Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

121/192 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla oloja mut nyt enemmän menkkamaisia (vihlonnan sijaan sitä perusmenkkamahakipua). Tosin nyt nekin loppui.. En oo testannut. Ajattelin elää vielä pari pvää tässä "kaikki on vielä mahdollista"-olotilassa.

Testaan viimeistään pe, kun silloin pitäisi alkaa. Ellei siten ala. Mut jotenkin tuntuu, että ei ole tärpännyt.

Vierailija
122/192 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitkän kierron (nyt kp37) vaatimaton tulos oli pari turhaan tehtyä negaa testiä, menkat alkoi päivällä töissä:(

No tavallaan helpotus, kun melko varmaa oli, että mitään ei ole tässä kierrossa tapahtumassa. Pääsee yrittämään uudelleen ja mikä parasta. Nyt ei miehelläkään pitäis olla vähään aikaan mitään työkomennuksia tulossa. Päästään kunnolla puuhastelemaan...

En tiedä mitä mieltä te ootte, mutta kyllä minusta ihanne tahti vauvaa alulle laitettaessa ois se, että sitä pupuilua olis  tasaiseen tahtiin ja mieluusti ihan joka toinen päivä ja mielellään jo sieltä jostain kp/7 alkaen.  Silloin ei tarviis itse stressata niin kamalasti ovistensa kanssa eikä miehellekkään tulis sitä suorituspainetta just sopivalla H-hetkellä.

Pidän peukkuja teille, joilla vielä mahdollisuus tässä kierrossa siihen meidän kaikkien ketjulaisten niin kaipaamaan plussaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/192 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit, uutta yritystä sitten vain ❤ Sun suunnitelmat kuulostavat hyviltä. Just nyt oon sitä mieltä, että tieto on kyllä parempi kuin epävarmuus...

Muuten noin mekin on tehty kun oon huono tikuttaja eli noin kp10:sta alkaen (vähän pitempi kierto) on puuhasteltu säännöllisesti ja kriittisimmällä vkolla vaikka joka ilta. Itse on pystynyt silloin olemaan just stressaamatta. Mies ei ole yleensä ollut vastaan 😂

124/192 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä tekniikka täälläkin ja välissä useanakin päivänä peräkkäin 😊

Kp1 vaihtui tänään runsaiden vatsakipujen saattelemana. Kierto oli 27 päivää ,joka sama kuin kierukan kanssa.

Tsemppiä uuteen kiertoon sipsit👍

Toivoa et kierto alkaa sullakin lyhenemään.

tai parempi et ei tulis ollenkaan menkkoja 😉

125/192 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä elättelen vielä toiveita... Tänään kp29 ja testasin hyvin, hyvin, hyvin hailakan plussan, oikean haamujen haamun, jos sitäkään. En pitäisi tuota minään ellei mulle olisi esikoinen näyttänyt kahta negaa ja kuopus yhtä negaa ja yhtä haamua ennen plussaa. Mulla näkyy ilmeisesti jotenkin myöhään, tuonkin testi pitäisi näyttää 5 pvää ennen.

No nyt töihin tullessa on lähinnä olo, että menkat alkaa ihan just. Eli katellaan yhä....

126/192 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuulia uuteen kiertoon!! Oi ihanaa catalinas toivotaan että viiva siitä vahvistuu 😊 mä en voi kun odotella pari viikkoa niin saa tietää tuleeko ne menkat sitte että oliko ne mun tuntemukset sitten ovulaatio..

127/192 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sillon ennen ku tein plussan toisesta niin ihan semmonen olo että menkat tulis mutta eipä tullu! Toivotaan että sunkin menkat pysyy poissa ja pikkunen kyydissä ❤

128/192 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viiva oli tänään vähän näkyvämpi kuin eilen vaikkakin aika haalea - tänään kp30 eli kierto periaatteessa täynnä, jos sama pituus kuin aiemmassa. Jatkan tarkkailua mutta oisko siellä sittenkin joku ❤ En uskalla vielä uskoa!

Ja kiitos Pilvenhattara tsempeistä ❤

129/192 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun kyllä hulluksi ku luen noita kaikkia keskusteluja kierukan jälkeen.. mä pelkään ettei ne menkat ala itsestään kun ei niitä oo ollu vuosiin.. ja jos kroppa ei enää toimiikaan kierukan jälkeen tai kestää vuosia mulla hajoo pää..

130/192 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monella on kierukan jälkeen raskaus päättyny keskenmenoon tai siihen että sikiö kuollu kohtuun....

131/192 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catalinas, onnea plussasta! Mullakin oli viivat alkuun tosi haaleita ja omasta mielestä vahvistui toooooosi myöhään. Mulla on lyhyet kierrot, 25-27, ja sain vasta kp 30 ihan kunnollisen viivan.

Se tunne, että menkat alkaa ny justiin, kesti vahvana kp 18-24. Sen jälkeen alkas laantua ja tulla muita oloja.

Kävin ultrassa viime viikolla ja sikiö oli 5 päivää pienempi mitä piti. Kauhia stressi tuli että ei oo mitenkää mahdollista olla kaikki hyvin ku lyhyet kierrot ja oviskin kyllä kutakuinki tiedos. Ultrattiin tällä viikolla uudestaan ja nyt alkio vastas täysin aikaa <3 Mittavirhe varmaan aiemmin.

Säännöllisiä kiertoja, selkeitä oviksia ja positiivisia plussatuulia kaikille :)

Minttu 8+3

132/192 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenhattara, älä lue liikaa mitään ❤ Voisithan käydä vaikka gynellä, mulle sanottiin ennen kuin lopetin pillerit että limakalvo on tosi ohut, ja ekoihin menkkoihin meni 3 kk, mutta sen jälkeen on ollut ihan tavallista. Onkohan limakalvon vahvistumiseen jotain jippoja? 🤔 Mä söin niitä raskausvitamiineja siitä asti kun lopetin pillerit. En tiedä, olisiko niistä ollut apua.

Kiitos Minttu 😊 Kyllä täällä nyt taisi tärpätä, toinen testi näytti "raskaana 1-2 viikkoa" eli pari viikkoa hedelmöittymisestäkö se laskee. Kerroin miehelle ja muutamalle muulle ja liityin fb-ryhmään.

Saanhan jäädä tänne kuulolle kuulemaan mutä teille kuuluu? Kaikille hyvää seuraavaa kiertoa eli toivottavasti pysyy menkat sen jälkeen poissa 😉

Catalinas 4+3

133/192 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau ! Täällähän on tapahtunut.

Paljon onnea Catalinas! 😍 😊

Ne oli oikeita oireita sulla. 😊

Kiva kun kävit Minttu78 kertomassa kuulumisia! ☺

Pilvenhattara: mulla on sama vika et luen aivan liikaa netistä kauhutarinoita. Lähipiirissä on myös tahattomasti lapsettomia. Sekin herättää mietteitä et pystyyköhän uusi mieheni saamaan lapsia.

Vuoto alkaa olemaan loppu. Yrittänyt rauhottua tän yrittämisen kanssa. Rennosti joka toinen päivä seksiä nyt vaan tämä kierto mennäänkin.😊

134/192 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täytyy lopettaa tää hysteria.. odottelen nyt ja katson ja seksiä kun huvittaa ja jos menkkoja ei kuulu soitan gynelle.. jää ihmeessä kuulolle Catalinas ja onnea nyt plussasta 😘 mulla on vihlonu tänään alamahaa ja nännit arat taas.. "Vielä_yksi" kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Mäkin yritän ottaa iisimmin eikä kokoajan ressata 😅

135/192 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haaveilu meillä jatkuu... Vaikka viimeinen testi oli yksiselitteinen plussa, nyt on joko menossa kesken tai olikin kemiallinen raskaus. Oireet hävisivät, ja tulee verta.

Se on sitten kai taas kp 0 😢

136/192 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä julmaa luonnolta näyttää hetki plussaa ennen menkkoja. Tästä viisastuneena testaan ensi kerralla vasta kp 35:n tienoilla eli sitten, kun menkat on selvästi myöhässä....

137/192 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta :( jaksamisia sinne.. voi kuinka surullista :( mulla taas tänään ovulaatiotestiin plussa että oon vähä ku ö aapisen laidalla...

138/192 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin huvikseen testata ku testejä on jäljellä 😁

139/192 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Pilvenhattara, hommiin sitten vain 😉 Kiitos tsempeistä ❤ Perässä tullaan taas...

Surkea olo on ollut mutta onneksi ehkä vähän helpottaa, kun olen sulatellut tätä. Kertoohan tuo nyt ainakin sen, että periaatteessa kaikki on kunnossa. Liekö ollut kemiallinen raskaus, kun tuntuu vain menkoilta. Onneksi mulla on nuo tyllerö ja pallero ❤ 💛

Kaikille tsemppiä ja rentoa fiilistä tähän kiertoon 😘

140/192 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasinpa negan ku siitä ovulaatio olosta on 12pv... mä uskon etten oo ovuloinu ollenkaan ja pelkään nyt sitte että kroppa vaa yrittää ja yrittää onnistumatta.. koitan maanantaina soittaa gynelle ja kysellä että voiko se kierukka aiheuttaa sen että ei ovuloi.. kun edes tietäis että ovulois ja tulis hitto ne menkat..