Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1101/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukka, jota asetellaan vähän väliä.

Mitä ihmettä? Kerro lisää. 😃

"Katsokaa näitä minun ihanan tuuheita & pitkiä kutreja" ??

Vierailija
1102/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten koulumenestyksellä tai stipendeillä leijuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka tuhoavat ihmishenkiä ja sitten kerskuvat tekemisistään sosiaalisessa mediassa. Brasilialaiset naiset tekevät sitä paljon. He tuhoavat elämää Tampereella.

Vierailija
1104/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että perähikiän tangoprinssi vuodelta -84 on buukkikaverina. 🤦

Mikä on buukkikaveri?

Ystävä Facebookissa 😊

Vierailija
1105/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v naiset jotka hankkivat jonkun tavallisen "erikois"koulutuksen vanhana ja sitten kehuvat sillä ja laittavat some profiiliin se ja se koulutus ja kehuvat kaikille tutuilleen. Ne koulutukset sitä samaa amista johon pääsee osallistumaan alle 20v nuoretkin, mutta "siistiä" kehua. Hyvä tietysti että hankkivat koulutuksen, mutta menee maku kun kehutaan. Niitä aikaisempia tavis töitä ei tietenkään profiileissa mainita.

Vierailija
1106/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempiin päihin kirjoitti:

kovat jätkät ylpeilevät vankila tuomioillaan hampaat kun on lyöty sisään lyöjä kun on saanut paremman suikin hampaattomalta vaipoistaan eivät myöskään kerro perä kun on hoonattu väljäksi.

Mitä sä oot vetänyt? Impannut aivot kiisseliksi?

Vierailija
1107/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan Suomessa ja ulkomailla aina venäläiseksi. Aina. Pitäis varmaan alkaa ylpeillä tällä nyt sitten. Omasta mielestäni olen niin tavallisen suomalaisen näköinen kuin voi olla.

Sama vika Rahikaisella! Minuakin on muutaman kerran luultu venäläiseksi!

Vierailija
1108/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ole koskaan lukenut kirjoja tai lukee vain pakotettuna :D 

Tämä! Menin kirjastoon töihin maalaiskuntaan ja kuinka ollakaan, sinne tuli useampi isäntämies katsastamaan kirjastotätiä ja kertomaan melkein samoilla sanoilla:

"Piti tulla katsomaan tätäkin paikkaa, kun en ole ennen käynyt..."

"En ole kirjoja lukenut sen jälkeen kun koulusta pääsin ja hyvin olen pärjännyt..."

Siis kansakoulupohjalta on perinyt vanhempiensa tilan ja jatkanut sitä, wuhuu! Hienosti pärjätty! Ja sitten vielä kuvitellaan, että se tekisi jotenkin vaikutuksen kirjastonjohtajaan - tai kenties saisi tämän nolostumaan ja tajuamaan, miten arvoton on? Juu, ei kiitos. Olin kohteliaasti hiljaa ja ajattelin, että ehkä olisi kannattanut lukea, niin ei olisi jäänyt tämän kunnan vangiksi. Ja lähdin aikanaan suurempaan kaupunkiin, missä minulla on asunto uimarannan lähistöllä ja vähän fiksumpia ihmisiä ystävinä. 

Taisit ottaa vitsit turhan vakavasti.

Vierailija
1109/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekivät remppaa pieneen rivarikaksioon ja valitsivat remppamiehen suosituksesta puiset,ihan BASIC listat, siis aivan bulkkia, mutta kun "Kössi" tahto puulistat niin laitettiin. Onpahan sitten laatua!

Vierailija
1110/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v naiset jotka hankkivat jonkun tavallisen "erikois"koulutuksen vanhana ja sitten kehuvat sillä ja laittavat some profiiliin se ja se koulutus ja kehuvat kaikille tutuilleen. Ne koulutukset sitä samaa amista johon pääsee osallistumaan alle 20v nuoretkin, mutta "siistiä" kehua. Hyvä tietysti että hankkivat koulutuksen, mutta menee maku kun kehutaan. Niitä aikaisempia tavis töitä ei tietenkään profiileissa mainita.

Johtamisen ammattitutkinto! Tää on mun mielestä aivan paras.

Vierailija
1111/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka tuhoavat ihmishenkiä ja sitten kerskuvat tekemisistään sosiaalisessa mediassa. Brasilialaiset naiset tekevät sitä paljon. He tuhoavat elämää Tampereella.

Häh? Brasilialaiset naiset tuhoavat elämää Tampereella???

Vierailija
1112/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiin valmistuneella nuorella naisella ei ollut muuta ylpeilynaihetta kuin että osaa mennä ravintolaan juuri oikealla hetkellä= on muita jo ja ei ole liian myöhä!!!

Vierailija
1113/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaan matkailu

Samaa ja eri mieltä. Jos on lentänyt charter-lennolla viikoksi Espanjaan, Kreikkaan tai Thaimaahan, niin eihän siinä paljon pröystäiltävää ole. Jos taas on samoillut omin nokkineen puoli vuotta Kanadan erämailla, reppureissannut läpi Latinalaisen Amerikan, kiivennyt K2-vuoren huipulle tai pyöräillyt Aasian halki, niin kyllä minusta tuollaisesta voi jo mainitakin. Itse ainakin mielelläni kuuntelen tosiseikkailijoiden tarinoita!

Vierailija
1114/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on?

Vierailija
1115/2321 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi noloimpia asioita millä hallintovirkamiehet ovat ylpeilleet, on palkan nostaminen virasta, tehden lähinnä olemattoman määrän työtä, Mikä sekin on vääränlaista.

Minulle saunaillassa yksi ylpeili kuinka paljon hän on voinut tehdä tietoisen vääriä viranhaltija päätöksiä, ilman että jää kiinni. Kohteena tavalliset kansalaiset.

Kysyin, eikö pelota hallinto-oikeus ??

Sanoi, et ei, kun on joku sopimus, että 70% viranhaltijapäätöksistä pitää hallinto-oikeudessa.

Vierailija
1116/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisille tyypilistä on kehuskella kauinka paljon tuli juotua. 

Vierailija
1117/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattele että mulla on ollut onni löytää mies jonka kanssa reissata" (halpamatkoja ja reppureissuja :D)

Vierailija
1118/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimaton iho, varsinkin jos se on kalpea. Tähän jos vielä yhdistää ylipainon, niin tulee mieleen että onko tuolla raukalla peiliä kotona ollenkaan.

Vierailija
1119/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaan matkailu

Samaa ja eri mieltä. Jos on lentänyt charter-lennolla viikoksi Espanjaan, Kreikkaan tai Thaimaahan, niin eihän siinä paljon pröystäiltävää ole. Jos taas on samoillut omin nokkineen puoli vuotta Kanadan erämailla, reppureissannut läpi Latinalaisen Amerikan, kiivennyt K2-vuoren huipulle tai pyöräillyt Aasian halki, niin kyllä minusta tuollaisesta voi jo mainitakin. Itse ainakin mielelläni kuuntelen tosiseikkailijoiden tarinoita!

Mä taas en osaa ajatella, että mainitseminen on ylpeilyä. Eikö matkasta ole ihan luonnollista kertoa?

Vierailija
1120/2321 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoululainen, joka ylpeilee sillä että saa tungettua sixpackin raksatakin taskuun.