Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

141/192 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tää manaus vaikka 1,5kk sitte vasta otettu kierukka että eihän tässä ihmeitä sais odotellakkaan mutta en voi sille mitään kun turhauttaa :(

142/192 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä en kyllä tajua mitään.. pregtchekin testiin eilen haamujen haamu siis hyvä kun näki kunnon valossa mutta tänään apteekin herkkä nega.. miksi johonkin prisman testiin tuli haamu..viivanpaikka?? Onko niistä kokemusta? Mulla ei oo kyllä noihin testeihin ennen tullu mitään vaikka kuinka tihrustanu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/192 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin rfsu testi minkä tein ku on niin monia noita testejä kaapissa 😅 mutta siis koitin tänäänkin niin taas antoi selkeästi silmillä huomattavan haamun tässä illalla mutta aamulla apteekin oma nega eli uskon kyllä sitä mutta on kyllä tyhmä testi ku antaa turhaa toivoa!! Että ostakaa te ainakin jonkun muun firman testejä ettei tuu turhia odotuksia.. panin kyllä spostia sinne menemään! Ärsyttää... tulis ny menkat soitin perhesuunnitteluun maanantaina ja sanoivat että 3kk voi odotella ja sitte lääkäri aikaa niin voi menkat käynnistää että marraskuun alkuun lääkäri aikaa jos ei menkkoja kuulu..missä te kaikki meette ja mitä kuuluu? Mulla täällä kauhea monologi 😂

144/192 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenhattara, jospa se toinenkin testi vielä muuttuisi. Mutta varmaaan hyvä ohje tuo 3 kk, mulla kesti juurikin sen aikaa. Meinasitko varata aika tuonne perhesuunnitteluun?

Mä en uskalla enää toivoa tai suunnitella mitään. Meni jotenkin fiilikset. Laskeskelin kyllä, että pitäisi olla taas otolliset hetket mutta... ehkä meidän on tarkoitus olla 2 lapsen vanhemmat. En olisi uskonut, että tuo vetää mielen noin mustaksi. Miten kukaan selviää oikeasta keskenmenosta 😢 Täähän meni heti kesken, jos nyt mitään olikaan. Mutta ehdin jo toivoa kaikenlaista.

On tullut pidettyä vahingossa sometaukoa, kun ei huvita oikein mikään. Sain vieroitettua itseni kuopuksen vauvaryhmästä, jossa oon pyörinyt päivittäin yhä. Poika täyttää kohta 3...

145/192 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sen testin herkkyys oli 10 ja nää halpis 25.. voi että ymmärrän fiiliksen kyllä.. ja nyt kun itsekkin haamu plussia saan niin kyllähän siinä toivo herää vaikka saattaa turha ollakkin.. tänään aamulla myös pregchek haamu paan kuvaa vaikkei niissä ne välttämättä edes erotu..

146/192 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä erotu mutta siis selkeästi on vaaleanpunainen tuo tän ja eilisen viiva mutta en usko niihin kyllä kun apteekin herkkä oli nega.. toivotaan nyt kumminkin että teillä tärppää uudelleen ja pieni pysyy matkassa❤

147/192 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla iloita vielä kyllä kun en tiedä kierrosta jos ne menkat vielä tuleekin mutta viiva on vahvistunu kyllä eilisestä.. pieni toivon kipinä alkaa hiipiä.. ja ainakin tiedän että oon ovuloinu!! Ja jotain tapahtuu jos ne menkat nyt kumminkin tulee sitte! Ja nyt nolottaa ku oon täällä manannu.. mutta empä oo kyllä kierrosta ollu perillä yhtään.. nyt vaan pelottaa että tää menee kesken kun monella on menny kierukan poiston jälkeen.. niin vahva pelko myös läsnä :/

148/192 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oon unohtanut vastata sun kysymykseen! Perhesuunnittelusta sanottiin että aikaa omalle lääkärille jos niitä menkkoja pitää käynnistää

149/192 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän tauon pitänyt minäkin. Ovulaatio aika hyödynnetty ja nyt odotellaan viikko vielä alkaako menkat.

Muutaman nega ovulaatio testin lopulta tein. Oman mielenrauhan vuoksi , kun ei ollut niinä päivinä mahdollista puuhailla. Myöhemmin ovulaatio ainakin limojen puolesta olisi ollut, testejä en tehnyt ettei tulisi liikaa paineita. Seksiä joka toinen päivä 😄

Pahoittelut Catalinas kemiallisesti :(

Toivottavasti uusi tärppi olisi käynyt ja nyt pysyisi matkassa. Uskon että ottaa koville ensin innostua ja sit karvas pettymys.

Lähipiirissä vauvoja tulossa monta. Kunpa mekin nyt onnistuttaisiin.

150/192 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt täytyy uskoa että raskaana ollaan! Mä jään tänne taustailemaan ja toivon että aarre pysyy matkassa ❤ plussatuulia teille kaikille ❤

Vierailija
151/192 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OI täällähän on ihania uutisia. Paljon Onnea Pilvenhattara!

Mulla sattui sopivasti ovis nyt viikonlopuksi ja olipas tällä kertaa niin selkeät merkit ja runsaat  limat, että niistä ei voinut erehtyä. Mieskin oli, että onpa pikkurouvalla luistoa:O

Sattui vielä niin sopivasti, et lapsetkin olivat isovanhempiensa matkassa laittamassa mökiä syyskuntoon, niin saatiin miehen kanssa paneutua vauvantekoon kaikessa rauhassa ilman pelkoa et lapset kuulee ja ryntää meidän makkarin ovelle. Äiti mitä te teette?:)  

Tänään on kp/20, eli mulla ois tulossa taas sellainen  viiden viikon kierto...  Tai toivottavasti ei tule, vaan tulisi se plussa.

Hyvää syksyn jatkoa ja toivotaan onnistumisia kaikille tämän ketjun naisille!

152/192 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnea Pilvenhattara ❤

Täällä en jaksa ees laskea tarkkaan päiviä mut puoliväli taitaa lähestyä. Oisko se kp14. Toivottavasti parempaa onnea tähän kiertoon. Ja kaikille muille myös hyvää onnea 😘

153/192 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Pilvenhattara! 😊

Sun esimerkki ainakin vahvistaa sen et voi tulla raskaaksi stressaamalla. 😀 Leikillään minä vaan sanoin, toivottavasti et pahoitta mieltäsi.

Usein ärsyttää keskustelut et lakkaa yrittämästä ja unohda koko juttu niin sit tulet raskaaksi.

Täällä jälleen kerran on "oireita" 😂😂

Niin turhauttavaa kun en jaksaisi uskoa ennen kun testiin tulee viivat. Silti haluaisin uskoa et nämä on "oikeita oireita" Viikon aion odottaa ennenkun teen testiä. Pitkä viikko tulee olemaan 😃

Catalinas ja sipsit olette myös jo piinailupäivillä. Ei voi muuta kuin odottaa ja odottaa 😊

Plussatuulia meille kaikille! 😊

154/192 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 😊 vaikea uskoa vieläkin että raskaana ollaan! Että en kyllä plussaa odottanut kun juurikin hirveesti stressiä ollu 😅 mutta mietin kyllä pari viikkoa sitten että miksi on nännit niin kipeät ja se olikin ainoa oire mitä oli! Plussatuulia kaikille 😍 mitä oireita on ilmaantunut "vielä yksi"?

155/192 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenhattara : pahoinvointia ollut useana päivänä. Kahtena päivänä voisi olla ylensyönnistä 😄 ( en toisaalta muista et oisin karkin jälkeen ollut noin huovointinen) , mutta kun se jatkuu nyt kolmatta päivää ☺ Harvoin ihminen on iloinen pahoinvoinnista. 😉

Toisaalta vuotoa taas tullut useana päivänä vessakäynnin yhteydessä 😕 Epäilen jo et on keltarauhashormonin tuotossa ongelmaa.

156/192 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittymis vuotoaa 😉

Vierailija
157/192 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä on tilanne Vielä_yksi? Oletko jo testaillut vai odotteletko vielä viikonloppuun?

Tällä naisella on toiveet pitkästä aikaa korkealla, sillä lupaavia merkkejä on alkanut tupsahdella. On tuntunut pikku nippaisuja alavatsasta, tissit oudon tuntuiset ja nännit menee silleen inhottavasti nöpölleen ihan jo pikkuhipaisusta ja aristaa. Normaalia runsaampi limainen valkovuotoa on jatkunut ovistenkin jälkeen ja on pakko pitää koko ajan pikkuhousunsuojia tai muuten menee pikkarit vaihtoon kesken työpäivää. Normaalistihan valkovuoto vähenee ovulaation jälkeen ja sitte on ne kuivat päivät ennen menkkojen alkua.

Entä mitä kuuluu ketjun muille kuumeilijoille? Laittakaa kuulumisia missä vaiheessa  mennään.

158/192 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuotoa tullut nyt viikon. Pahoinvointi loppunut ja tänään testi nega. Rinnat ollu tosi kipeet ja vatsassa tuntenut olevaan nippailuja ,mut en enää usko.

Tätiä odotellessa siis viikonloppu 😢

159/192 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, paljon onnea odotukseen Pilvenhattara!!Sehän tärppäsi nopeasti :)

Meillä taitaa olla menossa nyt enemmän sellainen vauvasta haaveilu vaihe kuin yrittäminen.. Olin niin innoissani silloin kun kirjoitin tänne ensimmäisen kerran, ajattelin että vauvan odotus olisi jo lähellä, mutta nyt sitten asiasta jos toisesta johtuen ei ole yritys päällä :( Ajattelin kuitenkin jäädä tänne taustailemaan, toivon ainakin että meilläkin tämän vuoden aikana aloitettaisiin sitä kolmatta yrittämään oikein todenteolla.

Plussatuulia sinne kovasti sipsit, toivotaan että pieni olisi tarttunut matkaan!

Toivottavasti Vielä_yksi sinunkin tilanne olisi jo selvennyt.

Tsemppiä kaikille yritykseen <3

Vierailija
160/192 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai aamuna tein tämän kierron ekan raskaustestin ja siinä mun mielestä jo heikko haamu. No mies ei tosin sanonut sitä näkevänsä. Seuraavan testin tein tiistai aamuna ja siinä jo selkeät kaksi viivaa, jotka vielä vahvistuivat tämän päiväisessä testissä:))

Uskottava se on. Tää mamma on raskaana!

Hiukan vaan pelottaa, et pikkuinen pysyis matkassa, eikä menis kesken kuten viimeksi.