Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruman ja hoikan naisen vaikea löytää seurustelukumppani?

Vierailija
20.06.2017 |

Vai helppoa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski rumentaa naista kaikkein eniten, siinä ei auta edes kaunis naama. Hyvä kroppa parantaa mahdollisuuksia, vaikka naama ei niin kaunis olisikaan.

Vierailija
2/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Varsinkin jos olet erittäin hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,kaikki kauniit on kauniita ,lihavat on rumia,(ainakin jos uskoo mitä palstoilla lukee )

Vierailija
4/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa lihava nainen löytää paljon helpommin seuraa kuin täydellisen timmissä kunnossa oleva mies.

Vierailija
5/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka ruma. Hoikkuus auttaa.

Vierailija
6/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki laihat on kauniita.....

Vierailija
7/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä, milloin ihmiset tajuaisivat tämän?

Vierailija
8/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ruma naama (miesmäiset kasvonpiirteet) johon ei meikki tai oikea hiustyyli auta, ja olen aina ollut laiha. Olen kelvannut miehille korkeintaan sänkyseuraksi. Ei se hoikkuus/laihuus auta tässä tapauksessa. En tee mitään irtoseksillä, en vaan nauti siitä joten olen päätynyt elämään selibaatissa. En halua olla sellainen nainen johon käydään vaan rumasti sanottua tyhjentämään pussit. Sellainen tuntuu nöyryyttävältä joten ei kiitos

Vierailija
9/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 60v lääkäri, oikeastaan pelottavan näköinen, laihuus on lähinnä keskitysleiritasoa, hiukset harmaa epämääräisen mittainen hattara, kasvot ryppyiset, silmät pullottavat päässä, suu vino viiva, käytös epävarman teinitytön oloista, ihme hihitystä joka lauseen perään.

Kummasti oli keväällä miehen löytänyt kun nimi oli kaksiosaiseksi muuttunut. Millaisen miehen,

en tiedä.

On toki hyvä lääkäri, älykäs ja varmaan varakaskin eli käytös ja ulkonäkö eivät ole miehen "saannissa" haitanneet.

Vierailija
10/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski rumentaa naista kaikkein eniten, siinä ei auta edes kaunis naama. Hyvä kroppa parantaa mahdollisuuksia, vaikka naama ei niin kaunis olisikaan.

Älä jaksa....laiha ja kuihtunu ihminen näyttää sairaalta. Ääripäitä löytyy molempiin suuntiin eikä nämä laihuutta yliihannoivat kirjoitukset sitä ainakaan vähennä, ainut tavoite elämässä olla laiha,! Mikä susta tulee isona: Laiha!!!

Vierailija
11/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa

Vierailija
12/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa....laiha ja kuihtunu ihminen näyttää sairaalta. Ääripäitä löytyy molempiin suuntiin eikä nämä laihuutta yliihannoivat kirjoitukset sitä ainakaan vähennä, ainut tavoite elämässä olla laiha,! Mikä susta tulee isona: Laiha!!!

Hyvä tavoite, mutta muista treenata myös. Ettei sinusta tule laihaläski.

;)

Vierailija
13/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut vierestä, että pitkän parisuhteen löytäminen voi olla vaikeaa. Miehet haluavat kauniskasvoisen naisen elämänkumppanikseen ja lastensa äidiksi. Itselläni on ollut aika helppoa miesten kanssa, olen saanut vapaasti valita sen kenet halusinkin. Jos olisin rumempi, olisi ainakin ollut vaikeampaa.

Vierailija
14/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa lihava nainen löytää paljon helpommin seuraa kuin täydellisen timmissä kunnossa oleva mies.

Lihavat naisetkin löytää seuraa helpommin kuin hoikat. Kaikki minun sinkkuystäväni ovat hoikkia ja ylipainoiset ovat pariutuneet aikoja sitten. Itsekin hoikka sinkku.

Vierailija
15/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin minun tapauksessani. Olin ruma ja hoikka 165 cm/45 kg ja aa-kuppinen (nyt lihonut reilusti, eli enää en ainakaan saa miestä, tissit tosiaan edelleen aa-kuppia). Koko ikäni olen ollut sinkku. 100 kg painava kaverini on ollut suhteissa 16-kesäisestä saakka. Lapsiakin saanut ja kihloissa ollut monesti. Minä en saa miehiä edes viemään mua treffeille saati että kihloihin pääsisin...

Vierailija
16/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo näyttävät olevan aika kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla. Miehille tärkein näyttäisi olevan juurikin se kroppa. Ylipainoiset karsiutuu pois heti ja kauniit kasvot yhdistettynä hyvään kroppaan on taas monelle miehelle liian uhkaava yhdistelmä, sillä vientiä riittää. Toivoisin voivani sanoa että persoonalla on tässä maailmassa jotain väliä.

Vierailija
17/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tavoite, mutta muista treenata myös. Ettei sinusta tule laihaläski.

;)

Mikä se on? En ole ylipainoinen. Olen ollut joskus liian laiha,naama oli kuin ketulla. 😊 mitä pyöreämmät posket sitä vähemmän kurttuja..vanhemmite

Vierailija
18/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo näyttävät olevan aika kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla. Miehille tärkein näyttäisi olevan juurikin se kroppa. Ylipainoiset karsiutuu pois heti ja kauniit kasvot yhdistettynä hyvään kroppaan on taas monelle miehelle liian uhkaava yhdistelmä, sillä vientiä riittää. Toivoisin voivani sanoa että persoonalla on tässä maailmassa jotain väliä.

Ylipainoiset eivät todellakaan karsiudu pois. Juuri eilen näin hoikan miehen ja tooodella ylipainoisen naisen mäkissä syömässä. Jotenkin hirvitti katsoa sitä mättämistä, hengellään leikkii naisparka. En tunne yhtään ylipainoista, joka ei miestä olisi saanut.

Vierailija
19/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat naisetkin löytää seuraa helpommin kuin hoikat. Kaikki minun sinkkuystäväni ovat hoikkia ja ylipainoiset ovat pariutuneet aikoja sitten. Itsekin hoikka sinkku.

Lihavat eivät ole niin nirsoja.

Vierailija
20/25 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki riippuu siitä minkälaisen miehen nainen suostuu kelpuuttamaan.

Lihava ja hoikka nainen saa aloitteita miehiltä, mutta naisen sinkkuus riippuu vain siitä omasta nirsouden asteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi