Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle

Vierailija
20.06.2017 |

Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.

Kommentit (1052)

Vierailija
561/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikki ihanimmatkin äänikirjat, koska ne on posotettu h elvet in moista pika vauhtia. Ilman yhtään taukoa. Kaikkein vaikeinta maailmassa on lukea h i t a a s t i . Sitä pitäisi opettaa ääneen lukijoille.

Antti Holma, Samu Haber, jne. Muutkin lukijat.

Vierailija
562/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää saat---sti kun höyhen tippuu naapurissa kokolattiamatolle ja lisäksi minua arsyttää kaikki jotka ei tee niinkuin haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naapurisaatanan kakarat jotka on ilmeisesti umpikuuroja jo alakouluiässä kun oikeasti kaikki pitää kertoa HUUTAMALLA.

Tänään kuulemma alkoi koulu, mutta kyllä nuo oli jo ennen puolta päivää HUUTAMASSA ja riehumassa tuossa pihallaan ihan kuten kaikkina muinakin päivinä mitä itse olen nyt kesälomalla ollut.

Vierailija
564/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva yskiminen (semmoinen siis mikä kuulostaa enemmän vaan tavalle kuin oikeasta tarpeesta tulevalle) ja kattilan kansi, joka sillein pyörii pöydällä kahvan varassa (en tiedä, miksi en voi sietää tätä ääntä :D)

Vierailija
565/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki äänet joita ihmisistä lähtee ärsyttää tätä nykyä. Ja nimenomaan siksi on sietokyky nollissa, että nykyään on niin paljon näitä piittaamattomia ja muista ihmisistä viis veisaavia törppöjä jotka kuvittelee että on aivan ok huutaa puhelimeen ja huutopuhua sille vieressä seisovalle kaverille sekä ihan muuten vaan karjua. kiljua ja rääkyä kuin mielipuoli.

Vierailija
566/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo naapurisaatanan kakarat jotka on ilmeisesti umpikuuroja jo alakouluiässä kun oikeasti kaikki pitää kertoa HUUTAMALLA.

Tänään kuulemma alkoi koulu, mutta kyllä nuo oli jo ennen puolta päivää HUUTAMASSA ja riehumassa tuossa pihallaan ihan kuten kaikkina muinakin päivinä mitä itse olen nyt kesälomalla ollut.

Näitä prkeleitä oli äsken lähikauppakin täynnä eikä vissiin kukaan ole kasvattanut sen vertaa, että ymmärtäisivät kuinka kaupassa (tai ylipäätään ihmisten ilmoilla) käyttäydytään.

Vierailija
567/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Some vaiko mikä se saa nykylapset ärtyneiksi, aggressiivisiksi sekä hysteerisiksi? Vai onko vaan kylvetty epäkelpoa siementä mätään vakoon?

Vierailija
568/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva yskiminen (semmoinen siis mikä kuulostaa enemmän vaan tavalle kuin oikeasta tarpeesta tulevalle) ja kattilan kansi, joka sillein pyörii pöydällä kahvan varassa (en tiedä, miksi en voi sietää tätä ääntä :D)

Tuo on ärsyttävä ääni! Ja varsinkin kun se vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..

Vierailija
569/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kuinka joistakin vanhemmista on aivan jees, että oman lapsen lisäksi on pari muutakin kiljukaulaa karjumassa siinä postimerkin kokoisella takapihalla aamusta iltaan.

Siis millainen vanhempi tai ylipäätään ihminen ei ymmärrä, että se vaan ei ole ok että siinä omalla pihalla huudetaan ja karjutaan ja vielä päivästä toiseen?

Vierailija
570/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kaikki äänet joita ihmisistä lähtee ärsyttää tätä nykyä. Ja nimenomaan siksi on sietokyky nollissa, että nykyään on niin paljon näitä piittaamattomia ja muista ihmisistä viis veisaavia törppöjä jotka kuvittelee että on aivan ok huutaa puhelimeen ja huutopuhua sille vieressä seisovalle kaverille sekä ihan muuten vaan karjua. kiljua ja rääkyä kuin mielipuoli.

Tämä. Kun kotonaankaan ei saa KOSKAAN olla rauhassa naapurin huutopuheelta, niin alkaa lopulta toivoa, ettei tarvitsi enää koskaan kuulla yhdenkään ihmisen puhuvan. Aiemmin en olisi ikinä voinut uskoa kuinka paljon niin tavallinen ääni kuin puhe voi ärsyttää.

Ja miten joku voi kailottaa yötä päivää niin kovaa, että se kuuluu seinän JA korvatulppien läpi??

Vierailija
571/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran jatkuva räksytys

Vierailija
572/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä prkeleitä oli äsken lähikauppakin täynnä eikä vissiin kukaan ole kasvattanut sen vertaa, että ymmärtäisivät kuinka kaupassa (tai ylipäätään ihmisten ilmoilla) käyttäydytään.

Just tässä joku aika sitten mietin, että kun on näitä jatkuvasti leukojaan louskuttavia mölytoosa-miehiä jotka on niin olevinaan reteää ja ollakseen, että kuinka ihmeessä jotkut naiset haluaa parisuhteeseen ja vielä lastensa isäksi tuollaisen "helppoheikin" joka sitten siirtää nuo kaikki epämiellyttävät maneerinsa lapseen?! Monestihan näkee (ja kuulee) näitä pikkupoikia joiden eleet, puhetyyli ja olemus on just sellainen ettei ole epäilystäkään etteikö rehvakkaasta isästä on otettu mallia.

Naisillahan on etenkin somessa usein näitä "minime"-juttuja, mutta kyllä noita miniversioita on pojissa ehken vielä enemmän.

Vierailija
573/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin laulaminen (nuotin vierestä tarkoituksettomasti).

Vierailija
574/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen. Yskiminen siihen malliin, että korottaa lisää ääntä. Eli ensin tulee sotahuuto.

Vierailija
575/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva yskiminen on puolisoni sisarusten iha oma tapa. Omituista, että kaikkia yskittää alvariinsa

Vierailija
576/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äänenmurroksen kokeneet teinipojat, jotka huutonauravat jollekin typerälle jutulle isolla porukalla. Se on jotain käsittämättömän ärsyttävää...

Vierailija
577/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äänenmurroksen kokeneet teinipojat, jotka huutonauravat jollekin typerälle jutulle isolla porukalla. Se on jotain käsittämättömän ärsyttävää...

Myös tekonauru.

Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.

Vierailija
578/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vauvan itku ja kaikenlainen kitinä, ja yleensäkin pikkulasten kaikenlaiset kovat ja kimeät äänet. Varsinkin juuri se huutoitku ja vinkuminen. Näiden jälkeen kakkosena tulee katupora ja kaikki liikenteen kovat äänet, kuten kuorma-autot ja sellaiset joiden takia ei kuule äänikirjaa kuulokkeista.

Vierailija
579/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen

Vierailija
580/1052 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-naisen tekopositiivinen kikatus kesken ihan normaalin 1:1-keskustelun. Ärsyttävimmältä/hämmentävimmältä se tuntuu, kun saa kikatuksen vastaukseksi yrittäessään nostaa jotain epäkohtaa tai parannusta vaativaa asiaa esiin. Ihan niin kuin nyky-HR:iltä puuttuisi kyky käsitellä negatiivisia asioita neutraalin ja kuivakan asiallisesti. Tämä tehostaisi viestintää verrattuna teennäiseen kivaakivaa-höttöilyyn.