Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

61/192 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sipsit!

En nostanu jalkoja seinälle mutta visusti makoilin aina talletuksien jälkeen :)

Vierailija
62/192 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tienneet laskurit mulle. On taas niin selvät tuntomerkit, että täällä mamma ovuloi vasta nyt ja mun tuurilla mies  huitelee työmatkalla Ruotsissa, joten ei päästä peittoja heiluttamaan:((  Toivottavasti ainakin osa niistä miehen sunnuntai-iltana sisälleni laukomista simpoista ois sinnitellyt tänne saakka.

Pilvenhattara...  Mulla ennen suht täsmälliset n. 30pv.   kierrot on menneet sekaisin ja niiden pituus on alkanut kesän aikana heitellä. Viimeksi kesti 38 pv. ja sitä edellinen kierto oli taas todella lyhyt 26 pv.

Miten sulla kävi se vuodon kanssa, vieläkö se jatkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/192 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sipsit" Kyllähän ne siittiöt hyvinkin elää 2 vuorokautta että hyvät mahdollisuudet on! Tänään tuli ihan vähän aamulla pyyhkiessä verta.. Toivon että olis ovis vuotoa! Ei oo ikinä semmosta ollu mutta kerta se on ensimmäinenkin! Seuraillaan siis! Just ostin ovis testejä niin koitan vähä tikutella.. tästä nyt kuitenkin on tulossa suorittamista jo ekasta kierrosta vaikka vannoin että mennään fiiliksen mukaan :D pitäs ny rauhoittua kun ei oo kiiruskaan ettei putoo taas liian Korkeelta..

64/192 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhdas nenä tuli kyllä ovis testillä eilen illalla.. että tiedä ny sitte

65/192 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nega siis! Kiva tää tekstin syöttö 😅

66/192 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä nää päivät kun joutuu vaan odottaa. Jos kierto olisi lyhyt niin tärppipäivät ensi viikon alussa 😊

Mitä kikka kolmosia teillä on käytössä ,makoilun lisäksi? 😉

1. Mä syön verigreippejä tai juon greippimehua noin kp 15 asti.2. Vitamiinit ostin ihan vasta.

3. Kaverini suositteli sovellusta Clue ja sen latasin. Sieltä näkyy mahdolliset ovulaatiopäivät ja menkkojen alakamiset ym.

Nyt menossa siis yk3 kp 8/25-33

67/192 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön vaan sitä fooli happoa! Toki tykkään tosi paljon verigreipeistä niin niitä tulee iltaisin syötyä usein ja tilaa yrittäessä kumosin desin joka aamu sitä mehua ja se oli karmeaa 😅 juotko mihin aikaan päivästä ku muistelin että jostain silloin luin että aamusta? Mulla ei kyllä sovellukset auta ku kierrot on joka kerta eri pituiset :/ tikut otin ny käyttöön vaikka en niitä meinannu mutta tuun hulluksi..

68/192 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mama vitamiineja ajattelin ostaa!

69/192 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toista yrittäessä voi tota tekstin syöttöä taas kerran pahoittelen:D

70/192 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä usein syön. Verigreipeistä olen alkanut jopa tykkäämään .😊 Prismasta ostin mehua, joka myös verigreipeistä ja se on siedettävän makuista. Pahaakin olen juonut.

Ovistikkuja ajattelin minäkin tilata jos nyt ei tästä kierrosta tärppää. Saisi edes johonkin tikkuun joskus kaksi viivaa 😄

71/192 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää tuhruttelu jatkuu.. tai ei oo tullu muuta ku pyyhkiessä mutta kolmatta päivää..mitähän tämä on :/ kierrossakin mennään vasta kp 21..

72/192 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi menkat eilen...no eipä tuo tullut yllätyksenä mutta tuo lyhyt kierto yllätti. Eilen olis ollu vasta kp24, onkohan kierto ihan sekaisin kierukan ja pillereiden jäljiltä vai vakiintuisiko nyt tähän, tämä siis ensimmäinen kierto ilman pillereitä. Tämmöinen lyhyt kierto sopisi kyllä vallan hyvin :)

Tärppipäivät menivät kyllä varmaan ihan vikaan kun laskin tuolla pisemmällä kierrolla ja olinkin jotenkin tuntevinani jotain ovis-oireita yhtenä viikonloppuna kun varsinaiset tärppipäivät olisivat olleet laskurin mukaan seuraavalla viikolla...

Jos jotain positiivista niin menkkojen alku ei nyt niin masentanut kun alkoivat jo näin ennakkoon eikä ehtinyt liikaa elättelemään toiveita että jospa olisi jo tärpännyt.. Nyt vain iloisin mielin kohti uusia tärppipäiviä :)

Tsemppiä tärppipäiviin Vielä_yksi ja toivottavasti Pilvenhattaran tilanteeseenkin olisi jo tullut selvyys?!

73/192 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin ei muuta kun plussatuulia uuteen kiertoon "toukokuu" . Täällä on tuhruttelut loppunu mitä lie olikaan mutta 4 pvä tuli pyyhkiessä vpun ja ruskeaa vuotoa.. ovistestit negaa että ei auta ku odotella tää on raastavaa 😅

74/192 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vastustaa :(

Mies tuli kipeeksi ja uskon et tärppipäivät jää hyödyntämättä. Puuhailtiin perjantaina viimeksi, joten tämä kierto taisi olla tässä. Ovulaatio laskurin mukaan huomenna. Kyllä turhauttaa :(

75/192 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun innokkaana mukaan ryhmään vauvakuumeilevana kahden lapsen äitinä. Meillä lapset 4 ja 7v, joista biologinen lapseni tämä vanhempi lapsista. Kolmas lapsi perheeseemme on ollut vuoden ajan haaveissa ja vauvakuume voimakkaana koko tämän ajan.

Sain mieheni lämpenemään kolmannelle lapselle vasta kesällä eli nyt vasta toinen yrityskierto. Tänään dpo 10 menossa ja testi nega herkällä tehtynä. Mieli maassa ja katse jälleen alkavaan kiertoon.

Terolutit olleet nämä molemmat kierrot käytössä, sillä esikoisen sai alkunsa toisesta tero-kierrosta ja halusin turvautua samaan :)

76/192 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on vissiin ovulaatio vasta tulossa kun tänään oli tummempi viiva.. ei viä yhtä tumma kontrollin kanssa mutta tummempi ku päiviin että saa ny nähä mikä tää kierto ny oikeen on...

77/192 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Baby Feder! 😊

Olinpas mä hätäisesti heittämässä kirvestä kaivoon. Sain kerrottua miehelle et nyt ois ne päivät ja sillai helposti homma hoidettiin. 😉 Flunssa onneksi talttui nopeesti. En mä puoli kuollutta miestä ois voinutkaan patistaa hommiin.

Nyt ois ehkä dpo3 ( vai dpo2 jos ovis maanantaina?) ja vaikka mitä raskausoireita 😂

Pilvenhattara : Onko viivat alkanut vahvistumaan? 😊

Toukokuulle tsemppiä uuteen kiertoon 👍

Vielä_yksi & kp 15/25(-33)

78/192 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tuli eilen ihan puhdas nega ovistestiin.. nyt ei auta kun odotella.. kp27

79/192 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa "baby fever" 😊

80/192 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan, kolmosesta olen haaveillut lähes siitä saakka, kun kakkonen syntyi. Hän täyttää pian kolme, ja nyt yritetään. Edelliset menkat alkoi muistaakseni 14.8., joten nyt pitäisi olla otolliset hetket. Esikoinen tuli tuurilla ja kakkonen lääkärin avustuksella, mutta vanhemmiten kropan toiminta on näemmä säännöllistynyt, joten yritetään nyt pieni hetki ihan itse ilman apuja. En meinannut testailla ovulaatiotakaan vielä, jos seuraavissa kerroissa on taas lääkitys päällä, niin sitten pitää laskea sitä sun tätä.