Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kolmannesta haaveileva täälläkin! Vielä ei ole yritys alkanut, sillä mulla on vielä edellisestäkin raskauskilot jäljellä. Kunhan niistä on päästy, saa kolmas pikkuinen luvan tulla. 😍 Täällä taustalla kurkin ja pidän teille jo yrittäville peukkuja!

182/192 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mun kroppa temppuilee tai sit mä oon luuloraskaana, joitakin oireita on tullut muutaman viime päivän aikana. Eilen nukahdin sohvalle sukkakutimet kädessä, kuopusta päikkäreille nukuttaessa sekä pöytään tyttöjen iltapalaa vahtiessa, tänä aamuna meinasi ykä lentää kun vaihdoin pienemmän vaippaa ja menkkoja ei näy.. Alavatsalla tuntuu myös silloin tällöin vahvoja nippailuja. Mies on sitä mieltä että paksuna ollaan mutta en itse usko että on tärpännyt. Jos ei huomiseen mennessä ole menkat alkaneet niin käyn hakemassa testin 🙊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/192 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös haaveillaan kolmannesta ja joulua ennen saatiin lääkäriltä lupa alkaa yrittää 😍 Ennestään 3 ja 4 v.

184/192 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on tullut uusia, tervetuloa kaikille!

Mä oon ollut täällä elokuusta. Tänään kolmas plussa sen jälkeen. Sain syys- ja marraskuussa plussat, jotka olivatkin kemiallisia... En tiedä, uskallanko nytkään toivoa mitään. Nyt kp38/4+6 laskureiden mukaan.

Valakaa uskoa! Edelliset positiiviset tulokset tulivat myös 5. viikolla mutta alussa ja samalla viikolla alkoivatkin menkat.

185/192 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negan sain testistä ennen joulua ja menkat alkoivatkin seuraavana aamuna. Ei voi mitään, nenä kohti uutta yritystä. En ollut edes kovin pettynyt vaan ennemminkin toiveikas, nyt saan ainakin kierron pituuden selville. Nyt kp 10 eli kohtapuoliin pitäis olla oviksen aika 😉

186/192 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Melodia uuteen kiertoon!

Mä kävin tänään lääkärissä juttelemassa noista raskautumisen helpottamiseksi saamista lääkkeistä, kun sainkin plussan. Lääkäri ultrasi ja jokuhan siellä kölli, vaikka varhaisten viikkojen takia syke ei vielä näykään 😍 Huomenna alkaa 7. viikko.

Catalinas plus kolmonen 5+6

187/192 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, täällä kolmannesta haaveileva mukaan, jos sattuis että muita täällä vielä käy. Edellisestä kommentista tosin näköjään jo aikaa.

Johonkin oli vain pakko tulla purkamaan kun juuri alkoi kahdeksas kierto yrityksen osalta. Edellisessä kierrossa oli muka oireitakin vaikka mitä, mutta kai se oli vain kuvitelmaa. Tipuin kyllä kovaa ja korkeelta, harmitti niin vietävästi.

Meillä ennestään 3 ja 5 -vuotiaat lapset, ite täytän 32 tänä vuonna. Olisin niin toivonut että olisin saanut olla kotona kun esikoinen menee eskariin. Ja kaipuu kolmannesta lapsesta on kyllä yllättäny itsenikin.

Löytyiskö vielä muita täältä?

188/192 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on niin että kolmannesta haaveilevilla ei ole niin paljon aikaa pyöriä keskustelupalstoilla kommentoimassa kun on ne kaks lasta jne. 😁

189/192 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän kirjoittelutauon jälkeen...

Olen yrittänyt pitää vauvahaaveet taka-alalla ja antaa miehelle aikaa kypsytellä vauva asiaa. Varsinaista yritystä ei siis ole syksyllä ollut, vaikka varsinaista ehkäisyä ei olekaan kesän jälkeen enää ollut käytössä..No nyt joulu-tammikuulla on tuntunut siltä että mieskin on jollain tapaa herännyt asiaan. Olen kuitenkin ajatellut että meille ei plussaa tule ilman kunnon yrittämistä, oviksen tarkkailua, jalkojen/pepun ylös nostamista ym. koska kaksi edellistä tärppäsi kolmannesta yrityskierrosta melkoisen yrityksen jälkeen..

Toisin kuitenkin taisi käydä...vahvasti epäilen että raskaana ollaan <3 pisimmän kierron mukaan menkat ovat myöhässä nyt neljä päivää ja joitakin raskausoireita olen havainnut. Kai se pitää pian testi käydä ostamassa ja tarkistaa asia. Uskomaton tunne jo nyt, ihanaa jos pikkuinen on tarttunut matkaan :)

Kovasti tsemppiä uusille ja vanhoille kolmosesta haaveileville!!

190/192 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat pitkästä aikaa!

Kolmas lapsukainen tuhisee nyt sylissä, syntyi 2.5vkoa sitten. Raskausaika meni ohi vähän liiankin nopsasti ja nyt kun tämä oli viimeinen raskaus niin on jokseenkin haikea olo. Synnytys oli hyvä kokemus ja vauva tietysti maailmasta suloisin. Isoveljet ovat ottaneet pikkusiskon hyvin vastaan, kohta 3v on erittäin innokas sylittelijä.

Mitä muille kuuluu? Monta plussaa ainakin tuli pian jälkeeni, joko joku muukin on synnyttänyt vai tuskastellaanko sielä ison vattan kans näis helteis?

Ihanaa kesää kolmannen odottajille tai saaneille tai yhä haaveileville <3

191/192 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä odotellaan 38+3 😅 tuntuu hullulta että tästä aloituksesta on pian jo vuosi! Plussaonnea kaikille haaveileville ❤ olisi tosiaan kiva kuulla muiden kuulumisia ❤ haikeaa on kyllä kun tietää että kantaa vauvamasua vimppaa kertaa mutta silti oon jo valmis synnyttämään 😅 ihanaa kesää kaikille ❤

192/192 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, liitynpä mukaan kun meillekin kolmatta haaveillaan. Ennestään 5 ja 8-vuotiaat. Yritys ei ole vielä alkanut, vielä kierukka paikoillaan, mutta heinäkuun lopussa se otetaan pois. Kuinjakohan nopeasti tuon jäökeen voi alkaa yrittää? Heti?