Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

161/192 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, paljon onnea sipsit <3

Täällähän rupeaa käymään porukka vähiin :)

Jos omasta tilanteesta jotain positiivista haluaa etsiä niin kierto on selvästi nyt tasaantunut kierukan poiston ja pillereiden lopetuksen jäljiltä, nyt takana kaksi täsmälleen saman pituista kiertoa. Tämän luulisi helpottavan oviksen bongaamista, sitten kun sen aika on :)

Mikäs muilla ryhmässä vielä olevilla on tilanne?

162/192 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnea sipsit! Muille kovasti plussa onnea mä täällä lueskelen ja pidän sormet ja varpaat ristissä että pian plussaatte 💟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/192 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnea Sipsit 😍

Meillä vaan haaveillut jatkuu. Tänään kp24, ja kun epämääräiset ovisoireet alkoi helpottaa, päätin että tää kierto on nyt taputeltu 😊 Mun kierto on noin 32 pvää mutta ei siihenkään oo enää kuin reilu viikko. Hieman ihmetyttää, kun ovisoireet tuntui jatkuvan päivätolkulla (viikonkin) että mitä se sellainen oikein on. Oisin ollut jo valmis tulemaan raskaaksi.

Vieläkö täällä on muita? Milloin teillä, joilla jo tärppäsi, on laskettu aika?

164/192 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14.6 laskettu aika ja eilen oli eka neuvola ja kuulin sydänäänet ❤ ootko catalinas testannut josko olisikin plussa oireita? Sipsit: mikäs sulle tuli laskettu aika? :)

165/192 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai meinaatko että pitkittyneet ovisoireet oiskin jotain muuta? 🤔 En uskalla toivoa mitään sen kemiallisen jälkeen. Viime kierrossakaan ei tärpännyt mutta se oli osin pieleen menneen ajoituksen syytä... ehkä. Silloinkin ovis oli vähän myöhään ja menkat alkoi jo reilu vko sen jälkeen. Tai sit en tunnista noita ihan kunnolla. Nää on elämäni ekat 3 ovista jotka oon olevinani tunnistanut...

Ei auta kuin odottaa. Tuntuu inasen toivottamalta.

166/192 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihama että kuulit sydänäänet 💗 Kesävauva on kiva, mulla on yksi, joka on nyt eskarissa.

167/192 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää onkin sitten mun kolmas kesävauva 😅 toivotaan että olis tärpänny ❤ meillä tärppäs just niin että luulin etten edes ovuloinu ku kahtena viikkona peräkkäin oli ovis oireita ensin oireet sitte viikon päästä siitä ovis plussa ja en ollu uskoa silmiä ku plussa tuli!

Vierailija
168/192 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiitos paljon naiset noista onnen toivotuksista:)

Catalinas.  Mille tilanne näyttää? Nuo sun kertomasi havainnot on semmoisia, et olisko kumminkin kallistumassa pieniin päin? Pidetään peukkuja sille mahdollisuudelle:)

Pilvenhattara.  Mulla on se  eka neuvola tulossa vasta ensi viikolla. tse olen noilla laskureilla saanut lasketun ajan tuonne kesäkuun 22-24 päivien haarukkaan. Tiiä sitte, kun ne mun kierrot oli niin pitkiä ja heittelivät vielä, et miten lähelle oikeaa osasin itse laskea... No viimeistään ultrassahan se sitte ainakin varmistuu.

Saitko miehesi mukaan neuvolaan? Mun mies sanoi, että korkeintaan silloin tulee, kun on ultrat. Se on tuommoinen jörrikkä.  Mimonen sun olo on ollut? Mulla ei ole vielä pientä aamukuvotusta ja väsyä lukuun ottamatta olut oikein mitään suurempia raskausoireita... Niin no semmoista on kyllä, et olen iltaisin ukkoni kimpussa;))

169/192 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi meillä on Facebookissa salainen ryhmä kesäkuun 18 vauvat tahdotko liittyä?? Meet tonne odottavien keskustelu puolelle ja sinne siihen kesäkuisiin ja sinne spostiin viestiä niin pääsisit säkin mukaan 😍 mies olis tullu mutta sillä oli töitä eikä se voinu olla pois sieltä 😊 olo on ollu surkea kyllä välillä ja hajut etoo ja monta ruokaa mitä ei voi syödä 😅 tai sitten voit laittaa tähän sun spostin niin paan sulle viestiä ja paat siellä sun nimen mulle niin lisään sut ryhmään? Ku mun s-posti on sukunimi etunimi niin en viitti panna tähän 😅 jos siis haluat ryhmään 😊 olis kyllä kiva 😍 sinne otetaan vaan n50 ja nyt on jo yli 40!

170/192 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp30 ja mulla on puoliksi menkkaoloja, puoliksi jotain muuta... Kp32 pitäis näyttää, mihin tämä kääntyy... mutta äsken alkoi rinnat tuntua kipeiltä ja turvonneilta, enemmän kuin oviksen aikoihin... Yleensä ennen menkkoja eivät ole arat, eikä varmin menkkaoireeni (hirveä näppylä leuassa) ole ilmestynyt.... Vatsassa vaan menkkajomottelee. Kunpa voisin nukkua seuraavan kahden päivän yli!

Mitä oireita teillä oli ennen plussaa, Pilvenhattara ja Sipsit?

Mitä muille kuuluu?

Odottaminen on kamalaa. Toisaalta silloin on vielä toivoa.

171/192 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainoana oireena ennen plussaa että tissit oli kipeet että toivotaan plussaa sinnekkin nyt😍

172/192 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega markettitestillä - ei tosin oo kokemusta niiden tarkkuudesta omalla kohdalla.

Mut mua etoo.

Ei auta kuin odottaa viikonloppuun, alkaako vai eikö.

173/192 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp33/32 ja apteekin testi näytti haaleaa plussaa 😍 Sen verran, että mieskin näki sen - itse nään vielä haaleammatkin.

Kiitos Pilvenhattara ja Sipsit tsempeistä 😙

Voi kun kaikki menisi nyt hyvin. Heinäkuun lopulla laskettu aika.

Vierailija
174/192 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vauva uutisia!!! Paljon Onnea Sinulle ja miehellesi catalinas:) 

Silloin kun mieskin näkee plussan (meillä naisilla, siis ainakin mulla tuo plussanäkö kun tuppaa joissain tilanteissa olemaan hiukan ylikehittynyt), niin silloin uskaltaa jo reippaasti onnitella:) 

Pilvenhattara.  Kiitos kutsusta kesäkuisten ryhmään, mutta mä olen jo joitakin kuukausia koettanut rajoittaa tätä nettiriippuvuuttani ja siinä jotenkin myös onnistunut, joten en nyt taida liityä sitte siihenkään. Lisäksi mulla on myös sama juttu, että sp.osoitteeni on mallia, etunimi/sukunimen alku niin pitäisi sitä varten luoda kokonaan oma uusi osoite. Toki olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia silloin tällöin vaikka täällä, ellei muuta keksitä.  Etenkin kun ollaan näin lähellä perättäisissä raskausviikoissa.

175/192 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikehittynyt plussanäkö, ihanasti sanottu 🤣 Niin mullakin!

Mä satuin tekemään neutraalin s-postiosoitteen fb-ryhmää varten. Vaikka tuunkin kk:n jäljessä, kiinnostaisiko teitä vaihtaa yhteystietoja, näin kolmatta kun kaikki odotellaan? 😊

176/192 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti olis kiva vaihtaa kuulumisia 😍

177/192 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että ei. Taas kemiallinen 😢

Onko täällä vielä ketään haaveilijaa? Kävin maanantaina lääkärissä, jospa se tässä lääkärin avustuksella nyt sitten... Tämä kiertoo mennee hukkaan, jos en itsekseni toimi, mutta jospa lääkärin apu tehoaisi seuraavissa.

Vaivaa siis pco (monirakkulaoireyhtymä), kilpirauhaset ja 2 raskausdiabeteksen historia. Kaikki nämä voi hankaloittaa. Jokaiseen tullee jokin lääke nyt.

178/192 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Taukoa pitänyt. Yrittänyt unohtaa koko vauvan teon ja keskittyä muuhun.

Onnea Sipsit!

Pahoittelut jälleen Catalinas 😢

Oma tilanne : Vihdoin vuotohäiriö saatu hoitoon. Lugesteron lääke auttoi, mutta tästä kierrosta en tullut raskaaksi. Tikutin oviksen , mut puuhailut jäi vähiin. Tänään tai huomenna pitäisi käynnistyä uusi kierto. Jotain toivoa jo on että joskus vielä plussan saisi. Mulla meni siis monta kuukautta et vuosin melkein kaksi viikkoa yhteensä.

179/192 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs täällä on kuumeilijoiden tilanne? Voi kun teillekin jo plussan soisin.. tärppionnea❤

180/192 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ! Täällä olis yksi kolmannesta haaveileva äippä :) Ikää 23v ja ennestään 3,5v ja 2v tytöt.

Meidän alkuperäinen tarkoitus oli ensin odottaa että saan painoa pudotettua mutta molempien vauvakuume alkaa olla jo niin kova että heitettiin se idea romukoppaan. Ensimmäiset talletukset tehtiin viime viikolla muutama päivä ovulaation jälkeen joten odotukset eivät ole kovin korkealla. Menkkojen pitäisi alkaa tällä viikolla, ihan varmaa päivää en tiedä kun en ole pitänyt kirjaa kierron pituudesta. Peukut pystyssä ja sormet ristissä, jos vaikka sattuisikin tärppäämään 💖

Ihanasti täällä jo plussauutisia, onnea kaikille ja tsemppihalit vielä yrittäville 💖