Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut raajarikkona yksin ja lähti mökille, soitin exäni apuun

Vierailija
17.06.2017 |

Saa nähdä mikä sota syntyy, tai onko minulla enää tämän jälkeen parisuhdetta mutta paskan tempun teki mieskin !

Nilkkani on murtunut, muttei silti voinut jättää välistä sovittua poikien mökkireissua. Exässäni oli vikansa, mutta tiesin ettei jättäisi tässä tilanteessa yksin !' soitettuani kävi minulle eilen kaupassa , sen jälkeen jäi katsomaan leffaa seuraksi ja lopulta sohvalle nukkumaan. Nyt keittää kahvia keittiössä :)

Jos joku nyt miettii, miksen pyytänyt ketään muuta avuksi niin kaverit ovat reissussa/töissä, siskoni asuu ruotsissa ja äitini on kiinni parkinsonia potevassa isässä..

Kommentit (268)

Vierailija
161/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan mammojen mielipiteet ja peukutukset hiukan toisenlaisia , jos aloittaja olisi mies ja tyttöjen kylpyläreissun aikana miestä "auttelisi" ex-muija.

Jos tilanne olisi toisinpäin, niin nainen saisi siinäkin tapauksessa haukut, kun jättää sairaan puolison pärjäämään yksin kotiin. Itse olen sitä mieltä, että jos puoliso ei peru turhanpäiväistä reissuaan, niin apua voi pyytää sieltä, mistä sitä saa. Vaikka exältä.

Mikähän sinä olet arvostelemaan kenekään reissuja turhanpäiväisiksi.

Kaveriporukan mökkiviikonloppu. Onko se niin ainutlaatuinen tapahtuma, että mikään ei mene sen ohi? Sinäkö menisit vaikka puolisosi tarvitsisi sinua enemmän kotona? Minä osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja tuossa tapauksessa jäisin kotiin.

Sinä olet tainnut jäädä vähän turhan usein kotiin.

No yhden pienen reissun olen perunut, kun en halunnut jättää sairaalasta tullutta miestä yksin kotiin. Jos sinä pistät aina kaverit etusijalle, älä rupea parisuhteeseen.

Vierailija
162/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä vähättelijöitä. Kai he vain provoavat. Ei heillä ainakaan ole itsellä nilkka murtunut.

Murtuman jälkeen ensimmäiset pari viikkoa on jalka pidettävä kohoasennossa. Paineen tunne on sietämätön jo vessareissun aikana. Kipsi kiristää hakasia (jos operoitu) ja painaa vasten turvonnutta jalkaa.

Kipulääkkeet (esim tramal) voivat pistää olon pyörryksiin, jolloin kepeillä kävely voi olla hyvinkin huteraa ja vaarallista. Lisäksi lääkkeet voivat aiheuttaa huonovointisuutta.

Jalalle ei parin ekan viikon aikana saa varata OLLENKAAN.

Yrittäkää nyt pitää ne mölyt mahassa, jos ette asioista mitään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kahdeksan sivua ihan hyvää keskustelua, kunnes joku tuli trollailemaan parin sivun edestä yhden lauseen viestejä, joissa haukkuu ap:ta. Ilmeisesti ap:n miehen keskenkasvuiset känniääliökaverit löysi palstan?

Vierailija
164/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mun mies lähtisi tuossa tilanteessa minnekään. Jos ihan pakko olisi lähteä varmistaisi, että pärjään.

Samoin toisinpäin.

Hyvässä parisuhteessa välitetään toisistaan.

En osaisi kuvitella tilannetta, jossa mies mökkrilisi ja odottaisi minun kepeillä kinkkailevan kauppaan.

Vierailija
165/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma jos sait kuitenkin kotiin apua? Ilmeisesti miehesikin tiesi että et kutenkaan jäisi kotiin yksin vaan joku tulisi auttamaan vaikka hän lähtisi mökille.

Vierailija
166/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan mammojen mielipiteet ja peukutukset hiukan toisenlaisia , jos aloittaja olisi mies ja tyttöjen kylpyläreissun aikana miestä "auttelisi" ex-muija.

Jos tilanne olisi toisinpäin, niin nainen saisi siinäkin tapauksessa haukut, kun jättää sairaan puolison pärjäämään yksin kotiin. Itse olen sitä mieltä, että jos puoliso ei peru turhanpäiväistä reissuaan, niin apua voi pyytää sieltä, mistä sitä saa. Vaikka exältä.

Kaveriporukan mökkiviikonloppu. Onko se niin ainutlaatuinen tapahtuma, että mikään ei mene sen ohi? Sinäkö menisit vaikka puolisosi tarvitsisi sinua enemmän kotona? Minä osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja tuossa tapauksessa jäisin kotiin.

Minä en valitse puolisokseni noin avutonta yksilöä joka ei pärjää omillaan.

Sovittu reissu, järjestetyt jutut, maksettu mökki, suunnitellut ja maksetut matkat/matkustus järjestelyt. Niin kiva että sitten yksi peruu avuttoman puolison takia ja kaikki järjestelyt menee muilta uusiksi.

No on ne kaveritkin ihan avuttomia, jos kaikkien reissu peruuntuu, kun yksi ei pääsekään mukaan. Kauheaa, kun kavereiden pitää tehdä järjestelyt uusiksi. Jääkö sauna lämmittämättä, kun kaveri, jonka hommiin se kuuluisi, ei tulekaan mukaan?

Jos reissu on sovittu aikoja sitten. Ja kyseessä on murtunut nilkka! Ei mikään neliraajahalvaus.

Vierailija
167/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan saanut mistään varamiespalvelust miestä kotiini kun sinkkuna teloin jalkani. Yksin oli pärjättävä. Joten sen vuoksi en ymmärää miksi nyky prinsessat eivät pärjää.

Vierailija
168/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies päättäisi häippästä kaupassa käymättä jonnekkin viikonloppureissuun kun olen yksin jalka murtuneena kotona, niin ainoat jotka tulisivat pyynnöstä auttamaan olisi kaksi eksää. Tiedän, että kavereistani ei tulisi kukaan vaikka pyytäisin (heillä ei ole autoa ja on pieniä lapsia ja asuvat Helsingissä kun minä Espoossa). Joo voi väitellä siitä, että onko hyvä vai huono kaveri kun ei auttaisi, mutta tiedän, että he eivät kyllä koppaisi taaperoa kainaloon, tulisi kahden bussin vaihdolla tunnin matkaa kotiini ja lähtisi siitä taapero kainalossa ruokakauppaan tekemään minulle ostoksia ja sitten kävelisi taaperon ja ostoskassien kanssa minun luo takaisin ja siitä sitten vielä se tunnin matka parilla eri bussilla kotiin. 

Vierailija
169/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittu reissu, järjestetyt jutut, maksettu mökki, suunnitellut ja maksetut matkat/matkustus järjestelyt. Niin kiva että sitten yksi peruu avuttoman puolison takia ja kaikki järjestelyt menee muilta uusiksi.

No on ne kaveritkin ihan avuttomia, jos kaikkien reissu peruuntuu, kun yksi ei pääsekään mukaan. Kauheaa, kun kavereiden pitää tehdä järjestelyt uusiksi. Jääkö sauna lämmittämättä, kun kaveri, jonka hommiin se kuuluisi, ei tulekaan mukaan?

Jos reissu on sovittu aikoja sitten. Ja kyseessä on murtunut nilkka! Ei mikään neliraajahalvaus.

Yleensä reissut sovitaan hyvissä ajoin jotain baarireissuja lukuunottamatta. Kyseessä on kuitenkin mökkiviikonloppu eikä maailmanympärimatka. Jos oma mies tekisi noin, hän saisi vastaavassa tapauksessa ihan samanlaisen kohtelun.

Vierailija
170/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen pärjää yksin (ei siis kuole) jos on ihan pakko. Hätätapaus auttaa keksimään keinoja (räsymatto lattialle ja vetää itseään matolla lattiaa pitkin huoneesta toiseen jne), mutta ne keinot on hankalia, nöyryyttäviä, hitaita. Elämä murtuneen raajan kanssa yksin ilman apua on todella vittumaista ja vaikeaa. Silti toki pärjää, jos on ihan pakko. Mutta jos on parisuhteessa, niin kuka on niin idiootti puoliso, että jättää kumppaninsa hädän hetkellä selviämään yksin eikä ole auttamassa??? Jos ei parisuhteessa voi luottaa siihen, että puoliso auttaa hädän hetkellä niin sitten on kyllä ihan paska parisuhde. 

Vierailija
171/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä reissut sovitaan hyvissä ajoin jotain baarireissuja lukuunottamatta. Kyseessä on kuitenkin mökkiviikonloppu eikä maailmanympärimatka. Jos oma mies tekisi noin, hän saisi vastaavassa tapauksessa ihan samanlaisen kohtelun.

Jos oma tekisi olisi ex.

Tosin ei ikinä tekisi.

Vierailija
172/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakollinen työmatka on vähän eri kuin kaverin mökille ryyppäämään viikonlopuksi. Samaten ostettu matka Italiaan on vähän eri kuin kaverin mökille ryyppäämään. 

Ihminen laittaa myös sovittujen reissujen kohdalla elämänsä asiat tärkeysjärjestykseen. Jos on tärkeämpää päästä kaverin mökille ryyppäämään kuin auttaa omaa rakasta joka on sairaana, niin se on sitten sen ihmisen tärkeysjärjestys. Jollekin toiselle taas on tärkeämpää auttaa jalkansa murtanutta puolisoa kuin ryypätä kavereiden kanssa. Jokainen varmasti arvaa kumpi näistä henkilöistä saa pidemmän ja onnellisemman parisuhteen.

Vierailija
173/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä vähättelijöitä. Kai he vain provoavat. Ei heillä ainakaan ole itsellä nilkka murtunut.

Murtuman jälkeen ensimmäiset pari viikkoa on jalka pidettävä kohoasennossa. Paineen tunne on sietämätön jo vessareissun aikana. Kipsi kiristää hakasia (jos operoitu) ja painaa vasten turvonnutta jalkaa.

Kipulääkkeet (esim tramal) voivat pistää olon pyörryksiin, jolloin kepeillä kävely voi olla hyvinkin huteraa ja vaarallista. Lisäksi lääkkeet voivat aiheuttaa huonovointisuutta.

Jalalle ei parin ekan viikon aikana saa varata OLLENKAAN.

Yrittäkää nyt pitää ne mölyt mahassa, jos ette asioista mitään tiedä.

Hassua miten tässä ketjussa useat ovat selviytyneet aivan yksin kyseisestä tapauksesta ja itsekkin tunnen kaksi nilkkansa murtanutta ihmistä, toiselta leikattiin nilkka oikeaan asentoon murtuman jälkeen. Joku oli selvinnyt jopa useamman viikon rintalasta halkaistuna sydänleikkauksen takia. Kyseessä on kuitenkin vain viikonloppu...

Eikä ketjunaloittajalla ole muuta lääkettä kuin burana niin hän on itse maininnut, siitä tuskin vintti pimenee?

174/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tuli siis jossain vaiheessa perjantaina ja kävi kaupassa. Oli sunnuntaiaamuna keittämässä kahvia ja sitten lähti kotiin. Onpahan täysihoito.

Mikähän lisäarvo siinä on, että ex katsoi yhdessä leffaa perjantaina? Tai nukkui kaksi yötä sohvalla? Ap taisi oikeasti haluta seuraa yksinäisyyteen. Älä nyt vaan kerro miehellesi, että ex oli siellä vielä sunnuntaiaamuna.

Olisihan tämä voinut mennä näinkin: Ex käy kaupassa ja ostaa valmisruokaa. Siirtää mikron, kahvinkeittimen ja einekset sopivaan paikkaan. Lähtee pois. Soittaa ehkä ja kysyy kuulumisia. Näin normaali-ihmiset toimivat. Ei leffaa ja kahta yötä sohvalla.

Itse olin viimeksi "kavereiden kanssa mökillä" noin kuusi vuotta sitten. Sekin vaati kuukausien aikataulusovittelun. Sellainen reissu voi olla tosi tärkeä, kun noita kaverita ei enää juuri näe.

Itse olen sinkku ja reilusti vanhempi. Jos minulla menisi jalka, niin en voisi sillä perusteella kutsua ketään naista viikonloppukylään. Leffatkin olen katsonut kymmenen vuotta yksin. En tajua miten leffa muuttuu paremmaksi jos vieressä on joku nainen kommentoimassa. Tai miten minun elämänlaatu paranisi, jos joku nainen nukkuisi olohuoneen sohvalla.

Vierailija
175/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei parisuhteessa voi luottaa siihen, että puoliso auttaa hädän hetkellä niin sitten on kyllä ihan paska parisuhde. 

Kuka haluaa jatkaa paskaa parisuhdetta? Eikö ole vain hyvä että mies on pois. En minä ainakaan jaksaisi katsella paskaa miestä jos jalka olisi kipsissä.

Vierailija
176/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kotimaan matkailu voi tulla hyvin kalliiksi.

Minä nyt itse en mihinkään korpimökkiin lähtisii itikoiden syötäväksi jossa puucee toimittaisi kylpyhuoneen virkaa. Luksus mökki lapista

10 000€/12hlö lennot 600-800€/hlö, kalastusluvat 100-200€ tai muut vastaavat aktiviteetit. Kyllä siinä alkaa nilkkavammalle tulla hintaa jos sen takia pitää jättää reissu tekemättä. Mutta näköjään suurin osa jotka reissuun lähtijää mollaa ja ap:tä puolustaa, taitaa olla niitä kotinysviä jotka kieltävät kaiken puolisoiltaan niin elämisen kuin hauskan pidonkin. Aivan kuin vankilassa eläisi jos tuollaisen ap:n puolisoksi ottaa.

Vierailija
177/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui kerran niin, että pitkäaikaisen ja hyvin läheisen työkaverin läksiäiset oli pe-iltana. Olin itse se, joka ne läksiäiset järjesti, koska henkilö oli ollut minulle läheisin. Olin järjestänyt monenlaista juttua niihin juhliin, pari porukan yhteistä äksöniä ja ravintolaillallisen ja jatkot jne. Sitten kävi niin, että ke mies sairastui, joutui vuorokaudeksi sairaalaan ja kotiutettiin sieltä aika huonossa kunnossa, mutta lääkärin mukaan "sellaisena että pärjää kyllä ilman sairaalaa". No kai sekään ei olisi kuollut yksin kotona, mutta esim. vessaan meneminen kesti sillä tunnin ilman apua ja koko ajan meinasi pyörtyä jonnekin. Tein niin, että kävin tunnin verran taksilla siellä läksiäisissä (kännykkä päällä koko ajan jos tulee hätä miehellä), muuten olin kotona auttamassa miestä. Mielestäni se oli ok, eikä mieskään pahastunut. 

Ap:n mieskin olisi voinut käydä pistäytymässä siellä mökillä, vaikka grillata ja saunoa yhden illan ja tulla sitten kotiin yöksi.

Vierailija
178/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap mursit nilkkasi?

Vierailija
179/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei parisuhteessa voi luottaa siihen, että puoliso auttaa hädän hetkellä niin sitten on kyllä ihan paska parisuhde. 

Kuka haluaa jatkaa paskaa parisuhdetta? Eikö ole vain hyvä että mies on pois. En minä ainakaan jaksaisi katsella paskaa miestä jos jalka olisi kipsissä.

Totta. Jos jotain hyvää tuosta ap:n nilkan murtumisesta seurasi, niin se, että mies näytti itsekkyytensä ja paskuutensa, ja ap voi tehdä siitä omat johtopäätöksensä nyt ennen kuin heillä on lapsia.

Vierailija
180/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sattui kerran niin, että pitkäaikaisen ja hyvin läheisen työkaverin läksiäiset oli pe-iltana. Olin itse se, joka ne läksiäiset järjesti, koska henkilö oli ollut minulle läheisin. Olin järjestänyt monenlaista juttua niihin juhliin, pari porukan yhteistä äksöniä ja ravintolaillallisen ja jatkot jne. Sitten kävi niin, että ke mies sairastui, joutui vuorokaudeksi sairaalaan ja kotiutettiin sieltä aika huonossa kunnossa, mutta lääkärin mukaan "sellaisena että pärjää kyllä ilman sairaalaa". No kai sekään ei olisi kuollut yksin kotona, mutta esim. vessaan meneminen kesti sillä tunnin ilman apua ja koko ajan meinasi pyörtyä jonnekin. Tein niin, että kävin tunnin verran taksilla siellä läksiäisissä (kännykkä päällä koko ajan jos tulee hätä miehellä), muuten olin kotona auttamassa miestä. Mielestäni se oli ok, eikä mieskään pahastunut. 

Ap:n mieskin olisi voinut käydä pistäytymässä siellä mökillä, vaikka grillata ja saunoa yhden illan ja tulla sitten kotiin yöksi.

Oliko sen ap:n miehen mökkireissu niin lähellä että siellä voi päiväseltään nopsaan pyörähtää ja piipahtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi