Millainen ihminen sanoo kissalle tai koiralle.. "äiti laittaa, äiti sitä tai äiti tätä" ?
Ethän sinä ole sitä lemmikkiäsi synnyttänyt, et ole sen äiti.
Kommentit (69)
Ei sina tarvitse synnyttää ollakseen äiti.
Millaista ihmistä kiukuttaa muiden tekemät asiat?
Naapurin Pirjo saa mun puolesta sanoa itseensä vaikka Jeesukseksi jos saa siitä paremman mielen.
Joku voi sanoa tuntemattomien lapselle , Annas kun setä auttaa.
Joku pipipää. Ymmärrän että lemmikki on rakas ja tärkeä, mutta se on kuitenkin lemmikki. Ei niitä pidä inhimillistää.
Sellainen, jonka lemmikki käyttäytyy kuin lapsi.
Ja miksi se sinua nyppii? Varmaan asian ymmärtävät etteivät ole synnyttäneet lemmikkiään.
Todennäköisesti joku vihreätukkainen, septumilla varustettu olio.
En tiedä, mutta mä sanon hevosille aina tyyliin "et voi heiluttaa sitä päätä, tätiin sattuu", vaikka olen varma siitä, että ne eivät ole sisarusteni lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sina tarvitse synnyttää ollakseen äiti.
Millaista ihmistä kiukuttaa muiden tekemät asiat?
Naapurin Pirjo saa mun puolesta sanoa itseensä vaikka Jeesukseksi jos saa siitä paremman mielen.
Öö, luehan ala-asteen biologian kirjat uudelleen.
Minä! Aina kerron mun kissalle mitä teen. Ja käytän itsestäni sanaa mami. On vähän outoa, tiedän!
Varmaan naiseksi itsensä mieltävä henkilö. Mieheksi itsensä mieltävä sitten varmaan puhuu isästä.
Itse olen kissoilleni isukki. Sellainen adoptioisukki. M41
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mä sanon hevosille aina tyyliin "et voi heiluttaa sitä päätä, tätiin sattuu", vaikka olen varma siitä, että ne eivät ole sisarusteni lapsia.
Varsinkin sanon yhdelle hepalle, joka aina hoputtaa ruoka-aikaan, että "ei saa hoputtaa tätiä, tätiltä katkeaa muuten verisuoni päästä".
Ps. Olen lukenut peruskoulun biologiankirjat läpi, mutta lukiossa mulla oli vain se pakollinen määrä kursseja, en enää muista, montako. Että johtuuko sitten siitä tämä tädittely.
Vierailija kirjoitti:
Joku pipipää. Ymmärrän että lemmikki on rakas ja tärkeä, mutta se on kuitenkin lemmikki. Ei niitä pidä inhimillistää.
Millä tavalla inhimillistää? Heillä on tutkitusti omanlaisensa tunteet, mielialat ja kognitiiviset kyvyt.
Onneksi yksikään eläin ei tule väestönsuojiin jos sota tulee. Koirat varsinkin, aiheuttavat jatkuvaa mölyhaittaa ja jätettä tienpenkat täyteen ihan ilman sotaakin . Vika tosin on narun toisessa päässä.
Ap, mikset mene avautumaan tästä asiasta adoptioäideille? Etkö kehtaa?
Mä ainakin inhimillistän hevosia ihan siksi, että se on hauskaa. Olen hirmu pahoillani, että sulle tulee siitä paha mieli.
Terv. hevosten täti
"Isukki laittaa paahtoleipää."