Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruman ja hoikan naisen vaikea löytää seurustelukumppani?

Vierailija
20.06.2017 |

Vai helppoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski rumentaa naista kaikkein eniten, siinä ei auta edes kaunis naama. Hyvä kroppa parantaa mahdollisuuksia, vaikka naama ei niin kaunis olisikaan.

Älä jaksa....laiha ja kuihtunu ihminen näyttää sairaalta. Ääripäitä löytyy molempiin suuntiin eikä nämä laihuutta yliihannoivat kirjoitukset sitä ainakaan vähennä, ainut tavoite elämässä olla laiha,! Mikä susta tulee isona: Laiha!!!

Hyvä tavoite, mutta muista treenata myös. Ettei sinusta tule laihaläski.

;)

Mikä se on? En ole ylipainoinen. Olen ollut joskus liian laiha,naama oli kuin ketulla. 😊 mitä pyöreämmät posket sitä vähemmän kurttuja..vanhemmite

Laihaläski on laiha, ennen vanhaan ehkä kutsuttiin normaaliksi, jolla on kuitenkin näkyvää, löysää, liikkuvaa, laardia ihon alla. Timmi, treenattu, tai oikeasti laiha on ne muut hoikan tai laihan ali-vaihtoehdot.

Vierailija
22/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ruma naama (miesmäiset kasvonpiirteet) johon ei meikki tai oikea hiustyyli auta, ja olen aina ollut laiha. Olen kelvannut miehille korkeintaan sänkyseuraksi. Ei se hoikkuus/laihuus auta tässä tapauksessa. En tee mitään irtoseksillä, en vaan nauti siitä joten olen päätynyt elämään selibaatissa. En halua olla sellainen nainen johon käydään vaan rumasti sanottua tyhjentämään pussit. Sellainen tuntuu nöyryyttävältä joten ei kiitos

Ootko varma, että ruma naama on syynä? Minä ainakin panen naisia, jotka ovat ulkoisesti ok, mutta en voi kelpuuttaa suhteeseen typeryyden, ilkeyden, ammattikoulun tmv. syyn takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä, milloin ihmiset tajuaisivat tämän?

Eikun korvissa

Vierailija
24/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa lihava nainen löytää paljon helpommin seuraa kuin täydellisen timmissä kunnossa oleva mies.

Lihavat naisetkin löytää seuraa helpommin kuin hoikat. Kaikki minun sinkkuystäväni ovat hoikkia ja ylipainoiset ovat pariutuneet aikoja sitten. Itsekin hoikka sinkku.

Itse vedän vasemmalle kaikki lihavat, kuten muutama kaverikin. Myös jos pelkät kasvot kuvissa, ettei näy edes käsivarsia, tai vähintään solisluita.

Että ainakin hoikilla on enemmän valinnanvaraa, jos ei muuta.

Vierailija
25/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan puolen helppoa ja ruman puolen vaikeaa. Ehkä siinä voisi olla kaksi miestä. Toinen seurustelee hoikan puolen kanssa ja toinen ruman naaman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi