Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

101/192 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kaks epämääräistä oiretta. Alavatsalla ja nivusissa tuntuu sellaisia viiltoja, niin kuin pieniä repäisykipuja, joita on sit myöhemmin. Ja pissa haisee omituiselta, tämä oli viimeksikin joitain päiviä ennen kuin näkyi testissä... Mutta johtuuko nää vaan siitä että tarkkailee kaikkea?

Tänään kp 25 joten ei ainakaan vielä näy, vaikka oiskin, joten en oo testannut. Kierto noin 30 pvää. Pitää odottaa siihen kp30 ainakin vanhasta kokemuksesta. Jollei nyt sitten menkat ala...

102/192 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaikista oireista huolimatta testattu nega :(

Vuotoa tullut myös hieman. Kyllä se täti taas tulee :(

Kohti uutta kiertoa ovistestejä käyttäen 😊

Tsemppiä piinailijoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/192 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Vielä yksi, mutta ainakin sait nyt tietää missä mennään. Tsemppiä seuraavaan, jospa siinä sitten 😊

104/192 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä tätiä.. mutta ei kun kohti uutta kiertoa ja uusia mahdollisuuksia! Mä vieläkin odottelen jotain tapahtuvaks..

105/192 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeiseti nyt ovulaatio!! Oon tunnustellu pari viikkoa kohdunnapukkaa ja nyt on ihan venyvää kanamunanvalkuaisen näköstä limaa!! Sori ällö lima päivitys 😂 eilen ollaan puuhailtu ja kun mies tulee illalla töistä niin täytyy vielä tallettaa ;)

106/192 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatotesti silti negaa ompa kumma! Toki en ollu 4h pissaamati mutta kyllä ny 3h olin ja ihan selkeät ovis oireet että ehkä uskon niitä ennemmin! Noh saa nähdä 😅 pakko tänne purkaa tuntoja!

107/192 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kun kerran käyttänyt noita testejä joten en tiiä luetettavuudesta. Onko niissä joku että se näyttää tuloksen oikein just oikeana pvänä vai ennakkoon...? Luota omaan oloon 😊

Minä päivänä testaisitte, jos kierto on 30 pvää? No selvintä on tietty odottaa, alkaako menkat ens vkl vai ei ja testaa sitte... Nyt kp 26.

108/192 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenhattara : oisko voinut jäädä vuoto jotenkin välistä ja ovuloit nyt uudelleen? Tai kroppa ollut sekaisin ja ekaa kertaa ovuloi.

Täällä pientä vuotoa kolmatta päivää. Alkuviikosta hanat varmaan aukeaa. Oireet lähes loppuneet. Rinnat kipeet.

Jokin halu ois vieläkin testata 😂 Jos se vaikka ei vielä näyttänyt perjantaina. Alkuraskauden vuotoa tulis vaan 😉En mä taida kuitenkaan, testien haaskausta ☺

109/192 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut yleensä 1-2 päivää ennen menkkoja. Tätä kolmatta yrittäessä ostin noita herkkiä testejä niin uskallauduin 4 päivää ennen.

110/192 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mäkin voisin testaa jo alkuviikosta... Taidan olla samaa mieltä kuim sinäkin Vielä yksi, testien haaskausta.... Näkeehän sen sitten jos menkat alkaa tai ei ala.

Vielä yksi, jospa ne ei sitten kuitenkaan olleet menkat? Kyllähän ne sit yleensä alkaa saman tien...

On tää rasittavaa!

111/192 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catalinas: tiputtevuodot ennen menkkoja alkoi kuparikierukan poiston jälkeen. Ennen tiputtelu oli max päivä ja hanat auki. Nyt vuotoa tullut neljä päivää ja sit vatsakipujen saattelemana kunnon vuoto. Oisko ikään liittyvää ehkä. Tai hormoonipuutosta. Tosi rasittavaa. Tää oli kolmas kierto. Jos jotenkin kroppa vaan sekaisin.

Näitä aina välissä lukee et joku pienestä vuodosta huolimatta raskaana. 😉 Kun tuli se ns. Kiinnittymisvuoto viikko oviksen jälkeen. Katotaan nyt testaanko vielä 😄

112/192 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että tää oli eka ovulaatio kierukan jälkeen koska ekaa kertaa oikeen himotti ja limaa tuli ja ala vatsa kipeä! Noh talletuksia on tehty niin jälleen ei voi kun odottaa 😅 toivon vaan että se on nyt ovulaatio eikä vaan sen yritys 😣 mä oon saanu toiseen ovistestiin kyllä ovulaation mutta näihin kaupan omiin en oo saanu.. mutta peukut pystyyn ja peitto heilumaan 😄

113/192 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ku otin pois kierukan niin se sanoi että menkat voi olla puolivuottakin pois mutta silti ovuloi! Mietin vaan sitten ettei oo liian ohut se limakalvo että saako alkio siitä kiinni ku ei oo menkkoja.. noh katsotaan pari kiertoa ja sitten soittelen jos ei menkkoja näy..

114/192 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ovulaatio oireet teillä on vai tunnetteko sen? Ja ootteko lämpöjä mittaillu? 😅

115/192 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet oli aika lailla noi samat kuin sullakin Pilvenhattara plus kipeät rinnat.

Mulla ei oo nyt mitään oireita mihinkään suuntaan kuin kummallisia vihlaisuja/viiltoja alavatsalla. En muista niitä 2 edellisestä kierrosta mutta en tarkkaillutkaan kun en silloin odottanut menkkoja vaan pääsivät yllättämään. Minit lopetin huhtikuussa ja muista syistä kielletyn raskaaksi yrittämisen lääkärit sallivat heinä-elokuun vaihteessa just ennen toisia menkkoja sitten ennen kakkosen odotusajan... No elättelen toiveita mutta valmistaudun samalla siihen ettei se näin helppoa voi olla 😁

116/192 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aijemmin kuumeillessa vain laskenut päiviä ja puuhailtu ahkerasti 😉 En osannut silloin vielä pohtia kropan merkkejä.

Nyt kroppaa tutkiskelemalla kahdesta kierrosta olen miestäni pongannut limojen perusteella tarkemmin tärppipäivät.

Toisaalta makuuhuone elämämme on hyvä ,joten ei tarvitsisi miettiä onko oikeaan aikaan puuhannut. 😄

Ovistestit otan seuraavaan kiertoon mielenrauhani vuoksi, jotta tietäisin vielä paremmin ovuloivani. Eihän nekään tietty ihan varmoja ole.

Testasin nyt vielä tänään nega. Alkaisi jo uusi kierto.

117/192 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo käyttänyt tikkuja, laskenut vaan päiviä ja tunnustellut oloa.

118/192 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siksi testaillu ovulaatiota kun mun kierto on eripituinen joka kerta niin että vähän tietäs missä mennään mutta ei noista oo kyllä ainakaan ollu apua kun eivät edes ovista löydä tai sit en oo ovuloinu vielä ..

119/192 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ne nyt kaappiin ja koitan tunnustella kroppaani😅

120/192 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Catalinas oloja? ☺

Koska sulla pitäs alkaa menkat? Milloin ajattelit testata?

Täällä pieni tiputteluvuoto vaan jatkuu. Se siitä lyhyestä kierrosta. Näin yöllä unta et sänky oli ihan veressä, aamulla lähes harmittelin ettei ollutkaan totta 😂