Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä miten nopeesti sulla kroppa alkaa nyt luomuna toimia. Ekaksi tulee kait se tyhjennysvuoto ja siitäkö sitä piti alkaa laskea ekan kierron pituuttaa, vai sanoiko ne siellä gynellä mitään?

Meillä on ollut pitkin yritystä vähän satunnaisia nuo hommailut, kun mies ollut niin paljon työmatkoilla ja siksihän tämä on kestänyt jo kuukausia.  No nyt kesäloman aika oli täydellinen poikkeus, kun pupuiltiin kuin  kanit, vaan eipä tainnut silti onnistaa. Aamulla nimittäin tuli taas pelkkää negaa testistä ja nyt jo kp 34. Itseltäni alkaa usko pikkuhiljaa hiipua ja melkeinpä jo toivoo menkkojen alkavan, niin pääsis taas nopeammin yrittämään seuraavasta kierrosta. Onneksi työt jo alkoi ja siellä on koko alkuviikon ollut taas sellaista kiirettä, että ei ole juurikaan omia asioitaan joutanut murehtia.

Tsemppiä teille peitonheilutukseen! Kannattaa heti vaan alusta alkain pupuilla tarpeeksi tiuhaan.

Jännää nähdä, kummalla meistä on masu ekana pystyssä:) Varmaan sulla, kun olet nuorempikin:)

22/192 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoi siellä että hedelmällisyys palaa heti mutta kun on menkat ollu niin kauan pois niin voi olla ettei tuu esim. Puoleen vuoteen menkkoja mutta silti ovuloi tai sitten ne alkaa heti tai hetken päästä se sanoi että jokaisella oman kropan mukaan että saa nähdä! Ainakin pitäisi nyt testejä tilata heti isompi satsi niin pääsee testailemaan 😁 että en tiedä mitä nyt odottaa annan vaan kropan tehdä tehtävänsä ja seksiä kun mieli tekee ja katsotaan kuinka kroppa lähtee toimimaan! Ajattelin myös ostaa ovis testejä jos sais napattua sen ovulaation 😊 niin saa nyt nähdä kauanko tässä menee onneksi ei ole mikään hengen hätä raskautua 😊 katsotaan koska se pakkomielteinen yritys alkaa toivottavasti ei tarvisi siihen alata! Onneksi mullakin alkaa pian työt niin ei ehdi ajatella kokoajan vauva kuumetta 😅 toivotaan sun tilanteen selkeytymistä! Jos ei plussaa kuulu niin epäilen nyt sitten että jostain syystä sattui nyt pitkä kierto! Onneksi sun kanssa voi puhua näistä kun nuo muut ryhmät on kovin hiljaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aamulla testissä negaa ja nyt iltapäivällä alavatsasta ja selkää alkanut juilia silleen menkkamaisesti, niinkus mulla aina ennen vuodon alkua tekee:((

Ihmetyttää, mitä mun suht säänölliselle kierrolle on oikein tapahtumassa. Nyt menossa pisin kiertojakso, kp36 / 26-36. Tää on niin raastavaa epätietoisuutta ja kyllä mua harmittaa, mutta minkäs teet? Senkus vaan odotat ja odotat.

Siis tuo mitä kerroit niiden siellä sanoneen, niin sehän tarkoittaa sitä, että teillä saattaa myös tästä eteenpäin koska tahansa napsahtaa;D   Mites sulla muuten kierukan poiston jälkeen. Onko ollut mitään jälkivuotoja tai kohdun kouristeluja? 

Mustakin on ihanaa, kun on saatu puhua näistä. Voi kun vielä saatais ketjuun mukaan muitakin kolmatta lasta haaveilevia naisia.

24/192 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä juili vähän alavatsaa ja tänään alkoi tulla rusehtavaa vuotoa vähän että onkohan nää nyt sit alkavat menkat vai mitä :o ja huomenna kaverin luona illan istujaiset ja palju! Hitto. Onneksi on tuo kuukuppi 😅 saa vaan nähdä osaanko asentaa sitä enää 😂 kumma kyllä että ei oo muita kolmannesta haaveilevia tänne eksyny!

25/192 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä tylsää kun saa vaan odotella ja odotella :/

26/192 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks plussan puolella on muutama kolmannesta haaveileva myös!

27/192 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se rusehtava turhruvuoto nyt sitten eilen illalla loppuikin?! Mitähän se sitten oli 😂 nyt täytyy kyllä tilata ovis testejä että tästä sais jotain selvää..

28/192 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hyvin taitaa mahtua tähän kolmannesta haaveilevien ketjuun ;)

Mulla on ennestään 13 ja 2 vuotiaat pojat. Pienellä välillä olisin halunnu nämä "viimeiset" mutta sairastumisen + lääkityksen vuoksi sain raskautumisluvan vasta nyt. Ensimmäinen yrityskierto siis meneillään, kp 17/ 25-27.

Ovulaatio oireet on yleensä niin selkeät, että mitään tikkuja en oo käyttäny edellistenkään aikana. Molemmista edellisistä oon raskautunu nopsasti, joten toivottavasti nytkin. Ikä pikkuisen mietityttää, lähinnä tuon raskautumistodennäköisyyden kannalta.

Jännittäviä aikoja! Plussatuulia meille kaikille:)

Vierailija
29/192 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu toki. Tervetuloa vaan mukaan  "Minttu78" haaveilemaan sitä kolmatta muksua.:) Sulla on ihanan lyhyt säännöllinen tuo kierto vauvan yrittämisen kannalta. Itselläni kieron pituus on alkanut heittää täyttä häränpyllyä.

"Pilvenhattara" Jospa se sun tuhruttelu oli siihen kierukan poistoon liittyvää tyhjennysvuotoa, tai sitte ne oli ekat menkat mininä ehkäisyn loputtua luomuna??? Kait sä nyt kumminkin aloit laskea kiertoa siitä tuhruttelun alusta? Mä ainakin sinuna olisin...  Joko sä päätit tilata niitä ovistestejä, vai yritätkö alkaa katsella ja tunnistaa kropan oireista? 

Mulla alkoi vihdoin menkat:(  En tiedä oisko ne vieläkään alkaneet, mutta meillä oli isännän kanssa illalla vähän seksiä ja melkein heti sen jälkeen mulla alkoi alavatsa koskea ja vääntää. Vatsakipu helpotti vasta aamulla vuodon alettua tosi runsaana ja vähän outona. Eli alussa tuli ihmeellisiä verisiä ruskeita hyytymiä ja jotain klimppejä vasta nyt päivemmällä se on muuttunut normaalimmaksi kuukautisvuodoksi. Mietityttää, et olisko taas joku epäonnistunut kiinnittys yritys taustalla, kun tää loppukierto oli oireineen päivineen ja sitte yks kaks niiden loppumisineen niin outo...  Vähän surettaa, mutta toisaalta helpotti, kun tää epätietoisuus vihdoin päättyi. Tällä mammalla nyt siis kp1 / 26-38.

30/192 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tervetuloa mukaan ihanaa kun saadaan tänne lisää kuumeilijoita!! Kyllä ne tuhruttelut vaihtui kunnon menkoiksi sitten lauantaina että nyt elellään sitten yrityskierto ykköstä ja kp4 jos nämä nyt on ne menkat toivotaan!

31/192 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä mä meinasin tilata niitä ovistikkuja jos sais ovulaation kiinni ihan vaan että tietäs että ovuloi mutta katsotaan 😊

32/192 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sipsit" jotain kummaa on kun yhtäkkiä noin pitkä kierto :/ mutta hyvä että ne viimein alkoi niin uusi kierto ja uusi mahdollisuus 😊 mulla kun tuo kierto on aina ollu epäselvä pituudessa niin saa nyt taas nähä millasia kiertoja tulee 😅 toivon todella ettei mitään 60 kiertoja kyllä tulis siinä jos jossain saa odotella..

33/192 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Joo lyhyehköstä kierrosta on täs tilantees iloa, muutoin on usein aina vain vähä tympääntynyt olo että nytkö jo taas menkat, etenki ku kierto ollut joskus jopa vain 21päivää.

Mulla on ollu kaks kemiallista raskautta aikoinaan. Molemmista sain hyyyyvin haalean plussan ja sitte ku menkat alkas niin ne oli runsaammat ja tuli hyytymiäkin. Oliko sun negatestit ihan puhtaita negoja vai olisko oikeen hyvällä tahdolla voinu nähdä niis haamua?

Täälä siis kp 19 eikä kyllä mitää oireita:( Menkkaoloa jo välillä mikä tietty vois olla oirekin mutta mulla alkaa tällääset juilimiset aina melko varhaases vaihees kiertoa.

Vierailija
34/192 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa no joo... siinä ekassa testissä olin aluksi näkevinäni sen toisenkin viivanpaikalla haileen haamun. Siis kun sitä oikein käänteli ja katsoi oikeesta kulmasta ja valossa, mutta se oli todella niin olematon, että  ajattelin vain toiveissani kuvittelevani siihen jotain kun mieskin sanoi hänelle näytettyäni, että ei siinä vielä mitään näy. Mä luin noista kemiallisista haamuraskauksista ja olen melko varma, että tässä oli nyt ehkä kyseessä juuri sellainen. 

Tuleepa jännä kuukausi. Meillä ei Pilvenhattara ole nyt sun kanssa kuin pari päivää eroa kierron päivissä.  Mihin suuntaan sulla näyttäis kääntyvän Minttu78? Onko mitään merkkejä?

35/192 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt en tiedä taas mitä tää on kun vaan silloin lauantaina tuli veristä vuotoa ja sitten hiipui turhutteluksi.. toivottavasti nää nyt kumminkin on menkat.. ainakin koitan nyt laskea näistä kiertoa :)

36/192 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös yksi kolmosesta haaveileva...

Olen 29v kahden (5v. ja 8v.) vilkastakin vilkkaamman pojan äiti ja haaveillut jo monia vuosia kolmannesta. Nuoremman pojan jälkeen laitatin hormonikierukan ja nyt toukokuussa poistatin sen, ja aloitin pillerit sillä ajatuksella että lopetan ne sitten kun miehen kanssa niin tuumataan. No nyt sitten mennään jo ensimmäistä kiertoa ilman pillereitä. Raskaaksi tulo pian olisi toiveiden täyttymys, mutta täytyy sanoa että nyt kun tiedän että mieskin on kolmannen lapsen kannalla niin on jotenkin levollinen olo, nyt kolmoselle on annettu mahdollisuus, eikä enää tarvitse jännittää että päästäänkö miehen kanssa yhteisymmärrykseen lapsien lukumäärän suhteen. Huh helpotusta....

Olen ajatellut että en rupea oviksia tikuttamaan, joten ovislaskurin avulla mennään ainakin näin aluksi. Molemmat pojat ovat saaneet alkunsa kolmannesta "yritys" kierrosta, saapa nähdä kuinka tällä kertaa käy.

En tiedä onko teillä muilla mutta itsellä on jotenkin niin epätodellinen olo, se asia jota olen niin pitkään haaveillut, saattaa pian käydä toteen <3

Toivotaan että kaikkien kierrot tasaantuu ja päästään kaikki yrittämään sitä kolmatta pienokaista! Plussatuulia meille kaikille!! 

37/192 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa toukokuu! Tuo helpotuksen tunne siitä, että mieskin oikiasti haluaa sen kolmannen lapsen, on kyllä juurikin noin. Mulla on entisestä elämästä 13v poika ja kun reilu neljä vuotta sitten tapasin nykyisen mieheni niin lapsista alettiin jutella nopsasti. Minä se toki olin ensin enemmän äänessä mutta ei kauaa tarvinnut suostutella ehkäisyn pois jättämiseen. Nyt ensimmäinen yhteinen lapsi on 2v (miehelle eka) ja mies oli jo puolen vuoden kohdalla valmis seuraavaan. Sairastuin kuitenkin kilpirauhasen toiminnan häiriöön ja sain 1.5vuodeksi lääkityksen, jonka aikana en halunnut raskautua eikä sitä suositeltukaan, kun labra-arvot oli päin prinkkalaa. Nyt yritys kuitenkin alkanut ja on mukavaa, että mies on innolla mukana.

Tänään kp 21/25-27. Edelleen menkkatuntemuksia ja nyt myös iltaisin vilutusta. Mittasin lämmönkin eilen niin 37 mutta tänään kuitenkin vain 36.2. Tuota lämpöä pitäis kai seurata tyyliin koko kierto, jos haluaas nousut ja laskut luotettavasti todeta. Oon aina ollu mahdottoman innokas testaaja, aloittanut monta päivää ennen menkkoja, se on vain niin jännää :D Nyt yritän malttaa mieleni sunnuntaihin, jolloin kp 25.

38/192 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa kun täällä alkaa keskustelut vilkastua! 😍 tervetuloa vaan mukaan! Kun toisen lapsen sain niin ajattelin että vielä kolmannen haluan mutta mies kyllä sanoi sillon että 2 riittää.. mutta mä olin jo miettinyt valmiiksi että kun esikoinen menee kouluun haluisin olla kotona ja hups vaan mies näyttikin vihreää valoa ja päätettiin kesään asti miettiä ja sitten varata kierukan poisto ja tässä ollaan 😊 toki en tiedä kauanko menee että raskaaksi tulen eikä se haittaa toki toivo elää että kotona olen ensi kesänä mutta se jää nähtäväksi :) halusin just nimenomaan vähän väliä ennen kolmatta koska oli kyllä tosi rankkaa kun oli vauva ja 2v niin ajattelin että nyt saisi keskittyä vauveliin kun tytöt olis jo vähän isompia <3

Vierailija
39/192 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa kun saadaan lisää  naisia rinkiin keskustelemaan. Tervetuloa joukkoon Toukokuu!

Mitä  teille kuuluu naiset?  Ja etenkin Minttu 78, jolla kierron jännittävimmät päivät. Joko testasit?

Täällä kierron toinen viikko nyt alussa ja laskureitten mukaan  parhaat tärppipäivät ensi viikonlopulla.

40/192 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, testasin jo eilen kp 24/25-27. Tuloksena haalea plussa cittarin halpistestillä. Noh, ajattelin tänään varmistella mutta mulla ei ollu enää testejä ennenkö nyt kun pääsin kauppaan. Testasin juuri äsken samanlaisella testillä, pissa ollut rakossa 4h ( sinnillä olin). Tuloksena eilistä haaleampi plussa, joten tuli vähän toivoton olo että taitaa olla kemiallinen :(

Menkkatuntemuksia ei eilen enää ollu, tilalle tuli tihentynyt pissa hätä ja munasarjojen juiliminen.

Testaan aamulla vielä, josko se aamupissa vain olis hcg-rikkaampaa... Onko teistä kukaan käyttäny tuota kuvan lataamista, onnistuiko? Jos kokeilisin niitä testejä näyttää teillekin?