Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1181/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteet, seksiseikkailut. Heidän kunnianaan on heidän häpeänsä.

Vierailija
1182/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sukulaiseni ylpeilee sillä, että hän on jossain toimitakeskuksessa, missä hän pussittaa päivät ruuveja ja saa siitä muutaman euron kuukaudessa rahaa, mikä ei korvaa edes ruokamaksuja tai matkakuluja. Silti hän on omasta mielestään töissä ja saa oikeaa palkkaa kuten vaikka minä, joka olen lääkäri :-D .

Aika ilkeä olet kun naurat asialle, joka on sukulaisellesi selvästi tärkeä.

Lääkärin kommentti paljasti kumpi on fiksumpi (ei lääkäri)😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ajattele että mulla on ollut onni löytää mies jonka kanssa reissata" (halpamatkoja ja reppureissuja :D)

Tunnetaankohan me sama pröystäilijä? On niin tuttu lause jotenkin.

Niin onko tuo ylpeilyä vai vilpitöntä iloitsemista? Jos reppureissaamisesta ja edullisesta matkustamisesta vaikka tosissaan tykkääkin?

Vierailija
1184/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on entinen miljonääri.:D

Vierailija
1185/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käy avoimen yliopiston kurssia :D.

Vierailija
1186/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri muistaa mainita usein entiset uimariaikansa, miten hän on entinen uimari. No kunto on siitä mennyt hieman alaspäin ja paino ylöspäin. Alkoholiongelma löytyy myös.

Vierailija
1187/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sanottu jo moneen kertaan mutta jollain kalliilla autolla leveily.

Vierailija
1188/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tyyppi hehkuttaa vähän väliä olevansa niin nuorekas ja hyvinsäilynyt, vaikkei todellaakaan ole.

Vierailija
1189/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ajattele että mulla on ollut onni löytää mies jonka kanssa reissata" (halpamatkoja ja reppureissuja :D)

Tunnetaankohan me sama pröystäilijä? On niin tuttu lause jotenkin.

Niin onko tuo ylpeilyä vai vilpitöntä iloitsemista? Jos reppureissaamisesta ja edullisesta matkustamisesta vaikka tosissaan tykkääkin?

Sävyt kyllä erottaa, siksi tämä on pröystäilevä. Iloitseminen ei ärsytä, korostaminen on tahallista.

Vierailija
1190/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin miten hyvin mulla on kaikki-ihmiset. Ja tietysti sillä kuuntelijalla ei ole ollenkaan hyvin. huoh.

Vierailija
1191/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sukulaiseni ylpeilee sillä, että hän on jossain toimitakeskuksessa, missä hän pussittaa päivät ruuveja ja saa siitä muutaman euron kuukaudessa rahaa, mikä ei korvaa edes ruokamaksuja tai matkakuluja. Silti hän on omasta mielestään töissä ja saa oikeaa palkkaa kuten vaikka minä, joka olen lääkäri :-D .

Lääkärit ovat yleensä fiksuja ja humaaneja ihmisiä. Olisit väittänyt olevasi vai Di, niin olisi voinut uskoakin.

Vierailija
1192/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle levinneellä herpeksellä ylpeily. Onneksi kyseessä vain tuttava kenestä kuulee ystävän kautta, vaikka en välittäisi kuulla että mihin rouvan herpes on taas tälläkertaa levinnyt.

Vierailija
1193/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen on noloa jos naisihminen poliisikuulusteluissa kehuskelee sillä että hänellä on voimaa ihan helvetisti ja kuinka hän heitteli järjestysmiehiä.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sofia-Belorfin-pahoinpidellyt-Martina-Ait…

Vierailija
1194/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti puunattu auto

Vierailija
1195/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tässä ketjussa ilmoitetuista tapauksista ei ole mitään ylpeilyä, vaan ihmiset vain listaavat asioita, joista juuri he eivät pidä. No, jatkakaa, kun se on ilmeisesti ketjun nykyinen tarkoitus.

Vierailija
1196/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan Suomessa ja ulkomailla aina venäläiseksi. Aina. Pitäis varmaan alkaa ylpeillä tällä nyt sitten. Omasta mielestäni olen niin tavallisen suomalaisen näköinen kuin voi olla.

Sama vika Rahikaisella! Minuakin on muutaman kerran luultu venäläiseksi!

Minua luultiin venäläiseksi ulkomailla, puhuin ko. kieltä kuulemma kuin venäläiset.

Sen jälkeen en puhunut mitään

Joku luuli minuakin venäläiseksi ulkomailla työskennellessäni ja kun mainitsin asiasta pomolle, hän vastasi ymmärtää miksi joku pitäisi minua venäläisenä prost!tu0ituza. 🙈

Vierailija
1197/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa rahaa tubettajana tai on onlyfanssissa. 

Vierailija
1198/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien ja tatuoitujen haukkuminen. Nolouden js junttiuden multihuipentuma.

Vierailija
1199/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kehuminen, että tulee paremmin toimeen poikien ja miesten kanssa, koska on poikatyttö ja kuinka on aina yksi miehistä. Yleensä todellisuudessa asia ei ole niin - ei ole miesten mielestä yksi heistä.

Vierailija
1200/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavin juttu oli,kun työkaverini kehui koulutuspäivillä, että hän osaa mennä ravintolaan juuri oikealla hetkellä- ei ole liikaa ihmisiä ,eikä ole ensimmäinen tyhjään saliiin tulija!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän