Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1141/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuinka paljon jaksaa syödä kerralla

- pierujen kovuudella jne

Vierailija
1142/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskopuoleni K:alan Asemalta,Tammelasta,Hervannasta ja nyk.Pirkkalassa halunnut koko ikänsä olla julkkis.Käveli Kangasalla sängyn ja ruokapöydän väliä aina "Jaana/Me Naiset" tms lehti kädessään,aina...ei omia avuja millä huomataan niin alkoi hännystellä 1.Vera Teleniusta ja sitten muita ketkä "Ohranjyvässä" kaljoittelivat,Otilaa ja Salmelaista piiritteli...joka tapauksessa kun ei julkisuus ollut otollinen niin hän keksi että hänet on KAAPATTU UFOON !!! Pääsi "Hervannan Sanomiin" siitä aiheesta mutta ei sanallakaan puhunut ufo-reissustaan,vaan siitä kun ollut LOMALLA Intiassa ja Israelissa ja kehuu "Olen elänyt/asunut kahdessa eri kulttuurissa...",no ufo-hörhöilijä pääsi sitten opettamaan rajatietoa Treen Työväen opistoon,"Kosminen Kulkija".Naurettava ulostulo julkisuuteen;ufo-kaappaus.Hän sanoo että "KYLLÄ" ja epäilijät "TODISTA" !! Sana vs sana.Manipuloi aina sukulaisia ja julkkiksia ja MINÄ olen kohteena.Voin tuoda esiin vääryydet millä syyttelee ja mustamaalaa minua.Olen vain tyynesti(en sentään...) antanut asian olla kun itse asun Hgissä ja kaikki ok...kunnes huomannut sen huijaukset 60-luvulta lähtien kun äitiään "puolusti",ja minä ja isäni ollaan kaiken pahan alku ja juuri !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskopuoleni K:alan Asemalta,Tammelasta,Hervannasta ja nyk.Pirkkalassa halunnut koko ikänsä olla julkkis.Käveli Kangasalla sängyn ja ruokapöydän väliä aina "Jaana/Me Naiset" tms lehti kädessään,aina...ei omia avuja millä huomataan niin alkoi hännystellä 1.Vera Teleniusta ja sitten muita ketkä "Ohranjyvässä" kaljoittelivat,Otilaa ja Salmelaista piiritteli...joka tapauksessa kun ei julkisuus ollut otollinen niin hän keksi että hänet on KAAPATTU UFOON !!! Pääsi "Hervannan Sanomiin" siitä aiheesta mutta ei sanallakaan puhunut ufo-reissustaan,vaan siitä kun ollut LOMALLA Intiassa ja Israelissa ja kehuu "Olen elänyt/asunut kahdessa eri kulttuurissa...",no ufo-hörhöilijä pääsi sitten opettamaan rajatietoa Treen Työväen opistoon,"Kosminen Kulkija".Naurettava ulostulo julkisuuteen;ufo-kaappaus.Hän sanoo että "KYLLÄ" ja epäilijät "TODISTA" !! Sana vs sana.Manipuloi aina sukulaisia ja julkkiksia ja MINÄ olen kohteena.Voin tuoda esiin vääryydet millä syyttelee ja mustamaalaa minua.Olen vain tyynesti(en sentään...) antanut asian olla kun itse asun Hgissä ja kaikki ok...kunnes huomannut sen huijaukset 60-luvulta lähtien kun äitiään "puolusti",ja minä ja isäni ollaan kaiken pahan alku ja juuri !!!

Itsensä ilmoittanut MTV3-aamu Sannin haastateltavaksi ja (manipuloiden) kehui että HÄN tietää että sinulla on pöytälaatikossa runoja...Ja Sanni haavi auki,TÄH...! Itsensä ilmoitti "Juhannusjunaan" Tarot-kortti ennustajana mutta kun ei osaa tulkita livenä niin väitti ettei ravintolavaunussa ole tilaa...Iirolle sinne raahattiin flyygeli ja pöydät olivat isoja että kyllä Tarot olisi onnistunut...Ei,päätti ollakin numerologi ja Iiron syntymäpäivästä teki analyysin...Muuttuvia tekijöitä tarot-ennustamisessa jolloin TOSI ammattilaiset olisivat huomanneet että toihan tulktsee aivan väärin...ollut muissakin tv-ohjelmissa yleisössä,hah,yhdessäkin oli nukahtamaisillaan kun huomasi että kamera kuvaa hänen pöytäänsä,oli lysähtäneenä ja alkoi suoristelemaan selkäänsä...kornin näköistä,istui tuolillakin valmiiksi poikittain eikä niinkuin muut kyynärvarret pöydällä keskittyen kuuntelemaan asiaohjelmaa...oli paikalla vain että pääsi tv-kuvaan,niinkuin äitinsä,oli "Lauantaitansseissa" vieraan miehen kanssa,käski minun ja p-systerin katsomaan ohjelmaa "äiti on siellä...",ja isä,aviomies makasi sängyssään

Vierailija
1144/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa ja junteinta mitä tiedän on aikuiste ihmisten ryyppyreissuillaan, niiden määrällä, juodun viinan määrällä ja känniasteella retosteleminen.

Ja aikuisilla tarkoitan nyt ehkä suunnilleen n yli 25 vuotiaita.

Nuorethan tätä harrastaa, niin tein itsekin joskus parikymppisenä kun bilettäminen oli tosi mast.

Vierailija
1145/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrä ja jollain putkasta aamulla heräämisellä kehuskelu on ehkä kaikista nolointa ja osoittaa todella typeryyttä.

Vierailija
1146/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v naiset jotka hankkivat jonkun tavallisen "erikois"koulutuksen vanhana ja sitten kehuvat sillä ja laittavat some profiiliin se ja se koulutus ja kehuvat kaikille tutuilleen. Ne koulutukset sitä samaa amista johon pääsee osallistumaan alle 20v nuoretkin, mutta "siistiä" kehua. Hyvä tietysti että hankkivat koulutuksen, mutta menee maku kun kehutaan. Niitä aikaisempia tavis töitä ei tietenkään profiileissa mainita.

Johtamisen ammattitutkinto! Tää on mun mielestä aivan paras.

Joo ja sitten kun vielä luulevat oikeasti pääsevänsä siihen haluamaansa johtotehtävään noiden ammattitutkintojen avulla. Yksi tuttu halusi talouspäälliköksi ja meni opiskelemaan talouspäällikön ammattitutkinnon, koska se kestää 3 vuotta ja koulu on lähellä. Yliopisto kestää 5 vuotta ja on kaukana. Merkonomipohjalla oli kirjanpitäjänä ollut pitkään. Valmistuttuaan ihmetteli, miksi ei vieläkään pääse talouspäälliköksi. Ei vaan raaski sanoa, että siellä on hakijoina laskentatoimen maistereita ja ne sen paikan saa.

Mielestäni 40-vuotiaan elämässä 3 ja 5 vuotta ovat suunnilleen sama asia. Lisäksi turhaan koulutukseen en itse viitsisi käyttää aikaa ollenkaan, kun ei se johda haluttuun lopputulokseen kuitenkaan.

Laskentatoimen maisterina tuo tyyppi olisi voinut valita, mihin yritykseen tahtoo talouspäälliköksi tai johtajaksi.

Vierailija
1147/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan ole nolointa mutta hassua kun joillakin ENTISILLÄ urheilijoilla on tapana kehua vielä keski-iässä +20 kg ylipainosena että olen entinen xx lajin KILPAurheilija.

Ei siis riitä että mainitseisi että harrastin nuorena xx lajia vaan pitää erityisesti korostaa sitä että olen ihan kilpaillut 🤭.

Ja osa heistäkin on tiettävästi kilpaillut ehkä 10-17 vuotiaana piirinmestaruuskisoissa.

Hih, anteeksi mutta yämä on minusta ihan naurettava tyyli ja kertoo sekunnissa sen että henkilöllä on voimakas tarve tuoda julki se että olen eds joskus ollut jotakin.... vaikken ehkä enää ole kuin ihan tavis.

Vierailija
1148/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ehkä yls idiooteimmista leuhkimisista (tai suusta päässeistä sammakoista) on leuhkia keski-ikäisenä seurustelukumppaneiden määrällä ja sillä kuinka monta naista on jättänyt.

JA erityisesti kun tämä tapahtuu tilanteessa kun ollaan treffeillä ja tyyppi yrittää kuitenkin tehdä positiivista vaikutusta naiseen..... apua!

Vierailija
1149/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten saavutuksilla kehujat. Sosiopaatit/pyrkyrit.

Emäntä vaihtuu talossa valmiiksi katsottuna, vuosien työstä (useita henkilöitä) otetaan kunnia itselle somessa kun on tehty työtä reilu vuosi navetassa.

Miten nopeasti tulee raskaaksi ja löytyy uusi mies ja miten heti alkavat työt sujua, rivien välissä lukee että muut eivät osaa.

Vierailija
1150/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin viestiketjua lukiessa huomaa kuinka moni pitää kehuskeluna ihan vaan sitä että joku kertoo tavallisen, itselleen tai perheelleen tapahtuneen positiivisen asian mikä on tuottanut iloa ja haluaa kertoa sen jollekin.

Esim:

Olen valmistunut 40 tradenomiksi.

Lapseni sai lukiossa stipendin.

Poikani pääsi xx lajissa mm joukkueeseen jne....

Ne joille ei ole tällaista tapahtunut kokevat tämän heti leuhkimiseksi ja leveilyksi koska tuntevat kateutta toisten onnesta ja hyvästä tuurista tai ansaitusta menestyksestä.

Onkohan missään muualla maailmassa näin sairaan kateellista kansaa kuin Suomessa.

Vierailija
1151/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ehkä yls idiooteimmista leuhkimisista (tai suusta päässeistä sammakoista) on leuhkia keski-ikäisenä seurustelukumppaneiden määrällä ja sillä kuinka monta naista on jättänyt.

JA erityisesti kun tämä tapahtuu tilanteessa kun ollaan treffeillä ja tyyppi yrittää kuitenkin tehdä positiivista vaikutusta naiseen..... apua!

Apua näitä tapauksia. Ihmettelevät vielä kun ei käy flaksi :p 

Vierailija
1152/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemillään rötöksillä, kuinka monta tyyppiä oon vetäny lättyyn, kuinka moni joutu oikein paikattavaks. Montako "kakkua on lusittu" jne...

Tosin nämä em ei nyt meidän ns tavallisten tallaajien keskustelunaiheisiin kuulukaan, mutta joskus olen jossain julkisrssa kulkuneuvossa kuullut tällaista keskustelua jo oikeasti keski ikästen suusta.

Vierailija
1153/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on kehuskella osaamattomuudellaan. Nuori ihminen kieltäytyy opettelemasta verkkopankin käyttöä ja maksaa laskut käteisellä. Siinähän tulee hurjasti hintaa joka laskulle. Kyllä ollaan sukulaisten kanssa ihmetelty, kun joka mummo jo maksaa laskunsa netissä. No ehkä hänellä on rahaa.

Vierailija
1154/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kehutaan avoimesti ettei ole käynyt yläasteen jälkeen mitään koulua

"eipä oo meikämannen tarvinnu koulunpenkillä hapantua, elämänkoulu se on mikä opettaa, lahjattomat harjottelee"

Ja huom.

Näin voi ollakin ja siitä huolimatta on pärjännyt ihan ok. En arvostele sitä, vaan pointti on se että sillä retostellaan jatkuvasti ja eteenkin niille jotka kouluja ovat käyneet.

Vierailija
1155/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin viestiketjua lukiessa huomaa kuinka moni pitää kehuskeluna ihan vaan sitä että joku kertoo tavallisen, itselleen tai perheelleen tapahtuneen positiivisen asian mikä on tuottanut iloa ja haluaa kertoa sen jollekin.

Esim:

Olen valmistunut 40 tradenomiksi.

Lapseni sai lukiossa stipendin.

Poikani pääsi xx lajissa mm joukkueeseen jne....

Ne joille ei ole tällaista tapahtunut kokevat tämän heti leuhkimiseksi ja leveilyksi koska tuntevat kateutta toisten onnesta ja hyvästä tuurista tai ansaitusta menestyksestä.

Onkohan missään muualla maailmassa näin sairaan kateellista kansaa kuin Suomessa.

Ei pidä paikkaansa. Mielestäni nämä asiat on vaan niiiin tylsiä.

Vierailija
1156/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että ei osaa jotain.

Vierailija
1157/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävissä tehtävissä olevilla kavereilla leveileminen. Jos joku kaveri mainitaan keskustelussa, muistetaan aina mainita hänen tittelinsä tai ammattinsa, vaikka se ei keskustelun aihepiiriin mitenkään liittyisikään. Aivan kuin sillä muuttuisi itsekin jotenkin arvovaltaisemmaksi, että kavereina on lakimies tai kaupunginjohtaja. 

Tämä on niin noloa!

Varsinkin, jos puhuu heistä esim. Vanhasen Masana tai Marinin Santtuna tai jopa pelkästään Masana ja Santtuna.

Vierailija
1158/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan tämän jo täällä kertonut? En kahlannut koko ketjua läpi. Joskus takavuosina kaverin kaveri kehuskeli sillä, että hänelle oli tehty abortti. Oli oikein kadun yli huutanut tästä kaverilleni kaverini nähdessään. Olimme silloin 16-vuotiaita.

Vierailija
1159/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kehua omaa pituuttaan suhteessa johonkin itseään lyhyempään kanssaihmiseen. Tavoitteena päteä kun on pidempi kuin toinen 🙄 ja alentaa lyhyempää.

Siis haloo nyt hei, aikuinen ihminen tekee tätä 🤭

Vierailija
1160/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemillään rötöksillä, kuinka monta tyyppiä oon vetäny lättyyn, kuinka moni joutu oikein paikattavaks. Montako "kakkua on lusittu" jne...

Tosin nämä em ei nyt meidän ns tavallisten tallaajien keskustelunaiheisiin kuulukaan, mutta joskus olen jossain julkisrssa kulkuneuvossa kuullut tällaista keskustelua jo oikeasti keski ikästen suusta.

Tuommoinen on todellinen elämänkoululainen 😅