Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1052)
Rusaus, kun puraisee huolella poskeen tai kieleen, on karua kuultavaa. Ei sitä muut kuule, mutta sen seuraukset todennäköisesti.
Trollin ulina vauva-palstalla. Vetää vertoja kynsille liitutaululla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äijän ääni ja tapa huutaessaan (usein ja usein öisin) perheelleen/vaimolleen päättää lause pisteen sijaan kummalliseen ö-äänteeseen. Tyyliin: itte olet koukussa-ö! Tapa ittes -ö! Kukaan ei tätä kestä -ö!
Nauroin tälle ihan hulluna :D
Minulla oli aikoinaan naapurina mies, joka korvasi kaikki A-kirjaimet puheessaan Ä:llä ja oli tietysti hirveän kovaääninen. Sitä Ä-huutoa oli jotenkin ihan uskomattoman raskasta kuunnella, vaikka aluksi varsinkin kiroilu nauratti. "Tää kähvi mäistyy ihän säätänän päskältä!"
Ei varmaan tarvitse edes kertoa, että mies nauroikin tyyliin ÄHÄ-HÄHÄ-HÄHÄ.
😂😂😂
Mua ärsyttää kun jotkut tunkee joka toisen sanan väliin tai täytesanaksi pitkän "öööööööö..."
"Mä lähen ööööö... kauppaan. Öööö... mitä mä ööööö...tuon sieltä ?"
"Tuolla ööööö... keittiössä on lettuja"
Antaa jotenkin hitaalla käyvän kuvan henkilöstä
Ne pienet polvenkorkuiset piikiksi kutsutut pikkumopot. En edes ymmärrä miten kukaan kehtaa niitä käyttää.
Nouseva intonaatio, varsinkin miehellä 😬
Anna-majava henrikssonin ääni.
Yläkerrassa edestakaisin juoksu tunnista toiseen kantapäillä. Basso kuuluu tosi hyvin ja kauas. Kirkuminen.
Romuautot ja -moottoripyörät ja -mopot jotka on viritetty pitämään maksimaalista meteliä. Ei mene minun ymmärrykseeni, mutta ehkä olen vain tyhmä. Onneksi koulut alkavat taas, niin vähenee tuo edes hieman yöaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äänekäs piereminen.
Oh shit, tämän on varmaan kirjoittanut mun naapuri! 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutan nyt varmasti tällä palstalla p*skamyrskyn, mutta kyllä vauvan huutoitku on ääni joka saa hulluuden partaalle.
Yleensäkin pikkulasten äänet. Mitä pienempi lapsi, sen kauheampia ääniä niistä lähtee. Youtubessa on jokin kauhea (raskaustesti?)mainos, jossa vauvat jokeltelevat, tulee kauhea kiire lyödä äänet pois päältä kun se alkaa. Puistatus!
Ootko adblockerista kuullut?
Kurottajan piippaus. Piippaus tulee kurottajalla peruuttamassa ja naapuri peruuttaa enimmäkseen, joka päivä. Vihoviimeinen kapistus omakotitaloalueella!
Naapurin "puheääni*
(puhuu huutamalla.)
Kantapää kävely.
Mässyttäminen syödessä
Ryystäminen
Seksin äänet
En ymmärrä miksi kaupassa huudatetaan musiikkia ja radiota. Joka on kamalaa. Melankolista laulantaa. Ostaa vähemmän, kun ei kovalta ääneltä enää tiedä mitä piti ostaa. Samoin mainokset ja kuulutukset. Vaimea positiivinen musiikki, ulkomainen, ehkä ok. Joskus dance jos on pakko soitattaa jotain, hyvät sanat.