Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1161/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten saavutukset, jos itse ei ole saavuttanut yhtään mitään. 

Eikö se nyt ole melko luonnollista olla iloinen lastensa menestyksistä? Vähätelläkö ja lytistää pitäisi? 

Varmaan tarkoitetaan sitä, et kehuskellaan et mun lapsi on parempi kun sun koska on esimerkiks saanu hyvin töitä tai hyviä koulu arvosanoja yms. Se ei oo kovin sivistynyttä kehuskella tollasilla asioilla. Se et on iloinen lapsensa saavutuksista, ja et on ylimielinen samasta asiasta on hieman eri asia

Minusta on useimmiten liikuttavaa, jos joku kertoo onnellisena jostain lapsensa saavutuksesta. Tulen iloiseksi ja samaistun tunteeseen. Joillakin on valitettavasti taipumus kokea ihan kaikki arvosteluna, johtunee kenties huonosta itsetunnosta ja lapsena koetusta vähättelystä ja mitätöinnistä.

Vierailija
1162/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaus

Tämä. Nykyään ihmiset kehuskelevat kuinka heillä on persoonallisuushäiriö tai ADHD.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on niin kiire ja kalenteri täynnä ettei ehdi nähdä ystäviä tai sukulaisia kuin vasta viikkojen kuluttua kun jotain yritetään sopia.

Arjen ja ajanhallintaongelmia. Tai yrittävät olla mukatärkeitä.

Toi ensimmäiseksi mainittu johtuu ainakin omalla kohdallani vuorotyöstä!! Kaverit ja sukulaiset tekee pääsääntöisesti säännöllistä päivätyötä ja kun ne olis vapaalla vkl tai iltaisin, mä olen töissä...

Vierailija
1164/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Herättää aina myötähäpeää

Vierailija
1165/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuluneen kesän aikana viihteellä ja pysähdyin kotimatkalla kebabille. Kuulin annostani odottaessa väkisinkin viereisen pöydän naisten kovaäänisen keskustelun. He ylpeilivät innoissaan toisilleen sillä, kuinka monta raskautta kierukasta huolimatta / keskenmenoa / aborttia kukin heistä oli kokenut. 0______0

Vierailija
1166/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihmistyyppiä, joka leveilee kuinka hän nukkuu yössä korkeintaan muutaman tunnin ja sen jälkeen lähtee painamaan taas töitä ilman taukoja. Töiden aikana ei todellakaan pidetä mitään ruokataukoja, vaan vetäistään joku leipä naamaan vauhdilla, jos ehditään.

Se, että uhraa elämänsä töille kertoo pelkästään tyhmyydestä. Mitään kunniamainintaa ei saa siitä, että jättää syömättä töissä, jättää yöunet väliin ja painaa hiestä märkänä hommia ilman taukoja. Tällaiset ihmiset kuitenkin luulevat olevansa parempia kuin muut ja jaksavat tuoda sen ilmi moneen otteeseen.

Vierailija
1167/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni ylpeilee sillä, että hän on autistinen ja hän tuntuu myös ajattelevan, että autistit ovat jotenkin parempia kuin muut ihmiset.

Vierailija
1168/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurperheellä, vaikka ei itse edes hoida omia lapsiaan.

Vierailija
1169/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat silmät. Kun on niin "erikoiset" ja "eksoottiset".

Minulla on ruskeat silmät enkä ole vieläkään tajunnut mitä ihmeellistä niissä on. Enemmän häiritsee kun jotkut mainitsee niistä.

Vierailija
1170/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan Suomessa ja ulkomailla aina venäläiseksi. Aina. Pitäis varmaan alkaa ylpeillä tällä nyt sitten. Omasta mielestäni olen niin tavallisen suomalaisen näköinen kuin voi olla.

Sama vika Rahikaisella! Minuakin on muutaman kerran luultu venäläiseksi!

Minua luultiin venäläiseksi ulkomailla, puhuin ko. kieltä kuulemma kuin venäläiset.

Sen jälkeen en puhunut mitään

Vierailija
1171/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kuinka paljon sai veronpalautusta. :D

Vierailija
1172/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen sukulaiseni ylpeilee sillä, että hän on jossain toimitakeskuksessa, missä hän pussittaa päivät ruuveja ja saa siitä muutaman euron kuukaudessa rahaa, mikä ei korvaa edes ruokamaksuja tai matkakuluja. Silti hän on omasta mielestään töissä ja saa oikeaa palkkaa kuten vaikka minä, joka olen lääkäri :-D .

Vierailija
1173/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sukulaiseni ylpeilee sillä, että hän on jossain toimitakeskuksessa, missä hän pussittaa päivät ruuveja ja saa siitä muutaman euron kuukaudessa rahaa, mikä ei korvaa edes ruokamaksuja tai matkakuluja. Silti hän on omasta mielestään töissä ja saa oikeaa palkkaa kuten vaikka minä, joka olen lääkäri :-D .

Aika ilkeä olet kun naurat asialle, joka on sukulaisellesi selvästi tärkeä.

Vierailija
1174/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluu pienentää itseäni -henkilöt, joilla on oikeasti suuret luulot itsestään.

Vierailija
1175/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden tienaamilla rahoilla. Kun olin lukiossa, koulussani oli tyttö varakkaasta perheestä. Oli niin olevinaan perheensä rahoista.

Vierailija
1176/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajattele että mulla on ollut onni löytää mies jonka kanssa reissata" (halpamatkoja ja reppureissuja :D)

Tunnetaankohan me sama pröystäilijä? On niin tuttu lause jotenkin.

Vierailija
1177/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni ylpeilee sillä, että hän on autistinen ja hän tuntuu myös ajattelevan, että autistit ovat jotenkin parempia kuin muut ihmiset.

On vain täysin sokea oman käytöksensä suhteen, tuo autisti.

Vierailija
1178/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filtteröidyillä kuvilla kehujen kerjääminen

Vierailija
1179/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeä olet kun naurat asialle, joka on sukulaisellesi selvästi tärkeä.

Kehitysvammainen henkilö tekee todennäköisesti maksimityötä mihin pystyy.Tuosta kannattaisi olla kyllä ylpeä muidenkin kuin hänen itse.

Vierailija
1180/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit. Ihan kuin vaatisi jotain erityistaitoja ja persoonaa, että on siellä sun täällä leimoja. Senkun menee rahat kourassa liikkeeseen niin joku tekee, ei vaadi keltään yhtään mitään! Supernoloa nykyaikana olla mielestään jotenkin edgy moisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä