Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa kolmas

20.06.2017 |

Löytyisikö täältä vertaistukea kauheeseen vauvakuumeeseen? Multa löytyy ennestään kotoa 4v ja pian 6v tytöt ja kun mies antoi siunauksen niin se oli menoa! Kierukan poisto 1.8 sinne pitäis malttaa ennen ku pääsee tositoimiin 😅

Kommentit (192)

41/192 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin tämän päivän testistä kuvan tänne

http://aijaa.com/o9n1gt

Näättekö koko viivaa :D

42/192 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä ihan haalea viiva! Mä uskon että se oli haalea vaan siksi kun ei ollu aamupissa!! Testaa aamulla uudestaan! :) mä edelleen mietin niitten ovulaatio testien ostoa kun haluisin tietää tärppipäivät! Mutta hyvä olis että ei niitä hommais vaan menis vaan fiiliksellä ainakin tää kuukausi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/192 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kolmannesta lapsesta haaveilija liittyy seuraanne. Ennestään lapset 9 ja 11.v. Erosin pari vuotta sitten lasteni isästä ja löysin aika nopeasti ihanan miehen, jolla ei ole ennestään lapsia. Kertoi ettei ole halunnut/halua ja se oli mulle okei. Tulee toimeen mun lapsien kanssa. Keväällä heitin vitsinä et voisin jäädä kotiäitiksi jos työsopimustani ei jatketa kesän jälkeen, mut mies alkoikin tosissaan puhumaan et on ajatellut sittenkin haluavansa lapsen ☺ Mua ei tarvinnut paljoa ylipuhua 😂Ihanaa olisi saada vielä kokea raskaus ja vauva-arki yms. Mies innolla odottaa myös että raskaus alkaisi. Hänellä ikää jo yli 40 ja minä reilu 30.v

Kuparikierukka otettiin pois kesäkuussa ja nyt toinen yritys kerta menossa. Ihan kummallinen kierto ollut. Heinäkuussa vuosin kaksi kertaa. Eka alkoi kp26 15.7 ja kesti 3 päivää. Oli hieman tavallista vähäisempää. Seuraavaksi alkoi runsas vuoto 22.7 (samana päivänä testi nega)ja kesti neljä päivää. En nyt tiedä kummasta lasken kierron alkaneeksi.

Eilen testattu herkällä testillä nega. :(

Rinnat on tosi arat ,mikä menkka oireena tosi harvinaista mulle. Toisaalta pientä vuotoa ollut nyt kaksi päivää, viimeksi kun kävin vessassa ei tosin tullut taas mitään. Tulis nyt kunnolla vuoto tai lakkais kokonaan. Inhottavaa piinaa. Kerrottakoon et kuparikierukan kanssa ei tullut kuin yksi päivä korkeintaan tuhrua ja sit kunnolla vuoto. Kierto 26-28 ollut pitkään kierukalla.

Eihän kuparikierukan poisto pitäisi sotkea kiertoa näin pahasti? Nyt olis jo kp30 jos lasken ekasta vuodon aloituksesta.

Plussatuulia kaikille! 😊

44/192 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, ei ollu aamupissasta tehty testi yhtää vakuuttavampi. Voihan surkeus :(

http://aijaa.com/BqOKsf

Täytynee nyt kumminkin testailla päivittäin ja toivoa parasta.

Mukavaa tätä viikkoa muille yrittäjille, toivottavasti ovikset löytyy tikuulla tai ilman :)

Vierailija
45/192 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun silmissä nyt jotain vikkaa Minttu78, mutta minusta tuossa  tämänaamuisessa on enmpi heikkoa haamun tynkää, kuin tuossa sun ekassa testissä. Tuo menkkojen odottelu ja epävarmuus on kyllä joka kerta yhtä piinavaa ja ainakin mulla on oireet enen menkkojen alkua sellaisia, että yhtä hyvin voisivat enteillä myös alkanutta raskautta. Toivotaan nyt sulle kuitenkin vielä onnistumista. Pianhan tuo selviää.

Niin ja vielä. Tervetuloa meidän kolmatta lasta haaveilevien joukkoon "Vielä_yksi"!

46/192 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan mukaan "Vielä_yksi" :)

"Minttu78" : toivotaan että viiva lähtee vahvistumaan!! Mä oon jotenkin nyt niin Malttamaton ku en yhtään tiiä missä mennään kierrossa ja en jaksais vaan odotella jotain tapahtuvaksi 😅

47/192 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies tänään täräytti että hän voisi haluta myöhemmin vielä lisääkin lapsia! Ja tää tuli ihan puskista kun vielä viime vuonna oli sitä mieltä että kaksi vois jo riittää 😅

48/192 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou, täälä on testaaltu joka päivä (parhaimpina aamuin illoin) enkä edelleenkään tiedä missä mennään. Tänään kp 28/25-27 ja aamulla testiin eilistä hailakampi viiva. Eilen nimittäin sain jo selvästi vahvemman viivan ja olin hymy korvissa. Olis ollu kai järkevää testata aina samalla testillä eikä kokeilla kolmea eri testiä :D

Alkaa toivo hiipua, tylsää..

Pilvenhattara; ailahtelevaanen on siis miehenki mieli eikä vain naisen niinku ne aina väittää :)

49/192 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täti kurvasi kylään eilen. Kohti uutta kiertoa siis. Eipä tässä ole mitään hätään. Kierto toivottavasti nyt tasaantuisi.

Minttu78: Vuoto jos pysyy poissa niin eiköhän toivoa vielä ole 😊

Pilvenhattara: Mun mies vihjaili et yksinäisestä lapsesta tulee surullinen. (mun lapset joka toinen viikko isällään) Olisi varmaan hyvä jos niitä tekisi kaksi. Katsoin suu auki sitä ja järkytyksestä selvittyäni sanoin et katsotaan sitten, kun ollaan saatu tää ensimmäinenkin. Ajatella et joskus oli sitä mieltä ettei halua lapsia ollenkaan.

50/192 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet vahvistuu, samoin testiviiva <3

Kuvassa testi toissapäivältä ja tänään. Tänään kp 30/25-27.

http://aijaa.com/UKTH90

Tämä kierto olis varmaan ollut tuon 27 päivää ja ovis ollut sen mukaan myöhemmin kuin itte aattelin. Täs kierros ei nimittäin mitään hirvittävän reiluja limoja ollut mikä vaikeutti tulkintaa. Jos olisin fiksusti ootellut rauhassa sinne asti kun menkat myöhäs pisimmän kierron mukaan niin en olisi ehtinyt stressaamaan haaleaa viivaa ollenkaan, malttamattomasta mielestä sain vain ahdistusta aikaiseksi.

Noh, nyt kuitenkin asiat toistaiseksi hyvin ja elellään rv 4+3.

Hirvittävästi tsemppiä teille kaikille, toivottavasti plussaatte mahd pian :)

51/192 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Minttu78! <3 <3 😊

52/192 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Paljon onnea Minttu78 <3 mua ärsyttää mun pitkät kierrot ku saa vaan odotella ja odotella tai ainakin luulen että kierrot ennallaan toki sen näkee tässä mutta valmiiksi jo ärsyttää vaikka on vasta kp19 eikä tietoa kierron pituudesta mutta normisti on se 42-55 tyyliin.. pöh.. terveisiä malttamattomalta :D nytkin kun työt alkanu taas niin ei vaan jaksa heilutella peittoa niin usein.. iltaisin ihan naatti..mutta ei tässä toki kiirekkään ole mutta semmonen fiilis että kaikkimullehetiny :D

"vielä_yksi" plussaonnea uuteen kiertoon :)

53/192 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa, onnea Minttu78 <3 Olenkin täällä jännännyt testiviivojasi!! Onpas jännää kun täällä alkaa kuulumaan plussauutisia, toivottavasti kuultaisiin pian lisää <3

Itse olen ollut nyt vähän täällä taka-alalla kun tuntuu että työväsymys painaa ja tuo mies jotenkin kuitenkin selvästi jännittää tätä vauva-asiaa :( mutta yritän ajatella että eipä tässä nyt hätää vielä ole mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty...vähän siis samat fiilikset kuin sinulla Pilvenhattara :) Itsellä on nyt meneillään kp 19/28 mutta tuo kierron pituus nyt saattaa muuttua kun on eka kierto ilman pillereitä. Toki peitot ovat heiluneet jonkin verran mutta onko oikeaan aikaan ei mitään havaintoa. Pienellä jännityksellä kuitenkin odottelen kuunloppua, alkaako uusi kierto vai pääseekö testailemaan..:)

Pidetään mieli positiivisena, eiköhän mekin vielä päästä iloitsemaan positiivisesta testituloksesta <3

54/192 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset onnitteluista <3

Ensin jännätään näkyykö viivoja ja seuraavaksi jännittää/stressaa, onko masussa ketään oikeasti. Mulla on työmaalla mahdollisuus ultraan, joten muutaman viikon päästä pääsen kurkkaamaan ja toivottavasti pääsen ihastelemaan sykkeen läpätystä! Väsymys on jo pinnalla (edellisissä ollut myös valtaisaa), vessassa saa hypätä ja alavatsaa jomottelee ajoittain. Palelu alkas jo ennen plussaa, joten villasukat on ehdottomat etenkin iltaisin.

Esikoisesta oksentelin viimeiselle kolmannekselle asti, kuopuksen aikaan pääsin huomattavasti vähemmällä. Saa nähdä minkä sortin pahoinvointi ilmaantuu tällä kertaa.

Joillakin oli tärppipäivät viikonloppuna, nyt peukut ja varpaat pystyyn :)

Vierailija
55/192 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA! Paljon onnea Minttu78!  Nää on aina niin mahtavia uutisia ja antaa taas lisää uskoa  itsellekin:)

Höö! Ovulaatiolaskurit kertoi, että mulla pitis olla ovis nyt parhaillaan, mutta enpäs kyllä itse ole sitä vielä oireista tunnistanut, että mitähän tää nyt sitte on?  Mulla taitaa kierrot olla aivan sekaisin???

Kaiken lisäksi isäntä on aamulla lähdössä viiden päivän työmatkalle Ruotsiin ja nyt mun tuurilla varmaan ovuloin juuri  sillä välillä:(

Toki juuri äsken heiluteltiin miehen kanssa peittoa vähän niinkuin varastoon ja mä jopa session lopuksi laitoin tyynyä pepan alle ja nostin jalat ylös seinälle joksikin aikaa, joka tietysti herätti isännässä lähinnä hilpeyttä...  Ootteko te toiset muuten koskaan turvautuneet näihin vastaaviin "vanhan kansan" raskaaksi tulo temppuihin?

Nyt pitää vain toivoa, että nuo laskurit näyttää oikein ja tärppipäivät ois omista tuntemuksista huolimatta todella menossa ja simpat löytää kohteensa:)

56/192 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan tehneeni juurikin tuota 😅

57/192 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos sullakin "sipsit" pitkät kierrot?

58/192 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnustan :D

59/192 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nauraa mulle et taasko sä jäit niitä muhittaan ,kun makoilen sängyssä touhuja jälkeen hetken. 😂

60/192 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä en kyllä ala! Taas vuodan verta.. kierto ihan sekasin :(