydetty esim opettamaan seksijuttuja. Ilmeisesti kun tietävät jo tän ikäsen osaavan jotain:)Kuvia on jotkut mulle lähettäny myös itsestään.
Millä sivustolla tälläistä tapahtuu?
Tuttavani opiskelee hoitoalalla ja käyttää joka viikonloppu ja loma-aikansa huumeita. Itseäni asia häiritsee sinänsä, kun itse opiskelen samalla alalla ja samassa jamassa joskus olleena ihmettelen miten hän suoriutuu esim. vaativista harjoittelujaksoista siinä aivosumussa, mitä esimerkiksi koko viikonlopun käytetty amfetamiini aiheuttaa. Tekisi mieli tehdä ilmoitus siitä hänen kouluunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä runkkasin kerran ketsuppipulloon ja aattelin mun kämppikseni syövän sitä mutta sitä söikin loppujen lopuksi oma veljeni.
Hyi, oletpa itsekäs, pervo ja ilkeä!
Toivottavasti saat maistaa omaa lääkettäsi.
Vielä joskus janoisena jossain juot jonkun pultsarin kusta, hah hah!
Olen maistanut välillä isojakin määriä omaa lääkettäni eli spermaa:)
Salikarju kirjoitti:
Itellä on vähän samaa kun aiemmissa kirjotteluissa,tai vain haaveena. Olen n.40 v mies ja haaveilen usein seksistä erään n.60 v naisen kanssa koska hänen rintansa on ihanan isot ja täyteläiset,samoin lantio todella kiihottavan leveä:) Hän on tavallaan työkaverini ja usein jään katsomaan hänen vartalonsa muotoja. En tiedä onko hän huomannut sen kuinka hyvin:D Usein tosin mietin seksiä hänen kanssaan ja miltä rinnat näyttää ja tuntuisi käsissäni :DSamaten mua kiinnostaa myös isot tai pitkät naiset,itseäni pitemmät ja mietin seksiä joidenki tuntemieni pitkien naisten kanssa ja usein nämä ovat olleet minua vanhempia naisia. Vaikka salikarju olenkin ja lihaksia kasvatan,niin ei mua niinkään kiinnosta fitnesstytöt kuin nämä isot muodokkaat naiset jotka on vähän mua vanhempia tai paljonkin vanhempia:D
Huh, olisitpa joku minun työkavereistani, mutta heissä ei oikein ole salikarjuja :)
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani opiskelee hoitoalalla ja käyttää joka viikonloppu ja loma-aikansa huumeita. Itseäni asia häiritsee sinänsä, kun itse opiskelen samalla alalla ja samassa jamassa joskus olleena ihmettelen miten hän suoriutuu esim. vaativista harjoittelujaksoista siinä aivosumussa, mitä esimerkiksi koko viikonlopun käytetty amfetamiini aiheuttaa. Tekisi mieli tehdä ilmoitus siitä hänen kouluunsa.
Tiedän kokemuksesta ettei hän lopeta,ennenkuin joku taho puuttuu siihen. Tee vaan se ilmoitus,ennen kuin hänelle tai jollekin muulle sattuu jotain. Teet hänellekin siinä palveluksen,vaikkei hän sitä tietysti tällä hetkellä pysty ymmärtämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta ettei hän lopeta,ennenkuin joku taho puuttuu siihen. Tee vaan se ilmoitus,ennen kuin hänelle tai jollekin muulle sattuu jotain. Teet hänellekin siinä palveluksen,vaikkei hän sitä tietysti tällä hetkellä pysty ymmärtämäänkään.
Onneksi olkoon sitten teille kun viikonlopun juhlimisen takia käytännössä pilaatte toisen ihmisen työnhaun ja opiskelun täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu ensin hänelle kahden kesken vakavasti. Jos ei lopeta, sano että kerrot ylemmälle taholle. Jos ei sittenkään lopeta, toteuta uhkaus. Mutta mieti tarkkaan kenelle kerrot. Ensin yleisellä tasolla, mainitsematta nimeä... sitten katsot miten keskustelu etenee.
"Jos ajatellaan sellainen skenaario, että täällä eräs opiskelija vetää kaikki vapaa-aikansa huumeita..."
Sun on kuitenkin oltava VARMA siitä, että tekee näin. Ei jonkun kuulopuheen tai juorun perusteella. Kyseessä kuitenkin on vain tuttava.
Seksipelle kirjoitti:
Lauri? Kovinhan tuo on salaista ollutkin, sillä näytät kuvia näistä naisista muille.
Kaverit houkutteli Pietarissa strippiklubiin. Siellä tapasin maailman kauneimman naisen, joka tarjosi palvelujaan. Ostin hänet yöksi hotelliin.
Paras seksikokemus 46 vuotisen elämäni aikana. Nainen oli tosi söpö ja mukava, uskomattoman tiukka. Joo, olen elänyt perhehelvetissä yli 10 vuotta.