Haaveissa kolmas
Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅
Kommentit (192)
Joo hätänen testas yöllä herkällä testillä negan.. kp29 ja nännit kipeät eli ehkäpä ne menkat tulis pian? Tai ovulaatio mistä sitä taas tietää :D omg pää juntturassa.. pitäs vaan relata mutta mä vaan niin haluisin jo olla raskaana ja joo tiedetään eka kierto vasta enkä odota että olisin heti mutta on tää raastavaa kun ei yhtään tunne oman kropan merkkejä..
Sama vika. Todella malttamattomana olo. Ensi viikonloppuna testaan jo. En malta odottaa 😄
Dpo3 tänään vasta, joten oireita ei oikeesti voi olla. Limoja tuli reilusti kyllä eilenkin et voisi olla vasta silloin ovulaatio? Kumpa olisi nyt ovistestejä.
Tänä viikonloppuna hyvää ruokaa ja viiniä. Ajatuksella jospa ei saiskaan hetkeen juoda enää. 😉
Tervetuloa Catalinas!
Hyvät viikonloput piinailija siskot 😊
Nyt mä alan epäillä että en oo edes ovuloinu tässä kierrossa koska lämmöt ei oo koholla ja mennään kp29.. luin myös kauhu juttuja kierukan poiston jälkeen että kohdun limakalvo on jääny liian ohueksi eikä alkio voi kiinnittyä ja joutunu lääkkeitä syömään ym ja menny yli kauan tulla raskaaksi.. hitto ku piti mennä lukemaan.. kun mulla ei ollu menkkoja ollenkaan ku oli kierukka... ja jos ei oo tullu ovulaatiota niin kauankohan tää kierto jatkuu :(
Ku nyt mietin sitä tuhru vuotoa jos se oli ovulaation yritys mutta sitä ei tullu:(
Ehdin vasta nyt lukea koko ketjun ja yksi vauvakin siis tulossa jo, onnea Minttu78 ❤ En tiedä Pilvenhattara onko ne lämmöt aina koholla niin selvästi että näkyisi varmasti, mä en oo koskaan huomannut moista. Mä lopetin ehkäisyn huhtikuussa (minipillerit) ja vähän aikaa kesti, että kroppa alkoi toimia. Mulla on tosin monirakkulaoireyhtymä, joten kierto on ollut joskus 100:kin päivää... Nyt vanhemmiten näyttäisi melko säännölliseltä, mutta ekoihin menkkoihin ehkäisyn lopettamisesta meni silti 3 kk. Sen jälkeen näyttäisi olleen n. 30 pvää. Mutta kuulostaa että sulla on kuitenkin jo lähtenyt tapahtumaan! 😊 Mulla ei tapahtunut tuohon 3 kk:een yhtään mitään.
Täällä on nyt kai kp20. Ovulaatio oli varsin selvä ja puuhailtiin täällä viikolla riittävästi eli nyt on vaan tuurista kiinni, ja reilu vko pitää odottaa. Sitä kuvittelee kaikenlaista, mutta vaikka jotain oiskin tapahtunut, ei se oo vielä kiinnittynytkään eikä mun kroppakaan siis vielä sitä tietäisi, joten ei voi olla oireitakaan. Nyt vaan ootellaan.
Jännä etten nuorena ikinä tuntenut oviksia. Ehkä siksi että niitä ei ollut (se monirakkulaoireyhtymä)? Gyne lupaili mulle, että vanhemmiten voi mahikset parantua. Oon kohta 38 😊
Olipa sekava teksti. Siis tahtoi sanoa, että eka kierto voi ainakin mun kokemuksen mukaan olla vähän pitempi mutta silti kaikki toimii 😊
Kun toista yritettiin niin oli kyllä selkeesti koholla lämmöt loppu kierrossa.. ja ku tärppäs oli 37.2 aamulla ja nyt on 36.2 tai 36.4 niin siitä päättelin ettei sitä oo tässä kierrossa ollu.. toivon nyt vaan ettei kierto menis ihan super pitkäksi :/ plussatuulia sulle catalinas 😊
Aa sulla on ollut noin selkeää! Toivottavasti ei mene pitkäksi! Eikös sen saa myös lääkärissä katkastua? Söin viimeksi oisko ollut Teroluteja kun ei muuten menkat säännöllistyneet... mut toivotaan ettei tartte siihen mennä! Tsempit myös sinne, jos se lämpö kohta kohoaa 😊
Me ollaan nyt ainakin miehen kanssa kaikkemme yritetty, toivotaan parasta 😉
Onko kellään kuulumisia tai jotain mielen päällä, vai ollaanko kaikki odottavassa vaiheessa? 😊
Täällä ootellaan ensi viikkoa...
Odottelua vaan, kun ei muuta voi.😊
Tänään luulen et olisi voinut tulla kiinnittymisvuotoa. Ihan vähän punaista oli vessapaperissa.
Voi miksi päivät ei kulu.
Lauantai aamuna testaus ☺
Kuulostaa siltä että jotain on tapahtunut 😊 Mikä kiertopvä meinasit testaa ekan? Meillä on vissiin aika sama aikataulu, täällä nyt kai kp22.
Mä luulen että mun kannattaa odottaa ens vkon lauantaihin, ei koskaan näy vielä ihan ekana pvänä...
Catalinas : samoilla kiertopäivillä mennään 😊 Mulla myös kp 22. Kierto ollut lyhyt 26 päivää ja siksi ajattelin testata jo lauantaina kp25
Pitäisi odottaa juu et ovat myöhässä, mut olen niin malttamaton 😄 ps. Kaapissa polttelee yksi herkkä 10 testi ja pari normaalia testiä 😆
Kyllähän tolla kierrolla pitäis jo vloppuna näkyä, varsinkin herkillä teksteillä.
Mulla on 30 päivää ja risat eli lähes vko pidempään...
Täällä kp 31 ja ei siis niin minkäänmoisia edes pieniä merkkejä mihinkään suuntaan. Pelkään et tästä tulee taas yhtä pitkä kierto kuin viimeksi... Jos, niin viikko vielä edessä menkkojen odottelua huoh.:(
Mä en tajua, miksi ne mun niin suht säännölliset neljän viikon kuukautiskierrot muuttui kevään ja kesän aikana tämmöisiksi.
Olen nyt tarkoituksella koettanut rauhoittaa tilannettani ja pysynyt poissa täältäkin varmaan jotain parisen viikkoa ja palaan taas vasta kun jotain tapahtuu, eli toden näköisesti menkat.:(
Ollaan saatu kuitenkin kivasti lisää uusi naisia meidän ketjuun kuumeilemaan. Tervetuloa vaan munkin puolesta kaikki uudet:)
Onko sulla Vielä yksi tai muilla piinailijoilla ollut jotain muita oireita/tuntemuksia/oloja?
Ärsyttää, kum raskaus- ja PMS-oireet on tässä kohtaa ihan samat. Luonto ois voinut hoitaa asian paremmimkin 😁
On oireita ja toisaalta ei. Ei noista kahdesta aijemmastakaan raskaudesta ollut kuin vasta viikoilla 5-6 ekat pahoinvoinnit yms. Eilen oli tunne olen varmasti raskaana,tänään taas en ole niin varma.
Vuotoa ei ole enää onneksi tullut. Viimeksi oli ennen menkkoja neljää päivää tuhruvuotoa.
Oireita: rinnat kipeät ja turvonneet, niin oli kyllä viime kierrossakin. Ennen kierukan poistoa en muista kuin yhden kerran olleen rinnat kipeät ennen menkkoja. Silloin pelkäsin et kierukka pettänyt.
Vatsa on turvoksissa, myös menkkaoirekin.
Eilen tuntu et hengästyin tosi nopeesti . Sekin kuulemma voi olla raskausoireita. Ehkä tänään kauppareissullakin hengästyin tavallista enemmän.
Lukenut niin paljon mahdollisista oireista et nyt kuvittelee ne ehkä itselleen 😁
Pari päivää vielä 😊
Niin ja kiitos Sipsit 😊 Varmaan hyvä koittaa rauhoittaa. Toivottavasti ei ole pitkä kierto vaan jotain ihan muuta.
Ei mullakaan oo kyllä ollut oireita ennen kuin raskaustestin jälkeen... mut kuvittelen kaikenlaista 😊
Testasinpa taas negan.. tiesin kyllä että en oo kun ei oo ollu mitään tuntemuksia ja lämpö normi mistä tosiaan epäilen että ovulaatio jääny pois ja sitten ei tiiä kuinka pitkäksi tää kierto venyy.. että olisin maailman onnellisin jos menkat alkais..niin turhauttavaa.. kp 36
Voi Pilvenhattara, ymmärrän niin hyvin. Eikö vois aina olla kaikilla se tasan 28 pvää, niin tietäis missä mennään.
Tsemppiä sinne & kaikille muillekin!
Tervetuloa mukaan catalinas :) mulla nännit kipeytyny tänään! En tiiä mitä tää meinaa taas 😅 en jotenkin usko että heti tärppäis kyllä ekasta kierrosta.. joten odotellaan ja katsotaan 😅